Zinu, ka daudziem nepatīk internetdiagnostika, bet varbūt kādam, kāda laba ideja. Problēmas ar B205E, manuāls. Pielaist var bet pabraukt nevar. Spiezot gāzi sāk šķaudīt vai slāpst nost. Uzsilstot arī tukšgaita sāk raustīties. Sūknis jauns, kasetes mainīju(lietotu iepriekš ejošu testēju). Vakuuma caurulītes jaunas-tukšgaitā samērīju - 0.6bar.Degvielas spiediens ap 2.6-2.7bar(nav pamaz)? Degvielas regulators strādā.Vēl nav izmetis nevienu kļūdu..
Kas notiek ar droseli? Nav limp mode nostrādājis? Degv.spiediens brīvgaitā ok. Max pie slodzes 3 bar.
Kurā brīdī vai pēc kādām darbībām sākās visa tā mistika?
hofmaks wrote: ↑Sun May 10, 2020 11:46 pm
Kas notiek ar droseli? Nav limp mode nostrādājis? Degv.spiediens brīvgaitā ok. Max pie slodzes 3 bar.
Kurā brīdī vai pēc kādām darbībām sākās visa tā mistika?
Neesmu pārliecināts kā notestēt droseli(elektroniskā). Maiņas gadījumā nepieciešama arī kkāda adaptācija? Visa mistika sākās vnk braucot no darba uz majam-vispirms pazuda jauda un pec tam sāka slāpt mēgjinot uzsākt kustību. LongFuelTRim ja nemaldos bija 20 vai 25%.Konkrēti pārlej?
Tiešām droselei limp mode. Vairākus gadus ar Saabiem vizinos, bet nezināju par tādu fīču. Tik pēc reseta vairs negrib lekt-aķis ari jaladee. Kadi varetu but limp mode iesmesli?
ar ko atskiras 98 b235e gada un 2000 gada 2.0 b205e (150 hp)?
iepludes kolektors,virzuli klani,sprauslas turbina smadzenes,varsti un sajugs ar spararatu un vai ir iespejams ka donoru dzinejam nemt to 230hp versiju ?
jeb tomer ne ?-jo ir pieejams ari 2.3 no 2000gada (230 aero vadiba turbina ieplude.)
jo ir velme sava 2000gada 2.0 vieta iekramet b235r, versiju,.saliekot no 2x(ar labakajam dalam) 2.3 vienu.
Man jau liekas ka tie t7 ir baazami visos virzienos savstarpēji. Atšķiras apsaistes elementi, ka turbīna, un kartera ventilācijas ar visādām no tām izrietošajām lietaam
SAAB 900og cv
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
Visi viņi ir vienādi, kā Ainārs minēja, atšķirās tikai apkare un caur gadiem mainījušās lietas. Par nevienu T7 motoru nevar pateikt - "Jā, šī gada motors ir labākais!"
Protams, jo svaigāks dzinējs, jo labāk, un jo jaudīgāks, jo "krutāka" tam ir apkare.
Tavā gadījumā, motorus cilāt ir absolūti bezjēdzīgi, ja vien esošais dzinējs nav konkrēti beigts.
Labāk ir sapucēt vienu motoru, nevis cilāt tādus pašus nobrauktus dzinējus, ar nezināmu vēsturi.
2.0 motors degvielu patērē vairāk, kā 2.3.
B2x5 motoru atšķirības:
Sprauslas
Turbīna
Kartera ventilācija (ieteicams apgreidot uz pašu jaunāko, sīkāks info jebkur, kur viņu var nopirkt)
Kārbas gala attiecība manuāļiem (atkarīgs no Aero-neAero)
Sajūga diametrs (atkal, Aero-neAero)
Kaut kādā gadā mainījās sensori (MAP). Tie ir aizvietojami ar jaunā tipa sensoriem, veicot attiecīgas korekcijas softā.
No 2005. gada HOT Aero (260 HP (un attiecīgi arī 9-5 no 2006+)), turbīna ir shortneck versijā, ar jauna veida ieplūdes kobru, kā arī, ieplūdes snorkeli. (Identisks, kāds nāk 3.0TID)
Ja gribi cilāt motorus, ar elektrību nekas nav jādara, provodka paliek, liec citu motoru. Bet, ja motors ir cita tilpuma, ar citām sprauslām, ar citu turbīnu, ir nepieciešams pārrakstīt softu uz attiecīgo motoru, ieteicams, pie cilvēka, kas saprot Saabus, nevis - var pamēģināt.
1998 9-3 2.0T, pšš - Pārdots
2006 9-5 Aero, manuālis - B235R + B234 Hybrid - Pabeigts?
1996 BMW E36 B204 - procesā
Ozja341 wrote: ↑Tue May 05, 2020 10:12 pm
Šodien uz auksta raustījos tā, ka pabraukt nevarēja. Iesila, labāk, uz gāzes vēl labāk. Bet līdz beigām nav. Beidzot arī čeku izmeta, pievienoju bildi. Noveļu vainu uz degvielas spiediena regulatoru. Kādas vēl idejas?
Beidzot šo atrisināju, var teikt - lētais remonts. Gāze bija par treknu un kompis pielāgojās, cik nu varēja. Atkal no rītiem (lāsīt - uz benzīna) nespēja pārregulēties. Risināju ar gāzes iekārtas degvielas kartes pielāgošanu pēc adoptāciju restartēšanas.
Aizvakar gan atkal sākās nevienmērīga tukšgaita un slāpšana, bet atradu pārplēstu vakūma cauruli pie droseles. Viss salabots!