Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Kautkam pi%da..
Normālu diagnostiku un zināsi atbildes.
Normālu diagnostiku un zināsi atbildes.
SAAB 900og cv
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Interesanti, ka problēma nav līdz kādiem 70 km/h, sākot braukt ātrāk, uzreiz parādās.
Nu tur jāskatās..
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Tātad tika pieslēgts pie kompja. Bija divas kļūdas. Pirmā par mazu degvielas spiedienu, kuru varēja nodzēst, otra p1481(cooling fan1; open circuit), kuru nevarēja nodzēst. Ar kompi tika pārbaudīts ventilators, un tam no 3 ātrumiem nedarbojas pirmais.
Nu tur jāskatās..
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Tātad spried loģiski. Kāds ventilatoam sakars ar neiešanu..
Loģiski ka degvielas spiediens pie vainas.. Tupa kļūdas nodzēšana neko nelabo
SAAB 900og cv
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
- Highlander
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1264
- Joined: Sat Dec 05, 2015 1:06 pm
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Forsha ta mashina! Kad nodzes kludu un viss chikenieka
Limited performance parsvara uzmetas pie aizdirsta DPF (popularakais iemesls) protams tur var but viss pec kartas. Lidz 70kmh nemetas, jo nav ta slodze dzinejam, lai rastos kautkas jaudas kludas.
SAAB 9-5 Wagon, 2,2 TiD, 2002. PĀRDOTS
SAAB 9-5 Wagon, 1,9 TiD, 2006. STAGE 2, DeCat, EGR off, Swirl flaps off, DPF off, 215hp 470nm PĀRDOTS
SAAB BANDA
SAAB 9-5 Wagon, 1,9 TiD, 2006. STAGE 2, DeCat, EGR off, Swirl flaps off, DPF off, 215hp 470nm PĀRDOTS
SAAB BANDA
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Nē, es ne par to, ka kļūdas nodzēšana kaut ko līdzētu, jo tāpat kļūda uzmetās atkal. Es vienkārši domāju, vai ventilatora kļūdas dēļ mašīna neieslēdz avārijas režīmu. Es nezinu, tāpēc vēršos pie jums.
Nu tur jāskatās..
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Izgriezt izpūtēju, izmest ieplūdes kolektora klapes, atprogrammēt egr, nočipot un būs viss kārtībā.
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Izņemot degvielas spiedienu...
Ja kļūda ir uz degvielas spiedienu, tad jāsāk ar to. Nedomāju, ka izgriešana/ atprogrammēšana kko atrisinās.
Populārākais - sāc ar reikas spiediena devēju
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Kā elektriķi, nomainām no sākuma mezglu un tad tikai remontējam vadus
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Filtrs nomainīts, sensors nomainīts. Mašīna pieliec, aptuveni pēc minūtes sāk kristies degvielas spiediens un mašīna noslāpst. Atkal var pielaist un seko tas pats..
Nu tur jāskatās..
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Nomainīts arī vārsts pie augstspiediena sūkņa. Tagad mašīna iet daaaaudz labāk nekā pirms tam, tātad vaina jau bijusi tur senāk. Nost vairs neslāpst, taču kārtīgi dodot čībā, vienalga izlec limited performance.
Nu tur jāskatās..
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Sveiki. Kur var nopirkt saab 9-3 2008 paklāiņus?
Meklēju oroģinālus vai oem. Bet ne gumijas vai kādus sliktas kvalitates paklājus. Paldies.
Meklēju oroģinālus vai oem. Bet ne gumijas vai kādus sliktas kvalitates paklājus. Paldies.
Saab 9-3 AERO 1.9 TTiD
Instagram: @4ervi4ok
Instagram: @4ervi4ok
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Arteh būs oem
Topdiski.lv būs OK neoem
Topdiski.lv būs OK neoem
SAAB 900og cv
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...