Koklētāja 9-5
Koklētāja 9-5
Pirms pāris nedēļām, iegādājos savā pirmajā 9-5. Iepriekš dzīvojās Saab Ogres bandā.
1998. 2.3t
Pie Maa uzlikts stage1 čips, uz 210hp un 350Nm.
Ēd arī gāzi
1998. 2.3t
Pie Maa uzlikts stage1 čips, uz 210hp un 350Nm.
Ēd arī gāzi
9-5 hirsch, 2.3T, 2005
Re: Koklētāja 9-5
Ierakstīju uzreiz komentāros, bet neiepostojās.
Pirms 5k tika liktas jaunas gāzes sprauslas, bet netika noregulētas. Izskatās, ka motoram ļoti nepatika maisījums. Rezultāts: virzulis pa galam. Šodien būts pie Vilka, cerams ka nebūs saskrāpēt bloks..
9-5 hirsch, 2.3T, 2005
Re: Koklētāja 9-5
Uz kura no Ogres jaudas stendiem parādija 210 hp, 350nm?
Ex Saab 9-3 1.9 TID stage4+ dyno printout
294 HP
613 NM
Auto pulēšana, salona ķīmiskā tīrīšana , lukturu pulēšana, keramiskais pārklājums, logu tonēšana, pirmspārdošanas sagatavošana
Facebook un Instagram: caroscar.lv
294 HP
613 NM
Auto pulēšana, salona ķīmiskā tīrīšana , lukturu pulēšana, keramiskais pārklājums, logu tonēšana, pirmspārdošanas sagatavošana
Facebook un Instagram: caroscar.lv
Re: Koklētāja 9-5
Nu, nu čipotāj, kur tad LV ir sertificēti, kalibrēti stendi? Samaksāji piķi, dabūji izdruku un tagad domā, ka esi baigais nazis, ņūtoni debesīs, zirga spēki kosmosā, bet nezkāpēc tava lamata nevar izlīst no 6sek līdz 100. Jau daudzi ir aptausījušies ar tiem jaudas stendiem LV, pēc papīriem starpgalaktiskā raķete, bet Rumbulā pat sūda Civicam ar 120zs nevar iemērīt! Ps: ar automātisko kārbu neviens vispār neņemās mērīt jaudu. Nu un ko, čipots tomāts tāpēc neiet?
Ar izdruku jau var tikai kādam puišelim iesmērēt nojātu miskasti, tas nekas ka mašīna pēc šrota izskatās, toties kā ceļ, re kur būs tev izdruka, paskaties, braucot nejūt jaudu, bet pēc papīriem viss kārtībā!
Krustojumos priekšroka ir tam, kam lielāks motors!
Re: Koklētāja 9-5
Ko var dirsties ar tiem sertifikātiem, būvinženieri un speciālisti uz papīra.
Iepūt savā toyotā 1000 NM, aprauj savas pusasis vai labāk piezvani Rīgas Satiksmei un uzprasi vai nevari pieslēgties trolejbusa vadiem ar atlaidi
Iepūt savā toyotā 1000 NM, aprauj savas pusasis vai labāk piezvani Rīgas Satiksmei un uzprasi vai nevari pieslēgties trolejbusa vadiem ar atlaidi
Ex Saab 9-3 1.9 TID stage4+ dyno printout
294 HP
613 NM
Auto pulēšana, salona ķīmiskā tīrīšana , lukturu pulēšana, keramiskais pārklājums, logu tonēšana, pirmspārdošanas sagatavošana
Facebook un Instagram: caroscar.lv
294 HP
613 NM
Auto pulēšana, salona ķīmiskā tīrīšana , lukturu pulēšana, keramiskais pārklājums, logu tonēšana, pirmspārdošanas sagatavošana
Facebook un Instagram: caroscar.lv
Re: Koklētāja 9-5
BMW ir mašīna, viss pārējais ir mašīnas izstrādājums!
Beha lido!
Beha lido!
Krustojumos priekšroka ir tam, kam lielāks motors!
Re: Koklētāja 9-5
kāds bembists laikam ebaja pasūtīja krāniņa palielinātāju(tā saucamo pumpi)!
http://www.sensonpaint.lv
29940215
LV
Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis
29940215
LV
Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis
Re: Koklētāja 9-5
Es pat nesaprotu, kas te tagad notiek.
Auto, kas bija lēnāks, tagad iet ātrāk. Protams, ka es līdz galam nezinu, cik ātrāk iet. Stockā ar 168hp vajadzētu līdz 100 vajadzētu iet 8,7sek. Man iet ātrāk. Precīzi nemērīju, bet ātrāk ir. Reāli protams, ka pofig, cik tur iekšā ir Hp un Nm. Es taču šeit neienācu un neteicu, ka man tāāāāds uzrāviens, ka visiem man tagad jāklanās manā priekšā. Tāpat nav nekāds sporta vāģis ar savu tomātu un kuģa piekari. Vienkārši ierakstīju, ka ir čips. Varu arī noņemt tos ciparus, ja tas jums liks nomierināties..
Auto, kas bija lēnāks, tagad iet ātrāk. Protams, ka es līdz galam nezinu, cik ātrāk iet. Stockā ar 168hp vajadzētu līdz 100 vajadzētu iet 8,7sek. Man iet ātrāk. Precīzi nemērīju, bet ātrāk ir. Reāli protams, ka pofig, cik tur iekšā ir Hp un Nm. Es taču šeit neienācu un neteicu, ka man tāāāāds uzrāviens, ka visiem man tagad jāklanās manā priekšā. Tāpat nav nekāds sporta vāģis ar savu tomātu un kuģa piekari. Vienkārši ierakstīju, ka ir čips. Varu arī noņemt tos ciparus, ja tas jums liks nomierināties..
9-5 hirsch, 2.3T, 2005
- martinnos
- Forums - otrās mājas
- Posts: 425
- Joined: Fri Nov 21, 2014 12:59 pm
- Location: Rīga, Pļavnieki
Re: Koklētāja 9-5
Neķer kreņķi - viss būs labi.
Bet par tiem cipariem - vienkārši kāds tos nosauca vai tādi cipari, idejiski, pienākas kaut kādam Stage līmenim?
Bet par tiem cipariem - vienkārši kāds tos nosauca vai tādi cipari, idejiski, pienākas kaut kādam Stage līmenim?
SAAB 9-5 Aero 2006
Re: Koklētāja 9-5
Es pats neesmu čipošanā piedalījies, uzgaidīsim, kamēr pats Maa iemetīs detaļas par šo.
9-5 hirsch, 2.3T, 2005
Re: Koklētāja 9-5
Tie "stage" ir nekas vairāk kā tikai mārketinga triks
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re: Koklētāja 9-5
Principā jā. Man stage1 saistās ar parastu ECU programmas izmaiņu. Respektīvi ar to, ka man ir stage1 es saku, ka viss stock, bet programma uzprišināta.
9-5 hirsch, 2.3T, 2005
Re: Koklētāja 9-5
stages jau nosaka tikai procesu kā tiek palielināta jauda!
Stg1 tikai softiski
stg2 softs + atvieglināta ieplūde, izplūde
stg3 jau manipulācijas ar dzelžiem
Stg1 tikai softiski
stg2 softs + atvieglināta ieplūde, izplūde
stg3 jau manipulācijas ar dzelžiem
9-5 AERO 02g 2.3T stage1
9-5 Griffin 99g swapped 2.3T
volvo s80 04g d5
volvo s40 07g d5
9-5 Griffin 99g swapped 2.3T
volvo s80 04g d5
volvo s40 07g d5