Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)


User avatar
mrpinkeyes
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1406
Joined: Tue Jan 15, 2008 8:32 am
Location: Sigulda
Contact:

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Post by mrpinkeyes »

Sveiciens!

Gribu apjautāties par 9-5 Aero (stock 260zs) turbobedri! Man iepriekš bijuši saabi ar HOT 900 og T8 un 9-5 Aero (230zs), kuri bija ļoti labi un turbobedre tur vispār nebija jūtama. Šis 2006.g. eksemplārs arī rūpīgi kopts un lolots ir labs auto, bet nu ar nereālu turbobedri, tādu kā aizturi gandrīz, ka sāku domāt vai tas ir normāli? Piemēram, uz šosejas, ja pēkšņi ir zīme 70 tad, nometot ātrumu, pēc tam iespiežot grīdā, liekas, ka brauc ar kādu vw 1.6 :( Tik lēnām un negribīgi uzņem ātrumu... pēc tam, kad turbīna atveras, protams, aizlido, bet nu... uz šosejas gandrīz jāzina, kā tas auto darbojas, lai apdzītu fūres! Bieži jāliek zemākā pārnesumā, lai apdzītu, kas iepriekšējiem 9-5 un 900 og, nebija iedomājami :(

Sorry, par diletantisko izklāstu, bet esmu norūpējies :think: Kaut kas jādara?

Auto ar manuālo kārbu!
User avatar
hofmaks
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1744
Joined: Mon Dec 01, 2008 5:15 am

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Post by hofmaks »

Gāze ir? Kļūdas? Vienvirziena vārsti veseli? Šļauciņas mainītas?
http://www.sensonpaint.lv
29940215
LV

Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis :D
User avatar
mrpinkeyes
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1406
Joined: Tue Jan 15, 2008 8:32 am
Location: Sigulda
Contact:

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Post by mrpinkeyes »

ups! ne tajā topikā :( Nav gāzes un kļūdas nemet!
User avatar
elmo
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 12839
Joined: Tue Jan 15, 2008 7:08 am

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Post by elmo »

mrpinkeyes wrote: Thu Aug 22, 2019 11:36 am Sveiciens!

Gribu apjautāties par 9-5 Aero (stock 260zs) turbobedri! Man iepriekš bijuši saabi ar HOT 900 og T8 un 9-5 Aero (230zs), kuri bija ļoti labi un turbobedre tur vispār nebija jūtama. Šis 2006.g. eksemplārs arī rūpīgi kopts un lolots ir labs auto, bet nu ar nereālu turbobedri, tādu kā aizturi gandrīz, ka sāku domāt vai tas ir normāli? Piemēram, uz šosejas, ja pēkšņi ir zīme 70 tad, nometot ātrumu, pēc tam iespiežot grīdā, liekas, ka brauc ar kādu vw 1.6 :( Tik lēnām un negribīgi uzņem ātrumu... pēc tam, kad turbīna atveras, protams, aizlido, bet nu... uz šosejas gandrīz jāzina, kā tas auto darbojas, lai apdzītu fūres! Bieži jāliek zemākā pārnesumā, lai apdzītu, kas iepriekšējiem 9-5 un 900 og, nebija iedomājami :(

Sorry, par diletantisko izklāstu, bet esmu norūpējies :think: Kaut kas jādara?

Auto ar manuālo kārbu!
Izklausās normāli! Līdz 70 Aero ar baigo dinamiku neizceļas. Un vispār, boosta meklēšana Aero saabam ir nebeidzamais stāsts! Labi ja 3 dienas gadā iet kā vajag, pārējā laikā meklē boostu. :)
User avatar
hofmaks
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1744
Joined: Mon Dec 01, 2008 5:15 am

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Post by hofmaks »

Iespējams pirmais katiņš izdedzis( sakusis) kas štopē normālu gaisa plūsmu. Atlaid skrūves downpaipam,tā lai brīvas un izbrauc.
http://www.sensonpaint.lv
29940215
LV

Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis :D
User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7731
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Post by KoreFun »

Būšu ārkārtīgi pateicīgs cilvēkam, kurš nobildēs no apakšas savu 2.2TiD 9-3 OG (MY'99-02). Konkrēti gribu redzēt labās pusasis saļņiku uz kārbas un kulises stiprinājumus.

P.S. Ja vajag pspildus motivāciju - varam sarunāt kopistīsgo aliņa ieraušanu "zem dīzeļa" ))
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag :)

9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7731
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Post by KoreFun »

Liels paldies Fimbaram, viss ir skaidrs tagad. :clap:
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag :)

9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Yust
Māk arī atbildēt
Māk arī atbildēt
Posts: 54
Joined: Sun Apr 22, 2018 10:43 am

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Post by Yust »

Pieslēdzu txsuite, parāda vislielāku detonu nelielos apgriezienos pie mazas mg/c.
Uz hermētiskumu vel nepārbaudīju.
Attachments
IMG_20190915_173840.jpg
IMG_20190915_173822.jpg
'07 9-3 SW 1.8t manual noobtune st3+ - героически погиб в аварии
'03 9-5 wagon aero manual "sharktooth"
'00 9-3 3d B204
User avatar
saab21
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 725
Joined: Thu Mar 12, 2015 4:26 pm
Contact:

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Post by saab21 »

Jautājums pazinējiem. Vai 9-3NG facelifti (2008+ gadi) dīzeļi oroģināli ar Aero paku nāca tikai biturbo versijas, vai nāca arī uz single turbo versijām??? :think:
99 1975 Combi Coupe
900 1986 Turbo Commander edition
9³ SW 1.9 Biturbo Aero
9³ OG Convertible with b234R Powered by Jancis Stg4

Ex9000 Amethyst Violet Powered by KoreFun Stg1.5; Ex9³ SS 2003 2.0T Aero swap. Powered by Jancis; Ex9³ SW 2008 1.9 Stg1
User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7731
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Post by KoreFun »

Aero dīzelis tikai un vienīgi 132kW TTiD.
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag :)

9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
User avatar
eriks1531
Eksperts, ne tehniskais
Eksperts, ne tehniskais
Posts: 100
Joined: Wed Jul 06, 2011 12:05 pm

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Post by eriks1531 »

Nopirki Aero ar vienu turbo ? :)
User avatar
OSC
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 627
Joined: Wed Jul 29, 2015 11:20 am
Location: Planet Earth

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Post by OSC »

Brūnais ss.lv ir ar mainītu bamperu priekšējo, cilvēks pats teica. Zvanīju, prasīju, interesējos vienam draugam par to auto. Ja Tas ir tas :mrgreen:
Ex Saab 9-3 1.9 TID stage4+ dyno printout
294 HP
613 NM

Auto pulēšana, salona ķīmiskā tīrīšana , lukturu pulēšana, keramiskais pārklājums, logu tonēšana, pirmspārdošanas sagatavošana
Facebook un Instagram: caroscar.lv
User avatar
saab21
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 725
Joined: Thu Mar 12, 2015 4:26 pm
Contact:

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Post by saab21 »

eriks1531 wrote: Wed Sep 25, 2019 11:40 am Nopirki Aero ar vienu turbo ? :)
Labprāt, tik re ka no rūpnīcas tādi negāja :(
99 1975 Combi Coupe
900 1986 Turbo Commander edition
9³ SW 1.9 Biturbo Aero
9³ OG Convertible with b234R Powered by Jancis Stg4

Ex9000 Amethyst Violet Powered by KoreFun Stg1.5; Ex9³ SS 2003 2.0T Aero swap. Powered by Jancis; Ex9³ SW 2008 1.9 Stg1
User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7731
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Post by KoreFun »

Bet kā rāda prakse, var vienu "atšūt" :D
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag :)

9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
User avatar
andrejsb
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1558
Joined: Tue Nov 03, 2009 9:33 am

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Post by andrejsb »

Sveicināti,

CSDD izsvilpa, līdz 8 janvārim jāsačiņī autinš:
Priekšējais tilts. Palielināta brīvkustība balstiekārtas šarnīrā. Labais apakšējais šarnīrs.
Priekšējais tilts. Palielināta brīvkustība balstiekārtas šarnīrā. Kreisais apakšējais šarnīrs.

Cenas nav mazas, plus vēl darbs: https://www.trodo.lv/sviras-plaukti/lem ... -36198-cid

Līdz ar to jautājums - kā ir ar restaurāciju? Ir vērts? Kur? Kāda pieredze?

9-3, 2008, universāls.

Andrejs
Volvo XC90, A/T, 2006
9-3, Sport Estate, A/T, 2008
Post Reply