Auksts dzinējs dūmo


Post Reply
User avatar
Imka
Zināms jau visiem
Zināms jau visiem
Posts: 212
Joined: Tue Jan 15, 2008 8:45 am
Location: Ikðíile

Auksts dzinējs dūmo

Post by Imka »

Piedarbinot aukstu dzinēju reizēm pirmajā brīdī izmet zilus dūmus, bet pēc mirkļa un kad motors uzsilis vispār nekādu dūmu nav un viss ok.
Motors 2.0 benzīns 98.g. Kas tur varētu būt beidzies vai iet uz galu?
zaz
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 872
Joined: Tue Jan 15, 2008 7:24 am
Location: Jelgava - Rîga
Contact:

Re:Auksts dzinējs dūmo

Post by zaz »

Imka wrote:Piedarbinot aukstu dzinēju reizēm pirmajā brīdī izmet zilus dūmus, bet pēc mirkļa un kad motors uzsilis vispār nekādu dūmu nav un viss ok.
Motors 2.0 benzīns 98.g. Kas tur varētu būt beidzies vai iet uz galu?
Vajag kārīgi atvilkt, tad jau manīsi....:) :laugh: :)
Iceman
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 574
Joined: Wed Jan 16, 2008 3:07 am
Location: Ventspils

Re:Auksts dzinējs dūmo

Post by Iceman »

ja dūmi zili, tad pie degmaisījuma tiek eļļa, ja dūmi melni, tad trekns degmaisījums, bet ja balti, tad šķiet mitrs gaiss tiek iesūkts dzinējā. Kā tad ir?
BE CE DE
zaz
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 872
Joined: Tue Jan 15, 2008 7:24 am
Location: Jelgava - Rîga
Contact:

Re:Auksts dzinējs dūmo

Post by zaz »

Bagi švaki šitādām lietām veikt i-neta diagosiku.... Kā Tu vari aprakstīt, cik tie dūmi zili, vai balti, vai vairāk zili kā balti.... vai tomēr baltāki kā zili...... nekā!

Skaties labāk vai neēd eļļu, vai tosols nekur nezūd utt... Ja viss vairāk vai mazāk OK, tad OK - auto tak arī nav tikko no konveijera noripojis.
User avatar
skirem
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 1399
Joined: Tue Jan 15, 2008 3:08 pm
Location: Riga

Re:Auksts dzinējs dūmo

Post by skirem »

Imka wrote:Piedarbinot aukstu dzinēju reizēm pirmajā brīdī izmet zilus dūmus, bet pēc mirkļa un kad motors uzsilis vispār nekādu dūmu nav un viss ok.
Motors 2.0 benzīns 98.g. Kas tur varētu būt beidzies vai iet uz galu?
Man arī bija līdzīgi, bet pie tiešas skaidrības tā raī netiku, kas īsti bija pie vainas, bet turbīna tā nebija. Visdrīzāk, tie būs vārstu gumijas blīvslēgi, kā otrs variants gredzeni, tas tā no savas pieredzes, jo es remontēju visu dzinēju un tās bija tās lietas kuras mainīju.
User avatar
Bārda
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1052
Joined: Thu Jan 17, 2008 11:36 am
Location: Baltezers

Re:Auksts dzinējs dūmo

Post by Bārda »

Cīnos ar to pašu problēmu!
Turbīna, vārstu blīvslēgi, kartera ventilācija apmainītas, bet dūmo uz auksto startu ar foršiem ziliem dūmiem...
Eļļu ēd kādu 1l/1000km vai pat vairāk. Kalngales servisā teica, ka pēdējais variants ir palicis tas sāpīgākais - eļļas gredzeni.
Mans SAAB 9-5,98 ir no Šveices ievests, tur jau pa kalniem arī to motoru būs uzcepuši!
Jautājums?
Cik Vikingos varētu maksāt eļļas gredzenu nomaiņa? - saprotu, ka jāņem nost motora galva, prastākiem auto kapitālos remontus esmu veicis pats, bet ar lidmašīnām neielaižos šādā avantūrā...
SAAB 9-5 2,3t '99 & VOLVO
User avatar
Imka
Zināms jau visiem
Zināms jau visiem
Posts: 212
Joined: Tue Jan 15, 2008 8:45 am
Location: Ikðíile

Re:Auksts dzinējs dūmo

Post by Imka »

Man jau arī uz tām pašām lietām bija aizdoma: vārstu gumijas blīvslēgi, gredzeni, turbīna.
- Vai ir tā ka ja būtu turbīna, tad būtu jūtams kaut kāds jaudas zudums? Pagaidām liekas ka nekādas izmaiņas jaudā nejūtu. Strauji iedodot grīdā rauj labi un nekādi dūmu mākoņi tajā momentā atpakaļskata spogulī nav novēroti.
- Vai ir tā ka ja būtu gredzeni tad dūmotu visu laiku ..arī siltam dzinējam? Pagaidām kā jau teicu reizēm pēc auksta dzinēja iedarbināšanas pirmajā momentā nokūp tie zilie smirdīgie dūmi un tad pazūd.
aikon
Zināms jau visiem
Zināms jau visiem
Posts: 244
Joined: Fri Jan 18, 2008 3:24 pm

Re:Auksts dzinējs dūmo

Post by aikon »

Sanaak, ka staavot nedaudz ellas nonaak cilindros un pielaizhot taa izkuup gaisaa! A varbuut dzeses skidrums? Nezinu, kaadi tad ir duumi! Cik dikti tad tev nokuup pielaizhot?
Es arii esmu noverojis nelielu duuminju pielaizhot, parasti peec 1 minuutes paariet un pamaniiju to tikai veesaa/mitraa laikaa, taa kaa es par to nesatraucos, tik pat labi tas var buut mitrums, kas tiek izdziits no izpuuteeja! Galvenais, lai nekuup pieberot ogles un peec atvilkshanas :laugh: Un, lai uztureetu ellas liimeni, man uz 10k iziet kaads 0.5L 0W-40, tas pats ar dzeses skidrumu, reizi divaas nedeelaas kaut kas jaaapielej! Maskavas ielas saab servisinjaa teica, ka tas esot normaali!
User avatar
Bārda
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1052
Joined: Thu Jan 17, 2008 11:36 am
Location: Baltezers

Re:Auksts dzinējs dūmo

Post by Bārda »

Man dzesēšanas šķidrums nezūd, un nedūmo braucot nemaz, vismaz zilie nav novēroti, bet interesanti ir tas, ka braucot garus pārbraucienus tā eļļa nemaz tā nezūd!
Tā eļļa vairāk izdeg, kad ir no stāvēšanas sakrājusies, jo liekas, ka virzulis ar gredzenu ejot uz leju to eļļu nenoslauka un tā paliek augšā pie vārstiem, kur iedarbinot arī izdeg. Lūdzu palabojiet, ja kļūdos savos apsvērumos...
SAAB 9-5 2,3t '99 & VOLVO
aikon
Zināms jau visiem
Zināms jau visiem
Posts: 244
Joined: Fri Jan 18, 2008 3:24 pm

Re:Auksts dzinējs dūmo

Post by aikon »

Ja toch nekur nav redzama ellas nopluude, tad tev atliek likt uz gredzeniem :dry: Nu jaa, uzsilstot tie izpleshas un vairs nelaizh garaam :laugh:
User avatar
Bārda
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1052
Joined: Thu Jan 17, 2008 11:36 am
Location: Baltezers

Re:Auksts dzinējs dūmo

Post by Bārda »

Un vēl interesants novērojums, kad eļļas līmenis ir par zemu, reāli trūkst kādi 0,8l, tad pie aukstā starta arī dūmošana nav novērota!
SAAB 9-5 2,3t '99 & VOLVO
User avatar
Imka
Zināms jau visiem
Zināms jau visiem
Posts: 212
Joined: Tue Jan 15, 2008 8:45 am
Location: Ikðíile

Re:Auksts dzinējs dūmo

Post by Imka »

aikoN wrote:Sanaak, ka staavot nedaudz ellas nonaak cilindros un pielaizhot taa izkuup gaisaa! A varbuut dzeses skidrums? Nezinu, kaadi tad ir duumi! Cik dikti tad tev nokuup pielaizhot?
Es arii esmu noverojis nelielu duuminju pielaizhot, parasti peec 1 minuutes paariet un pamaniiju to tikai veesaa/mitraa laikaa, taa kaa es par to nesatraucos, tik pat labi tas var buut mitrums, kas tiek izdziits no izpuuteeja! Galvenais, lai nekuup pieberot ogles un peec atvilkshanas :laugh: Un, lai uztureetu ellas liimeni, man uz 10k iziet kaads 0.5L 0W-40, tas pats ar dzeses skidrumu, reizi divaas nedeelaas kaut kas jaaapielej! Maskavas ielas saab servisinjaa teica, ka tas esot normaali!
Nu parastos tvaikus kas ir aukstā laikā un zilos dūmus vēl atšķiru B) un tosols te toč nepričom. Tā kā manam pastāv vēl viena raksturīgā SAAB problēma - eļļas tecēšana, tad par to cik eļļa sadeag un cik iztek uz ceļa neko turn nevar spriest, atliek ik pa laikam pieliet un viss. Skaidrs tikai ka cilindros tā eļļa nonāk kas pēc tam izpaužās kā kūpēšana 0,5 min garumā pēc auksta dzinēja iedarbināšanas. Pagaidām laikam divi varianti iezīmējas: vārstu gumijas blīvslēgi vai eļļas gredzeni, bet kā īsti sākt meklēt vainu :huh: ...kompresijas mērīšana...
User avatar
skirem
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 1399
Joined: Tue Jan 15, 2008 3:08 pm
Location: Riga

Re:Auksts dzinējs dūmo

Post by skirem »

Imka wrote:
aikoN wrote:Sanaak, ka staavot nedaudz ellas nonaak cilindros un pielaizhot taa izkuup gaisaa! A varbuut dzeses skidrums? Nezinu, kaadi tad ir duumi! Cik dikti tad tev nokuup pielaizhot?
Es arii esmu noverojis nelielu duuminju pielaizhot, parasti peec 1 minuutes paariet un pamaniiju to tikai veesaa/mitraa laikaa, taa kaa es par to nesatraucos, tik pat labi tas var buut mitrums, kas tiek izdziits no izpuuteeja! Galvenais, lai nekuup pieberot ogles un peec atvilkshanas :laugh: Un, lai uztureetu ellas liimeni, man uz 10k iziet kaads 0.5L 0W-40, tas pats ar dzeses skidrumu, reizi divaas nedeelaas kaut kas jaaapielej! Maskavas ielas saab servisinjaa teica, ka tas esot normaali!
Nu parastos tvaikus kas ir aukstā laikā un zilos dūmus vēl atšķiru B) un tosols te toč nepričom. Tā kā manam pastāv vēl viena raksturīgā SAAB problēma - eļļas tecēšana, tad par to cik eļļa sadeag un cik iztek uz ceļa neko turn nevar spriest, atliek ik pa laikam pieliet un viss. Skaidrs tikai ka cilindros tā eļļa nonāk kas pēc tam izpaužās kā kūpēšana 0,5 min garumā pēc auksta dzinēja iedarbināšanas. Pagaidām laikam divi varianti iezīmējas: vārstu gumijas blīvslēgi vai eļļas gredzeni, bet kā īsti sākt meklēt vainu :huh: ...kompresijas mērīšana...
Kompresijas mērīšana ne vienmēr var palīdzēt, jo "iedeg" eļļas gredzeni, kuriem ar kompresiju ir maz sakara ;) , bet izmērīt vajag, jo manā gadījumā 3 cilindrs bija - :woohoo:
Post Reply