Nē, es nedomāju jaudas ziņā, bet gan klipu kā tādu.
To e.s saprotu, ka no SAAB 2.3 dabūt tādu jaudu kā stock rousham jau ir mākslas darbs kuru dara cilvēki ar zelta rokām un SAAB sirdī, bet video par to nekur neredz. Visur vai nu sauss faktu konstatējums- tik zirgi, tā skan un tā brauc+ foto vai apraksts pārveidojumiem, bet lai to pasniegtu incanti un tā lai pat amatierim būtu jautri skatīties,nekā.
Tas mustangs jau principā diezgan nekāds, bet skatīties incanti.
Gregers wrote:
Nē, es nedomāju jaudas ziņā, bet gan klipu kā tādu.
To e.s saprotu, ka no SAAB 2.3 dabūt tādu jaudu kā stock rousham jau ir mākslas darbs kuru dara cilvēki ar zelta rokām un SAAB sirdī, bet video par to nekur neredz. Visur vai nu sauss faktu konstatējums- tik zirgi, tā skan un tā brauc+ foto vai apraksts pārveidojumiem, bet lai to pasniegtu incanti un tā lai pat amatierim būtu jautri skatīties,nekā.
Tas ir dokumentāls 40 minūšu gabals. Un kāreiz - jauda un parametri tai stāstā ir otrajā plānā. Tur tiek pasniegts pats process un pamatdoma ir tāda, ka ne jau flīžotas grīdas, sterili apstākļi un daudznuļļu budžets ne vienmēr nosaka rezultātu. Tas pirmkārt ir stāsts par cilvēkiem un viņu mūža sapņu piepildījumiem. Video var novilkt šeit: ftp://ftp.spb.saabnet.ru/PUB/Saab/VideoSAAB/
Documental - Per Eklund Saab.mpg
ja prasa paroles, tad
auto
auto
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec. YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Gregers wrote:
Nē, es nedomāju jaudas ziņā, bet gan klipu kā tādu.
To e.s saprotu, ka no SAAB 2.3 dabūt tādu jaudu kā stock rousham jau ir mākslas darbs kuru dara cilvēki ar zelta rokām un SAAB sirdī, bet video par to nekur neredz. Visur vai nu sauss faktu konstatējums- tik zirgi, tā skan un tā brauc+ foto vai apraksts pārveidojumiem, bet lai to pasniegtu incanti un tā lai pat amatierim būtu jautri skatīties,nekā.
Tas ir dokumentāls 40 minūšu gabals. Un kāreiz - jauda un parametri tai stāstā ir otrajā plānā. Tur tiek pasniegts pats process un pamatdoma ir tāda, ka ne jau flīžotas grīdas, sterili apstākļi un daudznuļļu budžets ne vienmēr nosaka rezultātu. Tas pirmkārt ir stāsts par cilvēkiem un viņu mūža sapņu piepildījumiem. Video var novilkt šeit: ftp://ftp.spb.saabnet.ru/PUB/Saab/VideoSAAB/
Documental - Per Eklund Saab.mpg
ja prasa paroles, tad
auto
auto
Jā, laikam tā arī neviens izņemot SAAB un Audi S1 neko tiešām iespaidīgu tur nav sastrādājuši, tā massu skatam :)
Patiešām apbrīnoju kā var uztaisīt tādu auto metodom tika :)
Vot bija meistari!
Gregers wrote:Smieklīgi, ka tiem dažajiem V4iniekiem taj video skaņa ir ievērojami smukāka nekā mūsdienu autiņiem :)
Tur gan pārsvarā dzirdami 2-takteri. Tāpēc arī tā skaņa
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec. YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
ziedoniz wrote:V4 skaņa caur sporta izpūtēju pie 6k apgriezieniem sit pušu daudz ko :silly: Par gadiem - rupji runājot 1960-1980
Jā, nu riktīgi melodiska skaņa!
Tad sanāk, ka tikai psrs un eiropā visi rāpoja ar lūžņiem sešdesmitajos, bet amerikai bija mustangs utt, somiem riktīgas lidmašīnas. Noskatoties to un līdzīgos ruļļus tikai tā pa īstam aptvēru to, ka pat pēc mūsdienu parametriem tie auto ir diezgan ātri, bet tajos laikos visp WOW!!! Žēl, ka marka pārstāja attīstīties :(
Ak jā. Kā jūs domāja cik km ir no Rīgas līdz Straupei un atpakaļ, cik ilgā laikā var aizbraukt un atbraukt atpakaļ?
Nepareizi!
Bišku virs trīs simti un nedaudz zem četrām stundām!
Kā?! Tā gadās ja pēc laivas motora brauc divi izklaidīgi jaunieši un pārklausoties aizbrauc un Strenčiem + pašauj garām pagriezienam un vēl arī brauc caur Smilteni, tad apjēdz, atceļā 1188 vadīti iemaldās Augšlīgatnē, Līgatne, pa ceļam iegriežās benzīntankā, izstāsta piedzīvojumu un kā tālāku norādi saņem NU TUR PA LABI, GARĀM VEIKALAM PĒC PUS KILOGRAMA BŪS PAGRIEZIENS ( :laugh: )un beidzot tomēr caur Sigūldu nokļūst pie mērķa... Jauki pavadīta brīvdiena :) kad uzsākām ceļu no Strenčiem tā rēcām, ka vairākkārt nācās stāties malā :laugh:
Vakar pamostamies 11:00... pavārtamies pa gultu, ieslēdzam TV... Opā - kamaniņas rāda... Un Siguldā tik balts...
Izlemts... brauksim skatīties pēdējos braucienus... LTV7 sola pēdējo braucienu sākt 15:15...
Nedaudz aizkavējamies... 15:30 esam pie trases... Bet tur džeki staigā pa trasi un skrūvē nost reklāmas :woohoo:
Cilvēka neviena...
Zvans brālim uz Rīgu... Ieslēdz LTV7... Rāda kamaniņas, bet tā nevarot būt Sigulda, pārāk balts... Ieejam iekšā uzprasīt, kas un kā... Protams, sacensības ir beigušās pirms stundas... Vot tev LTV7 tiešraide :blink:
Aizbraucām līdz Kaķīškalnam un pašļūkājām pa bērnu kalniņu... Es vēl uzmetu aci lielajam kalnam, bet bļodā šļūkt tur lejā :woohoo: :D