Budapeštas keiss
Budapeštas keiss
Sveicieni no Budapeštas. Līdz šķirnei viss jauki un saulaini, uz šosejas forši un bez problēmām. Pirms došanās uz naktsmītni Budapeštā, iegājām Lidl'ā. Pēc tam nevarēja piedarbināt. Starteris griež, aķis normāls. Bet sajūta, ka lai aizietu līdz galam kaut kā pietrūkst: degvielas vai gaisa (manas izjūtas). Tā, pagriezu piecas sekundes, noslāpēju, pagriezu, noslāpēju. Un ar piekto reizi, kā par brīnumu, aizgāja, neraustījās, kā nekas nebūtu bijis.. aizbraucām līdz naktsmītnei (bez kādām problēmām un aizdomīgām lietām), tur noslāpēju, pielaižu atkal. Bez problēmām.. nedaudz raustās tukšgaita, pārslēdzoties uz gāzi neraustījās. Bet SID uzrāda divas kļūdas (kodu manam gadam vēl diemžēl nerāda).
Manā pieredzē kas līdzīgs nav bijis piedzīvots.
Ko darīt un kas varētu būt pie vainas? Man ir safilmēti arī SID rādītāji, jā kaut kas var noderēt..
Manā pieredzē kas līdzīgs nav bijis piedzīvots.
Ko darīt un kas varētu būt pie vainas? Man ir safilmēti arī SID rādītāji, jā kaut kas var noderēt..
9-5 hirsch, 2.3T, 2005
Re: Budapeštas keiss
Ckp sensoru vajadzēja pirms ceļa nomainīt pret jaunu.
Re: Budapeštas keiss
LOL, es tā atbraucu no gara ceļojuma un nākamajā rīta griež bet nelec.ZaZZ99 wrote: ↑Tue Jun 05, 2018 11:18 pm Sveicieni no Budapeštas. Līdz šķirnei viss jauki un saulaini, uz šosejas forši un bez problēmām. Pirms došanās uz naktsmītni Budapeštā, iegājām Lidl'ā. Pēc tam nevarēja piedarbināt. Starteris griež, aķis normāls. Bet sajūta, ka lai aizietu līdz galam kaut kā pietrūkst: degvielas vai gaisa (manas izjūtas). Tā, pagriezu piecas sekundes, noslāpēju, pagriezu, noslāpēju. Un ar piekto reizi, kā par brīnumu, aizgāja, neraustījās, kā nekas nebūtu bijis.. aizbraucām līdz naktsmītnei (bez kādām problēmām un aizdomīgām lietām), tur noslāpēju, pielaižu atkal. Bez problēmām.. nedaudz raustās tukšgaita, pārslēdzoties uz gāzi neraustījās. Bet SID uzrāda divas kļūdas (kodu manam gadam vēl diemžēl nerāda).
Manā pieredzē kas līdzīgs nav bijis piedzīvots.
Ko darīt un kas varētu būt pie vainas? Man ir safilmēti arī SID rādītāji, jā kaut kas var noderēt..
Benzīnsūknis? Ja vēl reizi notiks pamēģini gāzes avārijas startu (nospied gāzes pogu un neatlaižot griez aizdedzi)
9-5 Silver Aero 2001 for sale
9-5 Silver Griffin
9-5 Silver Griffin
Re: Budapeštas keiss
[/quote]
LOL, es tā atbraucu no gara ceļojuma un nākamajā rīta griež bet nelec.
Benzīnsūknis? Ja vēl reizi notiks pamēģini gāzes avārijas startu (nospied gāzes pogu un neatlaižot griez aizdedzi)
[/quote]
Sūknim būtu problēmas ar jaudu. Man uzbrauktuvēs uz ātrgaitas šosejām nekādu problēmu arī bez pedāļa grīdā.
LOL, es tā atbraucu no gara ceļojuma un nākamajā rīta griež bet nelec.
Benzīnsūknis? Ja vēl reizi notiks pamēģini gāzes avārijas startu (nospied gāzes pogu un neatlaižot griez aizdedzi)
[/quote]
Sūknim būtu problēmas ar jaudu. Man uzbrauktuvēs uz ātrgaitas šosejām nekādu problēmu arī bez pedāļa grīdā.
9-5 hirsch, 2.3T, 2005
Re: Budapeštas keiss
Pamejgini siltu
Re: Budapeštas keiss
Pasarg dies ar saabu kaut kur vēl Čehijā noplīst!
Ps: man izskatās pēc kloķvārpstas apgriezienu sensora, un kad atdzisa, tad arī pieleca! Vēlāk sāks raustīties arī gaitā un pēc tam jau evakuators būs tavs draugs!
Ps: man izskatās pēc kloķvārpstas apgriezienu sensora, un kad atdzisa, tad arī pieleca! Vēlāk sāks raustīties arī gaitā un pēc tam jau evakuators būs tavs draugs!
Re: Budapeštas keiss
Tu te visu esi nokavējis nedēļu atpakaļ jau sataisīts un auto brauc.
Re: Budapeštas keiss
Čehija būtu vēl labs variants. Horvātija/Itālija/Šveice satraukti vairāk.
9-5 hirsch, 2.3T, 2005
Re: Budapeštas keiss
ZaZZ99 wrote: ↑Thu Jun 14, 2018 9:04 am Stāstiņš no aizvakardienas: braucam Horvātija/Itālija robežu. Palūdz atraisīt jumta kasti, sak, vai es imigrantus nevedu.. Noslāpēju auto, parādu, viss okey. Kāpju auto, darbinu, bet nekā.. Sēžu kontroles punktā un nelec vāģis. Normāla situācija. Dažas reizes pamēģināju, tad kāpu ārā un stūmu līdz stāvvietai gabalu tālāk. Bet stumjot izmeta kļūdu par neatpazītu atslēgu, iesēdos un par brīnumu visai garajai rindai, kas aiz manis sēdēja robežā, piešķīlu un aizbraucu..
katrā ziņā tas ir ļoti drosmīgs lēmums braukt tik tālu ar vecu saabu, kas jebkurā brīdī var pievilt. es droši vien tā nevarētu. cerams, ka nekādi pigori vairs neatgadīsies
SAAB 9-5 2.3t TD04 (~275 hp/400 Nm)
ex SAAB 9-3og 2.0 Aero
ex SAAB 9-3og 2.0 Aero
Re: Budapeštas keiss
katrā ziņā tas ir ļoti drosmīgs lēmums braukt tik tālu ar vecu saabu, kas jebkurā brīdī var pievilt. es droši vien tā nevarētu. cerams, ka nekādi pigori vairs neatgadīsies
[/quote]
Drosme un stulbums mēdz nebūt tālu.
Šobrīd kaut kas rīvējas kreisajam priekšējām ritenim, griežot pa labi. Un nevis konstanti, bet tikai vienā griešanās posmā. Kā būtu ļoti savērpts bremzes. Bet tikai griežoties pa labi. Un bremzes (diski un kluči ir jauni). Ir dienas, kad vairāk, dažreiz teju nejūt nemaz. Nav ne jausmas kas tas ir.
[/quote]
Drosme un stulbums mēdz nebūt tālu.
Šobrīd kaut kas rīvējas kreisajam priekšējām ritenim, griežot pa labi. Un nevis konstanti, bet tikai vienā griešanās posmā. Kā būtu ļoti savērpts bremzes. Bet tikai griežoties pa labi. Un bremzes (diski un kluči ir jauni). Ir dienas, kad vairāk, dažreiz teju nejūt nemaz. Nav ne jausmas kas tas ir.
9-5 hirsch, 2.3T, 2005
Re: Budapeštas keiss
Galvenais ir nemiiiztHenry wrote: ↑Thu Jun 14, 2018 9:13 amZaZZ99 wrote: ↑Thu Jun 14, 2018 9:04 am Stāstiņš no aizvakardienas: braucam Horvātija/Itālija robežu. Palūdz atraisīt jumta kasti, sak, vai es imigrantus nevedu.. Noslāpēju auto, parādu, viss okey. Kāpju auto, darbinu, bet nekā.. Sēžu kontroles punktā un nelec vāģis. Normāla situācija. Dažas reizes pamēģināju, tad kāpu ārā un stūmu līdz stāvvietai gabalu tālāk. Bet stumjot izmeta kļūdu par neatpazītu atslēgu, iesēdos un par brīnumu visai garajai rindai, kas aiz manis sēdēja robežā, piešķīlu un aizbraucu..
katrā ziņā tas ir ļoti drosmīgs lēmums braukt tik tālu ar vecu saabu, kas jebkurā brīdī var pievilt. es droši vien tā nevarētu. cerams, ka nekādi pigori vairs neatgadīsies
SAAB 900og cv
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
Re: Budapeštas keiss
Ainār A tu panemi velvienu klokenes devēju un kaseti līdzi
Un 30. Torx atslēgu
Un 30. Torx atslēgu
Re: Budapeštas keiss
Pat droseli, ja nenoslinkoshu
SAAB 900og cv
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
Re: Budapeštas keiss
Es, braucot uz UK ar c900 nekādas detaļas neņēmu līdzi, tikai atslēgu komplektu, pagājušogad gan DI kasete parādījās baganā
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever