Nu un vai vecais sūknis ir strādājošs?
Salīdzinājumam - kā tas ir - uzturēt vecu BMW dīzeli?
Re: Salīdzinājumam - kā tas ir - uzturēt vecu BMW dīzeli?
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
- Nauris_t16
- Forums - otrās mājas
- Posts: 3418
- Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
- Location: Pārdaugava
Re: Salīdzinājumam - kā tas ir - uzturēt vecu BMW dīzeli?
Tas jau nevienu neinteresē. Atbrauca ar problēmu, ka neiet sūknis, značit jāmaina.
900aero clubsport #8
Re: Salīdzinājumam - kā tas ir - uzturēt vecu BMW dīzeli?
Tieši šo es arī gaidīju
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re: Salīdzinājumam - kā tas ir - uzturēt vecu BMW dīzeli?
-11C. Gaidām ziņas!
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re: Salīdzinājumam - kā tas ir - uzturēt vecu BMW dīzeli?
99 1975 Combi Coupe
900 1986 Turbo Commander edition
9³ SW 1.9 Biturbo Aero
9³ OG Convertible with b234R Powered by Jancis Stg4
Ex9000 Amethyst Violet Powered by KoreFun Stg1.5; Ex9³ SS 2003 2.0T Aero swap. Powered by Jancis; Ex9³ SW 2008 1.9 Stg1
900 1986 Turbo Commander edition
9³ SW 1.9 Biturbo Aero
9³ OG Convertible with b234R Powered by Jancis Stg4
Ex9000 Amethyst Violet Powered by KoreFun Stg1.5; Ex9³ SS 2003 2.0T Aero swap. Powered by Jancis; Ex9³ SW 2008 1.9 Stg1
- Highlander
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1264
- Joined: Sat Dec 05, 2015 1:06 pm
Re: Salīdzinājumam - kā tas ir - uzturēt vecu BMW dīzeli?
Nav vel atbildes. Gan jau vel kurbule klat, vai skraida krokodilus mekle
SAAB 9-5 Wagon, 2,2 TiD, 2002. PĀRDOTS
SAAB 9-5 Wagon, 1,9 TiD, 2006. STAGE 2, DeCat, EGR off, Swirl flaps off, DPF off, 215hp 470nm PĀRDOTS
SAAB BANDA
SAAB 9-5 Wagon, 1,9 TiD, 2006. STAGE 2, DeCat, EGR off, Swirl flaps off, DPF off, 215hp 470nm PĀRDOTS
SAAB BANDA
Re: Salīdzinājumam - kā tas ir - uzturēt vecu BMW dīzeli?
Sūknis jau bija miris bākā kādu laiciņu, tādēļ es arī nedrīkstēju laist bākā degvielu zem 15 L atzīmes.
Šorīt pie -9 C pieleca praktiski uzreiz, AKB cirta kārtīgi.
Gudri cilvēki teica, ka tā AKB vienkārši ikdienā varbūt nespēj kārtīgi uzlādēties, jo parasti max no vietas braucu 25-40 km, turklāt pa Rīgu, bez atbilstošas slodzes. Vēl gudri cilvēki ieteica pamērīt, kā braucot AKB tiek lādēta, sameklēšu voltmetru, ko iespraust piepīpētājā
Šorīt pie -9 C pieleca praktiski uzreiz, AKB cirta kārtīgi.
Gudri cilvēki teica, ka tā AKB vienkārši ikdienā varbūt nespēj kārtīgi uzlādēties, jo parasti max no vietas braucu 25-40 km, turklāt pa Rīgu, bez atbilstošas slodzes. Vēl gudri cilvēki ieteica pamērīt, kā braucot AKB tiek lādēta, sameklēšu voltmetru, ko iespraust piepīpētājā
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re: Salīdzinājumam - kā tas ir - uzturēt vecu BMW dīzeli?
Pēc voltmetra var pateikt tikai pašu faktu - lādē , vai nē. Lai saprastu KĀ lādē - vajadzīgs ampērmetrs. Ja nebūs ampēru, nebūs arī uzlādes. Ampēri tālāk pārvēršas vatos ( Voltāža x amperāža), kas arī dod patieso ainu par uzlādes procesu. Resp. gan kabatas lukturītim, gan auto lampai var būt vienāda voltāža, bet lai dabūtu gaismas atdevi, vajadzīga arī jauda - ampēri.
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
- martinnos
- Forums - otrās mājas
- Posts: 425
- Joined: Fri Nov 21, 2014 12:59 pm
- Location: Rīga, Pļavnieki
Re: Salīdzinājumam - kā tas ir - uzturēt vecu BMW dīzeli?
Kāda slodze tur vajadzīga? Laiks, manuprāt, ir svarīgs - cik ilgi dabon lādēties. Protams, nezinu Tava auto specifikāciju, bet man ar 6km ikdienā braukšanu aķis nav tukšs, tā kā maz ticams, ka nepaspēj salādēt...
Un Bosch Silver kā reiz (pēc ražotāja info) ir vairāk paredzēts pilsētas braukšanai, t.i. - maziem gabaliem, tur nevajadzētu būt problēmai, ja vien tas vispār tiek pareizi lādēts
SAAB 9-5 Aero 2006
Re: Salīdzinājumam - kā tas ir - uzturēt vecu BMW dīzeli?
Gan jau ģeņģeris iet pa skuju taku!lawyer wrote: ↑Mon Jan 07, 2019 4:01 pm Atdevu auto servisam (blakus mājām, nez, redzēs, cik sakarīgs tas kantoris: www.akauto.lv) ar manāmu piepūli - pats neleca ne vella, izgrieza atkal tukšu AKB. 9-5 atkal glāba, 10 minūtes palādēja un šņirkt - tarkšķis atdzīvojās. Ko pamanīju - pēc šīs palādēšanas AKB grieza n-reizes ātrāk/spēcīgāk. Katru dienu nobraucu vismaz 50 km, nevar būt, ka AKB izlādējusies vienkārši. Negribās arī ticēt, ka pirms gada iegādātais BOSCH Silver ir jau miris? Bet šobrīd tā izskatās
Re: Salīdzinājumam - kā tas ir - uzturēt vecu BMW dīzeli?
Šorīt knapi pieleca, domāju jau gandrīz, ka visiem jāsežas 9-5 un jāatstāj bembis mājās. AKB jūtami grieza ar mazāku spēku. Bet tas vēl nebija viss - pa ceļam izleca paziņojums, ka pneimopiekare ir deaktivizēta Tā rezultātā, auto pakaļa lēnām nolaidās un stāvvietā iebraucu jau gandrīz to velkot pa zemi (nez, prātā nāk salīdzinājums ar sunīšiem, kuriem atsaka pakaļkājas un tad viņi tā dīvaini velkas uz ritentiņiem apkārt). Spilveni ir likti jauni, viens pilnīgi svaigs - tak ne jau tie būtu pie vainas Varbūt kāds sensors gļuko dēļ sāls un temperatūras maiņām? Turklāt mana auss sāk dzirdēt trokšņus no priekšējās piekares, un bagāžnieka vākā drīz atkal būs caurums Ja tas būtu zirgs, man to gribētos nošaut
Doma ir vispirms dabūt viņu siltā garāžā, kā arī iepirkt AKB lādētaju - AKB būs labāk un arī spilveni varbūt atdzīvosies. Tā kā esmu pilnīgs analfabēts elektrībā, kādu man būtu jāņem, lai, piemēram, pa nakti (20.00-8.00) AKB varētu tikt uzlādēta no parastās rozetes?
Doma ir vispirms dabūt viņu siltā garāžā, kā arī iepirkt AKB lādētaju - AKB būs labāk un arī spilveni varbūt atdzīvosies. Tā kā esmu pilnīgs analfabēts elektrībā, kādu man būtu jāņem, lai, piemēram, pa nakti (20.00-8.00) AKB varētu tikt uzlādēta no parastās rozetes?
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re: Salīdzinājumam - kā tas ir - uzturēt vecu BMW dīzeli?
Domāju, ka Tev derēs jebkurš lādētājs. Man ir Ctek, numuru neatceros, cik sapratu der jebkuram aķim tsk AGM.
- Nauris_t16
- Forums - otrās mājas
- Posts: 3418
- Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
- Location: Pārdaugava
Re: Salīdzinājumam - kā tas ir - uzturēt vecu BMW dīzeli?
Bosch C3 ir lēts un labs, bet neredz pilnīgus miroņus.
CTEK jau ir nopietnāks, bet uzreiz ar citu cenu.
CTEK jau ir nopietnāks, bet uzreiz ar citu cenu.
900aero clubsport #8
Re: Salīdzinājumam - kā tas ir - uzturēt vecu BMW dīzeli?
Vēl jau šaut nost nevajag
Lādētājiem, nudien, izvēle plaša - darbojas tie visi ļoti līdzīgi. Prātīgi ņemt tādu kam ir tikai 12V (lai nejauši neieslēgtu 24V - ir gadījies )un, ja iespējams, tad elektroniska aizsardzība pret īssavienojumiem (nezinu vai tādi pastāv, bet vismaz man bieži nākas meklēt drošinātāju kad spailes sasitušās kopā ). Savējā marku neieteikšu - tas mūžvecs.
Ja auto novietots netālu no mājas/dzīvokļa un, ja situācija pieļauj, tad var vnk. atvilkt pagarinātāju un ladētāju uz nakti nolikt pie auto uz ķeblīša - tā lai sniegs/lietus netiek klāt. Kaut gan diezin vai tas būs iespējams Podniekos. Ja aku viegli sasniedzams un ērti noņemams, tad liela sala gadījumā var arī uz nakti stiept siltumā & lādet tur. TIKAI - abos virzienos pasākums veicams darba drēbēs un atbilstošos cimdos. Nekādā gadījumā, ja esi ikdienas apģērbā.
Janvārī esam pieredzējuši ļoti dažādus laika apstākļus - sniegu, lietu, salu, slapdraņķi visvisādās kombinācijās. Piekarē visticamāk sadzīts vellsviņuzina kas - iespējams saklausītie troksni pazudīs iestājoties siltam laikam.
Temperatūras ap 3kāršo punktu, kad vienlaikus iespējams "tvaiks/ledus/ūdens" ir izaicinājums "apvējotiem" kontaktiem un pavecākai elektronikai. Iespējamas nevēlamas strāvas noplūdes. Par mazu, lai izsistu drošinātāju, bet pietiekošas lai aku nīkuļotu. Atrast grūti, jo darbnīcas siltumā parasti viss atkal darbojas OK. Pašam iespējams vien raudzīties lai, izkāpjot no auto, visi izslēdzamie strāvas patērētāji ir atslēgti. Ja risku nav, tad vāģ uz nakt var atstat vaļ - BET NU PRĀTĪGI - visādi var iznākt.
Lādētājiem, nudien, izvēle plaša - darbojas tie visi ļoti līdzīgi. Prātīgi ņemt tādu kam ir tikai 12V (lai nejauši neieslēgtu 24V - ir gadījies )un, ja iespējams, tad elektroniska aizsardzība pret īssavienojumiem (nezinu vai tādi pastāv, bet vismaz man bieži nākas meklēt drošinātāju kad spailes sasitušās kopā ). Savējā marku neieteikšu - tas mūžvecs.
Ja auto novietots netālu no mājas/dzīvokļa un, ja situācija pieļauj, tad var vnk. atvilkt pagarinātāju un ladētāju uz nakti nolikt pie auto uz ķeblīša - tā lai sniegs/lietus netiek klāt. Kaut gan diezin vai tas būs iespējams Podniekos. Ja aku viegli sasniedzams un ērti noņemams, tad liela sala gadījumā var arī uz nakti stiept siltumā & lādet tur. TIKAI - abos virzienos pasākums veicams darba drēbēs un atbilstošos cimdos. Nekādā gadījumā, ja esi ikdienas apģērbā.
Janvārī esam pieredzējuši ļoti dažādus laika apstākļus - sniegu, lietu, salu, slapdraņķi visvisādās kombinācijās. Piekarē visticamāk sadzīts vellsviņuzina kas - iespējams saklausītie troksni pazudīs iestājoties siltam laikam.
Temperatūras ap 3kāršo punktu, kad vienlaikus iespējams "tvaiks/ledus/ūdens" ir izaicinājums "apvējotiem" kontaktiem un pavecākai elektronikai. Iespējamas nevēlamas strāvas noplūdes. Par mazu, lai izsistu drošinātāju, bet pietiekošas lai aku nīkuļotu. Atrast grūti, jo darbnīcas siltumā parasti viss atkal darbojas OK. Pašam iespējams vien raudzīties lai, izkāpjot no auto, visi izslēdzamie strāvas patērētāji ir atslēgti. Ja risku nav, tad vāģ uz nakt var atstat vaļ - BET NU PRĀTĪGI - visādi var iznākt.
Re: Salīdzinājumam - kā tas ir - uzturēt vecu BMW dīzeli?
Runājot par lādētājiem, mājas vajadzībām iesaku šo te: https://no.co/g3500 manuprāt ļoti labs price/performance variants (maziņš ērts impulsnieks, pietiekami daudz iespēju) (ja nemaldos tad 1a.lv bija 40 eur, citur gan jau ka vēl lētāk)
99 1975 Combi Coupe
900 1986 Turbo Commander edition
9³ SW 1.9 Biturbo Aero
9³ OG Convertible with b234R Powered by Jancis Stg4
Ex9000 Amethyst Violet Powered by KoreFun Stg1.5; Ex9³ SS 2003 2.0T Aero swap. Powered by Jancis; Ex9³ SW 2008 1.9 Stg1
900 1986 Turbo Commander edition
9³ SW 1.9 Biturbo Aero
9³ OG Convertible with b234R Powered by Jancis Stg4
Ex9000 Amethyst Violet Powered by KoreFun Stg1.5; Ex9³ SS 2003 2.0T Aero swap. Powered by Jancis; Ex9³ SW 2008 1.9 Stg1