Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
99% drenāžas pie logu tīrītāja mehānizma.
http://www.sensonpaint.lv
29940215
LV
Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis
29940215
LV
Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis
- Highlander
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1264
- Joined: Sat Dec 05, 2015 1:06 pm
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
To ari var pec garshas noteikt?
SAAB 9-5 Wagon, 2,2 TiD, 2002. PĀRDOTS
SAAB 9-5 Wagon, 1,9 TiD, 2006. STAGE 2, DeCat, EGR off, Swirl flaps off, DPF off, 215hp 470nm PĀRDOTS
SAAB BANDA
SAAB 9-5 Wagon, 1,9 TiD, 2006. STAGE 2, DeCat, EGR off, Swirl flaps off, DPF off, 215hp 470nm PĀRDOTS
SAAB BANDA
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Vēlāk mainīšu salona filtru. Tad jau redzēs vai drenāžu vaina.
Nu tur jāskatās..
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Salona filtru mainīt šā vai tā! Apakšējā daļa būs slapja vai pat sadrupusi. Drenāžu var iztīrīt nelienot pie filtra! Pie ugunssienas torčī gumijas sūds 90°. Paspaidi kā pupu un no turienes iznāks sūdi un ūdens
http://www.sensonpaint.lv
29940215
LV
Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis
29940215
LV
Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis
- Highlander
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1264
- Joined: Sat Dec 05, 2015 1:06 pm
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Oij tas ir pretigs darbs, kad sakrajas tur gadsimta mesli
SAAB 9-5 Wagon, 2,2 TiD, 2002. PĀRDOTS
SAAB 9-5 Wagon, 1,9 TiD, 2006. STAGE 2, DeCat, EGR off, Swirl flaps off, DPF off, 215hp 470nm PĀRDOTS
SAAB BANDA
SAAB 9-5 Wagon, 1,9 TiD, 2006. STAGE 2, DeCat, EGR off, Swirl flaps off, DPF off, 215hp 470nm PĀRDOTS
SAAB BANDA
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Nav drenāžas vaina. Tā visa tīra. Slapjums ir tieši pa vidu zem paklāja, pie pedāļiem nav. Kur vēl meklēt vainu?
Nu tur jāskatās..
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Būs vien radiators. Jālaiza - citu variantu nav.
Paņem salveti un samitrini pret grīdu. Un salīdzini ar dzesēšanas šķidruma krāsu.
Paņem salveti un samitrini pret grīdu. Un salīdzini ar dzesēšanas šķidruma krāsu.
V70 un Saab 9-3
- Highlander
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1264
- Joined: Sat Dec 05, 2015 1:06 pm
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Ja ir daudz ta dzeses shkidruma salona, tad biezhi vien tas viss komplekta nak kopa ari ar aizsvidusiem logiem, uz kuriem tas kondensats ir tads ellains nedaudz.
SAAB 9-5 Wagon, 2,2 TiD, 2002. PĀRDOTS
SAAB 9-5 Wagon, 1,9 TiD, 2006. STAGE 2, DeCat, EGR off, Swirl flaps off, DPF off, 215hp 470nm PĀRDOTS
SAAB BANDA
SAAB 9-5 Wagon, 1,9 TiD, 2006. STAGE 2, DeCat, EGR off, Swirl flaps off, DPF off, 215hp 470nm PĀRDOTS
SAAB BANDA
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Viennozīmīgi nav dzesēšanas šķidrums. Pacēlu grīdu uz augšu, ļoti daudz ūdens, jādomā kā lai izžāvē...
Nu tur jāskatās..
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Ar avīzēm būs par maz. Tur viss porolons pilns ar ūdeni. Es tādu auto 2 dienas žāvēju!
http://www.sensonpaint.lv
29940215
LV
Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis
29940215
LV
Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis
- Highlander
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1264
- Joined: Sat Dec 05, 2015 1:06 pm
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Vecajam wagonam, kad kondishkas drenazhas bija ciet, aizmugure visa grida bija viena liela pelke. Sakuma ar puteklusuceju maksimali daudz izsucu skidrumu, ari pacelot gridas apshuvumu, galvenais tur sasukt visu shkidrumu. Pectam sievai nochiepu zekubikses un tajas saberu divas pakas ar varamo sali. Satinu tadas vairakas ka tenisa bumbas lieluma. Sametu uz gridas un paklaju ari avizes. 2 dienu laika bija viss sauss. Protams, tad bija ara vasara un visur kur vareju, auto tureju ar pavertiem logiem valja, bet kad braucu, tad cietos un sledzu silto gaisu, lai push uz kajam (braukaju ar valja pakalejajiem logiem) sals pec divam dienam, parvertas akmenos pilnigi.
SAAB 9-5 Wagon, 2,2 TiD, 2002. PĀRDOTS
SAAB 9-5 Wagon, 1,9 TiD, 2006. STAGE 2, DeCat, EGR off, Swirl flaps off, DPF off, 215hp 470nm PĀRDOTS
SAAB BANDA
SAAB 9-5 Wagon, 1,9 TiD, 2006. STAGE 2, DeCat, EGR off, Swirl flaps off, DPF off, 215hp 470nm PĀRDOTS
SAAB BANDA
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Ja grīdā nav caurumu,tad ūdens varēja tikt tikai caur filtru iekšā. Noņemsi filtru,tad arī redzēs
http://www.sensonpaint.lv
29940215
LV
Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis
29940215
LV
Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Pievērsi uzmanību filtra kastes stiprinājumam pie ugunssienas. No rūpnīcas pa vidu ir porolons.
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible