Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)


User avatar
saabmats
Zināms jau visiem
Zināms jau visiem
Posts: 249
Joined: Fri Feb 05, 2016 7:54 pm
Location: Liepāja

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by saabmats »

hofmaks wrote: Fri Jan 19, 2018 2:28 pm Nav nav! Žmoti nevarēja ielikt, lai nav jāspaida poga salonā vai pults
Facelift ir tāpat jaspaida salonā poga vai pults,jo lidzko sāc braukt tā aizslēdzas, vienīgais ka tā poga ir īsta un strādā. Bet cik saprotu,ka vilkatim tā ir butaforija.
User avatar
martinnos
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 425
Joined: Fri Nov 21, 2014 12:59 pm
Location: Rīga, Pļavnieki

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by martinnos »

Nu labi, ja sāc braukt - aiztaisās (arī 9-3OG tā ir) - pret to pretenziju nav, jo nahren braucot būtu jābūt vaļā?
Besī, ka tagad ziemā, kad auto apsnidzis - izņem no bagāžnieka slotiņu un pēc tam, lai ieliktu atpakaļ, jāiet uz salonu spiest bagāžnieka pogu...
SAAB 9-5 Aero 2006
User avatar
rzmzr
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 444
Joined: Wed Jun 29, 2016 1:24 pm

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by rzmzr »

Saabs liek tev mainīt paradumus, es savu slotiņu turu salonā :lol:
1998 9-3 2.0T, pšš - Pārdots
2006 9-5 Aero, manuālis - B235R + B234 Hybrid - Pabeigts?
1996 BMW E36 B204 - procesā
User avatar
hofmaks
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1744
Joined: Mon Dec 01, 2008 5:15 am

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by hofmaks »

Teorētiski pogu tur varētu iemontēt un pat pieslēgt!
http://www.sensonpaint.lv
29940215
LV

Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis :D
User avatar
saabmats
Zināms jau visiem
Zināms jau visiem
Posts: 249
Joined: Fri Feb 05, 2016 7:54 pm
Location: Liepāja

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by saabmats »

rzmzr wrote: Fri Jan 19, 2018 3:18 pm Saabs liek tev mainīt paradumus, es savu slotiņu turu salonā :lol:
Es arī :lol:
User avatar
Silver
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 724
Joined: Fri Mar 15, 2013 12:22 am

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by Silver »

martinnos wrote: Fri Jan 19, 2018 3:12 pm Nu labi, ja sāc braukt - aiztaisās (arī 9-3OG tā ir) - pret to pretenziju nav, jo nahren braucot būtu jābūt vaļā?
Besī, ka tagad ziemā, kad auto apsnidzis - izņem no bagāžnieka slotiņu un pēc tam, lai ieliktu atpakaļ, jāiet uz salonu spiest bagāžnieka pogu...
Nedauzi to vāku, bet maigi nolaid. Un jā, iemet aizmugurē uz grīdas, daudz ērtak:))
9-5 Silver Aero 2001 for sale
9-5 Silver Griffin
User avatar
elmo
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 12839
Joined: Tue Jan 15, 2008 7:08 am

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by elmo »

martinnos wrote: Fri Jan 19, 2018 3:12 pm Nu labi, ja sāc braukt - aiztaisās (arī 9-3OG tā ir) - pret to pretenziju nav, jo nahren braucot būtu jābūt vaļā?
Besī, ka tagad ziemā, kad auto apsnidzis - izņem no bagāžnieka slotiņu un pēc tam, lai ieliktu atpakaļ, jāiet uz salonu spiest bagāžnieka pogu...
Uz pults nav bagāžnieka poga?
User avatar
martinnos
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 425
Joined: Fri Nov 21, 2014 12:59 pm
Location: Rīga, Pļavnieki

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by martinnos »

Ir, bet atslēga jau aizdedzē - mašīna taču ziemā jāpasilda :)
SAAB 9-5 Aero 2006
Redone
Jauniņais
Jauniņais
Posts: 1
Joined: Thu Jan 25, 2018 12:49 pm

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by Redone »

Labdien.
Nesen saņēmu saab 9-5 98 2.0 dāvana, bet ir problēmas ar eļļas spiedienu siltām motoram zem 1k apgriezieniem.
Beigās ir liks uz bildēm, lai saprastu par, ko runāju.
Ja pareizi saprotu, tad melnais plastmasas štrunts kreisajā pusē ir kartera ventilācijai eļļas savākšanai domāts (info vācu angļu valodā, tāpēc nezinu kā latviski nosaukt(oil catch Can).
Otrs jautājums ir par aftermarket trubu, kura rēgojas pa labi no eļļas līmeņa pārbaudes vāciņa.
Loģiski domājot abiem jābūt savienotiem, bet nekādas trubas komplektā mašīnai nenāca vairs.
Varbūt kāds var paskaidrot par kartera ventilāciju, kur tieši katrai trubas jābūt.
Pirmā mašīna un tāpēc vēl neko nesaprotu.
https://failiem.lv/u/8bwx858g
User avatar
hofmaks
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1744
Joined: Mon Dec 01, 2008 5:15 am

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by hofmaks »

Kāds sakars kartera ventilācijai ar eļļas spiedienu??? Ņem nost karteri un tīri eļļas uztvērēju, nomaini eļļu un filtru,nomaini eļļas spiediena devēju. Ja nepalīdzēs,tad ir auzas.
http://www.sensonpaint.lv
29940215
LV

Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis :D
User avatar
zariene
Māk arī atbildēt
Māk arī atbildēt
Posts: 62
Joined: Tue Feb 28, 2012 11:26 am
Location: Rîga

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by zariene »

martinnos wrote: Fri Jan 19, 2018 3:12 pm Nu labi, ja sāc braukt - aiztaisās (arī 9-3OG tā ir) - pret to pretenziju nav, jo nahren braucot būtu jābūt vaļā?
Besī, ka tagad ziemā, kad auto apsnidzis - izņem no bagāžnieka slotiņu un pēc tam, lai ieliktu atpakaļ, jāiet uz salonu spiest bagāžnieka pogu...
Nemīz, tā ir SAAB tradīcija jo man oldskuulam tas pats stāsts, salona poga vai ar atslēgu, tas iemācījis, ka atslēga vienmēr jātur kabatā. :lol:
SAAB Griffin 2.3T '93 (200hp)
SAAB 9-5 Aero '06
User avatar
zariene
Māk arī atbildēt
Māk arī atbildēt
Posts: 62
Joined: Tue Feb 28, 2012 11:26 am
Location: Rîga

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by zariene »

saabmats wrote: Fri Jan 19, 2018 6:36 pm
rzmzr wrote: Fri Jan 19, 2018 3:18 pm Saabs liek tev mainīt paradumus, es savu slotiņu turu salonā :lol:
Es arī :lol:
Es arī. :D
SAAB Griffin 2.3T '93 (200hp)
SAAB 9-5 Aero '06
User avatar
Arnijs
Dievs
Dievs
Posts: 7176
Joined: Tue Jan 15, 2008 3:54 am
Location: Riga

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by Arnijs »

Vilks... Tavs pirmais downpipe pateicis lielu ČAU. Kur pirki metālu, ka tik ātri izbeidzās? (lai zinu, kur nepirkt :D) Manējais (arī no melnā) novilka kādus 3 gadus ilgāk (cik zinu, tad Andrejs tikai rudenī sāka ar viņu cīnīties) Rotējošo pat i nerādījām. Tad tas ČAU būtu bezgalīgs un visā garumā. Bet gofra gan - kā dzīva! :mrgreen:
Attachments
downpipe.jpg
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
User avatar
Vilcins
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2737
Joined: Sat Apr 07, 2012 11:55 am
Location: Riga

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by Vilcins »

Ape motors pirktas trubas, vins ir uz cita saaba, vai saabs vēl dzīvs, pelēkais?
Tika uzlikts 2015 gada novembrī
Last edited by Vilcins on Fri Jan 26, 2018 11:28 pm, edited 1 time in total.
User avatar
fimbars
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 807
Joined: Sun Feb 13, 2011 11:30 am
Location: Grobiņa
Contact:

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by fimbars »

Ape 2,5 un 3" trubas tirgo Simons izpildījumā,nevarētu būt ka tik ātri beidzas.Lai gan 2,5" varētu būt arī kāds Walker vai Bosal kurus šobrīd ražo HVZ kas.
Post Reply