Vai ir vērts mainīt motoru un kāŗbu? Saab 9000 CD
-
- Jauniņais
- Posts: 5
- Joined: Sun Nov 25, 2018 10:52 pm
Vai ir vērts mainīt motoru un kāŗbu? Saab 9000 CD
Sveiki.
Ir Saab 9000 CD 2.3 B234 (cik saprotu) bez turbo 1992 gada. 4 pakāpju automāts.
Bet rij - rij. ~11-12 litri. Un tas ir 70-80 % braucot ārpus pilsētas. 8.5 var panākt ārpus pilsētas, ja ļoti cenšas. Bet tā nav braukšana.
Daudz par daudz. Sāk apnikt tik daudz maksāt par benzīnu.
Pilsētā galvenie ātrumi 1 un 2. Griež līdz 3000 apgriezieniem un tikai tad pārslēdz uz nākamo. Ir jāspiež kā omei lai ~2500 pārslēgtos. Ja brauc pēc noteikumiem 3 (2000 - 2500). 4 ieslēdzas tik pie 65 km/h.
Mašīna man patīk. Neesmu fans - bet patīk.
Tāpēc jautājums.
Vai ir vērts, iespējams, saprātīgi mainīt uz kādu citu motoru un kārbu?
Tikai automātu.
Un cik tas var izmaksāt?
Ir Saab 9000 CD 2.3 B234 (cik saprotu) bez turbo 1992 gada. 4 pakāpju automāts.
Bet rij - rij. ~11-12 litri. Un tas ir 70-80 % braucot ārpus pilsētas. 8.5 var panākt ārpus pilsētas, ja ļoti cenšas. Bet tā nav braukšana.
Daudz par daudz. Sāk apnikt tik daudz maksāt par benzīnu.
Pilsētā galvenie ātrumi 1 un 2. Griež līdz 3000 apgriezieniem un tikai tad pārslēdz uz nākamo. Ir jāspiež kā omei lai ~2500 pārslēgtos. Ja brauc pēc noteikumiem 3 (2000 - 2500). 4 ieslēdzas tik pie 65 km/h.
Mašīna man patīk. Neesmu fans - bet patīk.
Tāpēc jautājums.
Vai ir vērts, iespējams, saprātīgi mainīt uz kādu citu motoru un kārbu?
Tikai automātu.
Un cik tas var izmaksāt?
Re: Vai ir vērts mainīt motoru un kāŗbu? Saab 9000 CD
Sveiks!
Absolūti normāls patēriņš ar samērā arhaisku automātu (sliktāk būs tikai ar 3-ātrumu) Maiņa uz dajebko, kas ir automāts, situāciju neuzlabos. Automāti uz 9000-šajiem rij pēc definīcijas. Izeja - uzlikt gāzi.
Absolūti normāls patēriņš ar samērā arhaisku automātu (sliktāk būs tikai ar 3-ātrumu) Maiņa uz dajebko, kas ir automāts, situāciju neuzlabos. Automāti uz 9000-šajiem rij pēc definīcijas. Izeja - uzlikt gāzi.
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re: Vai ir vērts mainīt motoru un kāŗbu? Saab 9000 CD
Ja maini motoru, piesakos uz sadalenēm
1998 9-3 2.0T, pšš - Pārdots
2006 9-5 Aero, manuālis - B235R + B234 Hybrid - Pabeigts?
1996 BMW E36 B204 - procesā
2006 9-5 Aero, manuālis - B235R + B234 Hybrid - Pabeigts?
1996 BMW E36 B204 - procesā
Re: Vai ir vērts mainīt motoru un kāŗbu? Saab 9000 CD
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re: Vai ir vērts mainīt motoru un kāŗbu? Saab 9000 CD
Normāls patēriņš! Bet ja gribi braukt lētāk, liec gāzi, Sābam tā diži neskādē un arī nekāds jaudas zudums diži tur nebūs (ja nu vienigi knapinoties neuzliek Tev kko galīgi neatbilstošu).
Gāzi esmu licis sābam divreiz - Arteh un Heinrihs gāze. Pirmo reizi liekot Artehā sataisija kā jau perfekcionisti - izcili. Heinrihā uzlika ātri, kopumā ok, likt pie viņiem var, bet sajūsma te izpaliek.
Nomainīt motoru ar kārbu būs darbā 300-1000 (kā kurā vietā paprasa) + vēl kārba/motors/pričendāļi + Tavs laiks un iegūsi Tu papildus kādu litru ekonomijas, diez vai tas būs tā vērts.
Gāzes pedāli Saabam ir jāspiež neskatoties uz apgriezieniem un par patēriņu nedomājot
Gāzi esmu licis sābam divreiz - Arteh un Heinrihs gāze. Pirmo reizi liekot Artehā sataisija kā jau perfekcionisti - izcili. Heinrihā uzlika ātri, kopumā ok, likt pie viņiem var, bet sajūsma te izpaliek.
Nomainīt motoru ar kārbu būs darbā 300-1000 (kā kurā vietā paprasa) + vēl kārba/motors/pričendāļi + Tavs laiks un iegūsi Tu papildus kādu litru ekonomijas, diez vai tas būs tā vērts.
Gāzes pedāli Saabam ir jāspiež neskatoties uz apgriezieniem un par patēriņu nedomājot
-
- Forums - otrās mājas
- Posts: 590
- Joined: Mon Feb 25, 2008 2:00 pm
- Location: Rīga,Imanta
Re: Vai ir vērts mainīt motoru un kāŗbu? Saab 9000 CD
SAAbam vnk garšo benzīns.Tāpēc ir jāgāzē,lai jūti,ka brauc pa visu nauduMan bija tāds ar automātu,tikai turbo.Ceturtais ieslēdzas pie 70,tā arī bija.Patēriņš bija arī dulls.Gāze ir labs risinājums.Bet jābūt labai iekārtai un servisam.
9k CD ir foršs modelis.Ja vēl smuki sataisīts,tad vispār bomba.
Mainīt nav jēgas,domāju,ka tad jāmeklē cits.
9k CD ir foršs modelis.Ja vēl smuki sataisīts,tad vispār bomba.
Mainīt nav jēgas,domāju,ka tad jāmeklē cits.
Re: Vai ir vērts mainīt motoru un kāŗbu? Saab 9000 CD
Man gan bija turbo, tas nedaudz maina lietas būtību, taču fakts kā tāds - lai kā mēģināju ar to automātu sākumā braukt ekonomiski, ne sūda nesanāca. Tad nospļāvos, braucu ar smaidu, un patēriņš nedaudz kritās.
Lai nu kā - te jau minēja, par to naudu, ko iegrūdīsi motoru cilāšanā, vari uzlikt gāzi un braukt bēdu nezinot. Ar turbo motoru patēriņš varbūt būtu kripatu mazāks (bet nu baigi no maršrutiem un braukšanas stila atkarīgs), bet tā atšķirība ir tik niecīga, ka diez vai jutīsi būtisku pienesumu savam makam. Manuālā kārba patēriņu samazinātu jūtamāk.
Lai nu kā - te jau minēja, par to naudu, ko iegrūdīsi motoru cilāšanā, vari uzlikt gāzi un braukt bēdu nezinot. Ar turbo motoru patēriņš varbūt būtu kripatu mazāks (bet nu baigi no maršrutiem un braukšanas stila atkarīgs), bet tā atšķirība ir tik niecīga, ka diez vai jutīsi būtisku pienesumu savam makam. Manuālā kārba patēriņu samazinātu jūtamāk.
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Re: Vai ir vērts mainīt motoru un kāŗbu? Saab 9000 CD
Sakarīgus eksemplārus, kas der Tava auto gadam, vairs par ca 1K nopirkt nevar. Lejāk viens no mobile.de par 2K7.
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/deta ... 48dcbf5bd1
Te vien jautājums kurš kuram der par donoru. Iespējams salonu (aizm sēdekļa atzveltne gan nederēs) un ratus pārkrāmēt vieglāk nekā ņemties ap dzinēju un palikt ar pielāpitu virsbūvi. Tas, protams, ja CS stila virsbūve patīk.
Ja tik kārba un dzinejs, tad te cits par 0K9. Pārdevēja uzdotajiem 117K km nevajag ticēt, tomēr acīs iekrīt svaigais salons - parasti pr. panelis dēļ kopšanas līdzekļiem spīd jo traks, bet šamais tīrs un matēts.
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/deta ... cb87827d60
Ir arī citi portāli kuros meklēt. Vajag tik rakt. Ekonomijai, kā šeit jau norādīts, derēs tikai gāzes iekārta.
P.S. Piesakos uz jebkuru no kārbām, kas paliktu pāri
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/deta ... 48dcbf5bd1
Te vien jautājums kurš kuram der par donoru. Iespējams salonu (aizm sēdekļa atzveltne gan nederēs) un ratus pārkrāmēt vieglāk nekā ņemties ap dzinēju un palikt ar pielāpitu virsbūvi. Tas, protams, ja CS stila virsbūve patīk.
Ja tik kārba un dzinejs, tad te cits par 0K9. Pārdevēja uzdotajiem 117K km nevajag ticēt, tomēr acīs iekrīt svaigais salons - parasti pr. panelis dēļ kopšanas līdzekļiem spīd jo traks, bet šamais tīrs un matēts.
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/deta ... cb87827d60
Ir arī citi portāli kuros meklēt. Vajag tik rakt. Ekonomijai, kā šeit jau norādīts, derēs tikai gāzes iekārta.
P.S. Piesakos uz jebkuru no kārbām, kas paliktu pāri
- martinnos
- Forums - otrās mājas
- Posts: 425
- Joined: Fri Nov 21, 2014 12:59 pm
- Location: Rīga, Pļavnieki
Re: Vai ir vērts mainīt motoru un kāŗbu? Saab 9000 CD
Liec vien gāzi - pēc 10-15k km būs jau atmaksājusies un nevienā brīdī vairs neskatīsies uz patēriņu, un neskaitīsi litrus
SAAB 9-5 Aero 2006
Re: Vai ir vērts mainīt motoru un kāŗbu? Saab 9000 CD
Starp citu - runājot par automātiskajām 9000 kārbām, saabits blīvju kits dziedē atpakaļgaitas neslēgšanos, ja nu kādam ir bijusi tāda sāpe dēļ kuras tas mašīnu lūžnos nodevis. Tiesa gan - atkal out of stock https://www.saabits.com/all/saab-9000-g ... th=219_223&