tukšgaitas apgriezieni
tukšgaitas apgriezieni
Sveiciens visiem! Caur search neko neatradu tāpēc jaunā topikā. Problēma sekojoša- tukšgaitā nevienmērīgi apgriezieni- no 900 nokrīt uz aptuveni 700, noraustās it kā pazustu viens cilindrs un atkal stādā normāli un tā visu laiku. Arī pēc uzgāzēšanas apgriezieni kādu brīdi stāv uz 1200 un tad lēnām nostājas uz 900, lai sāktu raustīties. Vizuāli visas trubiņas vietā, sveču maiņa neko nedeva. Biju Vikingos, bet viņiem izmainīts darba laiks:( līdz 15:00. Pirmdien došos uz diagnostiku, bet varbūt jau tagad kādam ir idejas uz ko gatavoties. Jau iepriekš pateicos.
Re:tukšgaitas apgriezieni
varbūt droseļvarsts ir vainīgs
Re:tukšgaitas apgriezieni
Vai tā raustīšanās ir visu laiku? Man arī tā ir ( un jau ilgāku laiku), bet īpaši nepievēršu tam uzmanību. Ievēroju ka tā raustīšanās notiek kad ieslēdzas ACC kompresors, kas rada papildus slodzi dzinējam, attiecīgi nokrīt apgriezieni, bet dzinēja vadība pēc tam izlīdzina atkal šos apgriezienus. Tiesa man nekad nav cēļušies apgriezieni līdz 1200 rpm
Re:tukšgaitas apgriezieni
Tagad pēc 150 km nobraukšanas tukšgaitas apgriezieni nelēkā no 900-700, turas uz 1000, taču raustās, it kā dzinējam cilindrs sekundē izlaistu vienu ciklu. Braucot dzinēja raustīšanās nav jūtama. Ja pie uzrāviena pārslēdzot ātrumu strauji nospiež gāzi, liekas ka motors "aizrijas", ja gāzi dod lēni, tad viss ok. Tukšgaitā uzgāzējot apgriezieni krīt lēnām.
Re:tukšgaitas apgriezieni
pamēģini pamainīt sveces.
ja sajūta, ka pazūd cilindrs, tad iespējams svecēs, vai aizdedzes blokā vaina.
ja sajūta, ka pazūd cilindrs, tad iespējams svecēs, vai aizdedzes blokā vaina.
Re:tukšgaitas apgriezieni
Labāk jau būtu pieslēgt pie servisa kompja un apskatīties vai ir reāli "missfire" vai nav un ja tad jau rīkoties.
Re:tukšgaitas apgriezieni
Paldies. Pirmdien braukšu uz Vikingiem tad došu ziņu.
Re:tukšgaitas apgriezieni
Gadījumā, ja vajadzēs mainīt DI, varbūt kādam ir lieka uz pārdošanu?
Re:tukšgaitas apgriezieni
DI neiesaku pirkt lietotu, Latvijā nav stendu kur tos pārbaudīt. Tapēc labāk patērēt naudiņas un nopirkt jaunu !
Pirkt lietotu DI ir tas pats, kas pirkt kaķi maisā ;)
Pirkt lietotu DI ir tas pats, kas pirkt kaķi maisā ;)
Re:tukšgaitas apgriezieni
Priekš pārbaudes stendu nevajag (un tāda nav ne tikai Latvijā, bet tāda nav VISPĀR). Pārbaudīt DI var itin vienkārši (bez TECH) arī uz Bosch FSA motortestera. Nolietojumu gan nebūs iespējams pateikt ne ar kādiem līdzekļiem.Turbolins wrote:DI neiesaku pirkt lietotu, Latvijā nav stendu kur tos pārbaudīt. Tapēc labāk patērēt naudiņas un nopirkt jaunu !
Pirkt lietotu DI ir tas pats, kas pirkt kaķi maisā ;)
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re:tukšgaitas apgriezieni
nu tādi brīnumi arī nez kur nav atrodami :)
Re:tukšgaitas apgriezieni
Alfa motors ar kompi konstatēja ka pie dzinēja raustīšanās izrādījās vainīgas divas vaakumtrubiņas, kuras nebiju pamanījis, ka tās ieplīsušas (pie akvārija sienas). 15 minūšu darbs+ trubiņas= 20 LVL un auto atkal strādā kā labs pulkstenis .
Re:tukšgaitas apgriezieni
Šī pati aksioma ir piemērojama jauna DI iegādes gadījumā!Turbolins wrote:DI neiesaku pirkt lietotu, Latvijā nav stendu kur tos pārbaudīt. Tapēc labāk patērēt naudiņas un nopirkt jaunu !
Pirkt lietotu DI ir tas pats, kas pirkt kaķi maisā ;)
:laugh:
Re:tukšgaitas apgriezieni
Ir tikai divas atšķirības: cena un garantija ;)Nīgrais wrote:Šī pati aksioma ir piemērojama jauna DI iegādes gadījumā!Turbolins wrote:DI neiesaku pirkt lietotu, Latvijā nav stendu kur tos pārbaudīt. Tapēc labāk patērēt naudiņas un nopirkt jaunu !
Pirkt lietotu DI ir tas pats, kas pirkt kaķi maisā ;)
:laugh:
Re:tukšgaitas apgriezieni
Sveiki!
Es te pēdējās divas dienas no rīta darbinot arī šo to novēroju - Motors pielec un tad kādas 2-3 reizes it kā uzgāzē lidz 1200-1300 apgriezieniem. Bet tikai no rīta. Kad braucu pusdienās, motors arī itkā auksts, bet nekas tāds netiek novērots.. Kas pa desām?
Es te pēdējās divas dienas no rīta darbinot arī šo to novēroju - Motors pielec un tad kādas 2-3 reizes it kā uzgāzē lidz 1200-1300 apgriezieniem. Bet tikai no rīta. Kad braucu pusdienās, motors arī itkā auksts, bet nekas tāds netiek novērots.. Kas pa desām?