Vakar ar sesto piegājienu* tika izieta TA. Un līdz ar to ir noslēdzies pirmais posms Saab 900ep darbos. Projekts tiek pauzēts.**
Šobrīd paveiktais:
1.Nomainīts/ restaurēts viss sajūga komplekts
2.GM55804 kārba*** nomainīta uz GM457xx, paturot primary type 8.****
3.Galvenais bremžu cilindrs jauns, kā arī nominīta bremžu šļauka.*****
4.Nomainīti/ restaurēti motora kronšteini spilveni
5.Visi motora un sistēmu šķidumu nomainīti un salieti pareizie (kārbā, stūres mehānismā u.c.)
6.Interjēra un eksterjēra detaļas:
nomainīti ieplaisājušie pagriezieni
priekšējā reste
salona gaismas slēdzis
apsildīšanas pogas
lampiņas un citas plastmasas detaļas
Bildes:
*Summējot manu atkārtoto piegājienu un iepriekšējā īpašnieka mēģinajumus.
**Neieskaitot regulārus servisa darbus
***Pieejama detaļām, ieskaitot primary type 7.
****KurBadam un citiem, kam interesē kā ir ar type8- esmu ļoti apmierināts. 90-100 kmh ātruma rpm svārstā no 1700 līdz 2000; pie 120 kmh ir starp 2500 un 3000rpm. Es tomēr nepiekritīšu KurBadam, kurš saka, ka Latvijā ir vienalga ar kādu kārbu- domāju ka uz 100kmh apgriezieni starp 2500 un 3000 rpm ir par daudz. Zinu, ka arī citi klasiski auto piedzīvo līdzīgas pārnesumu modifikācijas nolūkā pazemināt apgriezienus.
ļoti ērti ir kruīzejot piektajā ātrumā 2000rpm un pie apdzīšanas iemest četurtajā un dabūt nepieciešamos augstākos apgriezienus.
*****Tā pati, kas par iemeslu atkārtotai TA. Domāju, ka bremžu restaurācija pievienojas nākošajam izdarāmo darbu sarakstam kopā ar stūres mehānismu un sadalītāju (abos pagaidām novērsta sulošana pēc "mudrišānas" parauga).