Viss par SAAB dīzeļiem un traktorveidīgiem agregātiem


User avatar
lawyer
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 8235
Joined: Thu Jun 05, 2008 8:25 am
Location: Ādaži-Rīga

Re: Viss par SAAB dīzeļiem un traktorveidīgiem agregātiem

Post by lawyer »

Yukki wrote: Tue Jan 29, 2019 11:29 am Klau, kāds ir pamēģinājis kosmisko NESTE MY bezmaz vai dzeramo dīzeli?
Gatavojos eksperimentam iegāzt 100% tīru MY, cerībā sagaidīt, ka no izpūtēja neveļas nekādi sodrēji! :doh:
Ja Tev nav izgriezts DPF, tad jau pa lielam sodrēji no Tavējā neveļas ;) No manējā gan veļas kārtīgi, kad tas darbojas :mrgreen:
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever ;)
User avatar
Vilcins
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2737
Joined: Sat Apr 07, 2012 11:55 am
Location: Riga

Re: Viss par SAAB dīzeļiem un traktorveidīgiem agregātiem

Post by Vilcins »

Ielej 98toto,dūmu nebūs :mrgreen:
dairis613
Jauniņais
Jauniņais
Posts: 3
Joined: Thu Oct 03, 2019 8:16 pm

Re: Viss par SAAB dīzeļiem un traktorveidīgiem agregātiem

Post by dairis613 »

Labvakar.

Lieta tāda kad mašīna ilgāk pastavot ilgi jāgriež kamēr piedarbinās un tas pats ir no rītiem. Saab 9 3 2.2 dīzelis 2004 gada.

Varbūt kādam ir bijusi šāda problēma un var paskaidrot kā to varētu salabot ?
User avatar
Highlander
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1264
Joined: Sat Dec 05, 2015 1:06 pm

Re: Viss par SAAB dīzeļiem un traktorveidīgiem agregātiem

Post by Highlander »

Kvelsvecu poga jaievelk. Temp ir pietiekami zema, lai jau grutak iedarbinatu to 2.2 bet nepietiekami zema, lai auto saprastu, ka jaierubi kvelsveces
SAAB 9-5 Wagon, 2,2 TiD, 2002. PĀRDOTS
SAAB 9-5 Wagon, 1,9 TiD, 2006. STAGE 2, DeCat, EGR off, Swirl flaps off, DPF off, 215hp 470nm PĀRDOTS
SAAB BANDA
User avatar
intervall
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 476
Joined: Sun Jan 03, 2016 4:47 am
Location: Pļaviņas

Re: Viss par SAAB dīzeļiem un traktorveidīgiem agregātiem

Post by intervall »

Ja tas ir tikai šajā laikā(kad nav ne silts, ne auksts), tad problēma ir kvēlsveču sildīšanas algoritmā. Tas programmējas arī uz PSG16!
Ja problēma ir visu laiku, tad vainu meklē degvielas sistēmā.
User avatar
Highlander
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1264
Joined: Sat Dec 05, 2015 1:06 pm

Re: Viss par SAAB dīzeļiem un traktorveidīgiem agregātiem

Post by Highlander »

intervall wrote: Thu Oct 03, 2019 11:11 pm Ja tas ir tikai šajā laikā(kad nav ne silts, ne auksts), tad problēma ir kvēlsveču sildīšanas algoritmā. Tas programmējas arī uz PSG16!
Ja problēma ir visu laiku, tad vainu meklē degvielas sistēmā.
Starteris, gaiss degvielas sistema, aizkakats degvielas filtrs, degvielas suknis nekacha, kvelsveces, kvelsvecu algoritms, sudiga soljara :) variantu daudz. Bet algoritms shiem esot tas popularakais
SAAB 9-5 Wagon, 2,2 TiD, 2002. PĀRDOTS
SAAB 9-5 Wagon, 1,9 TiD, 2006. STAGE 2, DeCat, EGR off, Swirl flaps off, DPF off, 215hp 470nm PĀRDOTS
SAAB BANDA
User avatar
Brand
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 690
Joined: Wed May 07, 2014 10:37 pm
Location: Ogre/Rīga

Re: Viss par SAAB dīzeļiem un traktorveidīgiem agregātiem

Post by Brand »

pataisti + klemmi pie aķa. ja karsta, ka roku nevar pielikt, tad + vads uz starteri daļēji pušu
SellParts
+37128710049


9-5 '02 B235R /sold
9-5 '07 B235R /sold
9-3 '08 Z19DTH+
dairis613
Jauniņais
Jauniņais
Posts: 3
Joined: Thu Oct 03, 2019 8:16 pm

Re: Viss par SAAB dīzeļiem un traktorveidīgiem agregātiem

Post by dairis613 »

Highlander wrote: Thu Oct 03, 2019 10:07 pm Kvelsvecu poga jaievelk. Temp ir pietiekami zema, lai jau grutak iedarbinatu to 2.2 bet nepietiekami zema, lai auto saprastu, ka jaierubi kvelsveces
Poga jau ir ievilkta

Ir tā kad no rītiem kad ir diezgan pavēs ātrāk piedarbinās nekā pēc darba kad diena jau ir iesilusi
User avatar
Highlander
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1264
Joined: Sat Dec 05, 2015 1:06 pm

Re: Viss par SAAB dīzeļiem un traktorveidīgiem agregātiem

Post by Highlander »

dairis613 wrote: Fri Oct 04, 2019 11:18 pm
Highlander wrote: Thu Oct 03, 2019 10:07 pm Kvelsvecu poga jaievelk. Temp ir pietiekami zema, lai jau grutak iedarbinatu to 2.2 bet nepietiekami zema, lai auto saprastu, ka jaierubi kvelsveces
Poga jau ir ievilkta

Ir tā kad no rītiem kad ir diezgan pavēs ātrāk piedarbinās nekā pēc darba kad diena jau ir iesilusi
Tad baudi startera vadus. Degvielas filtru sen mainiji?
SAAB 9-5 Wagon, 2,2 TiD, 2002. PĀRDOTS
SAAB 9-5 Wagon, 1,9 TiD, 2006. STAGE 2, DeCat, EGR off, Swirl flaps off, DPF off, 215hp 470nm PĀRDOTS
SAAB BANDA
dairis613
Jauniņais
Jauniņais
Posts: 3
Joined: Thu Oct 03, 2019 8:16 pm

Re: Viss par SAAB dīzeļiem un traktorveidīgiem agregātiem

Post by dairis613 »

Highlander wrote: Sat Oct 05, 2019 2:25 am
dairis613 wrote: Fri Oct 04, 2019 11:18 pm
Highlander wrote: Thu Oct 03, 2019 10:07 pm Kvelsvecu poga jaievelk. Temp ir pietiekami zema, lai jau grutak iedarbinatu to 2.2 bet nepietiekami zema, lai auto saprastu, ka jaierubi kvelsveces
Poga jau ir ievilkta

Ir tā kad no rītiem kad ir diezgan pavēs ātrāk piedarbinās nekā pēc darba kad diena jau ir iesilusi
Tad baudi startera vadus. Degvielas filtru sen mainiji?
Mainiju pāris nedēłas atpakał visus filtrus

cilvēks teica lai atplūdes trubińas ar troińikiem nomainu
Saaba pilots
Kaut ko sāk saprast
Kaut ko sāk saprast
Posts: 21
Joined: Thu Jun 27, 2019 8:57 pm
Location: Rīga

Re: Viss par SAAB dīzeļiem un traktorveidīgiem agregātiem

Post by Saaba pilots »

Sveiki. Kur būtu jāmeklē problēma, ka vairs nerēķina vidējo degvielas patēriņu uz 100km rāda tikai ---strīpiņas šādas.
Auto ir 9-3 2007 gada
Saab 9-3 1.9Tid 210HP 415NM
User avatar
Arnijs
Dievs
Dievs
Posts: 7176
Joined: Tue Jan 15, 2008 3:54 am
Location: Riga

Re: Viss par SAAB dīzeļiem un traktorveidīgiem agregātiem

Post by Arnijs »

Saaba pilots wrote: Fri Apr 03, 2020 11:10 am Sveiki. Kur būtu jāmeklē problēma, ka vairs nerēķina vidējo degvielas patēriņu uz 100km rāda tikai ---strīpiņas šādas.
Auto ir 9-3 2007 gada
Te arī meklē! Šie ir iesaistītie mezgli
Attachments
degv.pdf
(79.13 KiB) Downloaded 116 times
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Saaba pilots
Kaut ko sāk saprast
Kaut ko sāk saprast
Posts: 21
Joined: Thu Jun 27, 2019 8:57 pm
Location: Rīga

Re: Viss par SAAB dīzeļiem un traktorveidīgiem agregātiem

Post by Saaba pilots »

Arnijs wrote: Fri Apr 03, 2020 12:22 pm
Saaba pilots wrote: Fri Apr 03, 2020 11:10 am Sveiki. Kur būtu jāmeklē problēma, ka vairs nerēķina vidējo degvielas patēriņu uz 100km rāda tikai ---strīpiņas šādas.
Auto ir 9-3 2007 gada
Te arī meklē! Šie ir iesaistītie mezgli
Liels paldies tev Arnij par operatīvo atbildi.
Ļoti atvainojos, ka neesmu ātrāk neko uzrakstījis-pajautājis, pateicies. Nebija sanācis tam laika.
Atradu kur problēma. Biju braucis vienu dienu uz dārzu kur pa lielajām bedrēm braucot, norāvu kontaktu pie bākas labajā pusē. Nemāku pareizi pateikt kāds kontakts esmu uz jūs ar tādām lietām.
Tagad viss strādā. Paldies par info tas palīdzēja.
Saab 9-3 1.9Tid 210HP 415NM
User avatar
Arnijs
Dievs
Dievs
Posts: 7176
Joined: Tue Jan 15, 2008 3:54 am
Location: Riga

Re: Viss par SAAB dīzeļiem un traktorveidīgiem agregātiem

Post by Arnijs »

Tas kontakts arī bija degvielas līmeņa rādītājs. Motora ECU pietrūka šīs komponentes, lai saprastu, ar kādu daudzumu degvielas jārēķinās.
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Saaba pilots
Kaut ko sāk saprast
Kaut ko sāk saprast
Posts: 21
Joined: Thu Jun 27, 2019 8:57 pm
Location: Rīga

Re: Viss par SAAB dīzeļiem un traktorveidīgiem agregātiem

Post by Saaba pilots »

Mīļā saab mīļu tauta, sakiet lūdzu pie kā jūs iesakat vērsties, lai izgrieztu dpf un visas tās lietas kas tur jādara... erg, čipošana un kas tur vēl. Modelis ir 9-3 1,9 2007
Cilvēki kuri ar to nodarbojas, varat droši rakstīt man PM.
Paldies
Saab 9-3 1.9Tid 210HP 415NM
Post Reply