SAAB 9000 2.3T Griffin '93
Re: SAAB 9000 2.3T Griffin '93
Idille saulrietaa
Cita starpaa, ja nepatiik, ka pr. bamperis ir bez moldinga, tad ne paaraak elegants, toties leets risinaajums ir njemt donora moldingu no aizm. bampera un sadaliit to 2 daljaas.
Izbaleejushu iespeejams apveerst otraadi (saanu malu noapaljojums gan neatbilst un liekumi ir uz preteejo pusi). Peedeejo eleganti var ar feenu nokorigjeet, bet pirmais pamanaams vien no neliela atstatuma. Protams, stiprinaajuma vietas nebuus izmantojumas, naaksies vienaa gala piekniedeet, bet otraa pieskruuveet.
Cita starpaa, ja nepatiik, ka pr. bamperis ir bez moldinga, tad ne paaraak elegants, toties leets risinaajums ir njemt donora moldingu no aizm. bampera un sadaliit to 2 daljaas.
Izbaleejushu iespeejams apveerst otraadi (saanu malu noapaljojums gan neatbilst un liekumi ir uz preteejo pusi). Peedeejo eleganti var ar feenu nokorigjeet, bet pirmais pamanaams vien no neliela atstatuma. Protams, stiprinaajuma vietas nebuus izmantojumas, naaksies vienaa gala piekniedeet, bet otraa pieskruuveet.
Re: SAAB 9000 2.3T Griffin '93
Ļoti skaists, Tev tas braucamais, Prieks ka rūpējies
99 1975 Combi Coupe
900 1986 Turbo Commander edition
9³ SW 1.9 Biturbo Aero
9³ OG Convertible with b234R Powered by Jancis Stg4
Ex9000 Amethyst Violet Powered by KoreFun Stg1.5; Ex9³ SS 2003 2.0T Aero swap. Powered by Jancis; Ex9³ SW 2008 1.9 Stg1
900 1986 Turbo Commander edition
9³ SW 1.9 Biturbo Aero
9³ OG Convertible with b234R Powered by Jancis Stg4
Ex9000 Amethyst Violet Powered by KoreFun Stg1.5; Ex9³ SS 2003 2.0T Aero swap. Powered by Jancis; Ex9³ SW 2008 1.9 Stg1
Re: SAAB 9000 2.3T Griffin '93
Priekšā moldings apzināti netiek likts, kā arī, pie bampera uz spārniem, tas nav uzlikts, taču vēl neesmu (slinkums) atradis pareizā izmēra knopas, ko ievietot caurumos, kas spārnā.ifka wrote: ↑Thu Dec 07, 2017 1:26 pm Idille saulrietaa
Cita starpaa, ja nepatiik, ka pr. bamperis ir bez moldinga, tad ne paaraak elegants, toties leets risinaajums ir njemt donora moldingu no aizm. bampera un sadaliit to 2 daljaas.
Izbaleejushu iespeejams apveerst otraadi (saanu malu noapaljojums gan neatbilst un liekumi ir uz preteejo pusi). Peedeejo eleganti var ar feenu nokorigjeet, bet pirmais pamanaams vien no neliela atstatuma. Protams, stiprinaajuma vietas nebuus izmantojumas, naaksies vienaa gala piekniedeet, bet otraa pieskruuveet.
Moldings_1.jpg
P.S.
Ja nu, kādam gadienā garžā ir aizķērušies 16' cross spoke diski, tad labprāt tos iegādātos.
Re: SAAB 9000 2.3T Griffin '93
Vēlējos konsultāciju, tagad sēdinājums ir apmēram 1cm, taču gribās vēl.
Izvēle ir starp 3cm un 6cm.
Bildei ilustratīva nozīme.
Izvēle ir starp 3cm un 6cm.
Bildei ilustratīva nozīme.
Last edited by zariene on Thu Dec 07, 2017 5:05 pm, edited 1 time in total.
SAAB Griffin 2.3T '93 (200hp)
SAAB 9-5 Aero '06
SAAB 9-5 Aero '06
Re: SAAB 9000 2.3T Griffin '93
16" crosspoke diski uz 4x108 tāpat vien apkārt nemētājaszariene wrote: ↑Thu Dec 07, 2017 1:41 pmPriekšā moldings apzināti netiek likts, kā arī, pie bampera uz spārniem, tas nav uzlikts, taču vēl neesmu (slinkums) atradis pareizā izmēra knopas, ko ievietot caurumos, kas spārnā.ifka wrote: ↑Thu Dec 07, 2017 1:26 pm Idille saulrietaa
Cita starpaa, ja nepatiik, ka pr. bamperis ir bez moldinga, tad ne paaraak elegants, toties leets risinaajums ir njemt donora moldingu no aizm. bampera un sadaliit to 2 daljaas.
Izbaleejushu iespeejams apveerst otraadi (saanu malu noapaljojums gan neatbilst un liekumi ir uz preteejo pusi). Peedeejo eleganti var ar feenu nokorigjeet, bet pirmais pamanaams vien no neliela atstatuma. Protams, stiprinaajuma vietas nebuus izmantojumas, naaksies vienaa gala piekniedeet, bet otraa pieskruuveet.
Moldings_1.jpg
P.S.
Ja nu, kādam gadienā garžā ir aizķērušies 16' cross spoke diski, tad labprāt tos iegādātos.
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re: SAAB 9000 2.3T Griffin '93
Starp citu, varu piedāvāt 15" crosspoke diskus, ar gludajiem vāciņiem
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re: SAAB 9000 2.3T Griffin '93
Šādus
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re: SAAB 9000 2.3T Griffin '93
Paldies, šādi man bija.
Ļoti ceru, ka kādam tāpat mētājās garžā un krāj putekļus.
Kaut kad senāk, te forumā vieni figurēja, škiet, ka uz Sierra bija uzmontēti.
Protams, ir alternatīva no Peugeot kaut ko piemeklēt.
Kaut ko šādu:
SAAB Griffin 2.3T '93 (200hp)
SAAB 9-5 Aero '06
SAAB 9-5 Aero '06
Re: SAAB 9000 2.3T Griffin '93
Peugeot diski nenoliedzami ir gliiti un gaumiigi. Skjiet arii viegli notiirami, kas nav mazsvariigi tiem, kas ar zobubirsti sikos atveerumus ir shrubeejushi. Pieljauju, ka supporti ir sakopti un caur disku atveerumiem lieliski papildinaas ansambli!
Vieniigi, vai tie patieshaam iederas "oldscool" konceptaa? Saprotams, ka tas ir gaumes jautaajums par ko striideeties, nudien, neklaajas
Iespeejams, ka shaadi (15" ar plato malinju) arii izskatiitos visai labi. Diemzjeel tiiriit tos nav seviskji parociigi - zinu
https://www.ss.com/msg/lv/transport/spa ... epnlb.html
Vieniigi, vai tie patieshaam iederas "oldscool" konceptaa? Saprotams, ka tas ir gaumes jautaajums par ko striideeties, nudien, neklaajas
Iespeejams, ka shaadi (15" ar plato malinju) arii izskatiitos visai labi. Diemzjeel tiiriit tos nav seviskji parociigi - zinu
https://www.ss.com/msg/lv/transport/spa ... epnlb.html
Re: SAAB 9000 2.3T Griffin '93
Jā, man šādi diski atrodas uz donora.ifka wrote: ↑Thu Dec 07, 2017 5:22 pm Peugeot diski nenoliedzami ir gliiti un gaumiigi. Skjiet arii viegli notiirami, kas nav mazsvariigi tiem, kas ar zobubirsti sikos atveerumus ir shrubeejushi. Pieljauju, ka supporti ir sakopti un caur disku atveerumiem lieliski papildinaas ansambli!
Vieniigi, vai tie patieshaam iederas "oldscool" konceptaa? Saprotams, ka tas ir gaumes jautaajums par ko striideeties, nudien, neklaajas
Iespeejams, ka shaadi (15" ar plato malinju) arii izskatiitos visai labi. Diemzjeel tiiriit tos nav seviskji parociigi - zinu
https://www.ss.com/msg/lv/transport/spa ... epnlb.html
Taču vēlētos oriģinālos 16' vai arī, aftermarket 17' jo vēlme ir padarīt vizuāli nedaudz agresīvāku, bet tā, lai saglabājās šī oldskuul harmonija un diski nelec ārā no konteksta.
Oriģināli auto jāizskatās šādi, protams, ar saprātīgi sēdinājumu, būtu perfekti.
http://www.barons-auctions.com/content/ ... G_3401.JPG
SAAB Griffin 2.3T '93 (200hp)
SAAB 9-5 Aero '06
SAAB 9-5 Aero '06
Re: SAAB 9000 2.3T Griffin '93
Es tieši savus 16" Crosspoke atradu Peugeot sadaļā
Var vel meklēt pie Audi un Ford!
Var vel meklēt pie Audi un Ford!
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
- Nauris_t16
- Forums - otrās mājas
- Posts: 3418
- Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
- Location: Pārdaugava
Re: SAAB 9000 2.3T Griffin '93
Ar diskiem nav viegli, tas gan.
Šie ir ideāli, diemžēl gan R15
https://www.ss.com/msg/lv/transport/spa ... bmlxk.html
Neko citu piemērotu šobrīd ss uz ātro neatradu. Par sēdinājumu - tie 3 un 6cm varianti ir kādas sēdinātās atsperes? Pēc pieredzes saku, ka 20-25mm sēdinājums parasti ir nemanāms/tikpat augsts cik standartā, bet nu šeit tiešām ir jāpēta bildes ar konkrētu produktu uz citām mašīnām, lai saprastu, kas patīk. Es jau 9k mēģinātu taisīt coilover'us priekšai, aizmugurei arī piemeklētu/virpotu regulācijas gredzenus. Uz 900og tas diemžēl ir pārāk sarežģīti un nelegāli.
Šie ir ideāli, diemžēl gan R15
https://www.ss.com/msg/lv/transport/spa ... bmlxk.html
Neko citu piemērotu šobrīd ss uz ātro neatradu. Par sēdinājumu - tie 3 un 6cm varianti ir kādas sēdinātās atsperes? Pēc pieredzes saku, ka 20-25mm sēdinājums parasti ir nemanāms/tikpat augsts cik standartā, bet nu šeit tiešām ir jāpēta bildes ar konkrētu produktu uz citām mašīnām, lai saprastu, kas patīk. Es jau 9k mēģinātu taisīt coilover'us priekšai, aizmugurei arī piemeklētu/virpotu regulācijas gredzenus. Uz 900og tas diemžēl ir pārāk sarežģīti un nelegāli.
900aero clubsport #8
Re: SAAB 9000 2.3T Griffin '93
Disku jautājums mani jau moka pāris gadus, pēc visiem eksperimentiem esmu secinājis, ka 17' ar ET-25 vai 16' corss spoke tipa, olskuul stila.Nauris_t16 wrote: ↑Fri Dec 08, 2017 12:38 pm Ar diskiem nav viegli, tas gan.
Šie ir ideāli, diemžēl gan R15
https://www.ss.com/msg/lv/transport/spa ... bmlxk.html
Neko citu piemērotu šobrīd ss uz ātro neatradu. Par sēdinājumu - tie 3 un 6cm varianti ir kādas sēdinātās atsperes? Pēc pieredzes saku, ka 20-25mm sēdinājums parasti ir nemanāms/tikpat augsts cik standartā, bet nu šeit tiešām ir jāpēta bildes ar konkrētu produktu uz citām mašīnām, lai saprastu, kas patīk. Es jau 9k mēģinātu taisīt coilover'us priekšai, aizmugurei arī piemeklētu/virpotu regulācijas gredzenus. Uz 900og tas diemžēl ir pārāk sarežģīti un nelegāli.
Yup, šie ir riktīgi smuki, biju iedomājies par OZ racing diskiem, itkā Peugeot tāda tipa diski nāk.
Pagaidām esošo 1cm sedinājumu jūtu, kad jādzīvojas pa motortelpu jo sanāk vairāk pieliekties.
Es ļoti sliecos uz 6cm, bet pareizi saki, ka vajag redzēt, ko tas dzīvē nozīmē.
Coiloveru setu ieķert būtu forši, taču, manuprāt, neadekvāti dārgi.
SAAB Griffin 2.3T '93 (200hp)
SAAB 9-5 Aero '06
SAAB 9-5 Aero '06