Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Fimbar....Ne tikai. Ir arī FAE. Un jā - Walker un Bosal man vairs neasociējas ar kvalitāti. Ik pa laikam gadās ieķert kādu 90-to gadu oldtimer ražojumu - tur pavisam cits skats. Simons pa lielam ir tikai taisnie gabali. Līkumus Ape kādreiz pielasīja no smago klāsta.
Vilks... Jā - pelēkais ir dzīvs. Ir mainīts motors, bet tā - vēl itin dzīvelīgs.
Vilks... Jā - pelēkais ir dzīvs. Ir mainīts motors, bet tā - vēl itin dzīvelīgs.
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Apes simons arī bija baudīts. Sūds kas sūds- pēc pusgada jau bija rižiks visā diapazonā!
http://www.sensonpaint.lv
29940215
LV
Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis
29940215
LV
Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Ja nesūta ņeržu, tad protams, ka tā būs! Parastais izpildījums ir no melnā metāla ar galvanizētā alumīnija pārklājumu, kas būtu visnotaļ OK, kamēr nesastopas ar mūsu ziemās kaisīto. Bet savi 5 gadi nokalpo.
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
- Highlander
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1264
- Joined: Sat Dec 05, 2015 1:06 pm
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Fiksais jautajums par sedeklus apsildes pogam.
Vizuali ir vienadas feisliftam un pirmsfeisliftam. Kontakti ari vienadi sapas. Atskiras tikai kodi un...ta poga kas stradaja pirmsfeisliftam, nestrada uz feislifta. Kas tur atskiras?
Vizuali ir vienadas feisliftam un pirmsfeisliftam. Kontakti ari vienadi sapas. Atskiras tikai kodi un...ta poga kas stradaja pirmsfeisliftam, nestrada uz feislifta. Kas tur atskiras?
SAAB 9-5 Wagon, 2,2 TiD, 2002. PĀRDOTS
SAAB 9-5 Wagon, 1,9 TiD, 2006. STAGE 2, DeCat, EGR off, Swirl flaps off, DPF off, 215hp 470nm PĀRDOTS
SAAB BANDA
SAAB 9-5 Wagon, 1,9 TiD, 2006. STAGE 2, DeCat, EGR off, Swirl flaps off, DPF off, 215hp 470nm PĀRDOTS
SAAB BANDA
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Vajadzētu strādāt!
http://www.sensonpaint.lv
29940215
LV
Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis
29940215
LV
Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis
- Highlander
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1264
- Joined: Sat Dec 05, 2015 1:06 pm
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Pec logikas ja, vajadzetu. Ir poga, kura stradaja uz PreFL. Man uz FL vina nesilda. Nodomaju ka sedeklim vai kontaktiem kautkas. Iebazu cita FL, kura sedekli sildas. No PreFL poga nesildija. Tikko iebazam atpakal originalo no FL, uzreiz cept augsha saka to sedekli
SAAB 9-5 Wagon, 2,2 TiD, 2002. PĀRDOTS
SAAB 9-5 Wagon, 1,9 TiD, 2006. STAGE 2, DeCat, EGR off, Swirl flaps off, DPF off, 215hp 470nm PĀRDOTS
SAAB BANDA
SAAB 9-5 Wagon, 1,9 TiD, 2006. STAGE 2, DeCat, EGR off, Swirl flaps off, DPF off, 215hp 470nm PĀRDOTS
SAAB BANDA
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Nesen iegadatajam 9-5 pēc virzuļa maiņas tika saregulētas gāzes sprauslas. Nu pie drusku lielākas jaudas (apdzīsanas- nekas ļoti agresīvs) gāze atslēdzas. Tas būtu reduktors?
9-5 hirsch, 2.3T, 2005
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Tas būtu pats gāzes regulējums, vai arī neatbilst gāzes komponentes jaudai.
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Aizvedu, uz AutoGaz, jo ieteica. Šie nerubīja LV vispār. Pasēdēja 15min mašīnā, pāris reizes uzgāzēja, pateica ka saregulēja, pateica, ka reduktoru jāmaina un piedāvājās samainīt. Man izskatījās pēc naudas kāšanas: atteicos. Tāpat sapiķoju 50einārus.
9-5 hirsch, 2.3T, 2005
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Autogaze.lv par reguleshanu man prasija 15eur.. tas gan bija vw markas auto. tur visi normali latviski runaja
SAAB 900og cv
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Es ar pelēko bračkas Hirsch biju Deglava 60 arī samaksāju 15,un izbraucam arī satiksme līdz azuram un atpakal. Sareguleja cik nu komponentes atļauj, bet ir labi.
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Jāiet uz gāzes kantori rukāt - 50 eināri 15min. Kruta
http://www.sensonpaint.lv
29940215
LV
Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis
29940215
LV
Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Ja motortelpā neslēdza klāt papildus dačiku regulēšanai un nebraukāja, tad tevi smagi apčakarēja un neko jēdzīgu viņi tur nesaregulēja...
9-5 AERO 02g 2.3T stage1
9-5 Griffin 99g swapped 2.3T
volvo s80 04g d5
volvo s40 07g d5
9-5 Griffin 99g swapped 2.3T
volvo s80 04g d5
volvo s40 07g d5
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Labrīt! Varbūt kāds pieredzējušāks gāzinieks var pateikt, kas varētu būt par iemeslu tam, ka mašīna no rītiem sākusi ātrāk pārslēgties uz gāzi? Agrāk bija tā, ka bija jāpagaida, kad motors uzsilst līdz noteiktai temperatūrai un tad pārslēdzas uz gāzi, bet tagad ir sajūta, ka tas notiek daudz ātrāk - motoram vēl nevajadzētu būt uzsilušam, bet mašīna jau mēģina slēgties uz gāzi un visbiežāk arī uzreiz noslāpst... Biju jau pieradis, ka parasti no rītiem, pie pārslēgšanās noslāpst, bet iedarbini atkal un viss normāli. Tagad slāpst visu laiku...