Paldies, tas atvieglo uzdevumu! Viggen kurvis bija paredzēts uz b204 spararata. Kurš tavuprāt būtu saprātīgāks variants no abiem? Ilgmūžības/performances ziņā?
Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Abi vienādi. iespējams, ka 9-5 labāk dzesē virsmu, jo lielāka masa, toties B2x4 vieglāk uzgriežas.
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Kas Tev par zvēru, ka nepietiek ar Viggen sajūgu?
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Vai 1999.g aero universālim jau ir iestājusies menopauze rez. daļu iegādes ziņā? Man radās problēmas ar jaunu aizmugures atsperu iegādi universālim. Ir ko piedāvāt?
SAAB 9-5 Aero 1999 gāze
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
jā, ir ko piedāvāt. Pāris dienu laikā varu dabūt.
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
No pieredzes ~300zs/460nm Viggen sajūgs tur bez problēmām, arī trases režīmā. Kas notiek pie 300zs+ nemācēšu pateitk. Kad tika koriģēts softs un uzgrieza vairāk kumeļu, tad redlinā likās ka vienu reizi uz sekundi nedaudz izslīdēja, bet 100% nepateikšu vai tas bija sajūgs
99 1975 Combi Coupe
900 1986 Turbo Commander edition
9³ SW 1.9 Biturbo Aero
9³ OG Convertible with b234R Powered by Jancis Stg4
Ex9000 Amethyst Violet Powered by KoreFun Stg1.5; Ex9³ SS 2003 2.0T Aero swap. Powered by Jancis; Ex9³ SW 2008 1.9 Stg1
900 1986 Turbo Commander edition
9³ SW 1.9 Biturbo Aero
9³ OG Convertible with b234R Powered by Jancis Stg4
Ex9000 Amethyst Violet Powered by KoreFun Stg1.5; Ex9³ SS 2003 2.0T Aero swap. Powered by Jancis; Ex9³ SW 2008 1.9 Stg1
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Esat kkur LV pirkuši jaunu bypass vārstu? Vai tomēr jāsūta no ārzemēm vai šrotā jāmeklē.
Eoltas,Ape un IC nepiedāvā
Eoltas,Ape un IC nepiedāvā
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Ape ir Regulēšanas vārsts no vaico
10-2580.
Konkrētāk audi 1.8tq 190hp
10-2580.
Konkrētāk audi 1.8tq 190hp
http://www.sensonpaint.lv
29940215
LV
Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis
29940215
LV
Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Par 5Eur/gb varu iesvērt kādu kg
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Došu 15 eur ja esi ar mieru vienu ar omnivu uz Tukumu atsūtīt
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
2019. gadā bija problēmas ar šo vārstu. Pasūtīju jaunu no PartsForSAABs, kas pēc nedēļas jau neturēja vakuumu.
Tad no eBay pasūtīju šādu un problēmas vairs nav bijušas.
https://www.ebay.co.uk/itm/191941558141
Pluss ir tāds, ka, ja rodas problēmas, tad ir izjaucams, un o-ringi ir nomaināmi.
Tad no eBay pasūtīju šādu un problēmas vairs nav bijušas.
https://www.ebay.co.uk/itm/191941558141
Pluss ir tāds, ka, ja rodas problēmas, tad ir izjaucams, un o-ringi ir nomaināmi.
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Labsvakars!
Lieta tāda un apstākļi ir sekojoši, auto kārbai beidzās kloķa selektora troses bukse. Kloķis iet pa tukšo. Ar roku ieliekot P var piešķilt un 1 kustību uz leju veikt, lai sākt kustēt.
Zvans uz Arteh, saka ka nav tik vienkārši. Jāmodificē vai jāmeklē jauns troses kompekts. Pirmdien sarunāts randiņš Artehā, autiņš vajag.
Inetā samedīju Bushingfix.com poly buksi. Štatos. Sērijas nr. SB1KIT2 Kādam ir bijusi šī problēma, kā risinājāt? Varbūt ir kaut kur ebayā vai kādam vairumā tās bukses uzsūtītas?
Lieta tāda un apstākļi ir sekojoši, auto kārbai beidzās kloķa selektora troses bukse. Kloķis iet pa tukšo. Ar roku ieliekot P var piešķilt un 1 kustību uz leju veikt, lai sākt kustēt.
Zvans uz Arteh, saka ka nav tik vienkārši. Jāmodificē vai jāmeklē jauns troses kompekts. Pirmdien sarunāts randiņš Artehā, autiņš vajag.
Inetā samedīju Bushingfix.com poly buksi. Štatos. Sērijas nr. SB1KIT2 Kādam ir bijusi šī problēma, kā risinājāt? Varbūt ir kaut kur ebayā vai kādam vairumā tās bukses uzsūtītas?
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
YTC šo risina vienas darbanakts laikā... Vakarā atstāj autiņu - no rīta vari braukt.
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Pie 100km/h jūtama vibrācija + velk uz labo pusi. Aizdomas par pusass šarnīru (tripod). Kāds ir mainījis? Tirgū uz detaļu piedāvājums bēdīgs, ir dzirdēts, ka no Ford Focus derot, vai arī jāmeklē lietota pusass?