Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Velosezona pilnā plaukumā un esmu nobriedis nopirkt jumta stieņus savam 9-5 sedanam. Tad nu jautājums - cik gariem ir jābūt stieņiem un kādam modelim jābūt pēdām? Skatos uz Thule vai MontBlanc.
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Laba diena.
Varbūt kautkur ir iespējams nopirkt restaurētu turbīnu, ja nav ko iedot vietā?
Varbūt kautkur ir iespējams nopirkt restaurētu turbīnu, ja nav ko iedot vietā?
SAAB 9-5 2.3t Aero '02
VW Crafter dīzeļmopēds
VW Crafter dīzeļmopēds
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Jautājums par kondicioniera sistēmu. Spiediena devējs, kuram vajadzētu nostrādāt pie 15 bar un ieslēgt ventilatoram otro ātrumu, nostrādā tikai pie 23-24 bar. Tā dēļ nostrādā drošības vārsts un izlaiž "freonu" gaisā. No donora paņemtais spiediena devējs tieši tā pat nostrādā tikai pie 23-24bar. Jautājums - vai šiem devējiem tas ir normāli, ka no vecuma tie sāk nostrādāt pie lielāka spiediena (atsperei metāls nogurst vai kas tamlīdzīgs) vai problēma slēpjas klimata vadības blokā (pēc ACC testa kļūdas ir 0).
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Jauniņā jautājumi.
Saimniecībā ienācies 2001 9-5 Aero vagons. Jautājums par izplūdi, tā kā ir standarta problēma ar viss ir norūsējis/ne pēc kā neizskatās. Kur, ko un kā .lv var paveikt, lai pie reizes auto arī vieglāk elpo?
Kāda ir pieredze ar amortizatoru/atsperu aftermarket komplektiem? Zemāku negribas(mūsu jaukās ziemas tomēr), bet nedaudz stingrāku gan. Pierasts pie Bilstein dzeltenajiem+Eibach.
Saimniecībā ienācies 2001 9-5 Aero vagons. Jautājums par izplūdi, tā kā ir standarta problēma ar viss ir norūsējis/ne pēc kā neizskatās. Kur, ko un kā .lv var paveikt, lai pie reizes auto arī vieglāk elpo?
Kāda ir pieredze ar amortizatoru/atsperu aftermarket komplektiem? Zemāku negribas(mūsu jaukās ziemas tomēr), bet nedaudz stingrāku gan. Pierasts pie Bilstein dzeltenajiem+Eibach.
S54B32 un 2JZ-GE
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Reku Vilcins tev var uzbuvet izpluudi..
SAAB 900og cv
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Bilstein +eibach =GirtzB wrote: ↑Wed Aug 01, 2018 9:27 am Jauniņā jautājumi.
Saimniecībā ienācies 2001 9-5 Aero vagons. Jautājums par izplūdi, tā kā ir standarta problēma ar viss ir norūsējis/ne pēc kā neizskatās. Kur, ko un kā .lv var paveikt, lai pie reizes auto arī vieglāk elpo?
Kāda ir pieredze ar amortizatoru/atsperu aftermarket komplektiem? Zemāku negribas(mūsu jaukās ziemas tomēr), bet nedaudz stingrāku gan. Pierasts pie Bilstein dzeltenajiem+Eibach.
-
- Eksperts, ne tehniskais
- Posts: 118
- Joined: Sun Feb 05, 2017 1:13 pm
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
9-3 universalim der plasmasas slieksnis no sedana? Kads ir saskaries ar tadu lietu ?
- Highlander
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1264
- Joined: Sat Dec 05, 2015 1:06 pm
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Pirma diena ar vilkaci un jau sak milet smadzenes
Ka isti tur ir vilkachiem? No kurienes nak pikstieni un tikshkeshana? Lieta tada, ka nepikst un netikshks nekas, kad:
Iesledz pagriezienus (bet pagriezieni deg)
Kad neesi piespradzejies un notiek Checking pirms palaisanas
Kad iesledz avareikas
Kad brauc atpakal gaita, iesledzas vienkarsi Parking assist, bet nekada pikstesana nenotiek.
Cik esmu pa googli pashkirstijis, tad ir iespejami divi varianti:
Ar tech2 tas viss atslegts.
Ir kautkas noticis ar pastiprinataju.
Bet muzika skan, viss bumbas! Vecajiem saabiem, tie visi signali naca no SIDa mega lielas tumbinas.
Kas pie vainas varetu te but?
Ka isti tur ir vilkachiem? No kurienes nak pikstieni un tikshkeshana? Lieta tada, ka nepikst un netikshks nekas, kad:
Iesledz pagriezienus (bet pagriezieni deg)
Kad neesi piespradzejies un notiek Checking pirms palaisanas
Kad iesledz avareikas
Kad brauc atpakal gaita, iesledzas vienkarsi Parking assist, bet nekada pikstesana nenotiek.
Cik esmu pa googli pashkirstijis, tad ir iespejami divi varianti:
Ar tech2 tas viss atslegts.
Ir kautkas noticis ar pastiprinataju.
Bet muzika skan, viss bumbas! Vecajiem saabiem, tie visi signali naca no SIDa mega lielas tumbinas.
Kas pie vainas varetu te but?
SAAB 9-5 Wagon, 2,2 TiD, 2002. PĀRDOTS
SAAB 9-5 Wagon, 1,9 TiD, 2006. STAGE 2, DeCat, EGR off, Swirl flaps off, DPF off, 215hp 470nm PĀRDOTS
SAAB BANDA
SAAB 9-5 Wagon, 1,9 TiD, 2006. STAGE 2, DeCat, EGR off, Swirl flaps off, DPF off, 215hp 470nm PĀRDOTS
SAAB BANDA
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Jāsauc Zinīti palīgā
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Gribēju jautāt, kas ir labāk 9-5 2.0 vai 2.3, remontu ziņā. Ir doma iegadāties, bet neviens neko sakarīgu nevar pastāstīt
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Džeki: 1998 gada 2.3t priekšas gultnis vai tad ir ar to stupicu, nevis vienkāršais? Es biju sapratis, ka līdz facelift ir parastais gultnis..
9-5 hirsch, 2.3T, 2005
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Līdz 02 gadam ir parastais gultnis - ja vien nav veikts upgrade!
http://www.sensonpaint.lv
29940215
LV
Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis
29940215
LV
Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Jā. Noskaidrojās, ka rumba arī čupā. Laikam meistars neatšķīra gultni no rumbas.
9-5 hirsch, 2.3T, 2005
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Sveiki, bēda tāda, ka 2006.g. modelim, pārstāja darboties centrālā atslēga, respektīvi ar pulti auto neaizsledzas(baterijas ir ok, drošinātāji ari). Ar izņemtu atslēgu arī stūre nebloķējas- no ka radās iespaids , ka problēma ir aizdedzes atslēgas slēdzeni, pie tam iepūšot WD40 viss sāk strādāt. Līdz ar ko jautājums- vai mājas apstākļos var izjaukt un iztīrīt slēdzeni, vai arī jādomā kāds cits risinājums.