Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)


User avatar
Vilcins
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2737
Joined: Sat Apr 07, 2012 11:55 am
Location: Riga

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by Vilcins »

Truba bij 76mm
Kādreiz bij sitads :mrgreen:
Attachments
IMG-20151102-165745.jpg
User avatar
Arnijs
Dievs
Dievs
Posts: 7176
Joined: Tue Jan 15, 2008 3:54 am
Location: Riga

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by Arnijs »

Fimbar....Ne tikai. Ir arī FAE. Un jā - Walker un Bosal man vairs neasociējas ar kvalitāti. Ik pa laikam gadās ieķert kādu 90-to gadu oldtimer ražojumu - tur pavisam cits skats. Simons pa lielam ir tikai taisnie gabali. Līkumus Ape kādreiz pielasīja no smago klāsta.
Vilks... Jā - pelēkais ir dzīvs. Ir mainīts motors, bet tā - vēl itin dzīvelīgs.
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
User avatar
hofmaks
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1744
Joined: Mon Dec 01, 2008 5:15 am

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by hofmaks »

Apes simons arī bija baudīts. Sūds kas sūds- pēc pusgada jau bija rižiks visā diapazonā!
http://www.sensonpaint.lv
29940215
LV

Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis :D
User avatar
Arnijs
Dievs
Dievs
Posts: 7176
Joined: Tue Jan 15, 2008 3:54 am
Location: Riga

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by Arnijs »

hofmaks wrote: Sat Jan 27, 2018 9:30 am Apes simons arī bija baudīts. Sūds kas sūds- pēc pusgada jau bija rižiks visā diapazonā!
Ja nesūta ņeržu, tad protams, ka tā būs! Parastais izpildījums ir no melnā metāla ar galvanizētā alumīnija pārklājumu, kas būtu visnotaļ OK, kamēr nesastopas ar mūsu ziemās kaisīto. Bet savi 5 gadi nokalpo.
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
User avatar
Highlander
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1264
Joined: Sat Dec 05, 2015 1:06 pm

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by Highlander »

Fiksais jautajums par sedeklus apsildes pogam.
Vizuali ir vienadas feisliftam un pirmsfeisliftam. Kontakti ari vienadi sapas. Atskiras tikai kodi un...ta poga kas stradaja pirmsfeisliftam, nestrada uz feislifta. Kas tur atskiras?
SAAB 9-5 Wagon, 2,2 TiD, 2002. PĀRDOTS
SAAB 9-5 Wagon, 1,9 TiD, 2006. STAGE 2, DeCat, EGR off, Swirl flaps off, DPF off, 215hp 470nm PĀRDOTS
SAAB BANDA
User avatar
hofmaks
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1744
Joined: Mon Dec 01, 2008 5:15 am

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by hofmaks »

Vajadzētu strādāt!
http://www.sensonpaint.lv
29940215
LV

Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis :D
User avatar
Highlander
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1264
Joined: Sat Dec 05, 2015 1:06 pm

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by Highlander »

hofmaks wrote: Sat Jan 27, 2018 6:17 pm Vajadzētu strādāt!
Pec logikas ja, vajadzetu. Ir poga, kura stradaja uz PreFL. Man uz FL vina nesilda. Nodomaju ka sedeklim vai kontaktiem kautkas. Iebazu cita FL, kura sedekli sildas. No PreFL poga nesildija. Tikko iebazam atpakal originalo no FL, uzreiz cept augsha saka to sedekli :)
SAAB 9-5 Wagon, 2,2 TiD, 2002. PĀRDOTS
SAAB 9-5 Wagon, 1,9 TiD, 2006. STAGE 2, DeCat, EGR off, Swirl flaps off, DPF off, 215hp 470nm PĀRDOTS
SAAB BANDA
ZaZZ99
Eksperts, ne tehniskais
Eksperts, ne tehniskais
Posts: 136
Joined: Fri Jan 27, 2017 5:06 pm

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by ZaZZ99 »

Nesen iegadatajam 9-5 pēc virzuļa maiņas tika saregulētas gāzes sprauslas. Nu pie drusku lielākas jaudas (apdzīsanas- nekas ļoti agresīvs) gāze atslēdzas. Tas būtu reduktors?
9-5 hirsch, 2.3T, 2005
User avatar
Vilcins
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2737
Joined: Sat Apr 07, 2012 11:55 am
Location: Riga

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by Vilcins »

Tas būtu pats gāzes regulējums, vai arī neatbilst gāzes komponentes jaudai.
ZaZZ99
Eksperts, ne tehniskais
Eksperts, ne tehniskais
Posts: 136
Joined: Fri Jan 27, 2017 5:06 pm

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by ZaZZ99 »

Aizvedu, uz AutoGaz, jo ieteica. Šie nerubīja LV vispār. Pasēdēja 15min mašīnā, pāris reizes uzgāzēja, pateica ka saregulēja, pateica, ka reduktoru jāmaina un piedāvājās samainīt. Man izskatījās pēc naudas kāšanas: atteicos. Tāpat sapiķoju 50einārus.
9-5 hirsch, 2.3T, 2005
User avatar
Ainars
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3202
Joined: Tue Jan 15, 2008 12:29 pm
Location: Darbnīca

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by Ainars »

Autogaze.lv par reguleshanu man prasija 15eur.. tas gan bija vw markas auto. :mrgreen: tur visi normali latviski runaja
SAAB 900og cv
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
User avatar
Vilcins
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2737
Joined: Sat Apr 07, 2012 11:55 am
Location: Riga

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by Vilcins »

Es ar pelēko bračkas Hirsch biju Deglava 60 arī samaksāju 15,un izbraucam arī satiksme līdz azuram un atpakal. Sareguleja cik nu komponentes atļauj, bet ir labi.
User avatar
hofmaks
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1744
Joined: Mon Dec 01, 2008 5:15 am

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by hofmaks »

Jāiet uz gāzes kantori rukāt - 50 eināri 15min. Kruta
http://www.sensonpaint.lv
29940215
LV

Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis :D
User avatar
maa
Zināms jau visiem
Zināms jau visiem
Posts: 255
Joined: Fri Jan 09, 2015 3:17 pm
Location: Ogre

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by maa »

ZaZZ99 wrote: Sat Jan 27, 2018 6:54 pm Aizvedu, uz AutoGaz, jo ieteica. Šie nerubīja LV vispār. Pasēdēja 15min mašīnā, pāris reizes uzgāzēja, pateica ka saregulēja, pateica, ka reduktoru jāmaina un piedāvājās samainīt. Man izskatījās pēc naudas kāšanas: atteicos. Tāpat sapiķoju 50einārus.
Ja motortelpā neslēdza klāt papildus dačiku regulēšanai un nebraukāja, tad tevi smagi apčakarēja un neko jēdzīgu viņi tur nesaregulēja...
9-5 AERO 02g 2.3T stage1
9-5 Griffin 99g swapped 2.3T
volvo s80 04g d5
volvo s40 07g d5
Aigars
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 988
Joined: Fri Nov 28, 2008 3:23 pm
Location: Jeekabpils

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by Aigars »

Labrīt! Varbūt kāds pieredzējušāks gāzinieks var pateikt, kas varētu būt par iemeslu tam, ka mašīna no rītiem sākusi ātrāk pārslēgties uz gāzi? Agrāk bija tā, ka bija jāpagaida, kad motors uzsilst līdz noteiktai temperatūrai un tad pārslēdzas uz gāzi, bet tagad ir sajūta, ka tas notiek daudz ātrāk - motoram vēl nevajadzētu būt uzsilušam, bet mašīna jau mēģina slēgties uz gāzi un visbiežāk arī uzreiz noslāpst... Biju jau pieradis, ka parasti no rītiem, pie pārslēgšanās noslāpst, bet iedarbini atkal un viss normāli. Tagad slāpst visu laiku...
Post Reply