Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)


User avatar
hofmaks
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1744
Joined: Mon Dec 01, 2008 5:15 am

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by hofmaks »

A man zilzobis un telefonu turu kabatā!
http://www.sensonpaint.lv
29940215
LV

Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis :D
User avatar
JustReadInstructions
Jauniņais
Jauniņais
Posts: 3
Joined: Fri Jul 24, 2020 12:05 pm
Location: Ventspils

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by JustReadInstructions »

Labdien! Ir SAAB 9-5 2.3 turbo. 2002 gads.Eļļa zūd daudz ( ārā netek) Gadās kad iedarbina tad smird pēc plastmasas un noslāpst. Misfire un vispār nav nekas patīkams. :shock: Un gadās kad strādā normāli. Kļūdas tikai misfire. Esmu salasījies gudrības bet pats vairāk par sveču apskati un DIC maiņu nedarīšu. Pie kā vērsties Ventspilī ar šo? Padalieties lūdzu ar kontaktiem. :pray: Uz Rīgu diemžēl nevaru aizbraukt.
User avatar
hofmaks
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1744
Joined: Mon Dec 01, 2008 5:15 am

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by hofmaks »

Gan jau gredzeniem beigas!
http://www.sensonpaint.lv
29940215
LV

Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis :D
User avatar
rzmzr
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 444
Joined: Wed Jun 29, 2016 1:24 pm

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by rzmzr »

Piebalsoju Hofmakam.

Ja slāpst nost, tas nozīmē, ka eļļa tek cilindrā - sulo vārstu blīvslēgi. It sevišķi novērojams pēc nakts, vai ne?
Atkarībā, cik ilgi tā ir braukts, visticamāk, atrāvušies ir arī virzuļu gredzeni, tamdēļ eļļa tiek dedzināta.

Cēlonis vienkāršs, nefukncionējoša kartera ventilācija un ilgi eļļas maiņas intervāli.

Papildus tam, ja katalizators vēl ir savā vietā, tas ir izmetams ārā.


Kap-remonts :mrgreen:
1998 9-3 2.0T, pšš - Pārdots
2006 9-5 Aero, manuālis - B235R + B234 Hybrid - Pabeigts?
1996 BMW E36 B204 - procesā
User avatar
JustReadInstructions
Jauniņais
Jauniņais
Posts: 3
Joined: Fri Jul 24, 2020 12:05 pm
Location: Ventspils

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by JustReadInstructions »

rzmzr wrote: Mon Jul 27, 2020 6:48 pm Piebalsoju Hofmakam.

Ja slāpst nost, tas nozīmē, ka eļļa tek cilindrā - sulo vārstu blīvslēgi. It sevišķi novērojams pēc nakts, vai ne?
Atkarībā, cik ilgi tā ir braukts, visticamāk, atrāvušies ir arī virzuļu gredzeni, tamdēļ eļļa tiek dedzināta.

Cēlonis vienkāršs, nefukncionējoša kartera ventilācija un ilgi eļļas maiņas intervāli.

Papildus tam, ja katalizators vēl ir savā vietā, tas ir izmetams ārā.


Kap-remonts :mrgreen:

Blivsēgi mainīti 3 gadi atpakaļ.Tad arī dzinējs tika atzīts par labā stāvoklī esošu.
Eļļa ar filtru mainīta regulāri, un līmenis papildināts pēc vajadzības.5 gadi GM DEXOS un tagat Mobil.
Sveces,kasetes ir ok.(Saabperformance parts no Zviedrijas atsūtītas)

Katalizators ,kartera ventilācija, gredzeni varētu būt sačakarēti, šobrīd nav kontrole. Izpūtējs prasās uz nomaiņu.

Šodien paša spēkiem apmainīts degvielas filtrs, izrādās iepriekšējais vēl no Ulmaņlaikiem. :shock: (Degviela netika pietiekami ātri līdz dzinējam un tas arī iespējams bija iepriekš minēto problēmu cēlonis) Pagaidām strādā dzinējs klusāk.

Ja kap.remonts utml. tad kamdēļ auto var funkcionēt apmēram 99 procenti laikā ideāli?
Katru dienu tiek braukts un tikai šodien no rīta simptomi atkārtojās vienu reizi.
Kļūdu sistēmā nav.

Vēl citureizi iedarbinot slēdz radio iekšā pats vai disku uzliek. :shock:

Tātad vai kāds kompetents engineer Ventspilī uz viņu varētu paskatīties? Padalieties lūdzu ar kontaktiem. :pray:
User avatar
hofmaks
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1744
Joined: Mon Dec 01, 2008 5:15 am

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by hofmaks »

Tur diezvai kāds būs,kas saprot saab elektroniku. Tikai Rīga,tikai Arteh!
Ja tiek papildināts ar eļļu,tas jau norāda uz problēmām. Ideāli,ja intervāla laikā nav jāpielej ne grama!
http://www.sensonpaint.lv
29940215
LV

Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis :D
User avatar
lawyer
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 8235
Joined: Thu Jun 05, 2008 8:25 am
Location: Ādaži-Rīga

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by lawyer »

Vai arī YTC, vai Vilks :roll:
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever ;)
User avatar
hofmaks
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1744
Joined: Mon Dec 01, 2008 5:15 am

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by hofmaks »

Vilks negrib redzēt saabus!!! :lol:
http://www.sensonpaint.lv
29940215
LV

Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis :D
User avatar
Vilcins
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2737
Joined: Sat Apr 07, 2012 11:55 am
Location: Riga

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by Vilcins »

Tā jau gluži nav :mrgreen:
madars
Māk arī atbildēt
Māk arī atbildēt
Posts: 40
Joined: Wed Jun 28, 2017 11:06 am

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by madars »

Vilcins wrote: Fri Jul 31, 2020 2:11 pm Tā jau gluži nav :mrgreen:
Jautajums par 9-5 aizmugurejo riteņu sagāzumu.Vias bukses samainītas,bet riteņi tapat uz aci pat liekas šķībi.Bijuši 2 gb.Saab 9-5 un abiem lidziga problema-īpaši kreisajam ritenim :D

Kāds ir mēginājis sūtīt un likt regulējamās atsaites?Ar TA nav problēmu?
User avatar
intervall
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 476
Joined: Sun Jan 03, 2016 4:47 am
Location: Pļaviņas

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by intervall »

Noregulēt savirzi neesi iedomājies?
User avatar
hofmaks
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1744
Joined: Mon Dec 01, 2008 5:15 am

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by hofmaks »

Ar aizmugures ratiem tā ir. Ir varianti - uzlikt jaunas atsperes,vai taisīt/pirkt šķērssviras ar sagāzuma regulāciju. Savam taisīju pats - topikā ir bildes- tehniskajā nebija iebildumu
http://www.sensonpaint.lv
29940215
LV

Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis :D
User avatar
JustReadInstructions
Jauniņais
Jauniņais
Posts: 3
Joined: Fri Jul 24, 2020 12:05 pm
Location: Ventspils

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by JustReadInstructions »

hofmaks wrote: Wed Jul 29, 2020 7:51 am Tur diezvai kāds būs,kas saprot saab elektroniku. Tikai Rīga,tikai Arteh!
Ja tiek papildināts ar eļļu,tas jau norāda uz problēmām. Ideāli,ja intervāla laikā nav jāpielej ne grama!
Degvielas filtrs neko neatrisināja, izņemot sveces atklājās ka otrā cilindra svece aizlieta, nestrādā.DIC rezerves un jaunas sveces iekšā un otrā diena bez pārsteigumiem.NGK PFR6H-10 6290
User avatar
hofmaks
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1744
Joined: Mon Dec 01, 2008 5:15 am

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by hofmaks »

Nu tu gan pļūtī! Iepriekš rakstīji,ka sveces,kasetes ir ok- tip zviedru! Ar pirkstu debesīs nosaki ,ka ir ok!?
http://www.sensonpaint.lv
29940215
LV

Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis :D
madars
Māk arī atbildēt
Māk arī atbildēt
Posts: 40
Joined: Wed Jun 28, 2017 11:06 am

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by madars »

Sveiciens Sabistiem.

Paradijusies nejauka problema-silts nelec,ja pastāv kadu laiku.Piemeram brivdienas uz jūru aizbraucu viss ok-pēc 2h nāku atpakaļ auto vairs nelec.Noņemu klemmes,izvelku no bagāžnieka rezerves kaseti,piestartēju un laimīgs braucu mājās.Vēlak taisos uz veikalu pēc aliņa aizbraukt,bet hujaks-atkal tas pats.Kemēr nenoņem klemmes uz kādu laiku var griezt kamēr aķis sauss..Ar aukstu startu problēmu nav.Arī siltu uzreiz pēc noslapēsanas var normali piestarteet

2006 gada 2.0t.
Varbūt kads saskāries pirms sāku visu pec kartas mainit.

Arzemju forumos spriez itkā ka kkada mistiska softa probleema..Nu nez..
Post Reply