Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Neesmu eksperts, bet nedomāju, ka klapes būs vainīgas...
V70 un Saab 9-3
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Ņemšu klapes arā. Nu precīzāk sameklēšu kādu, kas to izdarīs, jo baigais čakars viņas izņemt..
Nu tur jāskatās..
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Sveiki! Brīvdienās atbrīvojos no klapēm, iztīrīju kolektoru, egr, pēc brīža izleca check engine lampa, pieslēdzu pie kompja, rāda p0400 kļūdu. Kur meklēt vainu?
Nu tur jāskatās..
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Egr vajadzēja noglušīt un atprogrammēt.
http://www.sensonpaint.lv
29940215
LV
Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis
29940215
LV
Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Tuvākajā laikā to izdarīšu. Vai plāksnītes obligāti jāliek?
Nu tur jāskatās..
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Obligāti
http://www.sensonpaint.lv
29940215
LV
Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis
29940215
LV
Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Egr un klapes izravēji, kvēpu filtrs vēl vietā ?
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Laba diena. Ir īpašumā Saab 9-3 1.9 ttid. Viss jau būtu super, tikai pēdējā laikā sācis niķoties... Tātad minot čībā pēc 3000 rpm krasi pazūd jauda un sāk tā lēzeni raustīties. Jāteic, ka sākums ar tāds pašvaks. Karoč ceļ tikai no 2000rpm līdz 3000rpm. Un patēriņš degvielai palicis lielāks. Iepriekšējo 5.7/100 tagad ir 7.4/100
Kas par vainu varētu būt?
Paldies par atbildēm jau iepriekš.
Kas par vainu varētu būt?
Paldies par atbildēm jau iepriekš.
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Klusums pilnīgs?Rastaman wrote: ↑Thu Jul 02, 2020 3:00 pm Laba diena. Ir īpašumā Saab 9-3 1.9 ttid. Viss jau būtu super, tikai pēdējā laikā sācis niķoties... Tātad minot čībā pēc 3000 rpm krasi pazūd jauda un sāk tā lēzeni raustīties. Jāteic, ka sākums ar tāds pašvaks. Karoč ceļ tikai no 2000rpm līdz 3000rpm. Un patēriņš degvielai palicis lielāks. Iepriekšējo 5.7/100 tagad ir 7.4/100
Kas par vainu varētu būt?
Paldies par atbildēm jau iepriekš.
- Highlander
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1264
- Joined: Sat Dec 05, 2015 1:06 pm
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Tur simtiem variantu, kas var but pie vainas. Ganjau CEL ari deg, tikai dega jau pirmstam un nepieversi tam uzmanibu. Mashina strada avarijas rezhima. Vobshem taisna cela uz servisu un tur jaskatas.Rastaman wrote: ↑Thu Jul 02, 2020 8:45 pmKlusums pilnīgs?Rastaman wrote: ↑Thu Jul 02, 2020 3:00 pm Laba diena. Ir īpašumā Saab 9-3 1.9 ttid. Viss jau būtu super, tikai pēdējā laikā sācis niķoties... Tātad minot čībā pēc 3000 rpm krasi pazūd jauda un sāk tā lēzeni raustīties. Jāteic, ka sākums ar tāds pašvaks. Karoč ceļ tikai no 2000rpm līdz 3000rpm. Un patēriņš degvielai palicis lielāks. Iepriekšējo 5.7/100 tagad ir 7.4/100
Kas par vainu varētu būt?
Paldies par atbildēm jau iepriekš.
SAAB 9-5 Wagon, 2,2 TiD, 2002. PĀRDOTS
SAAB 9-5 Wagon, 1,9 TiD, 2006. STAGE 2, DeCat, EGR off, Swirl flaps off, DPF off, 215hp 470nm PĀRDOTS
SAAB BANDA
SAAB 9-5 Wagon, 1,9 TiD, 2006. STAGE 2, DeCat, EGR off, Swirl flaps off, DPF off, 215hp 470nm PĀRDOTS
SAAB BANDA
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Sveiki! Plānā braukt uz čipošanu, taču jautājums par DPF. Gribu viņu izgiezt mājās, un tad braukt pie meistara, lai nočipo un izprogrammē. Viņu izgriežot, mašīna darbosies ''limited performance'' režīmā, vai vispār nebūs iedarbināma?
Paldies!
Paldies!
Nu tur jāskatās..
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
nu jau forumi gandrīz izmira, bet cilvēki joprojām neprot posta sākumā pieminēt konkrēto motoru/modeli par ko ies runa tālāk.
Runājot par SS modeļu klāstu būtu vēlams izgriezt un pa tiešo doties uz pāršūšanu.
Nobraucot nelielu kilometru daudzumu joprojām pabraukt varēs, bet apstājoties, visdrīzāk, būs asaras acīs visiem apkārt.
Runājot par SS modeļu klāstu būtu vēlams izgriezt un pa tiešo doties uz pāršūšanu.
Nobraucot nelielu kilometru daudzumu joprojām pabraukt varēs, bet apstājoties, visdrīzāk, būs asaras acīs visiem apkārt.
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
1.9 Dīzelis 110 kw Z19DTH. Jānobrauc man ap 100 kilometriem.. Kas tur ar tām asarām? Var sīkāk?
Nu tur jāskatās..
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Šņikā ārā un brauc bez stresa!
http://www.sensonpaint.lv
29940215
LV
Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis
29940215
LV
Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis