Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Sveiki foruma biedri! Nesen saskāros ar tādu problēmu, ka spidometrs un tahometrs rāda nepareizi, pie noslāpēta dzinēja bultiņas neatgriežas pie 0 atzīmes, varbūt kāds ir saskāries ar līdzīgu problēmu kur ir vaina, paldies!?
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Varēji jau arī modeli un izlaiduma gadu precizēt
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Saabs 9-3 2010.gada 1.9 tdi. Bildē piedarbināts dzinējs stāvot uz vietas.
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Sveiki,
man ir divi jautājumi par disku offsetiem.
Saab 9-3 MY2000 manuālis saka:
1) vai pareizi saprotu, ka 9-3og ideālais offsets priekš 15'' diskiem ir ET41, bet "savietojamības pēc" ražotājs ļauj likt arī ET49? Kaut kur uz auto ir atrodama tabula ar precīziem offsetiem?
2) saprotu, ka vieni un tie paši diski teorētiski dabūjami ET41 un ET49 variantā. Ja ET41 tiešām ir rūpnīcas vērtība, tad uz ET49 teorētiski vajadzētu likt 8mm flančus, lai nebūtu lieka slodze uz ass gultņiem?
man ir divi jautājumi par disku offsetiem.
Saab 9-3 MY2000 manuālis saka:
Spriežot pēc Wheel-Size.com informācijas var saprast, ka:• Wheels larger than 16” must not be fitted on the Saab 9-3. For Viggen models the wheel should not be larger than 17”. The maximum permissible offset for the 9-3 is 49 mm and for the Viggen 42 mm.
• When fitting wheels on a 9-3, please note that a 15” wheel should be used on 9-3 Coupé and 5-door models, and nothing smaller than 16” wheel should be used for Viggen models. Fitting a smaller size wheel on a Viggen is not possible due to the size of the brake discs.
Interneta forumos, raksta, ka 9-3OG offsets ir ET49 (tieši tāpat kā GM/Opel/Vectra), to arī SAAB autorizētais serviss raksta čalim, kam ir līdzīgs jautājums kā man:a) 900NG 15'' un 16'' diskiem offsets ir ET49, bet 17'' ET45
b) 9-3OG 15'' un 16'' diskiem offsets ir ET41, bet 17'' ET45
Vācu forumā kāds raksta, ka līdz 1999. gadam bija ET49, bet sākot ar 2001 ET49. Tālāk uzreiz viņu apstrīd, sakot, ka tikai 9-3og bija tikai ET49.I have received also response from Saab Automobile Parts AB, SWE:
'...the rim will fit, but the ET value is different...on old it is 49 and on new 41. This can cause increased wearing for the wheel bearing. We cannot recommend this.'
https://saabworld.net/showthread.php?t=28351
1) vai pareizi saprotu, ka 9-3og ideālais offsets priekš 15'' diskiem ir ET41, bet "savietojamības pēc" ražotājs ļauj likt arī ET49? Kaut kur uz auto ir atrodama tabula ar precīziem offsetiem?
2) saprotu, ka vieni un tie paši diski teorētiski dabūjami ET41 un ET49 variantā. Ja ET41 tiešām ir rūpnīcas vērtība, tad uz ET49 teorētiski vajadzētu likt 8mm flančus, lai nebūtu lieka slodze uz ass gultņiem?
- ZZ_ZingZeng
- Zināms jau visiem
- Posts: 296
- Joined: Thu Apr 07, 2016 10:30 am
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Nu es skatītos te https://www.wheel-size.com/size/saab/9-3/1999/ .
Tikai SAAB lietotājs kopš 1993.g.
Desmitais SAABs, pirmais dīzelis - 9-5 1.9TID vagons.
Pirms tam: 99GL Combi Coupe, 99GL, og900T, og900t, 900SPG, 2x9000aero, 9-3SE HOT, 9-5t vagons.
Desmitais SAABs, pirmais dīzelis - 9-5 1.9TID vagons.
Pirms tam: 99GL Combi Coupe, 99GL, og900T, og900t, 900SPG, 2x9000aero, 9-3SE HOT, 9-5t vagons.
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Var likt arī jebkurus OE diskus no 9-5 1997-2001, derēs
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
9-5 diski ar et 49 baigi lien arkā iekšā. 9-3 diski ar et41 arī lien bet ne tik traki.
SAAB 900og cv
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
šodien parādījās līdzīga problēma kā video. Video grūti saprast bet pa lielam uz dažām minūtēm izsita baltu dūmu, pat īsti nevarēja saprast no kurienes jo nekādas noplūdes nekonstatēju, pēc smaržas likās vairāk kā tvaiks nevis dūms. Ir kādas idejas kas tas varētu būt, jo vairāk nekādu simtomu nebija, dūmi pazuda nekas nesulo mašīna brauc bez problēmām.
https://youtu.be/CncH5g1EWxs?si=Rvf1hVLM32_e7TOM
https://youtu.be/CncH5g1EWxs?si=Rvf1hVLM32_e7TOM
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Ja dzinēja darbība neizmainījās, tad tik pat labi tā varēja būt priekšapsilde. Ja nemaldos, viņa ieslēdzas automātiski pie +8 un zemāk. Dūmi nāks no motortelpas apakšas. Jāsaprot, vai auto ar tādu ir aprīkots.
Paralēli panelī iedegsies dzeltens simbols. Attēlā pie degvielas lampiņas
Paralēli panelī iedegsies dzeltens simbols. Attēlā pie degvielas lampiņas
V70 un Saab 9-3
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Viss kārtībā, pie izpūtēja bija pielipis gumijas sūds kurš garoja.
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Sveicināti, 9-3 2008 gads, lielākā daļa klipši, kas paverot haubi tur priekšējo bamperi gadiem ejot ir pazuduši, kāds var pateikt kur nopirkt, vai kādi izmēri ir nepieciešami, no skata ir līdzīgi šiem Links uz britu ebay. Būs īstie?
Volvo XC90, A/T, 2006
9-3, Sport Estate, A/T, 2008
9-3, Sport Estate, A/T, 2008
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Vajadzētu būt. Līdzīgi ir. Bet nu galvenais lai tās 2 skrūves pa malām ir
SAAB 900og cv
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
-
- Jauniņais
- Posts: 1
- Joined: Sat Feb 17, 2024 10:48 pm
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Sveiki vai kādam ir sadales vārpstas fiksatori Saab 9-3 aero 2.0t B207R motoram. Labprāt noritētu.