Salīdzinājumam - kā tas ir - uzturēt vecu BMW dīzeli?
Re: Salīdzinājumam - kā tas ir - uzturēt vecu BMW dīzeli?
Ar apakšu skaras klāt, braucot ārā no mājas apakšzemes garāžas, kā arī pie VID jaunās ēkas, braucot pāri tiem diviem tizlajiem guļošajiem pretī centrālajai ieejai. Pa šoseju neesmu manījis, ka apakša skartos klāt, bet tie paspārņi ir zemākā vieta tam auto, kas nu ir pilnīgi tizli izdomāts. OE paspārņi esot daudz izturīgāki, bet to komplekts maksā 289 EUR Pie apmalēm es esmu iemanījies laikus apstāties Ar 9-3og par to vispār nebija jādomā - tik jāmauc
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re: Salīdzinājumam - kā tas ir - uzturēt vecu BMW dīzeli?
Tautā runā, ka konkursu uz šiem diviem gulošajiem vinnēja Wess-select, lai varētu pārdot vairāk paspārņu komplektus pa 289Eur un attiecīgi nomaksāt PVNu. Ne pa velti viņi tur ir divi. Brauc, no kuras puses gribi - vienalga pret centrālo ieeju atdursies
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re: Salīdzinājumam - kā tas ir - uzturēt vecu BMW dīzeli?
Bobikam problēmu ar guļošajiem nav arī M pakas izpildījumā!lawyer wrote: ↑Sun Mar 04, 2018 2:47 pm Ar apakšu skaras klāt, braucot ārā no mājas apakšzemes garāžas, kā arī pie VID jaunās ēkas, braucot pāri tiem diviem tizlajiem guļošajiem pretī centrālajai ieejai. Pa šoseju neesmu manījis, ka apakša skartos klāt, bet tie paspārņi ir zemākā vieta tam auto, kas nu ir pilnīgi tizli izdomāts. OE paspārņi esot daudz izturīgāki, bet to komplekts maksā 289 EUR Pie apmalēm es esmu iemanījies laikus apstāties Ar 9-3og par to vispār nebija jādomā - tik jāmauc
Bet nu bļāviens, 400euro par kvēlsveču izmakarēšanu izklausās pa skarbo!
-
- Kaut ko sāk saprast
- Posts: 31
- Joined: Thu Oct 12, 2017 10:07 pm
Re: Salīdzinājumam - kā tas ir - uzturēt vecu BMW dīzeli?
Tīri intereses pēc - vai tas priekš 19 K nobraukuma ir maz? Man jau liekas, ka par to naudu sanāk līzinga maksājums par pāris gadu vecu pieklājīgu auto.
Cik atceros, tad vecs dīzeļa BMW bija lielākā katastrofa, kas man ir bijusi.
Re: Salīdzinājumam - kā tas ir - uzturēt vecu BMW dīzeli?
Ja tas bij 2.4 td vai 2.5 tds, tad tu stulbs biji viņus jau nopērkot, ka savu auto
3.0 dizelim tiešām nav nekāda vaina, ja nu vienīgi auto saimnieks ir bijis pilnīgs analfabēts, ja no tāda nopērk, tad ir kapi
3.0 dizelim tiešām nav nekāda vaina, ja nu vienīgi auto saimnieks ir bijis pilnīgs analfabēts, ja no tāda nopērk, tad ir kapi
Re: Salīdzinājumam - kā tas ir - uzturēt vecu BMW dīzeli?
Nu ne visi grib sēdēt uz kredītsaistību adatas. Savs ir savs tomēr...turboporka wrote: ↑Mon Mar 05, 2018 10:18 pmTīri intereses pēc - vai tas priekš 19 K nobraukuma ir maz? Man jau liekas, ka par to naudu sanāk līzinga maksājums par pāris gadu vecu pieklājīgu auto.
Cik atceros, tad vecs dīzeļa BMW bija lielākā katastrofa, kas man ir bijusi.
SAAB 9-5 2.3t TD04 (~275 hp/400 Nm)
ex SAAB 9-3og 2.0 Aero
ex SAAB 9-3og 2.0 Aero
Re: Salīdzinājumam - kā tas ir - uzturēt vecu BMW dīzeli?
Priekš 19k nobraukuma tas nav maz, piekrītu, bet pajauns auto, kuram beigusies garantija, līzingā būtu vēl dikti neizdevīgāks, jo papildus vismaz 200 EUR līzinga maksājumam tāpat būtu jāremontē kaut kas un tik jauniem auto remonta un detaļu izmaksas var būt kosmiskasturboporka wrote: ↑Mon Mar 05, 2018 10:18 pmTīri intereses pēc - vai tas priekš 19 K nobraukuma ir maz? Man jau liekas, ka par to naudu sanāk līzinga maksājums par pāris gadu vecu pieklājīgu auto.
Cik atceros, tad vecs dīzeļa BMW bija lielākā katastrofa, kas man ir bijusi.
Kā alternatīvu izskatīju variantu par jaunu auto 5 gadu operatīvajā līzē, bet tāds, kurā var satilpt visa ģimene ar visām parpalām ir sākot no 300 EUR mēnesī + KASKO + visa pārējā uzturēšana (tas ir Skoda Superb kombi nevis BMW 5.sērija ). Tā kā man vēl līdz 3600 EUR/gadā par remontiem ir tālu, izvēli uzskatu par racionālu. Protams, gads viens ir par īsu, lai izdarītu tālejošus secinājumus. Situācija var mainīties, kad tiksim vaļā no bēbja ratiem un lielajiem bērnu krēsliem un varēsim iztikt ar mazāka izmēra auto
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
-
- Kaut ko sāk saprast
- Posts: 31
- Joined: Thu Oct 12, 2017 10:07 pm
Re: Salīdzinājumam - kā tas ir - uzturēt vecu BMW dīzeli?
Jauns auto, manuprāt, tomēr būs liela pārmaksa salīdzinot ar mazlietotu. Arī man pirms kāda laika bija pārdomas par auto izvēli, bet tomēr izvēlējos mazlietotu. Kkā pa gadiem ir zudusi ilūzija par to, ka vecs auto izmaksās mazāk. Tas ko noteikti zinu - izvēlēšos Latvijā pirktu auto ar zināmu servisa vēsturi, līdz ar to pārsteigumu būs mazāk.lawyer wrote: ↑Tue Mar 06, 2018 8:15 pmPriekš 19k nobraukuma tas nav maz, piekrītu, bet pajauns auto, kuram beigusies garantija, līzingā būtu vēl dikti neizdevīgāks, jo papildus vismaz 200 EUR līzinga maksājumam tāpat būtu jāremontē kaut kas un tik jauniem auto remonta un detaļu izmaksas var būt kosmiskasturboporka wrote: ↑Mon Mar 05, 2018 10:18 pmTīri intereses pēc - vai tas priekš 19 K nobraukuma ir maz? Man jau liekas, ka par to naudu sanāk līzinga maksājums par pāris gadu vecu pieklājīgu auto.
Cik atceros, tad vecs dīzeļa BMW bija lielākā katastrofa, kas man ir bijusi.
Kā alternatīvu izskatīju variantu par jaunu auto 5 gadu operatīvajā līzē, bet tāds, kurā var satilpt visa ģimene ar visām parpalām ir sākot no 300 EUR mēnesī + KASKO + visa pārējā uzturēšana (tas ir Skoda Superb kombi nevis BMW 5.sērija ). Tā kā man vēl līdz 3600 EUR/gadā par remontiem ir tālu, izvēli uzskatu par racionālu. Protams, gads viens ir par īsu, lai izdarītu tālejošus secinājumus. Situācija var mainīties, kad tiksim vaļā no bēbja ratiem un lielajiem bērnu krēsliem un varēsim iztikt ar mazāka izmēra auto
Vai neesi domājis par Opel Insignia iegādi? Ja nav aizspriedumu pret zīmolu, tad izkausās piemērots Tavam aprakstam.
-
- Kaut ko sāk saprast
- Posts: 31
- Joined: Thu Oct 12, 2017 10:07 pm
Re: Salīdzinājumam - kā tas ir - uzturēt vecu BMW dīzeli?
Bet kas vainas 2,4 td? Tāds man bija, bet problēma nebija dzinējā, bet citos mezglos, turklāt pa ziemu auto sliekšņi nopuva tik ļoti, ka caurumi bija dūres izmērā. Bet labi, tas bija pirms gandrīz desmit gadiem, toreiz skatījums uz lietām bija stipri vienkāršotāks
Re: Salīdzinājumam - kā tas ir - uzturēt vecu BMW dīzeli?
Nu nez, ja paskatās kā 5gadīgi auto gada laikā vidēji 1k no tirgus vērtības zaudē, tur vēl var pastrīdēties kas izmaksā mazāk vecs vai jauns autoturboporka wrote: ↑Tue Mar 06, 2018 9:10 pm
Jauns auto, manuprāt, tomēr būs liela pārmaksa salīdzinot ar mazlietotu. Arī man pirms kāda laika bija pārdomas par auto izvēli, bet tomēr izvēlējos mazlietotu. Kkā pa gadiem ir zudusi ilūzija par to, ka vecs auto izmaksās mazāk. Tas ko noteikti zinu - izvēlēšos Latvijā pirktu auto ar zināmu servisa vēsturi, līdz ar to pārsteigumu būs mazāk.
Vai neesi domājis par Opel Insignia iegādi? Ja nav aizspriedumu pret zīmolu, tad izkausās piemērots Tavam aprakstam.
9-5 AERO 02g 2.3T stage1
9-5 Griffin 99g swapped 2.3T
volvo s80 04g d5
volvo s40 07g d5
9-5 Griffin 99g swapped 2.3T
volvo s80 04g d5
volvo s40 07g d5
Re: Salīdzinājumam - kā tas ir - uzturēt vecu BMW dīzeli?
2,4 un 2,5 td problēmas izteikti uz sūkniem, patstāvīgas problēmas ar siltu motoru pielaišanuturboporka wrote: ↑Tue Mar 06, 2018 9:13 pmBet kas vainas 2,4 td? Tāds man bija, bet problēma nebija dzinējā, bet citos mezglos, turklāt pa ziemu auto sliekšņi nopuva tik ļoti, ka caurumi bija dūres izmērā. Bet labi, tas bija pirms gandrīz desmit gadiem, toreiz skatījums uz lietām bija stipri vienkāršotāks
9-5 AERO 02g 2.3T stage1
9-5 Griffin 99g swapped 2.3T
volvo s80 04g d5
volvo s40 07g d5
9-5 Griffin 99g swapped 2.3T
volvo s80 04g d5
volvo s40 07g d5
Re: Salīdzinājumam - kā tas ir - uzturēt vecu BMW dīzeli?
Atbilstoši teiktajam par pielietojumu/uzturēšanu - viss vienā nez vai izdosies.
Realitāte varētu būt šāda: "Kupla ģimene (4+) = vannas veida auto, brīvais laiks = sirdsvāģis (lai kas tas būtu)". Apvienojums grūti īstenojams
Realitāte varētu būt šāda: "Kupla ģimene (4+) = vannas veida auto, brīvais laiks = sirdsvāģis (lai kas tas būtu)". Apvienojums grūti īstenojams
-
- Kaut ko sāk saprast
- Posts: 31
- Joined: Thu Oct 12, 2017 10:07 pm
Re: Salīdzinājumam - kā tas ir - uzturēt vecu BMW dīzeli?
Nedomāju, ka visu var izmērīt tikai zaudētajā tirgus vērībā. Tāpat ir būtiski, ka auto nepievils, it īpaši, ja nedzīvo Rīgā. Protams arī jauns auto var izbeigties, bet tāda iespēja tomēr ir stipri mazāka kā vecam.maa wrote: ↑Tue Mar 06, 2018 9:49 pmNu nez, ja paskatās kā 5gadīgi auto gada laikā vidēji 1k no tirgus vērtības zaudē, tur vēl var pastrīdēties kas izmaksā mazāk vecs vai jauns autoturboporka wrote: ↑Tue Mar 06, 2018 9:10 pm
Jauns auto, manuprāt, tomēr būs liela pārmaksa salīdzinot ar mazlietotu. Arī man pirms kāda laika bija pārdomas par auto izvēli, bet tomēr izvēlējos mazlietotu. Kkā pa gadiem ir zudusi ilūzija par to, ka vecs auto izmaksās mazāk. Tas ko noteikti zinu - izvēlēšos Latvijā pirktu auto ar zināmu servisa vēsturi, līdz ar to pārsteigumu būs mazāk.
Vai neesi domājis par Opel Insignia iegādi? Ja nav aizspriedumu pret zīmolu, tad izkausās piemērots Tavam aprakstam.
Un vispār, palasot forumā "bēdu stāstus" par kā uz ielas ir izbeigušies SAAB, jau vienu brīdi apsvēru vai iegādāties šādu auto ir prātīga doma beigās tomēr nopirku.
Re: Salīdzinājumam - kā tas ir - uzturēt vecu BMW dīzeli?
Māsa ar saviem 3 bērniem paņēma jaunu Nissan Note no salona, brauc jau trešo gadu un bēdu nezin. Tērē kaut kādus 5-6 litrus uz simta! Degvielā vien kāda ekonomija sanāk, ja salīdzina ar vecu rīmu!
Re: Salīdzinājumam - kā tas ir - uzturēt vecu BMW dīzeli?
Tad jau trīs no ģimenes laikam konstanti vienmēr paliek mājās?
Manā gadījumā Note varētu būt kā otrs auto kaut kad, bet pirmajam tas ir 2x par mazu
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever