Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)


Gunch*
Māk arī atbildēt
Māk arī atbildēt
Posts: 42
Joined: Sun Feb 27, 2011 7:29 pm

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by Gunch* »

hofmaks wrote: Sun Aug 25, 2019 12:09 am Braucot veselu nedēļu uz benzīna gāze nemaz nenonāk uz reduktoru - ja ņemt vērā noplūdi. Ar adaptācijām ar tad tā šaubīgi. Masas vadus esi tīrījis? Tie kas pie kolektora termostata pusē!?
vel ne bet principa ar pazistamiem mehanikiem diskutejot, izteica daudz variantus masa/gaaze.
rit vakars briivs saksu petit, kas ar masas vadiem.un pie viena noglusiisu reduktoram vakumu.

aizdomigi ir tas ka reizem braucot uz lpg ir neliela benzina smaka reizem.
sodien ari braucot uz benzinu smacina mazliet uzsita vienu bridi.
Gunch*
Māk arī atbildēt
Māk arī atbildēt
Posts: 42
Joined: Sun Feb 27, 2011 7:29 pm

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by Gunch* »

Gunch* wrote: Sun Aug 25, 2019 12:18 am
hofmaks wrote: Sun Aug 25, 2019 12:09 am Braucot veselu nedēļu uz benzīna gāze nemaz nenonāk uz reduktoru - ja ņemt vērā noplūdi. Ar adaptācijām ar tad tā šaubīgi. Masas vadus esi tīrījis? Tie kas pie kolektora termostata pusē!?
vel ne bet principa ar pazistamiem mehanikiem diskutejot, izteica daudz variantus tai skaita masa/gaaze.
rit vakars briivs saksu petit, kas ar masas vadiem notirisu.un pie viena noglusiisu reduktoram vakumu.

aizdomigi ir tas ka reizem braucot uz lpg ir neliela benzina smaka reizem.
sodien ari braucot uz benzinu smacina mazliet uzsita vienu bridi.
Gunch*
Māk arī atbildēt
Māk arī atbildēt
Posts: 42
Joined: Sun Feb 27, 2011 7:29 pm

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by Gunch* »

vel ne bet principa ar pazistamiem mehanikiem diskutejot, izteica daudz variantus tai skaita masa/gaaze.
rit vakars briivs saksu petit, kas ar masas vadiem notirisu. vienigi ja butu sudiga masa uz motoru tas jau atsauktos ari uz startesanu, ?jo griez jau labi.
teoretiski gazei balonu aizgriezot ciet tad atri sapratis ir saistits ar gazi vai nav. to kautka nebiju iedomajies

aizdomigi ir tas ka reizem braucot uz lpg ir neliela benzina smaka reizem.
sodien ari braucot uz benzinu smacina mazliet uzsita vienu bridi.
User avatar
hofmaks
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1744
Joined: Mon Dec 01, 2008 5:15 am

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by hofmaks »

Masa no virsbūves uz motoru ir pie kārbas. Pie termostata ir masas vadi,kas iet uz devējiem utm. Benzīna smaķelis varētu nozīmēt,ka nestrādā ventilācija. Attiecīgi,ja nav kļūdas par evap,tad iespējams kāds no vienvirziena vārstiem nepilda savas funkcijas. Viens ir ieplūdes kolektoram aizmugurē un otrs pie evap. Ir arī trešais,pie vārstu vāka,bet tas attiecas uz kartera ventilāciju.
http://www.sensonpaint.lv
29940215
LV

Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis :D
Gunch*
Māk arī atbildēt
Māk arī atbildēt
Posts: 42
Joined: Sun Feb 27, 2011 7:29 pm

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by Gunch* »

hofmaks wrote: Sun Aug 25, 2019 2:38 am Masa no virsbūves uz motoru ir pie kārbas. Pie termostata ir masas vadi,kas iet uz devējiem utm. Benzīna smaķelis varētu nozīmēt,ka nestrādā ventilācija. Attiecīgi,ja nav kļūdas par evap,tad iespējams kāds no vienvirziena vārstiem nepilda savas funkcijas. Viens ir ieplūdes kolektoram aizmugurē un otrs pie evap. Ir arī trešais,pie vārstu vāka,bet tas attiecas uz kartera ventilāciju.
Saab pagaidam arteha jo pasam nav laika. Bet izskatas ka rezultata nebus.
User avatar
tierman
Māk arī atbildēt
Māk arī atbildēt
Posts: 52
Joined: Sun Nov 11, 2018 9:42 am

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by tierman »

Saab 9-5, 1998. gada, 2.0t, automāts. Siltam motoram tukšgaitā raustās apgriezieni. Ne vienmēr, bet regulāri. Izteiktāk, kad silts noslāpēts un pielaists. Mēdz noslāpst pēc pielaišanas. Ieliekot atpakaļgaitā izteikti jūt, ka motors "cilā". Gazejot pazūd. Brīvgaitas vārsts? Kur viņš atrodas, ko darīt - mainīt /tīrīt/ remontēt?
Tumzaļš VOLVO V40 1.9 turbo ->
Tumzaļš SAAB 900SE 2.0 ->
Tumzaļš MITSUBISHI GALANT 2.5 v6 ->
Tumzaļš SAAB 9-5SE 2.0t...
...kaut kas tai krāsā ir...
User avatar
hofmaks
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1744
Joined: Mon Dec 01, 2008 5:15 am

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by hofmaks »

Nav tāda brīvgaitas vārsta šiem motoriem. Ir drosele - bloks,kas dara visu,vai neko.
http://www.sensonpaint.lv
29940215
LV

Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis :D
User avatar
Highlander
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1264
Joined: Sat Dec 05, 2015 1:06 pm

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by Highlander »

Chakara ar bilzhu ieladesanu, centisos ar vardiem izstastit :)
Bagana vaks, tam pa vidu nak plastmasas panelis, uz kura jau stiprinas reg.numura zime. Aaah jaa, runa iet par vilkachiem. Tatad...manejam ir noluzis viens stiprinajums. Jautajums tads-tie paneli ir vienadi wagoniem un sedaniem, vai jamekle tikai wagona? Prc skata liekas ka ir vienadi, varbut stiprinajumi atskiras?
SAAB 9-5 Wagon, 2,2 TiD, 2002. PĀRDOTS
SAAB 9-5 Wagon, 1,9 TiD, 2006. STAGE 2, DeCat, EGR off, Swirl flaps off, DPF off, 215hp 470nm PĀRDOTS
SAAB BANDA
Gunch*
Māk arī atbildēt
Māk arī atbildēt
Posts: 42
Joined: Sun Feb 27, 2011 7:29 pm

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by Gunch* »

Gunch* wrote: Sun Aug 25, 2019 12:24 am vel ne bet principa ar pazistamiem mehanikiem diskutejot, izteica daudz variantus tai skaita masa/gaaze.
rit vakars briivs saksu petit, kas ar masas vadiem notirisu. vienigi ja butu sudiga masa uz motoru tas jau atsauktos ari uz startesanu, ?jo griez jau labi.
teoretiski gazei balonu aizgriezot ciet tad atri sapratis ir saistits ar gazi vai nav. to kautka nebiju iedomajies

aizdomigi ir tas ka reizem braucot uz lpg ir neliela benzina smaka reizem.
sodien ari braucot uz benzinu smacina mazliet uzsita vienu bridi.


gaze izbraukta lidz teju sausam, tiek braukts tikai ar benzinu, leksanas problema nav noverota, izskatas ka gazei bus vaina.
vel paris dienas testa varianta un ja viss ok, jabrauc uz henrihs gaze -savest to gazi kartiba,

sakiet ar ko atskiras b235e 170 hp (1998 gada, ) no b235r 230 hp 2000 gada, cik noprotu turbina, savadaks izpludes varstu materials un ecu programma- tatad ja uzlieku no b235r turbinu +ecu viss bus ok ? un busu ticis pie maza aero ? :) - jeb nepieciesamas kadas papildu proceduras ?
User avatar
hofmaks
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1744
Joined: Mon Dec 01, 2008 5:15 am

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by hofmaks »

Un vārstus??? Tev viss tas nav vajadzīgs. Vienkārši nočipo un priecājies
http://www.sensonpaint.lv
29940215
LV

Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis :D
Gunch*
Māk arī atbildēt
Māk arī atbildēt
Posts: 42
Joined: Sun Feb 27, 2011 7:29 pm

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by Gunch* »

hofmaks wrote: Thu Sep 05, 2019 1:17 am Un vārstus??? Tev viss tas nav vajadzīgs. Vienkārši nočipo un priecājies
Vnk pa letam naudam esmu ticis pie dobora un tas ir 230 hp aero. Ka saka savs, darbs un bezmaksas detalas.
Vari iedot kontaktus kurs ar ciposanu nodarbojas?
Gunch*
Māk arī atbildēt
Māk arī atbildēt
Posts: 42
Joined: Sun Feb 27, 2011 7:29 pm

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by Gunch* »

Gunch* wrote: Thu Sep 05, 2019 2:34 am
hofmaks wrote: Thu Sep 05, 2019 1:17 am Un vārstus??? Tev viss tas nav vajadzīgs. Vienkārši nočipo un priecājies
Vnk pa letam naudam esmu ticis pie donora un tas ir 230 hp aero. Ka saka savs, darbs un bezmaksas detalas.
Vari iedot kontaktus kurs ar ciposanu nodarbojas?

Vaina atrasta, vai ir kāds forumietis , kas darbojas ar LPG ? ja ir iedodat ludzu kontaktus.
interese arī krāsotājs,mehāniķis/


Kā arī ir pieejamas detaļas no 2000gada 2.3 aero 230hp, mehaniska karba, karba sajuga k-ts aizrunats.
labs Pilnais SID (visi pikseli perfekti), dzinējs- ja pats izceļ cena runājama-(vēl var iedarbināt, ja panem savu spoli lidzi)., gaišais salons, haube spārni. u/c sīkumi.
sikak Pm vai 29543469
User avatar
hofmaks
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1744
Joined: Mon Dec 01, 2008 5:15 am

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by hofmaks »

Krāsa?
http://www.sensonpaint.lv
29940215
LV

Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis :D
User avatar
Mahmuds
Zināms jau visiem
Zināms jau visiem
Posts: 305
Joined: Wed Sep 19, 2012 7:20 pm
Location: Latvija, Liepâja

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by Mahmuds »

Jautājums forumistiem: kāda ražotāja izpūtēju bunduļus pērkat. 3 gadus atpakaļ samainīju pēdējo bunduli uz Bilstein, bet nu jau atkal caurs :( ! Kādreiz te pazibēja info par ņeržas izplūdi, kādam ir kāds info par cenām?
User avatar
rzmzr
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 444
Joined: Wed Jun 29, 2016 1:24 pm

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by rzmzr »

Gunch* wrote: Thu Sep 05, 2019 1:06 am
Gunch* wrote: Sun Aug 25, 2019 12:24 am
sakiet ar ko atskiras b235e 170 hp (1998 gada, ) no b235r 230 hp 2000 gada, cik noprotu turbina, savadaks izpludes varstu materials un ecu programma- tatad ja uzlieku no b235r turbinu +ecu viss bus ok ? un busu ticis pie maza aero ? :) - jeb nepieciesamas kadas papildu proceduras ?
Ne-Aero ir arī ne-aero sajūgs. Tava gada saabam, visticamāk, atšķiras arī sprauslas.
Visu var pārkrāmēt, bet vadības bloku gan nevar tā vienkārši pārmest, tas ir jāprogrammē. Bet - ņemot vērā, ka tev tur pulkstenī ir vismaz 300+, un visticamāk auto ir nezināma vēsture, aero prieki tev beigtos mēneša laikā ar saplēstu virzuli :mrgreen: Hofmaks pareizi saka, nočipo esošo, un preicājies.
1998 9-3 2.0T, pšš - Pārdots
2006 9-5 Aero, manuālis - B235R + B234 Hybrid - Pabeigts?
1996 BMW E36 B204 - procesā
Post Reply