tikai ņem vērā, ka ~10 gadīgu dīzeli labāk ņemt tādu, kam pirmā reģistrācija ir līdz 2008.gada 31.jūnijam, lai vieglāk iziet tehnisko apskati dūmgāzu normu dēļ.Aigars wrote: ↑Mon Sep 25, 2017 7:40 amTieši tā - pārvadāt savu pakaļu. Kāzu mašīna nav vajadzīga, lai gan, protams, ka gribētos tadu, lai pašam būtu prieks skatīties Vairāk skatos uz praktiskumu - droši vien universāļiem - atkārtošos, bet patīk A4, Passat B6 - kaut kādi tādi. Nobraukumiem nepievēršu uzmanību, jo tāpat nav lielas ticības, ka nebūs tīts - vismaz ievestajiem, ne uz vietas pirktajiem. Te ir viens konkrēts eksemplārs, bet atkal liekas, ka salīdzinoši lēts, tāpēc atkal aizdomīgs https://www.ss.com/msg/lv/transport/car ... gddjd.htmllawyer wrote: ↑Mon Sep 25, 2017 12:14 am Sķiet, ka katram brendam ir savas problēmas
Brīnumaini, bet A4 arī rūsē, manam brālēnam priekšpēdējā paaudzes Avant 2.0TDI (2011.gads škiet), bet arkas jau burbuļos
Es skatītos uz Hondu, bet tai tikai benzīnnieki esot sakarīgi. Varbūt Avensis otrā paaudze. BMW e90 šķiet ir bez lielām šaizēm, bet šajā cenu kategorijā jau būs pamatīgi palietots
Bet ko Tev vajag? Tikai savu pakaļu pārvadāt? Kāds nobraukums?
Grūti aunam, kurš pats neko no tehniskās puses nesaprot )
Offtop 2. daļa
Re: Offtop 2. daļa
SAAB 9-5 2.3t TD04 (~275 hp/400 Nm)
ex SAAB 9-3og 2.0 Aero
ex SAAB 9-3og 2.0 Aero
Re: Offtop 2. daļa
Ok - Passat B6 atmetu. Elmo, par to A4 tāpēc jau arī teicu, ka biedē tas, ka ir viens no lētākajiem 3-litrīgajiem. Bet cik esmu sapratis, tad labākie ir 1.9 un tieši 3.0. Par 2.0 vispār neko nevaru saprast. Ja tagad ss.lv stāvētu Gac vecai aparāts, tad droši vien domātu par to ) Lai gan ar tagadējo tā esmu pieradis izbraukāt Rīgu un atpakaļ pa 15 eiro, ka vispār nezinu, vai kaut kas līdzvērtīgs var trāpīties )
Re: Offtop 2. daļa
Ja vajag dīzeli, tad es skatītos sešcilindrinieku virzienā - tie ir dārgāki, bet tiem ir pavisam cits resurss nekā 1.9 un 2.0 četriniekiem
BMW e60/61 laikam nevar ieteikt šajā cenu kategorijā
Bet vispār, ja pārvieto tikai savu pakaļu, priekš kam vizināt apkārt lielu virsbūvi ar tukšu gaisu? Ņem kaut ko tādu, kamēr nevajag daudz vietas bērniem un viņu atribūtiem: https://www.ss.com/msg/lv/transport/car ... akjfh.html
https://www.ss.com/msg/lv/transport/car ... npgco.html
https://www.ss.com/msg/lv/transport/car ... adxmi.html
https://www.ss.com/msg/lv/transport/car ... gjold.html
Bet te pat arī vietas ir gana: https://www.ss.com/msg/lv/transport/car ... cbpdn.html
BMW e60/61 laikam nevar ieteikt šajā cenu kategorijā
Bet vispār, ja pārvieto tikai savu pakaļu, priekš kam vizināt apkārt lielu virsbūvi ar tukšu gaisu? Ņem kaut ko tādu, kamēr nevajag daudz vietas bērniem un viņu atribūtiem: https://www.ss.com/msg/lv/transport/car ... akjfh.html
https://www.ss.com/msg/lv/transport/car ... npgco.html
https://www.ss.com/msg/lv/transport/car ... adxmi.html
https://www.ss.com/msg/lv/transport/car ... gjold.html
Bet te pat arī vietas ir gana: https://www.ss.com/msg/lv/transport/car ... cbpdn.html
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re: Offtop 2. daļa
Da priekš kam vispār četrus riteņus, ja tik vien kā sevi pārvietot? https://www.ss.com/msg/lv/transport/mot ... gmfhl.html + kaut kāds drots ar gāzi aptuveni štukas vērtībā sniegotajām dienām.
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Re: Offtop 2. daļa
Man ar diviem riteņiem neko nevar dot - ar visiem pabūts lielāka vai mazāka izmēra stabos )edijs wrote: ↑Mon Sep 25, 2017 1:41 pm Da priekš kam vispār četrus riteņus, ja tik vien kā sevi pārvietot? https://www.ss.com/msg/lv/transport/mot ... gmfhl.html + kaut kāds drots ar gāzi aptuveni štukas vērtībā sniegotajām dienām.
bet, runājot par pakaļas vizināšanu - tur jau tā lieta, ka diezgan bieži nākas un ir vēlme vizināt arī citas pakaļas, tāpēc reizēm skatos arī uz 7-vietīgajiem
Re: Offtop 2. daļa
Nepiesārņosim Vilka topiku..
Pēdējos maksājumus izveicu no Revolut kartes; neatminos, ka būtu kur reģistrējis.
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Re: Offtop 2. daļa
Nu nezinu, ja Ifka kādreiz iestāsies Klubā, tad es ierosināšu jautājumu par normālas klaviatūras dāvināšanu, ar LV burtiem. Jo Ifka, manuprāt, aizņem otro vietu pēc Nīgrā postiem, bet lasīt tādus tekstu bez LV burtiem -
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re: Offtop 2. daļa
Es kaut kā brīvi lasu un pat nejūtu lietu atšķirību.. laikam IRC'a laiki devuši savu artavu.
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Re: Offtop 2. daļa
Aach, godaatais Korefun, piedodet luudzu!
Gruuti vecam sunim uz pakaljkaajaam staaveet iemaciities
Gruuti vecam sunim uz pakaljkaajaam staaveet iemaciities
Re: Offtop 2. daļa
Šodien aizbraucu uz TA Siguldā. Nekādas priekšapmaksas, nekādu rindu (5min neskaitās) un bonusā 3 nedēļas uz priekšu nākošā gada TA. Rīgā nekad tādu laipnību neesmu izbaudījis.
Re: Offtop 2. daļa
Nu tad nebrauc vairs uz Rīgu
Re: Offtop 2. daļa
Lai vēl vairāk nepiekakātu tehnisku topiku, pārceļu te.
Bet - stāsts jau ne tik ļoti par galēji ekstremāliem apstākļiem, kad paliec noplīsis nekurienes vidū, bet par tām n'tajām reizēm, kad auto tiek atstāts servisā (vai iesprūst paša garāžā pusizjaukts), kā rezultātā paliec bez transporta uz dienu vai vairākām. Nav jau tik vienkārši saskaņot savus laikus un iespējas ar servisa rindu. Manā gadījumā, dzīvojot ārpus pilsētas, papildus nāk loģistikas jautājums - kaut kā pašam jānokļūst mājās un pēcāk pakaļ auto. Ne velti daļu problēmu risinu pats, daļu vienkārši atlieku un atlieku, pie meistariem vēršos vien galējas nepieciešamības gadījumā. Risinājums - servisa maiņas auto, dajebkāds drots, bet lai nav jādomā par to tās dienas, kad paša auto marinējas sētmalē pie servisa, līdz meistaram uzradīsies brīvs brīdis paskatīties.
Tpfu tpfu tpfu, bet es arī nevaru žēloties, ka pārlieku bieži būtu palicis uz ceļa dēļ Saab'a vēdersāpēm. DI kasete ir svilusi vienreiz un to pašu vienīgo reizi sagadīšanās kārtā līdzi bija rezerve (paredzēta tirgošanai). Pēc tam neesmu vadājis līdzi DI kaseti un arī nav bijušas problēmas. Vēlreiz tpfu tpfu tpfu. Ir bijuši elektroniska rakstura pigori ar kloķenes devēju (vecā tipa), limp-modi dēļ tā un arī dēļ elektroniskā throttle body, varbūt vēl kaut kādi sīkumi.. taču tie nav traucējuši tikt līdz galamērķim. Sūknis pa šiem gadiem ir atteicis vienreiz, bet to nu tā kā varēja arī paredzēt un profilaktiski nomainīt. Toreiz tika aizvilkts līdz brālēnam ar otru auto, lai gan teorētiski būtu varējis iestartēties pa taisno uz gāzi. Tad nu nāk prātā vien divas reizes, kad bez evakuatora nu nekādi - 1) noplīsa kondicioniera sūkņa kronšteins, siksna aizgāja pa pieskari; 2) pēc motora maiņas nebija uzlikts pareizais kronšteins kārbas pārvadam uz labo riteni, kā rezultātā tas pārvads izģērbās dēļ nepareizā leņķa.
Bet - stāsts jau ne tik ļoti par galēji ekstremāliem apstākļiem, kad paliec noplīsis nekurienes vidū, bet par tām n'tajām reizēm, kad auto tiek atstāts servisā (vai iesprūst paša garāžā pusizjaukts), kā rezultātā paliec bez transporta uz dienu vai vairākām. Nav jau tik vienkārši saskaņot savus laikus un iespējas ar servisa rindu. Manā gadījumā, dzīvojot ārpus pilsētas, papildus nāk loģistikas jautājums - kaut kā pašam jānokļūst mājās un pēcāk pakaļ auto. Ne velti daļu problēmu risinu pats, daļu vienkārši atlieku un atlieku, pie meistariem vēršos vien galējas nepieciešamības gadījumā. Risinājums - servisa maiņas auto, dajebkāds drots, bet lai nav jādomā par to tās dienas, kad paša auto marinējas sētmalē pie servisa, līdz meistaram uzradīsies brīvs brīdis paskatīties.
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Re: Offtop 2. daļa
Nu, man 10 gadu laikā 9-3 2.2Tid trīs reizes gadījās tā, ka vajag kādu, kas velk (1. EGR - nebija pielaižams, 2. Pusass gultnis - rūca, bet nebrauca, 3. Augstspiediena sūkņa smadzene jeb ECU nokūpēja). Trešā reize izrādījās arī liktenīga tam auto
Protams, tās reizes, kad izdevās tikt līdz servisam vai mājām ar nopietniem defektiem (CKP sensors, ģenerators, turbīna) grūti tagad saskaitīt, bet nu tādēļ ir vairāki auto saimniecībā
Tīri ekonomiski aprēķini man šobrīd rāda, ka jaunais auto vēl nav ekonomiski izdevīgāks par vecu, bet koptu un uzpasētu. Esošajā situācijā ar degvielas cenām, nodokļiem, un servisa/rezerves daļu izmaksām ekonomiski izdevīgi ir liet soļaru vecā, lielā dīzelī, kam nav nekas vairāk par EURO3
P.S. 9-5 ne reizes vēl nav atstājis uz ceļa, vienreiz tikai sieva steidzās mājup bez veikala apmeklējuma, kad dzeses radiatorā radās sūce, bet c900 mani pievīla tikai vienreiz - nākamajā dienā pēc kāzām Un ar traktoru tika izbraukāti arī lieli attālumi, tai skaitā Nordkapp, ar c900 ir pabūts UK un šogad vēl DE
Protams, tās reizes, kad izdevās tikt līdz servisam vai mājām ar nopietniem defektiem (CKP sensors, ģenerators, turbīna) grūti tagad saskaitīt, bet nu tādēļ ir vairāki auto saimniecībā
Tīri ekonomiski aprēķini man šobrīd rāda, ka jaunais auto vēl nav ekonomiski izdevīgāks par vecu, bet koptu un uzpasētu. Esošajā situācijā ar degvielas cenām, nodokļiem, un servisa/rezerves daļu izmaksām ekonomiski izdevīgi ir liet soļaru vecā, lielā dīzelī, kam nav nekas vairāk par EURO3
P.S. 9-5 ne reizes vēl nav atstājis uz ceļa, vienreiz tikai sieva steidzās mājup bez veikala apmeklējuma, kad dzeses radiatorā radās sūce, bet c900 mani pievīla tikai vienreiz - nākamajā dienā pēc kāzām Un ar traktoru tika izbraukāti arī lieli attālumi, tai skaitā Nordkapp, ar c900 ir pabūts UK un šogad vēl DE
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re: Offtop 2. daļa
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible