Mes varam glabt SAAB
- ZZ_ZingZeng
- Zināms jau visiem
- Posts: 295
- Joined: Thu Apr 07, 2016 10:30 am
Re: Mes varam glabt SAAB
Nu ko lai saka, viss plūst un mainās.
Tas laiks, kad savu 99 jaucu ārā, liku kopā, atkal jaucu utt., pirku citus motorus, pārkrāsoju un pārtapsēju un vaskoju katru nedēļas nogali un priecājos, ir sen pagājis. Kā arī laiks, kad uzturēju 2 SAABus un tos regulāri mainīju, arī ir beidzies.
Saskaitot to naudu, ko šajā hobijā esmu investējis, mati ceļas stāvus, būtu labāk uzbūvējis māju un braucis ar vilcienu
Piedzimstot bērniem, prioritātes ir mainījušās un gadiem ejot arī vairs neizjūtu to aicinājumu ņemties ar auto, kad rokas līdz elkoņiem ir eļļā.
Domāju, ka 90% mūsu SAAB saimei ir līdzīgi. Paskatieties uz pēdējo IntSAAB pasākumu, jauni cilvēki tur bija mazākumā. Tad ko var gribēt? Aizejot nebūtībā auto markai, ar laiku aiziet arī tās entuziasti, katrā ziņā vairāk to nepaliks.
Man patīk braukt ar SAABu, bet tas arī viss ...
Tas laiks, kad savu 99 jaucu ārā, liku kopā, atkal jaucu utt., pirku citus motorus, pārkrāsoju un pārtapsēju un vaskoju katru nedēļas nogali un priecājos, ir sen pagājis. Kā arī laiks, kad uzturēju 2 SAABus un tos regulāri mainīju, arī ir beidzies.
Saskaitot to naudu, ko šajā hobijā esmu investējis, mati ceļas stāvus, būtu labāk uzbūvējis māju un braucis ar vilcienu
Piedzimstot bērniem, prioritātes ir mainījušās un gadiem ejot arī vairs neizjūtu to aicinājumu ņemties ar auto, kad rokas līdz elkoņiem ir eļļā.
Domāju, ka 90% mūsu SAAB saimei ir līdzīgi. Paskatieties uz pēdējo IntSAAB pasākumu, jauni cilvēki tur bija mazākumā. Tad ko var gribēt? Aizejot nebūtībā auto markai, ar laiku aiziet arī tās entuziasti, katrā ziņā vairāk to nepaliks.
Man patīk braukt ar SAABu, bet tas arī viss ...
Tikai SAAB lietotājs kopš 1993.g.
Desmitais SAABs, pirmais dīzelis - 9-5 1.9TID vagons.
Pirms tam: 99GL Combi Coupe, 99GL, og900T, og900t, 900SPG, 2x9000aero, 9-3SE HOT, 9-5t vagons.
Desmitais SAABs, pirmais dīzelis - 9-5 1.9TID vagons.
Pirms tam: 99GL Combi Coupe, 99GL, og900T, og900t, 900SPG, 2x9000aero, 9-3SE HOT, 9-5t vagons.
- Nauris_t16
- Forums - otrās mājas
- Posts: 3418
- Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
- Location: Pārdaugava
Re: Mes varam glabt SAAB
Es pat teiktu, ka ir slinkums apdeitot topiku, neredzu tam vairs jēgu. Domubiedru ir maz un tie paši apzināti - baigi nevajag forumu, lai pakonsultētos. Plus, ir lietas, ko forumos tāpat labāk nerakstīt
Diez vai man kādreiz būs vēl kāds saabs, pilna pasaule ar interesantiem auto
Diez vai man kādreiz būs vēl kāds saabs, pilna pasaule ar interesantiem auto
900aero clubsport #8
- ZZ_ZingZeng
- Zināms jau visiem
- Posts: 295
- Joined: Thu Apr 07, 2016 10:30 am
Re: Mes varam glabt SAAB
Nu es tomer gan vēl ceru, ka nākošais varētu būt jaunais 9-5, bet ja nē, tad varbūt rokās iekrīt kāds 99 turbo sedans vai Sonetts
Ka otru auto esošā Peugeot 308 vietā varētu ņemt Alfa Romeo, arī gana inčīgs.
Nu vardu sakot, vinnēšu loteriju, tad pastāstīšu
Ka otru auto esošā Peugeot 308 vietā varētu ņemt Alfa Romeo, arī gana inčīgs.
Nu vardu sakot, vinnēšu loteriju, tad pastāstīšu
Tikai SAAB lietotājs kopš 1993.g.
Desmitais SAABs, pirmais dīzelis - 9-5 1.9TID vagons.
Pirms tam: 99GL Combi Coupe, 99GL, og900T, og900t, 900SPG, 2x9000aero, 9-3SE HOT, 9-5t vagons.
Desmitais SAABs, pirmais dīzelis - 9-5 1.9TID vagons.
Pirms tam: 99GL Combi Coupe, 99GL, og900T, og900t, 900SPG, 2x9000aero, 9-3SE HOT, 9-5t vagons.
Re: Mes varam glabt SAAB
Vienreiz pamēģināju, pietiek. Sābs, visticamāk, man vairs nebūs nekad. Nav tur ko glābt! Lai iet pa skuju taku tas, kam tur jāiet.
SAAB un SUBARU
Re: Mes varam glabt SAAB
Ar saabu braucu ,jo tajā cenu kategorijā nekas cits labāks nav. Jauda ,komplektācija apmierina,citi čīkst ka tas pats opelis vien ir,bet opels nevar piedāvāt tādu komplektāciju un motora jaudu,tur vieni 1.6-2.0 sūdi vien ir.
- ZZ_ZingZeng
- Zināms jau visiem
- Posts: 295
- Joined: Thu Apr 07, 2016 10:30 am
Re: Mes varam glabt SAAB
Saule, prieks tevi atkal sadzirdēt
Skatos no talsiem esi pārcēlies uz Siguldu.
Ka tad baltais kabris?
Skatos no talsiem esi pārcēlies uz Siguldu.
Ka tad baltais kabris?
Tikai SAAB lietotājs kopš 1993.g.
Desmitais SAABs, pirmais dīzelis - 9-5 1.9TID vagons.
Pirms tam: 99GL Combi Coupe, 99GL, og900T, og900t, 900SPG, 2x9000aero, 9-3SE HOT, 9-5t vagons.
Desmitais SAABs, pirmais dīzelis - 9-5 1.9TID vagons.
Pirms tam: 99GL Combi Coupe, 99GL, og900T, og900t, 900SPG, 2x9000aero, 9-3SE HOT, 9-5t vagons.
Re: Mes varam glabt SAAB
nevajag jaukt ābolus ar bumbieriem
Tie kas ir īsti SAABi glabājās garāžās un kad vajag tiek izvilkti ārā un izrūcināti . Un nekas tur pa lielam nemainās , bet tie kas ir GM ''atraugas'' dzimuši uz opeļu bāzes pamazām arī paliek par opeļiem un diez vai kāds par to īpaši raudās nākotnē .
Tie kas ir īsti SAABi glabājās garāžās un kad vajag tiek izvilkti ārā un izrūcināti . Un nekas tur pa lielam nemainās , bet tie kas ir GM ''atraugas'' dzimuši uz opeļu bāzes pamazām arī paliek par opeļiem un diez vai kāds par to īpaši raudās nākotnē .
Re: Mes varam glabt SAAB
Ņemot vērā to, ka SAABus vairs neražo nopietnos apjomos kopš 2011.gada, pēc kādiem gadiem 10 situācija būs tāda ka SAABi vispār praktiski vairs netiks ikdienā lietoti, un tad arī vairs vispār nebūs par ko rakstīt šeit. Tāda diemžēl ir realitāte. Bet realitāte arī ir tā, ka forumā parādās tikai maza daļa no tā, kas ar tiem SAABiem tiek darīts, SAAB projekti LV ir un pat ļoti nopietni, tikai to īpašnieki forumu nelieto. Būs arī tie, kuri garāžās turēs GM perioda SAABus, jo gaume un patika jau ir dažādi, un tas manuprāt ir labi, ka ir dažādība. Jāatzīmē arī tas, ko Nauris rakstīja - ar c900 te ņemas tik maz, ka lielāka jēga ir kontaktēt uzreiz konkrēto cilvēku, nevis jautāt forumā, tas tiesa. Es ar SAABiem joprojām esmu ne jau tāpēc, ka akli fanoju par SAAB inženieru radošo garu veidojumiem, bet gan tāpēc, ka man ir daudz kas kopīgas ar cilvēkiem, kuri ar tiem SAABiem brauc, un gribas saglabāt šo jauko cilvēku kompāniju.
SAABistiem vajadzētu vairāk čupoties savā starpā, tad arī vairāk būtu par ko rakstīt forumā, diemžēl tie, kuri līdz šim bija aktīvākie organizēšanā, ir norakušies darbos un citās lietās, ka SAAB kopienas apčubināšanai vairs neatliek laika...
SAABistiem vajadzētu vairāk čupoties savā starpā, tad arī vairāk būtu par ko rakstīt forumā, diemžēl tie, kuri līdz šim bija aktīvākie organizēšanā, ir norakušies darbos un citās lietās, ka SAAB kopienas apčubināšanai vairs neatliek laika...
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re: Mes varam glabt SAAB
Godīgi sakot - nezinu. Man liekas, ka kaut kur Murjāņos varētu būt. Kādus pāris gadus, vai varbūt ilgāk, nav darbināts un ietas apskates. Varbūt nākamvasar jāsameklē un jādabū pie dzīvības, nekam trakam nevajadzētu būt notikušam, jo, cik zinu, glabājas zem jumta un apsegts.ZZ_ZingZeng wrote: ↑Tue Oct 16, 2018 3:46 pm Saule, prieks tevi atkal sadzirdēt
Skatos no talsiem esi pārcēlies uz Siguldu.
Ka tad baltais kabris?
Un jā, nu jau vairāk kā pāris gadus dzīvoju Siguldā.
SAAB un SUBARU
Re: Mes varam glabt SAAB
No vienas puses apsveicami, 10 posti VIENĀ TOPIKĀ 5 stundu laikā jau bija labs rādītājs šim forumam .
Bet laikam viss jāslēdz šī tēma, kaut kā mana doma, līdz galam nebija saprasta, par to, ka būt forši to forumu padarīt dzīvīgāku (ne tikai ar projektiem, bet, kaut vai ar Stelpes sviestu, paniņām tirgus plača apspriedi, suņiem, kaķiem, tvirtām krūtīm utt). Bet beigās jūtu, ka atkal sāksies rīvēšanās par "bumbieriem un āboliem", ka GM Saabi ir mēsli vienai pusei, un vecie Saabi ir vecas miskastes otras pusei. Kašķus kaut kā negribas audzēt
Laikam tādu, kā es, kuram gan 80to, gan 90to, gan 2000to gadu SAABi iet pie sirds, ir samērā maz. Likās jau gribējās domāt kā Lawyeram: "jo gaume un patika jau ir dažādi, un tas manuprāt ir labi, ka ir dažādība."
Man jau liekas ir tīri feini ar baltu skaudību uzslavēt kādu, kas uzpāsē savu Youngtimeri Top Zustand stāvoklī, un paralēli arī paspiest kādam roku par neatlaidību, kas no Sava GM produkta ir dabūjis ārā divreiz vairāk jaudas, kā bija sākumā.
Bet nu neko, laikam ar to ir jāsamierinās, ka tādi forumi jebkurā jomā (runājot par ārzemju forumiem, jau ir tas pats, visa noderīgā, vēl nezināmā informācija par tehnikas uzlabojumiem atrodama ~10 gadīgos forumos ) , pateicoties citiem, modernākiem saziņas līdzekļiem vienkārši nomirst.
Laiki, kad pie pirka kioskā auto reklāmas avīzi, tad pie tējas pētīja sludinājumus, kuriem zvanīt, jo www.doska.lv bija pieejam tikai katram trešajam draugam, arī ir pagājuši.
Bet laikam viss jāslēdz šī tēma, kaut kā mana doma, līdz galam nebija saprasta, par to, ka būt forši to forumu padarīt dzīvīgāku (ne tikai ar projektiem, bet, kaut vai ar Stelpes sviestu, paniņām tirgus plača apspriedi, suņiem, kaķiem, tvirtām krūtīm utt). Bet beigās jūtu, ka atkal sāksies rīvēšanās par "bumbieriem un āboliem", ka GM Saabi ir mēsli vienai pusei, un vecie Saabi ir vecas miskastes otras pusei. Kašķus kaut kā negribas audzēt
Laikam tādu, kā es, kuram gan 80to, gan 90to, gan 2000to gadu SAABi iet pie sirds, ir samērā maz. Likās jau gribējās domāt kā Lawyeram: "jo gaume un patika jau ir dažādi, un tas manuprāt ir labi, ka ir dažādība."
Man jau liekas ir tīri feini ar baltu skaudību uzslavēt kādu, kas uzpāsē savu Youngtimeri Top Zustand stāvoklī, un paralēli arī paspiest kādam roku par neatlaidību, kas no Sava GM produkta ir dabūjis ārā divreiz vairāk jaudas, kā bija sākumā.
Bet nu neko, laikam ar to ir jāsamierinās, ka tādi forumi jebkurā jomā (runājot par ārzemju forumiem, jau ir tas pats, visa noderīgā, vēl nezināmā informācija par tehnikas uzlabojumiem atrodama ~10 gadīgos forumos ) , pateicoties citiem, modernākiem saziņas līdzekļiem vienkārši nomirst.
Laiki, kad pie pirka kioskā auto reklāmas avīzi, tad pie tējas pētīja sludinājumus, kuriem zvanīt, jo www.doska.lv bija pieejam tikai katram trešajam draugam, arī ir pagājuši.
99 1975 Combi Coupe
900 1986 Turbo Commander edition
9³ SW 1.9 Biturbo Aero
9³ OG Convertible with b234R Powered by Jancis Stg4
Ex9000 Amethyst Violet Powered by KoreFun Stg1.5; Ex9³ SS 2003 2.0T Aero swap. Powered by Jancis; Ex9³ SW 2008 1.9 Stg1
900 1986 Turbo Commander edition
9³ SW 1.9 Biturbo Aero
9³ OG Convertible with b234R Powered by Jancis Stg4
Ex9000 Amethyst Violet Powered by KoreFun Stg1.5; Ex9³ SS 2003 2.0T Aero swap. Powered by Jancis; Ex9³ SW 2008 1.9 Stg1
Re: Mes varam glabt SAAB
Nu tā uzreiz vajadzēja teikt.
Par kaķiem varu parunāties cik tik uziet
Par kaķiem varu parunāties cik tik uziet
Re: Mes varam glabt SAAB
Vai tikai Latvijā un tikai šaja forumā Saabi tiek dalīti pēc modeļu piederības un ražotāja? Tas nenotiek Lietuvā, tas nenotiek Nīderlandē, kur pērk un pārdod 9-3 un 9-5 pa astronomiskām summām priekš Latvijas. Ir skumji par lepnību, par stereotipiem un kautkādu mistiku pārliecību...
Ex Saab 9-3 1.9 TID stage4+ dyno printout
294 HP
613 NM
Auto pulēšana, salona ķīmiskā tīrīšana , lukturu pulēšana, keramiskais pārklājums, logu tonēšana, pirmspārdošanas sagatavošana
Facebook un Instagram: caroscar.lv
294 HP
613 NM
Auto pulēšana, salona ķīmiskā tīrīšana , lukturu pulēšana, keramiskais pārklājums, logu tonēšana, pirmspārdošanas sagatavošana
Facebook un Instagram: caroscar.lv
Re: Mes varam glabt SAAB
Man patīk visi sābi. Vienīgi vairāk gribētos dzirdēt, ka kāds kādu vecāku aparātu stutē augšā, jo vnk forumā tas šobrīd baigi reti manīts. Bet man arī nav nekas pretī, ja te piem. kāds pļāpā par 9-2x subaru vai 9-7x chevrolet, baigi nedalu pēc markas vai kkādas piederības
Re: Mes varam glabt SAAB
varbūt ir vērts iedziļināties SAAB markas vēsturē ? Kā radās autobūve izaugot no lidmasīnām , kāda bija markas filozofija , kā tā attīstījās Zviedrijā un īpaši Somijā līdz kamēr to nesapi... GM ? Un tad sapratīsi ka uz opeļa bāzes būvētam traktoram nav un nevar būt nekā kopīga ar klasisku SAAB , ja nu vienīgi līdzīga emblēma priekšāOSC wrote: ↑Tue Oct 16, 2018 5:33 pm Vai tikai Latvijā un tikai šaja forumā Saabi tiek dalīti pēc modeļu piederības un ražotāja? Tas nenotiek Lietuvā, tas nenotiek Nīderlandē, kur pērk un pārdod 9-3 un 9-5 pa astronomiskām summām priekš Latvijas. Ir skumji par lepnību, par stereotipiem un kautkādu mistiku pārliecību...
Lidmašīnas ar nosaukumu SAAB tiek ražotas vēl šobrīd , tikai dīzeļi gan tām nav
- Highlander
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1264
- Joined: Sat Dec 05, 2015 1:06 pm
Re: Mes varam glabt SAAB
Palasot sodiena ierakstus, Matiss pareizi izteicas: "Neaizgaja ideja lidz visiem" Tiesam, sak paradities tada nojausma, ka tie kas brauka ar GM atraugam un vel dizeliem, nav saabisti un tie kas brauka ar vecajiem saabiem un piedalas YT ir tie krutie dzeki un uz parejiem skatas no augshas Ar tadu parliecibu, tiesam te nekas nenotiks. Par padomiem un jautajumiem, tiesam jau ir cilveku grupina, kuriem fiksi var uzjautat un uzzinat atbildi. Google, arzemju forumi, vai ari pameklejot vesture sheit kautko.
SAAB 9-5 Wagon, 2,2 TiD, 2002. PĀRDOTS
SAAB 9-5 Wagon, 1,9 TiD, 2006. STAGE 2, DeCat, EGR off, Swirl flaps off, DPF off, 215hp 470nm PĀRDOTS
SAAB BANDA
SAAB 9-5 Wagon, 1,9 TiD, 2006. STAGE 2, DeCat, EGR off, Swirl flaps off, DPF off, 215hp 470nm PĀRDOTS
SAAB BANDA