Detaļas no 9000`ā
Re:Detaļas no 9000`ā
Principā būtu labi, ja spārnu izgriezt gandrīz visu. Tas ir sākot no aizmugurējiem durvīm un līdz tai vietai, kur tas aiziet uz jumtu. Būtībā viss spārns, kopā ar arku.:)
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re:Detaļas no 9000`ā
Arnij, jūs nevarētu atvest abus lukturus, gan kreiso, gan labo. Varbūt vajadzēs abus.
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re:Detaļas no 9000`ā
suutiju tikko iszinju.vispaar interesee klimata kontroles ventilaators(ja shitam ir klimata kontrole).neesmu paarliecinaats ,bet , iespeejams ,ka ventilaatori klimatam un parastajai pechkai ir vienaadi.
Re:Detaļas no 9000`ā
Atkārtošos!
Interesē gumijas truba no gaisa filtra uz turbīnu.
Trubas nr. virsū - 4020822.
Ja ir tad ņemu!
Interesē gumijas truba no gaisa filtra uz turbīnu.
Trubas nr. virsū - 4020822.
Ja ir tad ņemu!
Re:Detaļas no 9000`ā
Ja saņemšos šādos laika apstākļos sētā noskrūvēt to ventilatoru (pat vasarā tas ir diezgan ķēpīgi-pats savam mainīju:S ), tad sestdien atvestu uz Rīgu. Lietots, bet labs.vasjad wrote:suutiju tikko iszinju.vispaar interesee klimata kontroles ventilaators(ja shitam ir klimata kontrole).neesmu paarliecinaats ,bet , iespeejams ,ka ventilaatori klimatam un parastajai pechkai ir vienaadi.
Re:Detaļas no 9000`ā
Meklēju kārbu tomāta 2.3t, 93g. vai ir un pa cik?
Paldies!
Paldies!
Re:Detaļas no 9000`ā
Meklēju augšējos motora spilvenus 9K- šinī gadījumā acīmredzot kopā ar vsu to dzelzi - noskrūvēt un saskrūvēt to visu komplektu uz auto nevajadzētu būt problēmām
Re:Detaļas no 9000`ā
Yukki, vai tad lietotus ir jēga likt? Un nav obligāti ar visu "dzelzi" jeb atsaiti, jo tās bukses var ar novilcēju dabūt ārā. Atpakaļ iekš tās atsaites var vēsā mierā ar jebkādu presi iespiest, tikai jārauga, lai bukse nesašķiebjas. Pašā kronšteinā, kas pie motora bloka, gan ir bišķu saražģītāk dabūt iekšā, jo vietas tur tā pamazāk. Tur vajag uztaisīt ievelkamo uzparikti no pietiekami garas skrūves, divām lielām paplāksnēm un attiecīga diametra metāla gredzena (var kādai atbilstoša diametra caurulei nogriezt galu), ko pret kronšteina maliņu atbalstīt. Var jau ņemt pašu kronšteinu nost, bet tas, man šķiet, ir sarežģītāk, jo tad laikam jāņem nost arī ģenerātors un sazin kas vēl.
2003. 9-5 W 2,3 t
Re:Detaļas no 9000`ā
Nu mana argumentācija pagaidām tāda:GuntisG wrote:Yukki, vai tad lietotus ir jēga likt? Un nav obligāti ar visu "dzelzi" jeb atsaiti, jo tās bukses var ar novilcēju dabūt ārā. Atpakaļ iekš tās atsaites var vēsā mierā ar jebkādu presi iespiest, tikai jārauga, lai bukse nesašķiebjas. Pašā kronšteinā, kas pie motora bloka, gan ir bišķu saražģītāk dabūt iekšā, jo vietas tur tā pamazāk. Tur vajag uztaisīt ievelkamo uzparikti no pietiekami garas skrūves, divām lielām paplāksnēm un attiecīga diametra metāla gredzena (var kādai atbilstoša diametra caurulei nogriezt galu), ko pret kronšteina maliņu atbalstīt. Var jau ņemt pašu kronšteinu nost, bet tas, man šķiet, ir sarežģītāk, jo tad laikam jāņem nost arī ģenerātors un sazin kas vēl.
1.auto jau brīnumainā kārtā ir pārdzīvojis vairākkārtējus draudus doties pelnītā atpūtā un katru gadu tiek remontēts kā pēdējo reizi, ģimenes budžetā tam vairs nav atvēlēta izdevumu aile:)
2.tā kā spilveni ir vajadzīgi uz max gadu, pieļauju, ka no kāda jau norakstīta auto tie šim mērķim kalpos lieliski, jo manējie ir pilnīgi norauti
3.ar dzelzi kopā, jo man tā šķiet ērtāk - pa sviestmaizi nopērku to dzelzi kopā ar normālām gumijām un 5 min laikā pats apmainu bez visādas tur spectehnikas un skrūvspīlēm vai vismaz pussimta atstāšanas servisam, pareizi?
Re:Detaļas no 9000`ā
Ja tikai gadu un retas braukšanas reizes jāizvelk, tad varētu piekrist, ka jauniem nav jēgas.
Kaut gan jauni vasaras vidū "Autogrosā" maksāja 5,50 Ls gabalā.
Bet to spilvenu, kurš pie motora kronšteina klāt, bez "spectehnikas" domāju, ka nenomainīsi.:)
Kaut gan jauni vasaras vidū "Autogrosā" maksāja 5,50 Ls gabalā.
Bet to spilvenu, kurš pie motora kronšteina klāt, bez "spectehnikas" domāju, ka nenomainīsi.:)
2003. 9-5 W 2,3 t
Re:Detaļas no 9000`ā
Iepriekš neizdevās iedabūt bildi.
Ar sarkanu līniju apvilkts tas spilvens kuru grūtāk nomainīt.
2003. 9-5 W 2,3 t
Re:Detaļas no 9000`ā
Pirms avārijas uzliku savam jaunus. Varam sarunāt.Yukki wrote:Meklēju augšējos motora spilvenus 9K- šinī gadījumā acīmredzot kopā ar vsu to dzelzi - noskrūvēt un saskrūvēt to visu komplektu uz auto nevajadzētu būt problēmām
-
- Jauniņais
- Posts: 7
- Joined: Wed Mar 25, 2009 8:54 am
Re:Detaļas no 9000`ā
Labdien, vai jūs pārdodat datoru no ta saab? tas kas ir salona, tur kur rada pulksteni u.tml.un amortizatori un tas brinums kas tur kapotu vala un stiklinu lampai durvim, labejai malejai?
Re:Detaļas no 9000`ā
Ups, nepiefiksēju, rakstu un nelasu:). Iegādāju jaunus, nebija dārgi, bet tagad vajag apakšējos, tos jaunus nu nekādi nepirkšu - ir kādam piedāvājumā (Kārbas balsts (spilvens-blīve) nosēdies unDiks wrote:Pirms avārijas uzliku savam jaunus. Varam sarunāt.Yukki wrote:Meklēju augšējos motora spilvenus 9K- šinī gadījumā acīmredzot kopā ar vsu to dzelzi - noskrūvēt un saskrūvēt to visu komplektu uz auto nevajadzētu būt problēmām
Motora spilveni (priekš.atrauts, aizmug hidrauliskais iztecējis))?