Mr Pink Eyes wrote:98 benzīns jālej Aero un 3,0t V6 motoros.
Pārējiem 95. Ko tur eksperimentēt, vajag uzticēties rūpnīcas speciālistiem.
man no ruupniias ir 9-5 2.3lpt... uz baakas vaacinja rakstiits 98 Octane ONLY!!!!
leju tikai 98... vienreiz satatoilaa ieleeju 95.. aprija apm 17l uz 90kilometriem... kopš tās reizes neleju statoilos un leju tikai 98 nestee...
SAAB 900og cv
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
Mr Pink Eyes wrote:98 benzīns jālej Aero un 3,0t V6 motoros.
Pārējiem 95. Ko tur eksperimentēt, vajag uzticēties rūpnīcas speciālistiem.
man no ruupniias ir 9-5 2.3lpt... uz baakas vaacinja rakstiits 98 Octane ONLY!!!!
leju tikai 98... vienreiz satatoilaa ieleeju 95.. aprija apm 17l uz 90kilometriem... kopš tās reizes neleju statoilos un leju tikai 98 nestee...
Ja Tavs auto ir trollis,ka raxstits Tava profila,tad si uzlime pie bakas ir radusies vienlaicigi ar trolla vardu uz auto.Respektivi to ir uzlimejis kantoris,kas so auto ir apgreidojis.:)
Jautājums it kā ne par 9-5 bet par 9-3, bet tas par ko jautāju abiem auto praktiski vienāds :)
Vai no skaļas mūzikas klausīšanas nevar izļurkāties spoguļa stiprinājums aiz paša spoguļa stikla??
Jautājums nenopietns, bet jāuztver nopietni.
Dzeki, mani visulaiku nomoka tas ka es nezinu cik manam kumeļam zirgi, 2000g. 2.3t nav aero, spidometru panelī nav turbīnas spiediena dachiks, nu un tagad kur man jaaskatās?Svārstība cik saprotu ir starp 170 un 185zs, ja es pareizi saprotu.....
mixeris wrote:Jautājums it kā ne par 9-5 bet par 9-3, bet tas par ko jautāju abiem auto praktiski vienāds :)
Vai no skaļas mūzikas klausīšanas nevar izļurkāties spoguļa stiprinājums aiz paša spoguļa stikla??
Jautājums nenopietns, bet jāuztver nopietni.
Teorētiski tas ir iespējams, un cik ātri tas notiks, ir atkarīgs tikai no lodbalsta materiālu nodilumizturības
mixeris wrote:Jautājums it kā ne par 9-5 bet par 9-3, bet tas par ko jautāju abiem auto praktiski vienāds :)
Vai no skaļas mūzikas klausīšanas nevar izļurkāties spoguļa stiprinājums aiz paša spoguļa stikla??
Jautājums nenopietns, bet jāuztver nopietni.
Teorētiski tas ir iespējams, un cik ātri tas notiks, ir atkarīgs tikai no lodbalsta materiālu nodilumizturības
A kāda tā konstrukcija vispār tur ir aiz spoguļa? Cik tur daudz detaļu kuras paredzētas kaut kādai amortizācijai vai kādi zobrati kuriem no slodzes var dilt zobrati vai kas cits?
konstrukcija tur ir elementaara:
ja tev ir pashaptumshojoshais spogulis, tad vinju var bez probleemaam izjaukt un arii salikt, iekshaa vinjam ir elektroniskaa plate un stiprinaajums kas notur spoguli pie kaajinjas - sastaavdaljas paaris plastmasas gredzeni, alumiinija leejuma plaaksne un reguleejama metaala plaaksniite kas pilda atsperes funkciju, to metaala plaaksniiti var reguleet - tipa cik "ljuriigu" spoguli gribi. Mans spogulis arii bija kapitaali izljurkaajies un kaa izraadijaas iekshaa bija nolaustas 3iis no 4aam plastmasas skruuvju vietaam, probleemu atrisinaaju izurbjot plastmasas korpusaa caurumus un ieskruuveejot attieciigas bultskruuves cauri visam korpusam. Tagad turaas ideaali!
parastais spogulis nejaucaas! Ja vajag parasto spoguli, tad taadu varu iemainiit pret alinju, jo meetaajaas bez darba ;)
SAAB 9-5 TiD Estate '08 Hirsch Performance no Swirl, no DPF, no EGR