Šodien pielaikoju R15 - derMilicis wrote: ↑Tue Oct 10, 2017 9:45 pm Kungi!
Nekādi netieku skaidrībā. Viens saka tā, otrs tā. No vecā auto ir palikušas labas ziemas riepas, bet R15. Gribu saprast, vai uz 07. gada 9-3 var uzlikt R15 diskus? Dzinējs 110kw TID.
Grāmatā atradu, ka der. Servisos saka, ka neder. Vai tomēr būs jātirgo un jāpērk R16.
Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
V70 un Saab 9-3
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Nu, tam jau arī tās plāksnītes tur ir pienaglotas
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Taatad,9-3OG 2001 2.0T,150kw,benz/gaaze.
Tiek noveerota sekojosha probleema-katru reizi(kad dzineejs pilniiba atdzisis) pabraucot aptuveni 15min kopsh piedarbinaashanas mashiina vienaa briidi uz dazhaam sec noraustaas,ir bijis,ka tieshi tad esmu pie luksafora-noslaapa.
Paarvarot sho raustiishanos turpmaakajaa braucienaa nekas vairs nerada par kaadam probleemaam,viss ir chotka.
Gan uz gaazes,gan benziina ir shii probleema.
Any ideas?
Tiek noveerota sekojosha probleema-katru reizi(kad dzineejs pilniiba atdzisis) pabraucot aptuveni 15min kopsh piedarbinaashanas mashiina vienaa briidi uz dazhaam sec noraustaas,ir bijis,ka tieshi tad esmu pie luksafora-noslaapa.
Paarvarot sho raustiishanos turpmaakajaa braucienaa nekas vairs nerada par kaadam probleemaam,viss ir chotka.
Gan uz gaazes,gan benziina ir shii probleema.
Any ideas?
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Ieslēdzas dzesēšanas ventilators?
Tiek pārvarēts skaņas barjers?
Tev automāts?
Tiek pārvarēts skaņas barjers?
Tev automāts?
9-5 Silver Aero 2001 for sale
9-5 Silver Griffin
9-5 Silver Griffin
- defektivais
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1999
- Joined: Tue Apr 15, 2008 9:15 am
- Location: Ogre
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
900NG ir sekjoša problēma - pie ieslēgtas klimata kontroles tukšgaitas apgriezieni sāk palielināties līdz pat 1.5k, brīžiem lēnām noslīd līdz 1.1k, bet citreiz stabili tur 1.5. Izslēdzot klimu ar OFF nokrītās uz 1k. Tas ir neatkarīgi no dzinēja t.
97 gads, NA motors.
Kas varētu būt pie vainas?
97 gads, NA motors.
Kas varētu būt pie vainas?
ex: c900 aero '85, 96 V4 '75, 9-5 aero '05,9-5 griffin '98 LPG, GM900 '97 Talladega, c900 '89 T16 convertible, 99 GL '84
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
191HP - Apgriezienu un lukturu spožuma kritums pie dzeses ventilatora ieslēgšanās norāda uz padzīvojušu akumulatoru.
Slāpšana var būt dēļ brīvgaitas vārsta, bet ja palielināti apgriezieni nav novēroti, tad tas arī tāds minams variats. Es lieku uz pilnīgi, savu dzīvi nodzīvojušu, akumulatoru, pie reizes var paskatīties masas vadu, vai nav apaudzis zaļš.
Varbūt vari aprakstīt to pašu noraustīšanos, motors ar sitieniem norūc, kaut kas tamlīdzīgs? Tas pastiprina aizdomas uz nepietiekamu dzirksteli, misfairi.
Defektīvais - Izslēdz AC, problēma paliek?
Slāpšana var būt dēļ brīvgaitas vārsta, bet ja palielināti apgriezieni nav novēroti, tad tas arī tāds minams variats. Es lieku uz pilnīgi, savu dzīvi nodzīvojušu, akumulatoru, pie reizes var paskatīties masas vadu, vai nav apaudzis zaļš.
Varbūt vari aprakstīt to pašu noraustīšanos, motors ar sitieniem norūc, kaut kas tamlīdzīgs? Tas pastiprina aizdomas uz nepietiekamu dzirksteli, misfairi.
Defektīvais - Izslēdz AC, problēma paliek?
1998 9-3 2.0T, pšš - Pārdots
2006 9-5 Aero, manuālis - B235R + B234 Hybrid - Pabeigts?
1996 BMW E36 B204 - procesā
2006 9-5 Aero, manuālis - B235R + B234 Hybrid - Pabeigts?
1996 BMW E36 B204 - procesā
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Akumulators ir pirkts mazliet vairaak kaa pirms gada,bet auto bija staaveejis pedeejos padsmit meeneshus atklaataa staavvietaa.Akjiits pat nebija noseedies pa visu to laiku, ziemu kupenaa staavot,mieriigi aizbraucurzmzr wrote: ↑Wed Oct 18, 2017 10:07 pm 191HP - Apgriezienu un lukturu spožuma kritums pie dzeses ventilatora ieslēgšanās norāda uz padzīvojušu akumulatoru.
Slāpšana var būt dēļ brīvgaitas vārsta, bet ja palielināti apgriezieni nav novēroti, tad tas arī tāds minams variats. Es lieku uz pilnīgi, savu dzīvi nodzīvojušu, akumulatoru, pie reizes var paskatīties masas vadu, vai nav apaudzis zaļš.
Varbūt vari aprakstīt to pašu noraustīšanos, motors ar sitieniem norūc, kaut kas tamlīdzīgs? Tas pastiprina aizdomas uz nepietiekamu dzirksteli, misfairi.
Defektīvais - Izslēdz AC, problēma paliek?
Motors vnk noslaapst un pielec,ja tas notiek braucot,staavot noslaapst..
Tomeer ir viena lieta ko esmu veel noveerojis,pie agresiivaakas bremzeeshanas reizeem apgriezieni stipri nokriitaas,neatminos,vai taa arii bija agraak,bet tagad ir.
Vai tas var buut saistiits?
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Vakuma trubiņas pamaini. Noteikti sasprēgājušas no tādas auto lietošanas
http://www.sensonpaint.lv
29940215
LV
Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis
29940215
LV
Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Sveiki biedri!
Mans 9-3 ir aprīkots ar OEM autonomo apsildi. Nav Webastoo, bet cita firma. Pečka strādā, silda ātri - tur viss ok. Bet man īsti nav skaidri principi, kad viņa ieslēdzas, izslēdzas utt. Mašīna pie manis nav ilgi, bet šādi tādi novērojumi jau ir.
Parasti ieslēdzas uzreiz pēc dzinēja iedarbināšanas, ja ārā ir kādi 6 grādi vai mazāk. Par to simbolizē lampa panelī. Darba temperatūru dzinējs sasniedz ievērojami ātrāk. Pēc 90 grādu sasniegšanas lampiņa panelī paliek, bet es uzskatīju, ka pati sistēma atslēdzas, jo nav jau vairs ko sildīt. BET, šodien kundze braucot no darba pamanīja jocīgu lietu. Izbraucot no Rīgas un tiekot gandrīz līdz mājām, āra temperatūra palika krietni zemāka. Bija nobraukti jau ap 50 km. Viss jau sen uzsilis, bet te pēkšņi ieslēdzās apsilde. Un viņa reāli arī ieslēdzās, jo tiekot līdz mājām viņa tur vēl kādu brīdi rūca un pūta. Tad jautājums - kāda locekļa pēc viņa ieslēdzās un sāka sildīt, ja darba temperatūra bija sasniegta jau pirms 40 km, un īsti nebija ko sildīt??? Termostats labs, temperatūru panelī rāda korekti. Un tad attiecīgi sanāk, ka no rītiem viņa strādā vēl 40 km. Respektīvi neizslēdzas....
Ieslēgt un izslēgt, kā arī uzlikt ieslēgšanās laikus var manuāli caur settingiem panelī, bet tomēr gribas, lai tur viss pats automātiski strādā. Var ieslēgt un izslēgt, jebkurā brīdī, bet zemos grādos ieslēdzas automātiski. To noņemt nevar. Tad, kad pati ir ieslēgusies, tad izslēgt manuāli nevar. Tikai noslāpējot auto.
Ir kādam Saabā šāda sistēma? Gribētos uzzināt kāpēc tā, jo māte google man nepalīdz. Grāmatiņu pāršķirstīju, bet neko par apsildi neredzēju. Bet vēl paskatīšos. Interneta manuāļos šāda sistēma nav pieminēta vispār.
Vēl gan neesmu skatījies kādas opcijas piedāvā settingos tad, kad viņa ir ieslēgusies pati. To skatīšos.
Mans 9-3 ir aprīkots ar OEM autonomo apsildi. Nav Webastoo, bet cita firma. Pečka strādā, silda ātri - tur viss ok. Bet man īsti nav skaidri principi, kad viņa ieslēdzas, izslēdzas utt. Mašīna pie manis nav ilgi, bet šādi tādi novērojumi jau ir.
Parasti ieslēdzas uzreiz pēc dzinēja iedarbināšanas, ja ārā ir kādi 6 grādi vai mazāk. Par to simbolizē lampa panelī. Darba temperatūru dzinējs sasniedz ievērojami ātrāk. Pēc 90 grādu sasniegšanas lampiņa panelī paliek, bet es uzskatīju, ka pati sistēma atslēdzas, jo nav jau vairs ko sildīt. BET, šodien kundze braucot no darba pamanīja jocīgu lietu. Izbraucot no Rīgas un tiekot gandrīz līdz mājām, āra temperatūra palika krietni zemāka. Bija nobraukti jau ap 50 km. Viss jau sen uzsilis, bet te pēkšņi ieslēdzās apsilde. Un viņa reāli arī ieslēdzās, jo tiekot līdz mājām viņa tur vēl kādu brīdi rūca un pūta. Tad jautājums - kāda locekļa pēc viņa ieslēdzās un sāka sildīt, ja darba temperatūra bija sasniegta jau pirms 40 km, un īsti nebija ko sildīt??? Termostats labs, temperatūru panelī rāda korekti. Un tad attiecīgi sanāk, ka no rītiem viņa strādā vēl 40 km. Respektīvi neizslēdzas....
Ieslēgt un izslēgt, kā arī uzlikt ieslēgšanās laikus var manuāli caur settingiem panelī, bet tomēr gribas, lai tur viss pats automātiski strādā. Var ieslēgt un izslēgt, jebkurā brīdī, bet zemos grādos ieslēdzas automātiski. To noņemt nevar. Tad, kad pati ir ieslēgusies, tad izslēgt manuāli nevar. Tikai noslāpējot auto.
Ir kādam Saabā šāda sistēma? Gribētos uzzināt kāpēc tā, jo māte google man nepalīdz. Grāmatiņu pāršķirstīju, bet neko par apsildi neredzēju. Bet vēl paskatīšos. Interneta manuāļos šāda sistēma nav pieminēta vispār.
Vēl gan neesmu skatījies kādas opcijas piedāvā settingos tad, kad viņa ir ieslēgusies pati. To skatīšos.
Last edited by Milicis on Fri Oct 20, 2017 11:40 am, edited 1 time in total.
V70 un Saab 9-3
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Noveerota veel viena lieta, staavot uz vietas neitralajaa,vienlaiciigi iesleedzoties dzeses ventilatoram+es pagriezhu stuuri,uzreiz noslaapst.
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
191HP wrote: ↑Fri Oct 20, 2017 2:19 am Noveerota veel viena lieta, staavot uz vietas neitralajaa,vienlaiciigi iesleedzoties dzeses ventilatoram+es pagriezhu stuuri,uzreiz noslaapst.
Edit:
Ir veel viena lieta ko piemirsu piemineet.
Normaali ieminot pedaali pie atmeshanaas var dzirdeet ka kkas diezgan dzirdami nosvilpo..
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
es arī lieku uz vakuumtrubiņām. sāc ar to nomaiņu un tad skaties kas notiek.
191HP wrote: ↑Fri Oct 20, 2017 8:14 am191HP wrote: ↑Fri Oct 20, 2017 2:19 am Noveerota veel viena lieta, staavot uz vietas neitralajaa,vienlaiciigi iesleedzoties dzeses ventilatoram+es pagriezhu stuuri,uzreiz noslaapst.
Edit:
Ir veel viena lieta ko piemirsu piemineet.
Normaali ieminot pedaali pie atmeshanaas var dzirdeet ka kkas diezgan dzirdami nosvilpo..
SAAB 9-5 2.3t TD04 (~275 hp/400 Nm)
ex SAAB 9-3og 2.0 Aero
ex SAAB 9-3og 2.0 Aero
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Tas ir izdaraams pasha speekiem,ja esmu noobs auto lietaas?
Ja pareizi noprotu,tad labaak buutu vietaa likt silikona trubinas.Ja taa,tad kur iegaadaaties?Kaadi ieteikumi?
Noteikti kaads no jums arii ir lietas kursaa kaada diametra un garuma trubinas vajadziigas attieciigajam auto,buushu pateiciigs par jebkuru info.
Kalotkas un ellju mainu pats
Ja pareizi noprotu,tad labaak buutu vietaa likt silikona trubinas.Ja taa,tad kur iegaadaaties?Kaadi ieteikumi?
Noteikti kaads no jums arii ir lietas kursaa kaada diametra un garuma trubinas vajadziigas attieciigajam auto,buushu pateiciigs par jebkuru info.
Kalotkas un ellju mainu pats