Ralfa Airis
Re: Ralfa Airis
Tīri, atskaites punktam, rpm @ 90km/h ar Aero kārbu.
Ceturtdien apdeits ar dīzeļnieci.1998 9-3 2.0T, pšš - Pārdots
2006 9-5 Aero, manuālis - B235R + B234 Hybrid - Pabeigts?
1996 BMW E36 B204 - procesā
2006 9-5 Aero, manuālis - B235R + B234 Hybrid - Pabeigts?
1996 BMW E36 B204 - procesā
Re: Ralfa Airis
Kamēr kārba uz grīdas, vajag vēl LSD iestumt iekšā
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re: Ralfa Airis
Neracionālisms turpinās:
- Šodien noswapota kārba uz FM57.
- Ievilkts P-BUS iekš OBD
- Uzlikts softs, stage 0.85.
- Atjaunots nozagtais spogulītis
Liels paldies Vilkam par darbiņu, un viesmīlību
Pēc kārbas maiņas, nobraucu 4 KM. Momentālu starpību nejutu, bet Vilks teica, ka īsti nav asuma, vienā straujākā brīdī sajutu, ka iet tā kā ar ieskrējienu, sākumā nav tā pirmā asā rāviena, bet overall sajūtas - lieliskas. Kārba, izrādās, ļoti laba, nekas negaudo, un robos iet fenomenāli mīksti.
Tā, kā, pateicoties Korefun, man uzradās OBD portam nepieciešamie krabīši (kontaktu galviņas), un man, beidzot, bija viss nepieciešamais, izdomāju, ka varētu iegrūst to paštaisīto softu, kas kādu laiku T7 suitē ir kruķīts un apkruķīts.
Nav divu runu, pēc darba pie Vilka, un joga varēja sākties. Pagarināt to P-Bus nemaz nebija tik vienkārši, kā izskatījās no video, lielāko ties tāpēc, ka šausmīgi neērti, maz vietas, un, protams, liekot virsū saspiežamos kembrikus, ielikt "elektriķa" plaņes pie kembrikiem bija praktiski neiespējami dēļ akūti trūkstošās vietas. Ar trešo reizi sanāca, jebšu, kā man teica viens mežvedēja paziņa, kad jautāju, kā ar to puspiekabi ir iespējams apgriezties uz taisna meža ceļa - Pirmie 15 gadi grūti, tad jau vienkārši.
Tālāk, bez ievērojamiem traucēkļiem - vads klāt, dators klāt, softu iekšā, un aiziet.
Ar garās kārbas swapu, auto, pēc ekseļa aprēķiniem, kļuva par saviem 6% tupāks, bet ar paceltu softu, ir par 6% dzīvāks, rēķinot no garās kārbas, respektīvi 12%, ja būtu palikusi vecā, 4.05 Aero kārba.
Jāatzīst, ka pat tik niecīgs guvums, kā ~10 zirgi un ~40Nm, auto uzvedību maina diezgan iespaidīgi.
Runājot par garo kārbu, mans novērojums ir tāds - Dodot čībā, pēc muskuļu atmiņas vadoties, prasās ielikt nākošajā robā, lai gan vēl šajā pašā var stiept, un ne jau nedaudz, bet samērā iespaidīga rezerve
Uz šosejas vēl nebiju, bet, atkal, Ekselis, saka, ka apgriezieniem pie 90 būtu jābūt ap 1800, tā, kā, nezko lielas starpības nav - ikdienas braukšanai.
Pielikumā bildes, ieskatam, no vakara izvirtībām. Kārbas procesa bilžu man nav, varbūt Vilks kaut ko ieknipsēja.
Vēlreiz, paldies Vilkam
- Šodien noswapota kārba uz FM57.
- Ievilkts P-BUS iekš OBD
- Uzlikts softs, stage 0.85.
- Atjaunots nozagtais spogulītis
Liels paldies Vilkam par darbiņu, un viesmīlību
Pēc kārbas maiņas, nobraucu 4 KM. Momentālu starpību nejutu, bet Vilks teica, ka īsti nav asuma, vienā straujākā brīdī sajutu, ka iet tā kā ar ieskrējienu, sākumā nav tā pirmā asā rāviena, bet overall sajūtas - lieliskas. Kārba, izrādās, ļoti laba, nekas negaudo, un robos iet fenomenāli mīksti.
Tā, kā, pateicoties Korefun, man uzradās OBD portam nepieciešamie krabīši (kontaktu galviņas), un man, beidzot, bija viss nepieciešamais, izdomāju, ka varētu iegrūst to paštaisīto softu, kas kādu laiku T7 suitē ir kruķīts un apkruķīts.
Nav divu runu, pēc darba pie Vilka, un joga varēja sākties. Pagarināt to P-Bus nemaz nebija tik vienkārši, kā izskatījās no video, lielāko ties tāpēc, ka šausmīgi neērti, maz vietas, un, protams, liekot virsū saspiežamos kembrikus, ielikt "elektriķa" plaņes pie kembrikiem bija praktiski neiespējami dēļ akūti trūkstošās vietas. Ar trešo reizi sanāca, jebšu, kā man teica viens mežvedēja paziņa, kad jautāju, kā ar to puspiekabi ir iespējams apgriezties uz taisna meža ceļa - Pirmie 15 gadi grūti, tad jau vienkārši.
Tālāk, bez ievērojamiem traucēkļiem - vads klāt, dators klāt, softu iekšā, un aiziet.
Ar garās kārbas swapu, auto, pēc ekseļa aprēķiniem, kļuva par saviem 6% tupāks, bet ar paceltu softu, ir par 6% dzīvāks, rēķinot no garās kārbas, respektīvi 12%, ja būtu palikusi vecā, 4.05 Aero kārba.
Jāatzīst, ka pat tik niecīgs guvums, kā ~10 zirgi un ~40Nm, auto uzvedību maina diezgan iespaidīgi.
Runājot par garo kārbu, mans novērojums ir tāds - Dodot čībā, pēc muskuļu atmiņas vadoties, prasās ielikt nākošajā robā, lai gan vēl šajā pašā var stiept, un ne jau nedaudz, bet samērā iespaidīga rezerve
Uz šosejas vēl nebiju, bet, atkal, Ekselis, saka, ka apgriezieniem pie 90 būtu jābūt ap 1800, tā, kā, nezko lielas starpības nav - ikdienas braukšanai.
Pielikumā bildes, ieskatam, no vakara izvirtībām. Kārbas procesa bilžu man nav, varbūt Vilks kaut ko ieknipsēja.
Vēlreiz, paldies Vilkam
1998 9-3 2.0T, pšš - Pārdots
2006 9-5 Aero, manuālis - B235R + B234 Hybrid - Pabeigts?
1996 BMW E36 B204 - procesā
2006 9-5 Aero, manuālis - B235R + B234 Hybrid - Pabeigts?
1996 BMW E36 B204 - procesā
Re: Ralfa Airis
Nav ko knipset, tik ātri nomainīju kad nepaspēju telefonu paķert
Bet iet saabinieks daudz labāk, nekā pirms čipa diena kad braucu tev pakaļ,nu jau ar 3.0 Tid karbu. vakara test drive nesalīdzināmi labāks par dienas test drive.
Bet iet saabinieks daudz labāk, nekā pirms čipa diena kad braucu tev pakaļ,nu jau ar 3.0 Tid karbu. vakara test drive nesalīdzināmi labāks par dienas test drive.
Re: Ralfa Airis
"Idejas tev kā mājas", teica Vilks
Sākumā, griežam nosten. Runā, ka šis esot mīļākais rīks servisā Ātri un aptuveni mērījumi Un, te, elkonis gatavs. Kaut kā tā.
Šo nevajag uztvert nopietni, man vienkārši apnika absolūtais klusums. Kamēr nav vajadzības/varēšanas pilnai 3" izplūdei, kaut kā, nebūt, gribējās vairāk skaņas.
Jāsaka, ka OEM vidus rezonators ļoti slāpē skaņu, ņemot vērā, ka katalizatori šim auto ir izgriezti.
Rezultējoši, nedaudz dobjāka skaņa, on-boost, bet absolūti nekādu izmaiņu, mierīgi braucot.
Griežot pilnu pulksteni, parādās kaut kāda skaņa arī aiz mašīnas.
#Takatālūkās
Sākumā, griežam nosten. Runā, ka šis esot mīļākais rīks servisā Ātri un aptuveni mērījumi Un, te, elkonis gatavs. Kaut kā tā.
Šo nevajag uztvert nopietni, man vienkārši apnika absolūtais klusums. Kamēr nav vajadzības/varēšanas pilnai 3" izplūdei, kaut kā, nebūt, gribējās vairāk skaņas.
Jāsaka, ka OEM vidus rezonators ļoti slāpē skaņu, ņemot vērā, ka katalizatori šim auto ir izgriezti.
Rezultējoši, nedaudz dobjāka skaņa, on-boost, bet absolūti nekādu izmaiņu, mierīgi braucot.
Griežot pilnu pulksteni, parādās kaut kāda skaņa arī aiz mašīnas.
#Takatālūkās
1998 9-3 2.0T, pšš - Pārdots
2006 9-5 Aero, manuālis - B235R + B234 Hybrid - Pabeigts?
1996 BMW E36 B204 - procesā
2006 9-5 Aero, manuālis - B235R + B234 Hybrid - Pabeigts?
1996 BMW E36 B204 - procesā
Re: Ralfa Airis
Vecīt, vajag uzgriezt vairāk par 2k rpm, tad arī stock izplūde ierūcas!
Ar 9 litru pilsētas patēriņu skaņu nedzirdēsi arī šādā izpildījumā!
Ar 9 litru pilsētas patēriņu skaņu nedzirdēsi arī šādā izpildījumā!
Re: Ralfa Airis
Elmo kad brauc Toyota tad viņš ruc pats, nu kad neviena vairs nav mašīnā
Cipa brum brummmmm
Cipa brum brummmmm
Re: Ralfa Airis
Pārlieku ilgi nekas nav mainījies, tas bija jālabo.
Es gribu teikt milzīgu, tiešām, milzīgu paldies, Vilkam un Hofmakam! Amata meistari.
Ir uztapusi jauna izvadītājtruba, 76mm diametrā. Patiesībā, drausmīgi laba manta, pat bez softa koriģēšanas var saprast, cik restriktīva ir standarta izplūde. Rūc skaļāk, itsevišķi, kad atver klapanu
Tuvākajā nākotnē, jātiek skaidrībā, kā tagad iziet tehnisko apskati. Katalizatoru negribu, bet ir eksperiments padomā.
Vēlreiz, paldies!
Es gribu teikt milzīgu, tiešām, milzīgu paldies, Vilkam un Hofmakam! Amata meistari.
Ir uztapusi jauna izvadītājtruba, 76mm diametrā. Patiesībā, drausmīgi laba manta, pat bez softa koriģēšanas var saprast, cik restriktīva ir standarta izplūde. Rūc skaļāk, itsevišķi, kad atver klapanu
Tuvākajā nākotnē, jātiek skaidrībā, kā tagad iziet tehnisko apskati. Katalizatoru negribu, bet ir eksperiments padomā.
Vēlreiz, paldies!
1998 9-3 2.0T, pšš - Pārdots
2006 9-5 Aero, manuālis - B235R + B234 Hybrid - Pabeigts?
1996 BMW E36 B204 - procesā
2006 9-5 Aero, manuālis - B235R + B234 Hybrid - Pabeigts?
1996 BMW E36 B204 - procesā
Re: Ralfa Airis
Ņem par labu!
http://www.sensonpaint.lv
29940215
LV
Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis
29940215
LV
Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis
Re: Ralfa Airis
Es te vispār neko nezinu
Bet jebkurā gadījumā.Lūdzu .
Bet jebkurā gadījumā.Lūdzu .
Re: Ralfa Airis
Vakar minēji ko par platjosleni. Ir no audi a8 4.2 platā zonde. Ja vari uztaisīt viņai smadzeni,tad tev noderēs!
http://www.sensonpaint.lv
29940215
LV
Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis
29940215
LV
Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis
Re: Ralfa Airis
Vari padalīties ar zondes kodu/ražotāju?
1998 9-3 2.0T, pšš - Pārdots
2006 9-5 Aero, manuālis - B235R + B234 Hybrid - Pabeigts?
1996 BMW E36 B204 - procesā
2006 9-5 Aero, manuālis - B235R + B234 Hybrid - Pabeigts?
1996 BMW E36 B204 - procesā
Re: Ralfa Airis
Vw 077 906 265 AB
http://www.sensonpaint.lv
29940215
LV
Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis
29940215
LV
Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis