Dažādi jautājumi par 900
- defektivais
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1999
- Joined: Tue Apr 15, 2008 9:15 am
- Location: Ogre
Re:Dažādi jautājumi par 900
Paldies par padomiem, tagad tik jagaida siltāks laiks :)
ex: c900 aero '85, 96 V4 '75, 9-5 aero '05,9-5 griffin '98 LPG, GM900 '97 Talladega, c900 '89 T16 convertible, 99 GL '84
- defektivais
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1999
- Joined: Tue Apr 15, 2008 9:15 am
- Location: Ogre
Re:Dažādi jautājumi par 900
Vai arī jūsu 900tie grab braucot pa bedrēm, bruģi utt, vai tikai man tā "paveicies"? Esmu jau kādās piecās vietas to grabēšanu novērsis, bet liekas, ka tā ir kā cīņa ar vējdzirnavām. Galvenais ka vairs nav īsti skaidrs no kurienes tās sasodītās skaņas nāk :(
Cik saprotu, tad nekāda īpašā skaņas izolācija no rūpnīcas šai mašinai nenāk?
Cik saprotu, tad nekāda īpašā skaņas izolācija no rūpnīcas šai mašinai nenāk?
ex: c900 aero '85, 96 V4 '75, 9-5 aero '05,9-5 griffin '98 LPG, GM900 '97 Talladega, c900 '89 T16 convertible, 99 GL '84
Re:Dažādi jautājumi par 900
Ko nozīmē nekāda īpašā???
Durvju apšuvums ir grīdas pape kas ir nosacīti MDF un līdz ar to arī ar skaņas slāpēšanas īpašībām. Grīda arkas un ugunssiena ir aplīmētas ar vibroizolāciju. Protams ne jau viss, bet ir. Vēl arī durvīs iekšā ir vibroizolācija.
Manam darba aveo durvīs piemēram nav nekā un paneļi no plastmasas.
Tā ka beidz sūdzēties.
Durvju apšuvums ir grīdas pape kas ir nosacīti MDF un līdz ar to arī ar skaņas slāpēšanas īpašībām. Grīda arkas un ugunssiena ir aplīmētas ar vibroizolāciju. Protams ne jau viss, bet ir. Vēl arī durvīs iekšā ir vibroizolācija.
Manam darba aveo durvīs piemēram nav nekā un paneļi no plastmasas.
Tā ka beidz sūdzēties.
Re:Dažādi jautājumi par 900
Taisni šitiem vecajiem auto ir labāk , jo ir mazāk kam grabēt B) Plus vēl lielākā daļa turās uz skrūvēm un "samoreziem" , kurus var vienkārši pievilkt !!!B) Un arī ritošā ir samērā klusa ( ja ir kārtībā ;) )
Tu pabrauc ar 9-3SS ( vislabāk Aero ar sporta piekari un 17. diskiem ) pa bruģi vai lauku ceļu :P :P :P
Tu pabrauc ar 9-3SS ( vislabāk Aero ar sporta piekari un 17. diskiem ) pa bruģi vai lauku ceļu :P :P :P
- defektivais
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1999
- Joined: Tue Apr 15, 2008 9:15 am
- Location: Ogre
Re:Dažādi jautājumi par 900
Īpaša es domāju grīda zem aizmugures pasažieru kājam un sēdekļiem, bagāžniekā.
ex: c900 aero '85, 96 V4 '75, 9-5 aero '05,9-5 griffin '98 LPG, GM900 '97 Talladega, c900 '89 T16 convertible, 99 GL '84
- Nauris_t16
- Forums - otrās mājas
- Posts: 3418
- Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
- Location: Pārdaugava
Re:Dažādi jautājumi par 900
Bagāžnieka aizmugurējo finiera paneli var uzlikt uz lipekļiem, ja tas mēdz grabēt. Bet tā jau tas ir diezgan normāli, mašīna jau sen vairs nav jauna, virsbūve ir diezgan nogurusi, arī salona detaļas ļodzās. Var piem. arī pr. panelis grabēt.
900aero clubsport #8
Re:Dažādi jautājumi par 900
Grab un kā vēl, lai to daļēji novērstu ir jāvelti kāds laiks obzervējot visu un pievelkot kādu skrūvīti, kaut kur saskares vietā ielīmējot porolonu vai ko citu, tāds rūpīgs darbs sanāk, protams jāņem nost panelis priekšā, durvju apšuvumi utt utjpr. Un pēc tam tāpat nebūs tik klusu kā bunkurā, kaut kas jau grabēs un sirsinās tāpat.
-
- Forums - otrās mājas
- Posts: 2156
- Joined: Sun Nov 30, 2008 6:10 am
Re:Dažādi jautājumi par 900
Situācija:
Vadītāja puses logs 9ooOG- uzleju laižas raiti, bet atpakaļ augšā velkas lēni.
Tēze:
1.Domāju, ka vainīgs nav motors, bet gan kaut kas spiež to logu, jo uz tā ir vertikālas ieskrāpētas svītras, it kā kaut kas tur berztos.
2.Iespējams, tomēr tas nav loga motors, jo ja jau spiestu, tad arī lejā ietu tā samocīti.
Jautājums:
Kas tur ir!?
Zb :dry: katreiz, kad vajag pie šlegbauma noskenēt caurlaidi:
katreis kāpt ārā no mašīnas vai;
vērt durvis un pa spraudziņu sniegties tām apkārt
gaidīt falck čali, kurš mēģina mani apkalpot lai ātrāk nodinos no iebrauktuves
Vadītāja puses logs 9ooOG- uzleju laižas raiti, bet atpakaļ augšā velkas lēni.
Tēze:
1.Domāju, ka vainīgs nav motors, bet gan kaut kas spiež to logu, jo uz tā ir vertikālas ieskrāpētas svītras, it kā kaut kas tur berztos.
2.Iespējams, tomēr tas nav loga motors, jo ja jau spiestu, tad arī lejā ietu tā samocīti.
Jautājums:
Kas tur ir!?
Zb :dry: katreiz, kad vajag pie šlegbauma noskenēt caurlaidi:
katreis kāpt ārā no mašīnas vai;
vērt durvis un pa spraudziņu sniegties tām apkārt
gaidīt falck čali, kurš mēģina mani apkalpot lai ātrāk nodinos no iebrauktuves
Re:Dažādi jautājumi par 900
sveicu ar iegādi!alnislacis wrote:Situācija:
Vadītāja puses logs 9ooOG- uzleju laižas raiti, bet atpakaļ augšā velkas lēni.
Tēze:
1.Domāju, ka vainīgs nav motors, bet gan kaut kas spiež to logu, jo uz tā ir vertikālas ieskrāpētas svītras, it kā kaut kas tur berztos.
2.Iespējams, tomēr tas nav loga motors, jo ja jau spiestu, tad arī lejā ietu tā samocīti.
Jautājums:
Kas tur ir!?
Zb :dry: katreiz, kad vajag pie šlegbauma noskenēt caurlaidi:
katreis kāpt ārā no mašīnas vai;
vērt durvis un pa spraudziņu sniegties tām apkārt
gaidīt falck čali, kurš mēģina mani apkalpot lai ātrāk nodinos no iebrauktuves
Par logiem - attaisi valjā apsuvumu, iznjem pacelāja mehanismu un iztiri to ieeļļo ...
par skrāpējumiem - tehnologisks brāķis - tur ir metāla klipsi kas tur to dekorativo melno liti durvju augspusē, klipsiem ir asas atskabargas, kas ir izēēdusaas cauri gumijai un skraapee stiklu ... taas var nosmirgeleet nost, jaarauj tik taa liiste nost ...
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
& Chevy 5,7
Re:Dažādi jautājumi par 900
Tās svītras ir visiem, bet dažiem mazāk, dažiem baigi daudz. Motors vienmēr tiem logiem aizvēr lēnāk. Bet ja ir ļoti lēni, tad, ka jau teica iepriekš, jānotīra un jānoeļļo.
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
- defektivais
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1999
- Joined: Tue Apr 15, 2008 9:15 am
- Location: Ogre
Re:Dažādi jautājumi par 900
Šodien tieši savam saeļļoju, strādā kā jauns :) Starpcitu, nemaz nevajadzēja ņemt lauka to mehānismu, varēja tā pat problemātiskajām vietām tikt klāt ar wd40.
ex: c900 aero '85, 96 V4 '75, 9-5 aero '05,9-5 griffin '98 LPG, GM900 '97 Talladega, c900 '89 T16 convertible, 99 GL '84
- defektivais
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1999
- Joined: Tue Apr 15, 2008 9:15 am
- Location: Ogre
Re:Dažādi jautājumi par 900
Pēdējā laika auto ir sācis manāmi vairāk patērēt degvielu. Pēc pēdējiem mērījumiem sanāca 16,5 L/100km pa pilsētu (nobraukti 200 km), pat īpaši nesēžot korķos un mēginot pēc iespējas ekonomiskāk braukt. Un pa šoseju sanāca 10 L/100km braucot tā ap 110 (nobraukti 200 km). Gaisa filtrs ir jauns, bet sveces pirms kādiem 2k km, veicot motora diagnostiku, tika atzītas par lābām. Cik saprotu, tad nākamais posms ved pie Oxygen Sensor ? Vai ir kāda iespēja "mājas apstākļos" parbaudīt vai tas ir ar defektu un kas vel varētu būt pie vainas?
ex: c900 aero '85, 96 V4 '75, 9-5 aero '05,9-5 griffin '98 LPG, GM900 '97 Talladega, c900 '89 T16 convertible, 99 GL '84
-
- Forums - otrās mājas
- Posts: 2156
- Joined: Sun Nov 30, 2008 6:10 am
Re:Dažādi jautājumi par 900
Vai kādam ir 9oo OG manuals?
Re:Dažādi jautājumi par 900
Jā ir :)
Re:Dažādi jautājumi par 900
Ir Bentley Bībele. Saki, ko vajag, noskanēšu.alnislacis wrote:Vai kādam ir 9oo OG manuals?
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
& Chevy 5,7