Daži jautājumi par 9K
Re: Daži jautājumi par 9K
Piebildīšu par ādas sēdekļiem t.sk. Aero un vēl šo to - ja būs nepieciešama atjaunošana ar atsevišķu virsmas elementu nomaiņu, tad vismaz mana pieredze ir, ka tieši tādas krāsas un faktūras āda nav pieejama un nākas izvēlēties starp iespēju tos pilnībā pāršūt vai arī autokapsētās meklēt aizmugurējo elkoņbalstu (vienīgais, kas der pr. sēdekļu aizmugures sānu malām) konkrētās krāsas tonī. Ja nav caurumu un dziļvagu, kuras tūlīt plīsīs, tad optimāli ir pie attiecīgā pakalpojumu sniedzēja kondicionēt (iztīrīt un notonēt). Būs ok pāris gadus, pēc tam pieradīs Par "pankūkvirsmām" vai atirušām šuvēm var īpaši neraizēties. Tās par nedārgu naudu var likvidēt jebkurā kaut cik jēdzīgā tapsēšanas darbnīcā. Pēdejo, tie kam rokas darba nebīstas, var veikt arī paši.
p.s. Varbūt, pirms sākt ieguldīt, nopērc kādu nedārgu eksemplāru ar derīgu skati (nu vismaz neliela cerība, ka kaut cik drošs satiksmei) un pavizinies līdz pavasarim neko neuzlabojot. Šajos pāris mēnešos auto Tev parādīs vairumu no tam raksturīgajiem niķiem. Būs iespējams aptvert kur meklēt rūsu nākamajam, ja vispār tādu vēl gribēsi.
p.p.s. To kas šobrīd ss.lv, škiet turpat (varbūt kļūdos) esmu manījis arī par +/- 700 Eur - šī brīža cena var šķist par dārgu izmēginājuma vāģim https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars ... elxdm.html
Savukārt, ja esi gatavs riskēt un ieguldīt uzreiz, tad mobile.de uzrunā šis: @ 2699 Eur + transports šurp + reģistrācija. Phone: +49 (0)1577 2378682. Saimnieks apgalvo, ka bez rūsas, kam domāju par 50% var ticēt. Ja nobraukums patiess (skatoties pēc salona +/- 200K), tad automāt kārba nemaz nebūs slikta opcija Turklāt dzinējs atmosfēriskais 2,3 - varētu cerēt uz labu atlikušo resursu. Rēķinies ar 12l/100 km.Diemžēl nav pārliecības, ka glabāts zem jumta, saimnieks ar bamperi ar kaut kur viegli urķējies . Nāksies meklēt aizmugurējo reflektoru, bet klusinātāja aizm bundulis ir kkāds "generic", vai vēlāku gadu aizvietotājs, - mazliet par daudz gals ārā izlīdis. Aŗi salona jumts nokāries. Tomēr šie visi ir risināmi jautājumi, ja vien nav rūsas un kārba patiešām darbojas ok.
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/deta ... 10b8295fb8
p.s. Varbūt, pirms sākt ieguldīt, nopērc kādu nedārgu eksemplāru ar derīgu skati (nu vismaz neliela cerība, ka kaut cik drošs satiksmei) un pavizinies līdz pavasarim neko neuzlabojot. Šajos pāris mēnešos auto Tev parādīs vairumu no tam raksturīgajiem niķiem. Būs iespējams aptvert kur meklēt rūsu nākamajam, ja vispār tādu vēl gribēsi.
p.p.s. To kas šobrīd ss.lv, škiet turpat (varbūt kļūdos) esmu manījis arī par +/- 700 Eur - šī brīža cena var šķist par dārgu izmēginājuma vāģim https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars ... elxdm.html
Savukārt, ja esi gatavs riskēt un ieguldīt uzreiz, tad mobile.de uzrunā šis: @ 2699 Eur + transports šurp + reģistrācija. Phone: +49 (0)1577 2378682. Saimnieks apgalvo, ka bez rūsas, kam domāju par 50% var ticēt. Ja nobraukums patiess (skatoties pēc salona +/- 200K), tad automāt kārba nemaz nebūs slikta opcija Turklāt dzinējs atmosfēriskais 2,3 - varētu cerēt uz labu atlikušo resursu. Rēķinies ar 12l/100 km.Diemžēl nav pārliecības, ka glabāts zem jumta, saimnieks ar bamperi ar kaut kur viegli urķējies . Nāksies meklēt aizmugurējo reflektoru, bet klusinātāja aizm bundulis ir kkāds "generic", vai vēlāku gadu aizvietotājs, - mazliet par daudz gals ārā izlīdis. Aŗi salona jumts nokāries. Tomēr šie visi ir risināmi jautājumi, ja vien nav rūsas un kārba patiešām darbojas ok.
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/deta ... 10b8295fb8
Re: Daži jautājumi par 9K
Es saprotu Ifka domu, vispirms pamēģini kaut ko prastāku, lai saprastu vai ir tavs (doma nav slikta), bet personīgi es,ja nopirktu to 3k vācu atmo eksemplāru ar drausmīgajiem sliekšņiem/buferiem, vai to uz pusi lētāko ssā redzamo, es domāju ka visi mani sapņi un iedomas par 9k sabruktu, žēl būtu iztērētās naudas un diez vai nopirktu nākamo
9k jābūt ir tādam, ka mirdz acis uz viņu un braukšana liek smaidīt. Mans ex9k man aizrāva elpu arī pat tad, kad vēl arkās varēja iebāzt kāju ar ziemas zābaku un, kad aizcērtot durvis priekšējam stiklam bija vēlme krist ārā. Un nebija nekādas nožēlas tērēt līdzekļus tam iznākumam, kāds viņš beigās izdevās (ja tam zilajam vai baltajām arkās varētu iebāzt kāju, es diez vai gribētu tērēt vairāk naudas par makrofleksa iepūšanu iekšā, kur nu vēl auto visa pārkrāsošanu)
Bet tas it tikai man viedoklis
9k jābūt ir tādam, ka mirdz acis uz viņu un braukšana liek smaidīt. Mans ex9k man aizrāva elpu arī pat tad, kad vēl arkās varēja iebāzt kāju ar ziemas zābaku un, kad aizcērtot durvis priekšējam stiklam bija vēlme krist ārā. Un nebija nekādas nožēlas tērēt līdzekļus tam iznākumam, kāds viņš beigās izdevās (ja tam zilajam vai baltajām arkās varētu iebāzt kāju, es diez vai gribētu tērēt vairāk naudas par makrofleksa iepūšanu iekšā, kur nu vēl auto visa pārkrāsošanu)
Bet tas it tikai man viedoklis
99 1975 Combi Coupe
900 1986 Turbo Commander edition
9³ SW 1.9 Biturbo Aero
9³ OG Convertible with b234R Powered by Jancis Stg4
Ex9000 Amethyst Violet Powered by KoreFun Stg1.5; Ex9³ SS 2003 2.0T Aero swap. Powered by Jancis; Ex9³ SW 2008 1.9 Stg1
900 1986 Turbo Commander edition
9³ SW 1.9 Biturbo Aero
9³ OG Convertible with b234R Powered by Jancis Stg4
Ex9000 Amethyst Violet Powered by KoreFun Stg1.5; Ex9³ SS 2003 2.0T Aero swap. Powered by Jancis; Ex9³ SW 2008 1.9 Stg1
Re: Daži jautājumi par 9K
Paldies visiem par viedokļiem, tie bija man patiešām vērtīgi.
Iedvesmai lasu tagad: https://blog.swedbank.lv/auto/jauns-auto-209
Iedvesmai lasu tagad: https://blog.swedbank.lv/auto/jauns-auto-209
Jauns, neliels mazlitrāžas auto izmaksu ziņā pilnīgi noteikti nebūs dārgāks par desmit gadus vecu bemberi.
- mrpinkeyes
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1406
- Joined: Tue Jan 15, 2008 8:32 am
- Location: Sigulda
- Contact:
Re: Daži jautājumi par 9K
Apsveicu! Latvijā pirki?
saab 9-5 Aero Wagon 2006
ex saab 900 1991
ex saab 9-5 Aero Wagon 2001
ex saab 900 T8 1986
ex saab 900 1991
ex saab 9-5 Aero Wagon 2001
ex saab 900 T8 1986
Re: Daži jautājumi par 9K
Paldies Nē, Itālijā.
- ZZ_ZingZeng
- Zināms jau visiem
- Posts: 296
- Joined: Thu Apr 07, 2016 10:30 am
Re: Daži jautājumi par 9K
Tad jau tas ir itāļu aero.
Tikai SAAB lietotājs kopš 1993.g.
Desmitais SAABs, pirmais dīzelis - 9-5 1.9TID vagons.
Pirms tam: 99GL Combi Coupe, 99GL, og900T, og900t, 900SPG, 2x9000aero, 9-3SE HOT, 9-5t vagons.
Desmitais SAABs, pirmais dīzelis - 9-5 1.9TID vagons.
Pirms tam: 99GL Combi Coupe, 99GL, og900T, og900t, 900SPG, 2x9000aero, 9-3SE HOT, 9-5t vagons.
Re: Daži jautājumi par 9K
Nils varētu vairāk pastāstīt par Itāļu Aero.
Re: Daži jautājumi par 9K
Piemēram, par nokauto turbīnu uz Jūrmalas šosejas vai kādu tamlīdzīgu stāstu.
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
- ZZ_ZingZeng
- Zināms jau visiem
- Posts: 296
- Joined: Thu Apr 07, 2016 10:30 am
Re: Daži jautājumi par 9K
Ir aero un itāļu aero, atšķirība pusotrā graņonkā
Tikai SAAB lietotājs kopš 1993.g.
Desmitais SAABs, pirmais dīzelis - 9-5 1.9TID vagons.
Pirms tam: 99GL Combi Coupe, 99GL, og900T, og900t, 900SPG, 2x9000aero, 9-3SE HOT, 9-5t vagons.
Desmitais SAABs, pirmais dīzelis - 9-5 1.9TID vagons.
Pirms tam: 99GL Combi Coupe, 99GL, og900T, og900t, 900SPG, 2x9000aero, 9-3SE HOT, 9-5t vagons.
Re: Daži jautājumi par 9K
Itāļu Aero bija 2.0T ar 185zs
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re: Daži jautājumi par 9K
Mhm, un Itāļu Aero bija T25, ne Mitsu ļurba virsū.
Taču ar nelielu ECU pieregulēšanu Itāļu Aero vērās līdzīgi kā stock Aero. Varbūt ne tik laba grieze apakšgalā, bet nebija slikti. Stock'ā gan tāds bišk panīcis. Nu līdzīgi kā 175 zirgu 2.3 LPT.
Taču ar nelielu ECU pieregulēšanu Itāļu Aero vērās līdzīgi kā stock Aero. Varbūt ne tik laba grieze apakšgalā, bet nebija slikti. Stock'ā gan tāds bišk panīcis. Nu līdzīgi kā 175 zirgu 2.3 LPT.
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Re: Daži jautājumi par 9K
Vērās, bet ne ilgi!
Re: Daži jautājumi par 9K
Šodien beidzot apciemoju YTC, izstāstīju par savu vēlmi nobraukt līdz 500 000 uz odometra, čaļi apskatījās un deva savu svētību.
Protams, eļļas noplūdes visur, tosols kaut kur tek, ķēde iet uz beigām, aizmugurē vienā spārnā bijusi bukte, miglinieki izrūsējuši un cilindros ir manāms uzdegums, tā, ka darba pietiks
Protams, eļļas noplūdes visur, tosols kaut kur tek, ķēde iet uz beigām, aizmugurē vienā spārnā bijusi bukte, miglinieki izrūsējuši un cilindros ir manāms uzdegums, tā, ka darba pietiks
Re: Daži jautājumi par 9K
Būtu braucis mierīgu sirdi līdz tiem 500k un lieki nestresotu. Varbūt izvilktu, varbūt nē..
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361