Dažādi jautājumi par 900


Locked
User avatar
defektivais
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1999
Joined: Tue Apr 15, 2008 9:15 am
Location: Ogre

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by defektivais »

Paldies par padomiem, tagad tik jagaida siltāks laiks :)
ex: c900 aero '85, 96 V4 '75, 9-5 aero '05,9-5 griffin '98 LPG, GM900 '97 Talladega, c900 '89 T16 convertible, 99 GL '84
User avatar
defektivais
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1999
Joined: Tue Apr 15, 2008 9:15 am
Location: Ogre

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by defektivais »

Vai arī jūsu 900tie grab braucot pa bedrēm, bruģi utt, vai tikai man tā "paveicies"? Esmu jau kādās piecās vietas to grabēšanu novērsis, bet liekas, ka tā ir kā cīņa ar vējdzirnavām. Galvenais ka vairs nav īsti skaidrs no kurienes tās sasodītās skaņas nāk :(
Cik saprotu, tad nekāda īpašā skaņas izolācija no rūpnīcas šai mašinai nenāk?
ex: c900 aero '85, 96 V4 '75, 9-5 aero '05,9-5 griffin '98 LPG, GM900 '97 Talladega, c900 '89 T16 convertible, 99 GL '84
User avatar
mixeris
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 4125
Joined: Mon Jan 14, 2008 4:47 pm
Location: Rīga, Latvia

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by mixeris »

Ko nozīmē nekāda īpašā???
Durvju apšuvums ir grīdas pape kas ir nosacīti MDF un līdz ar to arī ar skaņas slāpēšanas īpašībām. Grīda arkas un ugunssiena ir aplīmētas ar vibroizolāciju. Protams ne jau viss, bet ir. Vēl arī durvīs iekšā ir vibroizolācija.

Manam darba aveo durvīs piemēram nav nekā un paneļi no plastmasas.

Tā ka beidz sūdzēties.
maris
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 522
Joined: Wed Feb 13, 2008 6:56 am

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by maris »

Taisni šitiem vecajiem auto ir labāk , jo ir mazāk kam grabēt B) Plus vēl lielākā daļa turās uz skrūvēm un "samoreziem" , kurus var vienkārši pievilkt !!!B) Un arī ritošā ir samērā klusa ( ja ir kārtībā ;) )
Tu pabrauc ar 9-3SS ( vislabāk Aero ar sporta piekari un 17. diskiem ) pa bruģi vai lauku ceļu :P :P :P
User avatar
defektivais
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1999
Joined: Tue Apr 15, 2008 9:15 am
Location: Ogre

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by defektivais »

Īpaša es domāju grīda zem aizmugures pasažieru kājam un sēdekļiem, bagāžniekā.
ex: c900 aero '85, 96 V4 '75, 9-5 aero '05,9-5 griffin '98 LPG, GM900 '97 Talladega, c900 '89 T16 convertible, 99 GL '84
User avatar
Nauris_t16
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3418
Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
Location: Pārdaugava

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by Nauris_t16 »

Bagāžnieka aizmugurējo finiera paneli var uzlikt uz lipekļiem, ja tas mēdz grabēt. Bet tā jau tas ir diezgan normāli, mašīna jau sen vairs nav jauna, virsbūve ir diezgan nogurusi, arī salona detaļas ļodzās. Var piem. arī pr. panelis grabēt.
900aero clubsport #8
lablaiks
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 384
Joined: Tue Jan 15, 2008 2:18 am
Location: Lapmeþciems.

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by lablaiks »

Grab un kā vēl, lai to daļēji novērstu ir jāvelti kāds laiks obzervējot visu un pievelkot kādu skrūvīti, kaut kur saskares vietā ielīmējot porolonu vai ko citu, tāds rūpīgs darbs sanāk, protams jāņem nost panelis priekšā, durvju apšuvumi utt utjpr. Un pēc tam tāpat nebūs tik klusu kā bunkurā, kaut kas jau grabēs un sirsinās tāpat.
alnislacis
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2156
Joined: Sun Nov 30, 2008 6:10 am

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by alnislacis »

Situācija:
Vadītāja puses logs 9ooOG- uzleju laižas raiti, bet atpakaļ augšā velkas lēni.

Tēze:
1.Domāju, ka vainīgs nav motors, bet gan kaut kas spiež to logu, jo uz tā ir vertikālas ieskrāpētas svītras, it kā kaut kas tur berztos.
2.Iespējams, tomēr tas nav loga motors, jo ja jau spiestu, tad arī lejā ietu tā samocīti.

Jautājums:

Kas tur ir!?

Zb :dry: katreiz, kad vajag pie šlegbauma noskenēt caurlaidi:
katreis kāpt ārā no mašīnas vai;
vērt durvis un pa spraudziņu sniegties tām apkārt
gaidīt falck čali, kurš mēģina mani apkalpot lai ātrāk nodinos no iebrauktuves
KurBads
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3218
Joined: Thu Jan 17, 2008 3:00 pm

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by KurBads »

alnislacis wrote:Situācija:
Vadītāja puses logs 9ooOG- uzleju laižas raiti, bet atpakaļ augšā velkas lēni.

Tēze:
1.Domāju, ka vainīgs nav motors, bet gan kaut kas spiež to logu, jo uz tā ir vertikālas ieskrāpētas svītras, it kā kaut kas tur berztos.
2.Iespējams, tomēr tas nav loga motors, jo ja jau spiestu, tad arī lejā ietu tā samocīti.

Jautājums:

Kas tur ir!?

Zb :dry: katreiz, kad vajag pie šlegbauma noskenēt caurlaidi:
katreis kāpt ārā no mašīnas vai;
vērt durvis un pa spraudziņu sniegties tām apkārt
gaidīt falck čali, kurš mēģina mani apkalpot lai ātrāk nodinos no iebrauktuves
sveicu ar iegādi!

Par logiem - attaisi valjā apsuvumu, iznjem pacelāja mehanismu un iztiri to ieeļļo ...
par skrāpējumiem - tehnologisks brāķis - tur ir metāla klipsi kas tur to dekorativo melno liti durvju augspusē, klipsiem ir asas atskabargas, kas ir izēēdusaas cauri gumijai un skraapee stiklu ... taas var nosmirgeleet nost, jaarauj tik taa liiste nost ...
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7731
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by KoreFun »

Tās svītras ir visiem, bet dažiem mazāk, dažiem baigi daudz. Motors vienmēr tiem logiem aizvēr lēnāk. Bet ja ir ļoti lēni, tad, ka jau teica iepriekš, jānotīra un jānoeļļo.
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag :)

9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
User avatar
defektivais
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1999
Joined: Tue Apr 15, 2008 9:15 am
Location: Ogre

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by defektivais »

Šodien tieši savam saeļļoju, strādā kā jauns :) Starpcitu, nemaz nevajadzēja ņemt lauka to mehānismu, varēja tā pat problemātiskajām vietām tikt klāt ar wd40.
ex: c900 aero '85, 96 V4 '75, 9-5 aero '05,9-5 griffin '98 LPG, GM900 '97 Talladega, c900 '89 T16 convertible, 99 GL '84
User avatar
defektivais
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1999
Joined: Tue Apr 15, 2008 9:15 am
Location: Ogre

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by defektivais »

Pēdējā laika auto ir sācis manāmi vairāk patērēt degvielu. Pēc pēdējiem mērījumiem sanāca 16,5 L/100km pa pilsētu (nobraukti 200 km), pat īpaši nesēžot korķos un mēginot pēc iespējas ekonomiskāk braukt. Un pa šoseju sanāca 10 L/100km braucot tā ap 110 (nobraukti 200 km). Gaisa filtrs ir jauns, bet sveces pirms kādiem 2k km, veicot motora diagnostiku, tika atzītas par lābām. Cik saprotu, tad nākamais posms ved pie Oxygen Sensor ? Vai ir kāda iespēja "mājas apstākļos" parbaudīt vai tas ir ar defektu un kas vel varētu būt pie vainas?
ex: c900 aero '85, 96 V4 '75, 9-5 aero '05,9-5 griffin '98 LPG, GM900 '97 Talladega, c900 '89 T16 convertible, 99 GL '84
alnislacis
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2156
Joined: Sun Nov 30, 2008 6:10 am

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by alnislacis »

Vai kādam ir 9oo OG manuals?
User avatar
mixeris
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 4125
Joined: Mon Jan 14, 2008 4:47 pm
Location: Rīga, Latvia

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by mixeris »

Jā ir :)
KurBads
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3218
Joined: Thu Jan 17, 2008 3:00 pm

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by KurBads »

alnislacis wrote:Vai kādam ir 9oo OG manuals?
Ir Bentley Bībele. Saki, ko vajag, noskanēšu.
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
Locked