Galīgi neesmu speciālists, šajos jautājums, bet ja nemaldos tad LH tipa sistēmai, kas manuprāt arī nebija uz b201, šie akumulatori vispār nenāca. Tur jau to tā visas dzīvības suliņas padeve norisinās nedaudz savādāk kā K-jetronicāArnijs wrote: ↑Tue Mar 16, 2021 3:59 pmNe gluži. Spiediens ir svarīgs! No darba spiediena ir atkarīgs, kāda pretestība ir iestādīta membrānai. Savukārt - ja izmērs neatšķiras, tad ražība +/- visiem būs vienāda. Tb - K-jetronic akumulatori nederēs LH tipa, jo spiedieni dažādi. Tās burkas var izskatīties vienādas, bet iekšas ir jāizdomā, kādam tipam paredzētas.saab21 wrote: ↑Tue Mar 16, 2021 2:36 pm
Arni.
Tad domā, ka akumulatora izvēli no citas auto veikt nevis pētot pēc tā auto degvielas darba spiediena tajā līnijā, kas +/- strādā vienados diapazonos, bet skatīties pēc teorētiskās ražības, nu kā tu saki, ja strādā uz 3 litru V8, tad uz SAABa strādās noteikti.
Vai arī uz šo mezglu īpaši neiespringt...
Bet izskatās ka laikam beigās pat sanāks atrast īsto Bosch štruntu pēc īstā koda un tuvāk mazāk sāpīgam ciparam