To neviens nevar garantēt, cik laba kārba ilgtermiņā sanāk no divām lietotām, bet - ja vajadzīgās detaļas ir veselas, tad no divām viena darbotiesspējīga sanāk. Lielākā problēma ir sinhronizatori (parasti ar pamatīgu nodilumu), bet salikt labāko, kas ir katrai, uz vienu kārbu, nav problēmu.
Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)
Re: Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
- defektivais
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1999
- Joined: Tue Apr 15, 2008 9:15 am
- Location: Ogre
Re: Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)
-
Last edited by defektivais on Thu Aug 29, 2019 9:14 am, edited 1 time in total.
ex: c900 aero '85, 96 V4 '75, 9-5 aero '05,9-5 griffin '98 LPG, GM900 '97 Talladega, c900 '89 T16 convertible, 99 GL '84
Re: Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)
Kādu brīdi atpakaļ Saab planet bija rakstiņš par OG ātrumkārbām!
https://www.saabplanet.com/the-new-deve ... ab-99-900/
Pieminēts arī bija autors.
http://www.köpsläp.nu/
Iespējams ir vērts painteresēties.
https://www.saabplanet.com/the-new-deve ... ab-99-900/
Pieminēts arī bija autors.
http://www.köpsläp.nu/
Iespējams ir vērts painteresēties.
SAAB og900S Aero Convertible
- Nauris_t16
- Forums - otrās mājas
- Posts: 3419
- Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
- Location: Pārdaugava
Re: Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)
Tas gan nav raksts par kārbām, bet tikai par primārajiem zobratiem, kas ir pilnīgi atsevišķa, ārēja ātrumkārbas daļa.Ora wrote: ↑Tue Aug 20, 2019 9:23 am Kādu brīdi atpakaļ Saab planet bija rakstiņš par OG ātrumkārbām!
https://www.saabplanet.com/the-new-deve ... ab-99-900/
Pieminēts arī bija autors.
http://www.köpsläp.nu/
Iespējams ir vērts painteresēties.
Jā, Type8 ; 8.5 un 8.8 ir šausmīgi patīkama lieta, kas pazemina apgriezienus pie konkrētiem km/h - tāpat kā mainīt pašas kārbas galveno pāri uz garāku (ar mazāku attiecību). Tā ir viena no šo ātrumkārbu priekšrocībām, ka, lai nomainītu pārnesumattiecību, nav nepieciešams vilkt ārā reduktoru un mainīt galveno pāri, bet gan tikai noskrūvēt priekšējo vāku un samainīt 2 zobratus. Tiesa, priekš LV es neteiktu, ka ar type7, kas ir man, būtu par īsu. Tieši otrādi, pie 110km/h ir 3k rpm, kas tieši ir perfektais diapazons momentānam "throttle response" un full boost tiek sapūsts ļoti ātri - teorētiski, nav jāslēdzas, lai viektu lielāko daļu apdzīšanu.
900aero clubsport #8
- Nauris_t16
- Forums - otrās mājas
- Posts: 3419
- Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
- Location: Pārdaugava
Re: Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)
Tev salasīt manual swap? Varu pat piedāvāt ar 4pakāpju chillcastdefektivais wrote: ↑Tue Aug 20, 2019 9:22 am Arī jautājums par kārbām, tik automātiem. Pēdējās dienās parādījusies problēma, ka pie auksta motora nepārslēdzas uz otro ātrumu, var zāģēt kaut līdz 4k, nelīdz arī ielikšana pozīcijā 2. Gaitā pārslēdzot uz N un tad uz D otrais ātrums parādas un pēc tam nepazūd arī pēc auto apstādināšanas.
Vēl novēroju, ka arī uz 3šo ātrumu pārslēdzas nedaudz vēlāk nekā iepriekš, 2.5k vietā tie ir 3k. Šim automātam pastāv kaut kādas regulēšans iespējas, vai arī var jau pamazām meklēt citu kārbu?
p.s. Eļļa ir mainīta pirms 5k un līmenis ar nav nokrities. Pabiju arī arteh, bet tur ar šāda gada automātu nav uz tu.
900aero clubsport #8
Re: Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)
Vairāk biju domājis cilvēkus, kuri ar saab kārbām nodarbojas profesionāli un iespējams būtu pieejamas nepieciešamās rezeves daļas!Nauris_t16 wrote: ↑Tue Aug 20, 2019 9:35 amTas gan nav raksts par kārbām, bet tikai par primārajiem zobratiem, kas ir pilnīgi atsevišķa, ārēja ātrumkārbas daļa.Ora wrote: ↑Tue Aug 20, 2019 9:23 am Kādu brīdi atpakaļ Saab planet bija rakstiņš par OG ātrumkārbām!
https://www.saabplanet.com/the-new-deve ... ab-99-900/
Pieminēts arī bija autors.
http://www.köpsläp.nu/
Iespējams ir vērts painteresēties.
Jā, Type8 ; 8.5 un 8.8 ir šausmīgi patīkama lieta, kas pazemina apgriezienus pie konkrētiem km/h - tāpat kā mainīt pašas kārbas galveno pāri uz garāku (ar mazāku attiecību). Tā ir viena no šo ātrumkārbu priekšrocībām, ka, lai nomainītu pārnesumattiecību, nav nepieciešams vilkt ārā reduktoru un mainīt galveno pāri, bet gan tikai noskrūvēt priekšējo vāku un samainīt 2 zobratus. Tiesa, priekš LV es neteiktu, ka ar type7, kas ir man, būtu par īsu. Tieši otrādi, pie 110km/h ir 3k rpm, kas tieši ir perfektais diapazons momentānam "throttle response" un full boost tiek sapūsts ļoti ātri - teorētiski, nav jāslēdzas, lai viektu lielāko daļu apdzīšanu.
SAAB og900S Aero Convertible
- defektivais
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1999
- Joined: Tue Apr 15, 2008 9:15 am
- Location: Ogre
Re: Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)
-
Last edited by defektivais on Thu Aug 29, 2019 9:14 am, edited 1 time in total.
ex: c900 aero '85, 96 V4 '75, 9-5 aero '05,9-5 griffin '98 LPG, GM900 '97 Talladega, c900 '89 T16 convertible, 99 GL '84
- Nauris_t16
- Forums - otrās mājas
- Posts: 3419
- Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
- Location: Pārdaugava
Re: Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)
Ora wrote: ↑Tue Aug 20, 2019 9:50 amVairāk biju domājis cilvēkus, kuri ar saab kārbām nodarbojas profesionāli un iespējams būtu pieejamas nepieciešamās rezeves daļas!Nauris_t16 wrote: ↑Tue Aug 20, 2019 9:35 amTas gan nav raksts par kārbām, bet tikai par primārajiem zobratiem, kas ir pilnīgi atsevišķa, ārēja ātrumkārbas daļa.Ora wrote: ↑Tue Aug 20, 2019 9:23 am Kādu brīdi atpakaļ Saab planet bija rakstiņš par OG ātrumkārbām!
https://www.saabplanet.com/the-new-deve ... ab-99-900/
Pieminēts arī bija autors.
http://www.köpsläp.nu/
Iespējams ir vērts painteresēties.
Jā, Type8 ; 8.5 un 8.8 ir šausmīgi patīkama lieta, kas pazemina apgriezienus pie konkrētiem km/h - tāpat kā mainīt pašas kārbas galveno pāri uz garāku (ar mazāku attiecību). Tā ir viena no šo ātrumkārbu priekšrocībām, ka, lai nomainītu pārnesumattiecību, nav nepieciešams vilkt ārā reduktoru un mainīt galveno pāri, bet gan tikai noskrūvēt priekšējo vāku un samainīt 2 zobratus. Tiesa, priekš LV es neteiktu, ka ar type7, kas ir man, būtu par īsu. Tieši otrādi, pie 110km/h ir 3k rpm, kas tieši ir perfektais diapazons momentānam "throttle response" un full boost tiek sapūsts ļoti ātri - teorētiski, nav jāslēdzas, lai viektu lielāko daļu apdzīšanu.
Jorgens pavisam noteikti ir Eiropas 900 kārbu The Guy. Domāju, ka mierīgi var vērsties pie viņa ar jebkādu jautājumu, vai tās būtu rezerves daļas vai vesela sporta kārbas uzbūvēšana. Es lietoju viņa short shift jau 11 gadus, tikai tagad sāk parādīties maza luftīte ābolā.
900aero clubsport #8
Re: Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)
Baidos, ka lietotāja limenī vienīgā iespējamā regulēšana ir kickdown trosei un arī tad ar zinātāja apņēmībudefektivais wrote: ↑Tue Aug 20, 2019 9:22 am Pēdējās dienās parādījusies problēma, ka pie auksta motora nepārslēdzas uz otro ātrumu, var zāģēt kaut līdz 4k, nelīdz arī ielikšana pozīcijā 2. Gaitā pārslēdzot uz N un tad uz D otrais ātrums parādas un pēc tam nepazūd arī pēc auto apstādināšanas.
Vēl novēroju, ka arī uz 3šo ātrumu pārslēdzas nedaudz vēlāk nekā iepriekš, 2.5k vietā tie ir 3k. Šim automātam pastāv kaut kādas regulēšans iespējas, vai arī var jau pamazām meklēt citu kārbu?
p.s. Eļļa ir mainīta pirms 5k un līmenis ar nav nokrities. Pabiju arī arteh, bet tur ar šāda gada automātu nav uz tu.
Pavēro, kas notiek braucot cieši jestrāk. Ja dusmīgāk spiežot gāzes pedāli slēgšanās notiek labāk, tad, iespējams, ir apgrūtināta šķidrumu plūsma kārbas slēdžu/komutācijas nodalījumā - šamās ir 100% analogās kārbas - nekāds elektronikas - viss uz meh./spiediena loģiku. Varbūt svaigā eļļa ir izskalojusi kādu kriksi, kas nu neļauj kādam virzulim/atsperei nevainojami pārvietoties.
Automātiskās kārbas rūpnieciski remontē Cēsīs, bet OG Saab aprindās tam nav atbalsta. Piezvanot ir gatavi, bet uzreiz nosacījums - jāpasūta pilnais remkomplekts, kas, ja OG900 vēl pieejams (ZF3HP15 - tads ir kārbas nosaukums), tad , noteikti nav lēts. Turklāt ņem pretim tikai kārbu - bez auto
Arnijs zinātu ieteikt vienu kantori Rīgā, kas ar tām (vecajām autonmātkarbām) ņemoties (nu vismaz ar 9K bija gatavi dažus gadus atpakaļ).
Jebkurā gadījuma jāreķinas, ka, lai tiktu pie kārbas jāņem ārā dzinējs - tātad vienā darbnīcā paliks auto ar izceltu dzinēju, bet otrā būs kārba.
Labā ziņa (cik nu esmu sagrābstījies pa forumiem) ir, ka nopietnās problēmas, ja tādas ir, kārbai parādas tieši uzsilstot.
Re: Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)
Jorgens pavisam noteikti ir Eiropas 900 kārbu The Guy. Domāju, ka mierīgi var vērsties pie viņa ar jebkādu jautājumu, vai tās būtu rezerves daļas vai vesela sporta kārbas uzbūvēšana. Es lietoju viņa short shift jau 11 gadus, tikai tagad sāk parādīties maza luftīte ābolā.
[/quote]
c900 FF 4d racing edition jauna sporta kārba būtu pašā laikā!
[/quote]
c900 FF 4d racing edition jauna sporta kārba būtu pašā laikā!
SAAB og900S Aero Convertible
- defektivais
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1999
- Joined: Tue Apr 15, 2008 9:15 am
- Location: Ogre
Re: Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)
Kāda būt pareizā sliekšņu uzliku atjaunošana, lai nepazustu orģinālais reljefs/paterns? Rūpnīcā tur gadījumā nav līmēta plēve?
ex: c900 aero '85, 96 V4 '75, 9-5 aero '05,9-5 griffin '98 LPG, GM900 '97 Talladega, c900 '89 T16 convertible, 99 GL '84
- ZZ_ZingZeng
- Zināms jau visiem
- Posts: 296
- Joined: Thu Apr 07, 2016 10:30 am
Re: Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)
O ... kad cēlu savu ex 99cc man arī radās šis pats jautājums. Atbildi neatradu, tikai smuki notīrīju un atstāju kā bija.
Tikai SAAB lietotājs kopš 1993.g.
Desmitais SAABs, pirmais dīzelis - 9-5 1.9TID vagons.
Pirms tam: 99GL Combi Coupe, 99GL, og900T, og900t, 900SPG, 2x9000aero, 9-3SE HOT, 9-5t vagons.
Desmitais SAABs, pirmais dīzelis - 9-5 1.9TID vagons.
Pirms tam: 99GL Combi Coupe, 99GL, og900T, og900t, 900SPG, 2x9000aero, 9-3SE HOT, 9-5t vagons.
- Nauris_t16
- Forums - otrās mājas
- Posts: 3419
- Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
- Location: Pārdaugava
Re: Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)
Tur ir drīzāk ne plēve, bet uzkausēta plastmasa, kas nereāli grūti nāk nost. Vienam 900ajam pielīdzināju atlupušos gabalus un tie tika nopūsti ar melnu raptoru aka truck bed liner. Izskatījās ne-oem, bet arī nebija nolupuši. Plēvi diez vai sanāks pielasīt ar tādu faktūru, vinils (dermantīns) būs tuvāk, bet diez vai es gribētu sev dermantīnu uz sliekšņiem, viegli ieplēst. Jebkurā gadījumā, viss sākas ar pamata padarīšanu gludu, bez asām kantēm.
900aero clubsport #8
Re: Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)
Jautājums zinošajiem. Sakarā ar etanola dalas palielināšanu 95 markas degvielai, ka tā atsauksies uz mana c900 LPT dzinēja darbibu? Vai labāk pāriet uz 98, kur nav etanola piejaukums? Ikdienā braucu ar Audi dīzeli un benzīnu lietoju tikai dārza tehnikai.
SAAB og900S Aero Convertible
Re: Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)
Man liekas, ka visi klasiķi jau defaultā brauc uz 98tā.
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629