Dienas snapšots 2. daļa
Re: Dienas snapšots 2. daļa
Nemīž. Es arī praktizēju šito uz atsevišķiem dīzeļiem ziemā. Palīdz.
1) Ja ir iespējams, lieku no iekšpuses melnu miskastes maisu.
2) Auto, kuriem grūtāk piekļūt no iekšpuses, vnk ar savlicējiem piestiprinu melnu miskastes maisu priekšā restei. Attiecīgi piegriezt precīzi pēc izmēra arī ir baigi elementāri. Un ja baigi nepēta tuvumā, tad pat estētiku baigi nebojā.
3) Ir būtiski arī nobloķēt apakšējo resti bamperī. Par to bieži vien tiek aizmirsts vai noslinkots.
1) Ja ir iespējams, lieku no iekšpuses melnu miskastes maisu.
2) Auto, kuriem grūtāk piekļūt no iekšpuses, vnk ar savlicējiem piestiprinu melnu miskastes maisu priekšā restei. Attiecīgi piegriezt precīzi pēc izmēra arī ir baigi elementāri. Un ja baigi nepēta tuvumā, tad pat estētiku baigi nebojā.
3) Ir būtiski arī nobloķēt apakšējo resti bamperī. Par to bieži vien tiek aizmirsts vai noslinkots.
9-5 Aero AT stage sleeper
Re: Dienas snapšots 2. daļa
Karoče rezumē, dīzeli nevajag
- Highlander
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1264
- Joined: Sat Dec 05, 2015 1:06 pm
Re: Dienas snapšots 2. daļa
Nolemu nebojat skatu un nonemu to bomzha atributiku. Paspelejoties ar salona gaisa recirkulacijas pogu, to motoru uzsilda samera atri. Galvenais nebut ar sniegainam kajam, pogainam un mazak elpot, lai nesvist logi ciet
Uzsilshanai ir ari vel viens iemesls-EGR neesamiba, kuru novembra sakuma, Vilcins amputeja, tas ari atrak uzsilda motoru.
Uzsilshanai ir ari vel viens iemesls-EGR neesamiba, kuru novembra sakuma, Vilcins amputeja, tas ari atrak uzsilda motoru.
SAAB 9-5 Wagon, 2,2 TiD, 2002. PĀRDOTS
SAAB 9-5 Wagon, 1,9 TiD, 2006. STAGE 2, DeCat, EGR off, Swirl flaps off, DPF off, 215hp 470nm PĀRDOTS
SAAB BANDA
SAAB 9-5 Wagon, 1,9 TiD, 2006. STAGE 2, DeCat, EGR off, Swirl flaps off, DPF off, 215hp 470nm PĀRDOTS
SAAB BANDA
- Highlander
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1264
- Joined: Sat Dec 05, 2015 1:06 pm
Re: Dienas snapšots 2. daļa
A kursh ta cits?! Gan jau speciali, lai varetu pectam par ubagiem apsaukat
SAAB 9-5 Wagon, 2,2 TiD, 2002. PĀRDOTS
SAAB 9-5 Wagon, 1,9 TiD, 2006. STAGE 2, DeCat, EGR off, Swirl flaps off, DPF off, 215hp 470nm PĀRDOTS
SAAB BANDA
SAAB 9-5 Wagon, 1,9 TiD, 2006. STAGE 2, DeCat, EGR off, Swirl flaps off, DPF off, 215hp 470nm PĀRDOTS
SAAB BANDA
Re: Dienas snapšots 2. daļa
Ar egr diezko ātrāk nesilst. Un ja pat reāli domāt,tad tas kartona gabals maz dod. Dīzelim vajag slodzīti,lai ātrāk uzsilst. Vienvārd sakot - diesel sucks on winter temperaturesHighlander wrote: ↑Mon Dec 03, 2018 11:01 am Nolemu nebojat skatu un nonemu to bomzha atributiku. Paspelejoties ar salona gaisa recirkulacijas pogu, to motoru uzsilda samera atri. Galvenais nebut ar sniegainam kajam, pogainam un mazak elpot, lai nesvist logi ciet
Uzsilshanai ir ari vel viens iemesls-EGR neesamiba, kuru novembra sakuma, Vilcins amputeja, tas ari atrak uzsilda motoru.
http://www.sensonpaint.lv
29940215
LV
Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis
29940215
LV
Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis
Re: Dienas snapšots 2. daļa
http://www.sensonpaint.lv
29940215
LV
Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis
29940215
LV
Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis
Re: Dienas snapšots 2. daļa
Tas nozīmē, ka ja grib lai no kleklekleklekle nāktu siltums, tad visu ziemu traktors jātur slodzē ar arklu vai sniega lāpstu.hofmaks wrote: ↑Mon Dec 03, 2018 12:33 pmAr egr diezko ātrāk nesilst. Un ja pat reāli domāt,tad tas kartona gabals maz dod. Dīzelim vajag slodzīti,lai ātrāk uzsilst. Vienvārd sakot - diesel sucks on winter temperaturesHighlander wrote: ↑Mon Dec 03, 2018 11:01 am Nolemu nebojat skatu un nonemu to bomzha atributiku. Paspelejoties ar salona gaisa recirkulacijas pogu, to motoru uzsilda samera atri. Galvenais nebut ar sniegainam kajam, pogainam un mazak elpot, lai nesvist logi ciet
Uzsilshanai ir ari vel viens iemesls-EGR neesamiba, kuru novembra sakuma, Vilcins amputeja, tas ari atrak uzsilda motoru.
Re: Dienas snapšots 2. daļa
Jaizmet enkurs
Re: Dienas snapšots 2. daļa
Pietiks ar pustukšām riepām un pilnu bāku rapša!
http://www.sensonpaint.lv
29940215
LV
Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis
29940215
LV
Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis
Re: Dienas snapšots 2. daļa
Nez, man bembja trīnītim pēc abu termostatu maiņas pa šoseju nekad dzesēšanas šķidruma temperatūra nav mazinājusies, ne pie kādiem mīnusiem Droši vien tāpēc, ka dzesēšana švaka
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re: Dienas snapšots 2. daļa
Es gan par savu 9-3, ar 1 punkts 9 traktordvēseli, nevar sūdzēties... Ilgi silst, bet kad uzsilst tad pat karsti iekšā...
9⁵ Wagon 2007 1.9TiD 150hp
-
- Eksperts, ne tehniskais
- Posts: 118
- Joined: Sun Feb 05, 2017 1:13 pm
Re: Dienas snapšots 2. daļa
Manai svalkai tas pats kas tev. Problemu nav