Dažādi jautājumi par 900


Locked
alnislacis
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2156
Joined: Sun Nov 30, 2008 6:10 am

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by alnislacis »

Alright, paldies par atbildēm.

1. Šodien kārtīgi uzmetu aci līstei. Vienā galā tā ir pielīmēta, otrā galā pieāķēta, tādēļ arī karājās. Izlīdzināju līdz tai vietai, kur viņa ieāķējās un tagad tā ir gludi savā vietā. Kaut kad būs jāielīmē pilnīgi visā garumā.

2.Varētu būt ka kondicionētāja. Bet ja stūres pastiprinātājam arī ir skriemelis un spriegotājs, tad drīzāk gultnis beigts tam. Lai vaikā teholoģija skaidra- izpresēts un ielikts gultnis.

Paldies, anyway.
User avatar
eidis
Zināms jau visiem
Zināms jau visiem
Posts: 268
Joined: Thu Aug 30, 2007 4:58 am
Location: Rîga

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by eidis »

vai kāds bij redzējis šādu OPCIJU?

Image
KurBads
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3218
Joined: Thu Jan 17, 2008 3:00 pm

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by KurBads »

vietā nepieskrūvēts sēdeklis ...:) ?
Vai arī special kādam apaļākam vai garākam šoferītim.
eidis wrote:vai kāds bij redzējis šādu OPCIJU?

Image
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
alnislacis
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2156
Joined: Sun Nov 30, 2008 6:10 am

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by alnislacis »

Es pieņemu, ka cilvēkiem ar īpašām vajadzībām. Protams, pie tiem nav pieskaitāmi tie 2m un vairāk.
User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7731
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by KoreFun »

Labdien, lieta sekojoša:
Tukšgaitas apgriezienos sāka mirgot eļļas lampiņa:( Eļļa mainīta pirms 2000 km, līmenis starp MIN un MAX (aukstam dzinējam) Tiesa tukšgaitas apgriezieni ir nedaudz par maz, ap 600-700 (Agrāk pie tiem pašiem apgriezieniem nekas nemirgoja). Bet lampiņa sāk mirgot konstanti pābraucot kādus 30 min, ne ātrāk, ja nedaudz nospiest gāzi (pacelt apgriezienus līdz kādiem 800-900) tad lampiņa nodziest. Kas varētu būt par vainu?
Iepriekš paldies.
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag :)

9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
KurBads
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3218
Joined: Thu Jan 17, 2008 3:00 pm

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by KurBads »

KoreFun wrote:Labdien, lieta sekojoša:
Tukšgaitas apgriezienos sāka mirgot eļļas lampiņa:( Eļļa mainīta pirms 2000 km, līmenis starp MIN un MAX (aukstam dzinējam) Tiesa tukšgaitas apgriezieni ir nedaudz par maz, ap 600-700 (Agrāk pie tiem pašiem apgriezieniem nekas nemirgoja). Bet lampiņa sāk mirgot konstanti pābraucot kādus 30 min, ne ātrāk, ja nedaudz nospiest gāzi (pacelt apgriezienus līdz kādiem 800-900) tad lampiņa nodziest. Kas varētu būt par vainu?
Iepriekš paldies.
bāc, tev nav vispār spiediena. Cik zinu, tad lampiņa iedegas pie kaut kādiem 0,4 bar kamēr normāli tukšgaitā vajadzētu būt ap 2 bar. Pie 2000 rpm jābūt min 2,7 bar ...

Kāds gudrāks pateiks kur varētu būt problēma ... eļļas sūknis varbūt noklājies tā diezgan strauji.
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7731
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by KoreFun »

Nu un to sūkni, laikam, bez motora izņemšanas nenomainīt, jā?:unsure:

A kādu vajag manometru, un kā pieslēgt, lai izmērīt spiedienu? To jāieskrūvē spiediena dēvēja vietā?
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag :)

9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
KurBads
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3218
Joined: Thu Jan 17, 2008 3:00 pm

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by KurBads »

KoreFun wrote:Nu un to sūkni, laikam, bez motora izņemšanas nenomainīt, jā?:unsure:

A kādu vajag manometru, un kā pieslēgt, lai izmērīt spiedienu? To jāieskrūvē spiediena dēvēja vietā?
sūkni var noņemt bez motora izcelšanas. Pacel auto vai palien apakšā uz bedres, noņem kloķvārpstas galā esošo skriemeli (piedzen siksnas uz ūdens sūkni un ģeneratoru, ka arī A/C kompresoru, ja tāds ir. Pēc tam atskrūvēsi kaut kādas 5-7 8mm (ja nemaldos) skrūves un no kloķenes gala nomauksi sūkņa korpusu (ar saļņiku vidū). Tajā atradīsies zobratu gredzeni, kas arī ir visas sūkņa iekšas. Nezinu vai mēdz būt, ka tie zobrati izjūk ...?
Pie viena vari nomainīt to saļņiku.
Bet iespējams, ka tas sūknis nemaz nav vainīgs ...
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
User avatar
Nauris_t16
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3418
Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
Location: Pārdaugava

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by Nauris_t16 »

Sāc ar elektrības pārbaudi, sensora nomaiņu un tikai tad ķeries pie sūkņa jaukšanas. Vismaz tas būtu loģiski sākt ar vienkāršāko :P
900aero clubsport #8
User avatar
Arnijs
Dievs
Dievs
Posts: 7176
Joined: Tue Jan 15, 2008 3:54 am
Location: Riga

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by Arnijs »

Pats sākums - mehāniska spiediena nomērīšana. Un pēc tam jau secinājumi un darbības.
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7731
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by KoreFun »

Labi, bet es tagad varu braukt, nebaidoties, ka dēļ maza eļļas spiediena, (visvairāk izskatās uz to versiju, pagaidām) motoram nebūs pietiekamas detaļu eļļošanas, kas parasti beidzās ar motora maiņu/kapitālo remontu:(

Protams, ka nebūtu ieteicams, ja jau kaut kas nav kārtībā, bet tomēr, cik tas var būt bīstami, jo bez auto pašlaik nekā, tāpēc jau otro dienu bremzējot spiežu uz divām pedāļiem, lai apgriezieni nekrīt zem 1000 RPM.:(

Teiksim tukšgaitas apgriezienu neliela palielināšana (~1000 RPM) var kalpot par īslaicīgu lēmumu? (protams, braucot, nepakļaut motoru liekām slodzēm)

Cik saprotu, tad manometru jāieskrūvē dēvēja vietā? Kur tad var dabūt tādu "ieskrūvējamo"?
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag :)

9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
User avatar
Arnijs
Dievs
Dievs
Posts: 7176
Joined: Tue Jan 15, 2008 3:54 am
Location: Riga

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by Arnijs »

Nu bez slodzēm, kamēr vien ir spiediens (kaut arī mazs), nekas ļauns nenotiks (ja vien tas ir spiediena kritums uz kopējā izdiluma rēķina, nevis kādas konkrētas detaļas izbeigšanās), bet tieši tāpēc jau ir jāsāk ar mehānisku spiediena nomērīšanu, lai saprastu, cik lielā mērā jāuztraucas, jo - ja spiediens ir nepietiekoši, pats no sevis viņš neatjaunosies.
Jā - manometrs ir jāskrūvē esošā devēja vietā. Jebkuram normālam motoristam vajadzētu būt tādam verķim :dry:
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7731
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by KoreFun »

Paldies visiem par atbildēm un idejam.

Vai kādam no vietējiem tehniskiem expertiem ir tāds manometrs?

Starp citu šodien pa dienu ne reizi neiedegās tā lampiņa:dry:
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag :)

9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
alnislacis
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2156
Joined: Sun Nov 30, 2008 6:10 am

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by alnislacis »

Image

Kas par diskiem?

9000? alfa romeo?

Savietojami bez kādiem adaperiem?
User avatar
Nauris_t16
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3418
Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
Location: Pārdaugava

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by Nauris_t16 »

Visparastākie ronal turbo. Var redzēt, ka neesi šķirstījis vācu tūninga žurnālus, Vācijā šitie ir topā uz ļoooti daudziem auto :)
900aero clubsport #8
Locked