beidzās strāva
-
- Eksperts, ne tehniskais
- Posts: 121
- Joined: Thu Jan 08, 2009 7:46 am
- Location: Latvia, Tukums
beidzās strāva
Sveiki, tagad tumšs un auksts laukā, bet aķītis beigts un pielaist nevar!
emm.. kādi izmēri varētu būt SAAB 9-3, 2002. gada 2.3l turbo dīzelim?
Garums (mm):278
Platums (mm):175
Augstums (mm):190
Kapacitāte (Ah):75
Starta strāva (A):680
šitāds diez derētu??
un vai piemēram kad izņem aķīti laukā un atstāj pilnīgi bez strāvas uz pāres sekundēm, tad maģis nevar nobloķēties un pēc tam prasīt pin kodu? jo tādu nezinu...
emm.. kādi izmēri varētu būt SAAB 9-3, 2002. gada 2.3l turbo dīzelim?
Garums (mm):278
Platums (mm):175
Augstums (mm):190
Kapacitāte (Ah):75
Starta strāva (A):680
šitāds diez derētu??
un vai piemēram kad izņem aķīti laukā un atstāj pilnīgi bez strāvas uz pāres sekundēm, tad maģis nevar nobloķēties un pēc tam prasīt pin kodu? jo tādu nezinu...
Re:beidzās strāva
Ivarings wrote:Sveiki, tagad tumšs un auksts laukā, bet aķītis beigts un pielaist nevar! :D
emm.. kādi izmēri varētu būt SAAB 9-3, 2002. gada 2.3l turbo dīzelim?
Garums (mm):278
Platums (mm):175
Augstums (mm):190
Kapacitāte (Ah):75
Starta strāva (A):680
šitāds diez derētu??
un vai piemēram kad izņem aķīti laukā un atstāj pilnīgi bez strāvas uz pāres sekundēm, tad maģis nevar nobloķēties un pēc tam prasīt pin kodu? jo tādu nezinu...
tiizelim lielakus amperus vajadzetu. manam 2.0 benzinam 75 stav tagad, tev labak kadus 90 ja ne 100
Re:beidzās strāva
man pus dienu nebija akitis, un 3 dienas bija iznemts magis nekas nenoblokejas.
paskaties specifikacijas kadu tev vajag pac Ah, cik es saprotu tie ir standarti. !!!GALVENAIS SKATIES KURA PUSE + UN -!!!
un kas tas par 2,3 dizeli tadu vispar? :blink:
paskaties specifikacijas kadu tev vajag pac Ah, cik es saprotu tie ir standarti. !!!GALVENAIS SKATIES KURA PUSE + UN -!!!
un kas tas par 2,3 dizeli tadu vispar? :blink:
Re:beidzās strāva
Man 2.3 arī 75nieks stāvēja. Uzliku tādu pašu jaunu no DETAs plaukta.vidvuds wrote:Ivarings wrote:Sveiki, tagad tumšs un auksts laukā, bet aķītis beigts un pielaist nevar! :D
emm.. kādi izmēri varētu būt SAAB 9-3, 2002. gada 2.3l turbo dīzelim?
Garums (mm):278
Platums (mm):175
Augstums (mm):190
Kapacitāte (Ah):75
Starta strāva (A):680
šitāds diez derētu??
un vai piemēram kad izņem aķīti laukā un atstāj pilnīgi bez strāvas uz pāres sekundēm, tad maģis nevar nobloķēties un pēc tam prasīt pin kodu? jo tādu nezinu...
tiizelim lielakus amperus vajadzetu. manam 2.0 benzinam 75 stav tagad, tev labak kadus 90 ja ne 100
Re:beidzās strāva
75 deta benziniekam ir tiesi laika :) man tads ar, bet tizelim visticamak 2.2Tid ka jau drukaju 100 ieteiktu :)chippy wrote:Man 2.3 arī 75nieks stāvēja. Uzliku tādu pašu jaunu no DETAs plaukta.vidvuds wrote:Ivarings wrote:Sveiki, tagad tumšs un auksts laukā, bet aķītis beigts un pielaist nevar! :D
emm.. kādi izmēri varētu būt SAAB 9-3, 2002. gada 2.3l turbo dīzelim?
Garums (mm):278
Platums (mm):175
Augstums (mm):190
Kapacitāte (Ah):75
Starta strāva (A):680
šitāds diez derētu??
un vai piemēram kad izņem aķīti laukā un atstāj pilnīgi bez strāvas uz pāres sekundēm, tad maģis nevar nobloķēties un pēc tam prasīt pin kodu? jo tādu nezinu...
tiizelim lielakus amperus vajadzetu. manam 2.0 benzinam 75 stav tagad, tev labak kadus 90 ja ne 100
Re:beidzās strāva
Kapacitāte (Ah):75
Starta strāva (A):680
Ivarings, tevis minētais priekš 2.2TiD būs O.K.
Starta strāva (A):680
Ivarings, tevis minētais priekš 2.2TiD būs O.K.
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re:beidzās strāva
Tikko uzliku savam 2.3t tieši tādas strāvas un kapacitātes Bosch Silver! Laba atlaide ir cenuklubā!!! Minimālais, ko vajag benzīnniekam vismaz 520/65!lawyer wrote:Kapacitāte (Ah):75
Starta strāva (A):680
Ivarings, tevis minētais priekš 2.2TiD būs O.K.
Dīzelīšiem jau gan noteikti niknākus vajag;)
SAAB 9-5 2,3t '99 & VOLVO
Re:beidzās strāva
Dīzelīšiem, cik atceros, vajadzēja starta strāvu vismaz 600A un 75Ah...
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
-
- Eksperts, ne tehniskais
- Posts: 121
- Joined: Thu Jan 08, 2009 7:46 am
- Location: Latvia, Tukums
Re:beidzās strāva
tiko pasūtīju xnetā punkts elvē šitādu ten -> http://www.xnet.lv/index.php?zoomid=50695
pa piegādi vienīgi sālīti sanāk 15ls kopā ar visu akolamātoru 72ls
nja.. traki dārgi, bet ko darīt ja no rīta pielaist nevar? :D
pa piegādi vienīgi sālīti sanāk 15ls kopā ar visu akolamātoru 72ls
nja.. traki dārgi, bet ko darīt ja no rīta pielaist nevar? :D
Re:beidzās strāva
Klausaties tauta!! Kādas pazīmes ir ka akumulators ir pašvaks?? Ja kompis ik pēc piešķilšanas pārstartējas, tā var būt viena no pazīmēm?
Re:beidzās strāva
Nu un datoru, ka katru reizi slēdz pa jaunam iekšā - vai`t šis uzreiz aiziet? ;) :DBrrrrrr wrote:Klausaties tauta!! Kādas pazīmes ir ka akumulators ir pašvaks?? Ja kompis ik pēc piešķilšanas pārstartējas, tā var būt viena no pazīmēm?
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re:beidzās strāva
Nē... bet nu vai tad katru reizi piešķiļot ir pulksteni jāregulē un datumu???:woohoo: :woohoo: :woohoo:
Re:beidzās strāva
:laugh: :laugh: :laugh: muahahaBrrrrrr wrote:Nē... bet nu vai tad katru reizi piešķiļot ir pulksteni jāregulē un datumu???:woohoo: :woohoo: :woohoo:
Re:beidzās strāva
Nu bļļoda.. es te nopietni prasu... ja katru reizi viss pa nullēm tiek nomests - tā ir akumulatora vaina vai paša kompja?
Re:beidzās strāva
a ka lec? normali jeb ar mokam?Brrrrrr wrote:Nu bļļoda.. es te nopietni prasu... ja katru reizi viss pa nullēm tiek nomests - tā ir akumulatora vaina vai paša kompja?