Chiptuning
- Nauris_t16
- Forums - otrās mājas
- Posts: 3418
- Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
- Location: Pārdaugava
Re:Chiptuning
Darbojas viņi tīri matemātiski, uz paātrinājumu līdz 100km/h. Tikai saabiem ir tā problēma, ka pāris parametri var palikt nezināmie vai arī tikai aptuveni, jo nav, piemēram, atrodami i-netā
900aero clubsport #8
Re:Chiptuning
ar automatu un chiposanu jabut looooti uzmanigiem,skirem wrote:Automātiem tiek ierobežoti Nm, ja nemaldos uz 9-5 griesti bija ~400 Nm, bet HP jau var celt.
softu jau izmaina bet dzelzi vai var lidzi turet? Taja pasa Recro kur labo transmisijas, man paradija chipota volvo 2.5 karbu, kurai izluzis ieka pirksts del nenormala griezinieka. Talak jau varat iedomaties kadi putraimi ieksa izveidojas.
vel maniju x5 karbu kurai visp, pats ramis ( apvalks) parplisis!
iemesls - parak lela jauda siem dzelziem + neadekvata braukana ( no tehnikas skatpunkta, nevis jaudas)
Re:Chiptuning
Automaatu nevar sameeriit jo nevar ielikt piem. 4tajaa vai 3sajaa robaa un atvilkt no nulles liidz galam. Un tas ka automaatam ir lielaaka biistamiiba cipojot nekaa manuaalajai ir MIITS!
Re:Chiptuning
Gudri cilvēki saka, ka automāts tur līdz 400 NM!vidvuds wrote:ar automatu un chiposanu jabut looooti uzmanigiem,skirem wrote:Automātiem tiek ierobežoti Nm, ja nemaldos uz 9-5 griesti bija ~400 Nm, bet HP jau var celt.
softu jau izmaina bet dzelzi vai var lidzi turet? Taja pasa Recro kur labo transmisijas, man paradija chipota volvo 2.5 karbu, kurai izluzis ieka pirksts del nenormala griezinieka. Talak jau varat iedomaties kadi putraimi ieksa izveidojas.
vel maniju x5 karbu kurai visp, pats ramis ( apvalks) parplisis!
iemesls - parak lela jauda siem dzelziem + neadekvata braukana ( no tehnikas skatpunkta, nevis jaudas)
Re:Chiptuning
Varbūt kads var cilvēcīgi izskaidrot kas mainās ja exshaust un intake camshaft lenķi ( ugol krieviski ???) paliek + vai - piemēram 5-10 un ka būtu jāliek lai v4 dzinējs raitāk strādātu?
Re:Chiptuning
Teorija vēsta, ka mainoties dzinēja apgriezieniem un slodzei, jāmainās arī aizdedzes leņķim, ieplūdes un izplūdes fāzu lenķiem un ciet/vaļā attiecībai.Gregers wrote:Varbūt kads var cilvēcīgi izskaidrot kas mainās ja exshaust un intake camshaft lenķi ( ugol krieviski ???) paliek + vai - piemēram 5-10 un ka būtu jāliek lai v4 dzinējs raitāk strādātu?
Tad nu pretjautājums: Kādos apgriezienos un pie kādām slodzēm vēlies dabūt "raitāku strādāšanu"?
:P
Re:Chiptuning
es runaju tikai par to ko redzeju... nevis izlasiju vai putnins pacivinajastefs wrote:Automaatu nevar sameeriit jo nevar ielikt piem. 4tajaa vai 3sajaa robaa un atvilkt no nulles liidz galam. Un tas ka automaatam ir lielaaka biistamiiba cipojot nekaa manuaalajai ir MIITS!
Re:Chiptuning
Aha. Runa iet par VW Golf 3 1.8 un doma ir tagad viņu lauzšanai pa laukiem, tātad visdrīzāk būs pie augstiem apgriezieniem :)Nīgrais wrote:Teorija vēsta, ka mainoties dzinēja apgriezieniem un slodzei, jāmainās arī aizdedzes leņķim, ieplūdes un izplūdes fāzu lenķiem un ciet/vaļā attiecībai.Gregers wrote:Varbūt kads var cilvēcīgi izskaidrot kas mainās ja exshaust un intake camshaft lenķi ( ugol krieviski ???) paliek + vai - piemēram 5-10 un ka būtu jāliek lai v4 dzinējs raitāk strādātu?
Tad nu pretjautājums: Kādos apgriezienos un pie kādām slodzēm vēlies dabūt "raitāku strādāšanu"?
:P
Palīgos ir opis kurš māk skrūvēt, bet neko nesaprot :) ir ideja uztaisīt auto ar kuru mācīt sīkajiem braukt un valdīt, bet kamēr aug vēl pāris gadus, ķīlēsim un testēsim :laugh:
Re:Chiptuning
Bīstamība ir neatbilstošā lietošanā, cilvis uzčipo un nu tig gāž, nu tik liekas auto ir kļuvis par sacīkšu vāģi vot i kārba jūk, bet ja iegūtos NM izmantotu apdzīšanai utt tad viss būtu ok, to resursa samazināšanaos pat nejustu.vidvuds wrote:es runaju tikai par to ko redzeju... nevis izlasiju vai putnins pacivinajastefs wrote:Automaatu nevar sameeriit jo nevar ielikt piem. 4tajaa vai 3sajaa robaa un atvilkt no nulles liidz galam. Un tas ka automaatam ir lielaaka biistamiiba cipojot nekaa manuaalajai ir MIITS!
-
- Zināms jau visiem
- Posts: 190
- Joined: Wed Jun 25, 2008 3:02 am
- Location: Íekava
Re:Chiptuning
nu bet manuaalo rezhiimu tachu var atvikt cik grib katraa robaa? tad kur sleepjas taa probleema, lai nevareetu nomeeriitstefs wrote:Automaatu nevar sameeriit jo nevar ielikt piem. 4tajaa vai 3sajaa robaa un atvilkt no nulles liidz galam. Un tas ka automaatam ir lielaaka biistamiiba cipojot nekaa manuaalajai ir MIITS!
Re:Chiptuning
pirmajaa jau jaudu nemeera, cik zinu... un otro tu nevari dabuut no nulles, tapat ka tresho.. ja ieliek pārsēgu uz 3, tad viš aiziet no pirmaa liidz trešajam un ceturtajaa neiesledzasStamersons wrote:nu bet manuaalo rezhiimu tachu var atvikt cik grib katraa robaa? tad kur sleepjas taa probleema, lai nevareetu nomeeriitstefs wrote:Automaatu nevar sameeriit jo nevar ielikt piem. 4tajaa vai 3sajaa robaa un atvilkt no nulles liidz galam. Un tas ka automaatam ir lielaaka biistamiiba cipojot nekaa manuaalajai ir MIITS!
SAAB 900og cv
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
Re:Chiptuning
cik lasiju tad "Winter" rezima vins sak ar 3so. :PAinars wrote:pirmajaa jau jaudu nemeera, cik zinu... un otro tu nevari dabuut no nulles, tapat ka tresho.. ja ieliek pārsēgu uz 3, tad viš aiziet no pirmaa liidz trešajam un ceturtajaa neiesledzasStamersons wrote:nu bet manuaalo rezhiimu tachu var atvikt cik grib katraa robaa? tad kur sleepjas taa probleema, lai nevareetu nomeeriitstefs wrote:Automaatu nevar sameeriit jo nevar ielikt piem. 4tajaa vai 3sajaa robaa un atvilkt no nulles liidz galam. Un tas ka automaatam ir lielaaka biistamiiba cipojot nekaa manuaalajai ir MIITS!
Re:Chiptuning
ar otro :PMalder wrote:cik lasiju tad "Winter" rezima vins sak ar 3so. :PAinars wrote:pirmajaa jau jaudu nemeera, cik zinu... un otro tu nevari dabuut no nulles, tapat ka tresho.. ja ieliek pārsēgu uz 3, tad viš aiziet no pirmaa liidz trešajam un ceturtajaa neiesledzasStamersons wrote: nu bet manuaalo rezhiimu tachu var atvikt cik grib katraa robaa? tad kur sleepjas taa probleema, lai nevareetu nomeeriit
SAAB 900og cv
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
Re:Chiptuning
nee veci, ziemas rezima ar 3. atrumu sak, pat owners manuali iedrukats:
The Winter mode facilitates pulling away and
driving on icy roads. Third gear is selected automatically
for pulling away to reduce wheelspin.
Winter mode can be selected when the engine
is running by pressing the ”W” button on the
selector-lever surround. It cannot be selected
when the selector lever is in position 2 or 1.
Note: It is still possible to use kick-down in the
Winter mode, in which case a change-down to
1st or 2nd will take place.
bet nu ja vispar. Ka ta automatam nevar jaudu nomerit?! sanak ka masinam ar automatisko karbu pieraxtitie jaudas radijumi ir fufelis?
Drosi ka var nomerit, tik chiptuningam tadas tehnikas nav LV?! vai drizak ta nav?!
The Winter mode facilitates pulling away and
driving on icy roads. Third gear is selected automatically
for pulling away to reduce wheelspin.
Winter mode can be selected when the engine
is running by pressing the ”W” button on the
selector-lever surround. It cannot be selected
when the selector lever is in position 2 or 1.
Note: It is still possible to use kick-down in the
Winter mode, in which case a change-down to
1st or 2nd will take place.
bet nu ja vispar. Ka ta automatam nevar jaudu nomerit?! sanak ka masinam ar automatisko karbu pieraxtitie jaudas radijumi ir fufelis?
Drosi ka var nomerit, tik chiptuningam tadas tehnikas nav LV?! vai drizak ta nav?!
Re:Chiptuning
Nu tad tik jaiepērk tematiska grāmata un jāsāk vīlēt.:)Gregers wrote: Aha. Runa iet par VW Golf 3 1.8 un doma ir tagad viņu lauzšanai pa laukiem, tātad visdrīzāk būs pie augstiem apgriezieniem :)
Palīgos ir opis kurš māk skrūvēt, bet neko nesaprot :) ir ideja uztaisīt auto ar kuru mācīt sīkajiem braukt un valdīt, bet kamēr aug vēl pāris gadus, ķīlēsim un testēsim :laugh:
Lietderīgāk gan pirms vīlēšanas un iepirkšanās veikt
matemātiskus aprēķinus, tas, galu beigās, ir pat interesantāk kā bezjēdzīgi grozīt zobratus. :laugh:
Citādi būs kā parasti - likšu sprauslas ar lielāku ražību!
Nu tik būs šķūnings! Izmet kāpostu, iznieko laiku,
bet rezultats = 0! (pašam šķūningotājam gan šķiet, ka nu pat vismaz 100 kleperi klāt):woohoo: :woohoo: :woohoo:
Lai gan matemātika saka - ne sūnu tā naffff. :P
Šis tas jau atrodams arī caur gooooogle tipa zem "camshaft theory".
;)