Ralfa Airis
Re: Ralfa Airis
Katalizators ir pasūtīts, Hofmaks var sildīt tigu
1998 9-3 2.0T, pšš - Pārdots
2006 9-5 Aero, manuālis - B235R + B234 Hybrid - Pabeigts?
1996 BMW E36 B204 - procesā
2006 9-5 Aero, manuālis - B235R + B234 Hybrid - Pabeigts?
1996 BMW E36 B204 - procesā
Re: Ralfa Airis
Vienmēr silts!
http://www.sensonpaint.lv
29940215
LV
Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis
29940215
LV
Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis
Re: Ralfa Airis
Nu ko, skate ir izieta. Paldies Hofmakam par operatīvu katalizatora iešūšanu
1998 9-3 2.0T, pšš - Pārdots
2006 9-5 Aero, manuālis - B235R + B234 Hybrid - Pabeigts?
1996 BMW E36 B204 - procesā
2006 9-5 Aero, manuālis - B235R + B234 Hybrid - Pabeigts?
1996 BMW E36 B204 - procesā
Re: Ralfa Airis
Lūdzu. Papildus izbaudīju sajūga pedāļa cietumu un asumu - nē,tas nav priekš manis!
http://www.sensonpaint.lv
29940215
LV
Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis
29940215
LV
Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis
Re: Ralfa Airis
Nu tad, šeit arī redzams rezultāts šim topikam.
Aptuveni tā arī likās, ka vajadzētu būt, bet griezes moments patīkami pārsteidza.
Ar šo arī, visticamāk, šis auto tiks noslēgts. Top cita, jauna spēļmantiņa
https://youtu.be/O8pWMuDsZQ4
P.S. - auto ir iegūstams tavā īpašumā, ja ir interese, PM. Kaut kad drīzumā, krāmēšu SS'ā.
Aptuveni tā arī likās, ka vajadzētu būt, bet griezes moments patīkami pārsteidza.
Ar šo arī, visticamāk, šis auto tiks noslēgts. Top cita, jauna spēļmantiņa
https://youtu.be/O8pWMuDsZQ4
P.S. - auto ir iegūstams tavā īpašumā, ja ir interese, PM. Kaut kad drīzumā, krāmēšu SS'ā.
1998 9-3 2.0T, pšš - Pārdots
2006 9-5 Aero, manuālis - B235R + B234 Hybrid - Pabeigts?
1996 BMW E36 B204 - procesā
2006 9-5 Aero, manuālis - B235R + B234 Hybrid - Pabeigts?
1996 BMW E36 B204 - procesā
Re: Ralfa Airis
Nu skaisti, Ralf, ko lai vēl pasaka, bilde pasaka visu pati
Vidjikā, izklausās pēc ikdienas slodzītes, ka vēl varētu griezt un griezt
P.S. Mērījums uz spirta vai 98?
P.S.S. Joprojām gaidu topiku par jauno spēļmantiņu
Vidjikā, izklausās pēc ikdienas slodzītes, ka vēl varētu griezt un griezt
P.S. Mērījums uz spirta vai 98?
P.S.S. Joprojām gaidu topiku par jauno spēļmantiņu
99 1975 Combi Coupe
900 1986 Turbo Commander edition
9³ SW 1.9 Biturbo Aero
9³ OG Convertible with b234R Powered by Jancis Stg4
Ex9000 Amethyst Violet Powered by KoreFun Stg1.5; Ex9³ SS 2003 2.0T Aero swap. Powered by Jancis; Ex9³ SW 2008 1.9 Stg1
900 1986 Turbo Commander edition
9³ SW 1.9 Biturbo Aero
9³ OG Convertible with b234R Powered by Jancis Stg4
Ex9000 Amethyst Violet Powered by KoreFun Stg1.5; Ex9³ SS 2003 2.0T Aero swap. Powered by Jancis; Ex9³ SW 2008 1.9 Stg1
Re: Ralfa Airis
RPM limits ir ap 5.600 vai 5.700, neatceros, lapā var +- saprast, varbūt tāpēc tā izklausās
Bet nu, video nav patiesā skaņa. Dzīvē ir pavisam cita artava, skan ļoti feini.
Bākā bija 50:50 benzīna:etanola mixs, SID'ā 52%.
Spēļmantiņai, varbūt, būs overview topiks, kad tā būs gatava. Nav gluži tā, ka kaut ko gribu baigi noslēpt, un nerādīt, kā tas ir izdarāms, vairāk jau tas, ka, pa lielam, es nopriku 70% ready to go komplektu, kur daudzas problēmas jau ir atrisinātas, un man viņas atkrīt.
Bet nu, video nav patiesā skaņa. Dzīvē ir pavisam cita artava, skan ļoti feini.
Bākā bija 50:50 benzīna:etanola mixs, SID'ā 52%.
Spēļmantiņai, varbūt, būs overview topiks, kad tā būs gatava. Nav gluži tā, ka kaut ko gribu baigi noslēpt, un nerādīt, kā tas ir izdarāms, vairāk jau tas, ka, pa lielam, es nopriku 70% ready to go komplektu, kur daudzas problēmas jau ir atrisinātas, un man viņas atkrīt.
1998 9-3 2.0T, pšš - Pārdots
2006 9-5 Aero, manuālis - B235R + B234 Hybrid - Pabeigts?
1996 BMW E36 B204 - procesā
2006 9-5 Aero, manuālis - B235R + B234 Hybrid - Pabeigts?
1996 BMW E36 B204 - procesā
Re: Ralfa Airis
Vispār jau, pie reizes, derētu pierakstīt lielu paldies:
Hofmakam
Vilciņam
Jancim
Arnim
Bez šiem cilvēkiem, tas Saabs nebūtu tāds, kāds viņš ir tagad. Paldies, vīri!
Hofmakam
Vilciņam
Jancim
Arnim
Bez šiem cilvēkiem, tas Saabs nebūtu tāds, kāds viņš ir tagad. Paldies, vīri!
1998 9-3 2.0T, pšš - Pārdots
2006 9-5 Aero, manuālis - B235R + B234 Hybrid - Pabeigts?
1996 BMW E36 B204 - procesā
2006 9-5 Aero, manuālis - B235R + B234 Hybrid - Pabeigts?
1996 BMW E36 B204 - procesā
Re: Ralfa Airis
Skaisti
Re: Ralfa Airis
Dīzeļkārbas (ne-Aero kārbas, 3.86 FD) stāsts, eksperiments, ir noslēdzies. Tika noģērbts ceturtais un trešais robs, apdzīšanas laikā, kilometru no mājām
Esmu atpakaļ uz Aero kārbas (savas vecās, kas nemaz nebija slikta), ar jaunu hidro-spilvenu (kārbas, aizmugurējo), izspiedēju un atrestaurētu pārslēdzējmehānismu.
Teikšu tā - vairs tik labi nevar just vilkmi, kā ar garo attiecību, savukārt auto ir asāks, un ātrumu arī uzņem ātrāk. Īstenībā, retrospektīvi atskatoties, Aero kārba, tomēr, ir foršāka, pāris iemeslu dēļ:
- Pilsētā, garā kārba ir mokas, it sevišķi guļošie policisti, un sastrēgumi, kad ripināšanās notiek starp pirmo un otro ātrumu. Ne šis, ne tas.
- Braucot pa pilsētu, reāli labs, kruizēšanas ātrums, priekš 55-65km/h ar garo kārbu, ir trešais.
- Uz šosejas, tie garie ātrumi, tomēr, ir gausi. Apdzīšanām, kā likums, nepieciešams ceturtais. Piektajā ir jāpagaida
No plusiem, garajai kārbai 100-120 kruīzā, apgriezieni ir nedaudz virs 2k. Aero kārbai, pie 120, ir aptuveni 2.7-2.8. Nedaudz jau sabijos, ka Simons sāks nelāgi rezonēt, bet nav ne vainas.
Visā visumā, eksperiments interesants. Garā kārba ir iesakāma tiem, kas brauc mierīgi, nesporto, un, nav 500nm
Arī Aero kārba, lai arī B12, nav diez ko izturīgāka, jaudai, bet īsāka gala attiecība, tomēr, dzīvi nedaudz atvieglo, un arī ilgmūžību.
Tas arī pagaidām viss, no piedzīvojumiem.
Pa vidam, vēl ir uzlikti visi četri "sporta" Rottingeri ar Zimmer klučiem. Pagaidām esmu ļoti apmierināts.
Ir samainīti abi priekšējie gultņi, kā arī, pusass stieņa gultnis. Tiem, šķietami, nepatika vMax uz dyno stenda, bet nu, ko padarīs. Starpcitu, absolūti neiesaku SNR gultni. Nokalpoja aptuveni gadu, iekšā pizģets
Esmu atpakaļ uz Aero kārbas (savas vecās, kas nemaz nebija slikta), ar jaunu hidro-spilvenu (kārbas, aizmugurējo), izspiedēju un atrestaurētu pārslēdzējmehānismu.
Teikšu tā - vairs tik labi nevar just vilkmi, kā ar garo attiecību, savukārt auto ir asāks, un ātrumu arī uzņem ātrāk. Īstenībā, retrospektīvi atskatoties, Aero kārba, tomēr, ir foršāka, pāris iemeslu dēļ:
- Pilsētā, garā kārba ir mokas, it sevišķi guļošie policisti, un sastrēgumi, kad ripināšanās notiek starp pirmo un otro ātrumu. Ne šis, ne tas.
- Braucot pa pilsētu, reāli labs, kruizēšanas ātrums, priekš 55-65km/h ar garo kārbu, ir trešais.
- Uz šosejas, tie garie ātrumi, tomēr, ir gausi. Apdzīšanām, kā likums, nepieciešams ceturtais. Piektajā ir jāpagaida
No plusiem, garajai kārbai 100-120 kruīzā, apgriezieni ir nedaudz virs 2k. Aero kārbai, pie 120, ir aptuveni 2.7-2.8. Nedaudz jau sabijos, ka Simons sāks nelāgi rezonēt, bet nav ne vainas.
Visā visumā, eksperiments interesants. Garā kārba ir iesakāma tiem, kas brauc mierīgi, nesporto, un, nav 500nm
Arī Aero kārba, lai arī B12, nav diez ko izturīgāka, jaudai, bet īsāka gala attiecība, tomēr, dzīvi nedaudz atvieglo, un arī ilgmūžību.
Tas arī pagaidām viss, no piedzīvojumiem.
Pa vidam, vēl ir uzlikti visi četri "sporta" Rottingeri ar Zimmer klučiem. Pagaidām esmu ļoti apmierināts.
Ir samainīti abi priekšējie gultņi, kā arī, pusass stieņa gultnis. Tiem, šķietami, nepatika vMax uz dyno stenda, bet nu, ko padarīs. Starpcitu, absolūti neiesaku SNR gultni. Nokalpoja aptuveni gadu, iekšā pizģets
1998 9-3 2.0T, pšš - Pārdots
2006 9-5 Aero, manuālis - B235R + B234 Hybrid - Pabeigts?
1996 BMW E36 B204 - procesā
2006 9-5 Aero, manuālis - B235R + B234 Hybrid - Pabeigts?
1996 BMW E36 B204 - procesā
Re: Ralfa Airis
Man arī vairāk patika tieši vidējā kārba uz 9-3OG.
Lai palabo speci ja kļūdos, bet man šķiet ka SNR ir pakotais un iekšā var būt kā labs, tā arī ne tik labs brends.
Lai palabo speci ja kļūdos, bet man šķiet ka SNR ir pakotais un iekšā var būt kā labs, tā arī ne tik labs brends.
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re: Ralfa Airis
Nezinu, pakotājs, vai nē, bet tajā brīdī (kad tika uzliktas ziemenes, un saprasts, ka ar naglām tas gultnis nenormāli gaudo), tikai SNR's bija uz vietas. Pa lielam, 80-90% detaļu brendu ir palikuši tikai kā pakotāji, kas re-brando kaut kādu detaļu ražotājus.
Neliels apdeits par Aero kārbu - viss kruta, laikam, tomēr, atzīšu, ka 4.10 kārba ir feināka, gan ikdienai, gan sportam. Papildu bonuss, ir nokrities degvielas patēriņš par 0.4 L - mierīgās apdzīšanās, vairs netiek krāmēts trešajā/ceturtajā, pūš arī piektais.
Par Rotinger diskiem + Zimmer klučiem - esmu ļoti apmierināts. Dzēšas teicami, nekas nevibrē (pagaidām ), tfu, tfu, cerams, ka arī nesāks vibrēt. Iesakāms pirkums.
Papildu interesants fakts un novērojums - nezinu, ko Saab inžinieri bija pīpējuši, kad domāja, kādā attiecībā laist bremžu pastiprinātāju - priekša:aizmugure, bet nu, pavisam ačgārni - uz sajūtām, šķiet, ka varētu būt 65+:35, jo, kamēr priekšējās bremzes ir pilnībā piedilušas, aizmugurē tas ir noticis ar lielu aizkavi. Rezumē tāds - nemainiet aizmugurējās bremzes, nav jēgas, tāpat, bremzē tikai priekša
Neliels apdeits par Aero kārbu - viss kruta, laikam, tomēr, atzīšu, ka 4.10 kārba ir feināka, gan ikdienai, gan sportam. Papildu bonuss, ir nokrities degvielas patēriņš par 0.4 L - mierīgās apdzīšanās, vairs netiek krāmēts trešajā/ceturtajā, pūš arī piektais.
Par Rotinger diskiem + Zimmer klučiem - esmu ļoti apmierināts. Dzēšas teicami, nekas nevibrē (pagaidām ), tfu, tfu, cerams, ka arī nesāks vibrēt. Iesakāms pirkums.
Papildu interesants fakts un novērojums - nezinu, ko Saab inžinieri bija pīpējuši, kad domāja, kādā attiecībā laist bremžu pastiprinātāju - priekša:aizmugure, bet nu, pavisam ačgārni - uz sajūtām, šķiet, ka varētu būt 65+:35, jo, kamēr priekšējās bremzes ir pilnībā piedilušas, aizmugurē tas ir noticis ar lielu aizkavi. Rezumē tāds - nemainiet aizmugurējās bremzes, nav jēgas, tāpat, bremzē tikai priekša
1998 9-3 2.0T, pšš - Pārdots
2006 9-5 Aero, manuālis - B235R + B234 Hybrid - Pabeigts?
1996 BMW E36 B204 - procesā
2006 9-5 Aero, manuālis - B235R + B234 Hybrid - Pabeigts?
1996 BMW E36 B204 - procesā
Re: Ralfa Airis
Tavam Saabam jauni gultņi priekšā, mazāka iespēja kad sāks vibrēt priekšējie, bet aizmugurējie gan metās ka sūdi