Dažādi jautājumi par 900
-
- Forums - otrās mājas
- Posts: 2156
- Joined: Sun Nov 30, 2008 6:10 am
Re:Dažādi jautājumi par 900
Alright, paldies par atbildēm.
1. Šodien kārtīgi uzmetu aci līstei. Vienā galā tā ir pielīmēta, otrā galā pieāķēta, tādēļ arī karājās. Izlīdzināju līdz tai vietai, kur viņa ieāķējās un tagad tā ir gludi savā vietā. Kaut kad būs jāielīmē pilnīgi visā garumā.
2.Varētu būt ka kondicionētāja. Bet ja stūres pastiprinātājam arī ir skriemelis un spriegotājs, tad drīzāk gultnis beigts tam. Lai vaikā teholoģija skaidra- izpresēts un ielikts gultnis.
Paldies, anyway.
1. Šodien kārtīgi uzmetu aci līstei. Vienā galā tā ir pielīmēta, otrā galā pieāķēta, tādēļ arī karājās. Izlīdzināju līdz tai vietai, kur viņa ieāķējās un tagad tā ir gludi savā vietā. Kaut kad būs jāielīmē pilnīgi visā garumā.
2.Varētu būt ka kondicionētāja. Bet ja stūres pastiprinātājam arī ir skriemelis un spriegotājs, tad drīzāk gultnis beigts tam. Lai vaikā teholoģija skaidra- izpresēts un ielikts gultnis.
Paldies, anyway.
Re:Dažādi jautājumi par 900
vai kāds bij redzējis šādu OPCIJU?
Re:Dažādi jautājumi par 900
vietā nepieskrūvēts sēdeklis ...:) ?
Vai arī special kādam apaļākam vai garākam šoferītim.
Vai arī special kādam apaļākam vai garākam šoferītim.
eidis wrote:vai kāds bij redzējis šādu OPCIJU?
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
& Chevy 5,7
-
- Forums - otrās mājas
- Posts: 2156
- Joined: Sun Nov 30, 2008 6:10 am
Re:Dažādi jautājumi par 900
Es pieņemu, ka cilvēkiem ar īpašām vajadzībām. Protams, pie tiem nav pieskaitāmi tie 2m un vairāk.
Re:Dažādi jautājumi par 900
Labdien, lieta sekojoša:
Tukšgaitas apgriezienos sāka mirgot eļļas lampiņa:( Eļļa mainīta pirms 2000 km, līmenis starp MIN un MAX (aukstam dzinējam) Tiesa tukšgaitas apgriezieni ir nedaudz par maz, ap 600-700 (Agrāk pie tiem pašiem apgriezieniem nekas nemirgoja). Bet lampiņa sāk mirgot konstanti pābraucot kādus 30 min, ne ātrāk, ja nedaudz nospiest gāzi (pacelt apgriezienus līdz kādiem 800-900) tad lampiņa nodziest. Kas varētu būt par vainu?
Iepriekš paldies.
Tukšgaitas apgriezienos sāka mirgot eļļas lampiņa:( Eļļa mainīta pirms 2000 km, līmenis starp MIN un MAX (aukstam dzinējam) Tiesa tukšgaitas apgriezieni ir nedaudz par maz, ap 600-700 (Agrāk pie tiem pašiem apgriezieniem nekas nemirgoja). Bet lampiņa sāk mirgot konstanti pābraucot kādus 30 min, ne ātrāk, ja nedaudz nospiest gāzi (pacelt apgriezienus līdz kādiem 800-900) tad lampiņa nodziest. Kas varētu būt par vainu?
Iepriekš paldies.
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re:Dažādi jautājumi par 900
bāc, tev nav vispār spiediena. Cik zinu, tad lampiņa iedegas pie kaut kādiem 0,4 bar kamēr normāli tukšgaitā vajadzētu būt ap 2 bar. Pie 2000 rpm jābūt min 2,7 bar ...KoreFun wrote:Labdien, lieta sekojoša:
Tukšgaitas apgriezienos sāka mirgot eļļas lampiņa:( Eļļa mainīta pirms 2000 km, līmenis starp MIN un MAX (aukstam dzinējam) Tiesa tukšgaitas apgriezieni ir nedaudz par maz, ap 600-700 (Agrāk pie tiem pašiem apgriezieniem nekas nemirgoja). Bet lampiņa sāk mirgot konstanti pābraucot kādus 30 min, ne ātrāk, ja nedaudz nospiest gāzi (pacelt apgriezienus līdz kādiem 800-900) tad lampiņa nodziest. Kas varētu būt par vainu?
Iepriekš paldies.
Kāds gudrāks pateiks kur varētu būt problēma ... eļļas sūknis varbūt noklājies tā diezgan strauji.
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
& Chevy 5,7
Re:Dažādi jautājumi par 900
Nu un to sūkni, laikam, bez motora izņemšanas nenomainīt, jā?:unsure:
A kādu vajag manometru, un kā pieslēgt, lai izmērīt spiedienu? To jāieskrūvē spiediena dēvēja vietā?
A kādu vajag manometru, un kā pieslēgt, lai izmērīt spiedienu? To jāieskrūvē spiediena dēvēja vietā?
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re:Dažādi jautājumi par 900
sūkni var noņemt bez motora izcelšanas. Pacel auto vai palien apakšā uz bedres, noņem kloķvārpstas galā esošo skriemeli (piedzen siksnas uz ūdens sūkni un ģeneratoru, ka arī A/C kompresoru, ja tāds ir. Pēc tam atskrūvēsi kaut kādas 5-7 8mm (ja nemaldos) skrūves un no kloķenes gala nomauksi sūkņa korpusu (ar saļņiku vidū). Tajā atradīsies zobratu gredzeni, kas arī ir visas sūkņa iekšas. Nezinu vai mēdz būt, ka tie zobrati izjūk ...?KoreFun wrote:Nu un to sūkni, laikam, bez motora izņemšanas nenomainīt, jā?:unsure:
A kādu vajag manometru, un kā pieslēgt, lai izmērīt spiedienu? To jāieskrūvē spiediena dēvēja vietā?
Pie viena vari nomainīt to saļņiku.
Bet iespējams, ka tas sūknis nemaz nav vainīgs ...
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
& Chevy 5,7
- Nauris_t16
- Forums - otrās mājas
- Posts: 3418
- Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
- Location: Pārdaugava
Re:Dažādi jautājumi par 900
Sāc ar elektrības pārbaudi, sensora nomaiņu un tikai tad ķeries pie sūkņa jaukšanas. Vismaz tas būtu loģiski sākt ar vienkāršāko :P
900aero clubsport #8
Re:Dažādi jautājumi par 900
Pats sākums - mehāniska spiediena nomērīšana. Un pēc tam jau secinājumi un darbības.
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re:Dažādi jautājumi par 900
Labi, bet es tagad varu braukt, nebaidoties, ka dēļ maza eļļas spiediena, (visvairāk izskatās uz to versiju, pagaidām) motoram nebūs pietiekamas detaļu eļļošanas, kas parasti beidzās ar motora maiņu/kapitālo remontu:(
Protams, ka nebūtu ieteicams, ja jau kaut kas nav kārtībā, bet tomēr, cik tas var būt bīstami, jo bez auto pašlaik nekā, tāpēc jau otro dienu bremzējot spiežu uz divām pedāļiem, lai apgriezieni nekrīt zem 1000 RPM.:(
Teiksim tukšgaitas apgriezienu neliela palielināšana (~1000 RPM) var kalpot par īslaicīgu lēmumu? (protams, braucot, nepakļaut motoru liekām slodzēm)
Cik saprotu, tad manometru jāieskrūvē dēvēja vietā? Kur tad var dabūt tādu "ieskrūvējamo"?
Protams, ka nebūtu ieteicams, ja jau kaut kas nav kārtībā, bet tomēr, cik tas var būt bīstami, jo bez auto pašlaik nekā, tāpēc jau otro dienu bremzējot spiežu uz divām pedāļiem, lai apgriezieni nekrīt zem 1000 RPM.:(
Teiksim tukšgaitas apgriezienu neliela palielināšana (~1000 RPM) var kalpot par īslaicīgu lēmumu? (protams, braucot, nepakļaut motoru liekām slodzēm)
Cik saprotu, tad manometru jāieskrūvē dēvēja vietā? Kur tad var dabūt tādu "ieskrūvējamo"?
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re:Dažādi jautājumi par 900
Nu bez slodzēm, kamēr vien ir spiediens (kaut arī mazs), nekas ļauns nenotiks (ja vien tas ir spiediena kritums uz kopējā izdiluma rēķina, nevis kādas konkrētas detaļas izbeigšanās), bet tieši tāpēc jau ir jāsāk ar mehānisku spiediena nomērīšanu, lai saprastu, cik lielā mērā jāuztraucas, jo - ja spiediens ir nepietiekoši, pats no sevis viņš neatjaunosies.
Jā - manometrs ir jāskrūvē esošā devēja vietā. Jebkuram normālam motoristam vajadzētu būt tādam verķim :dry:
Jā - manometrs ir jāskrūvē esošā devēja vietā. Jebkuram normālam motoristam vajadzētu būt tādam verķim :dry:
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re:Dažādi jautājumi par 900
Paldies visiem par atbildēm un idejam.
Vai kādam no vietējiem tehniskiem expertiem ir tāds manometrs?
Starp citu šodien pa dienu ne reizi neiedegās tā lampiņa:dry:
Vai kādam no vietējiem tehniskiem expertiem ir tāds manometrs?
Starp citu šodien pa dienu ne reizi neiedegās tā lampiņa:dry:
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
-
- Forums - otrās mājas
- Posts: 2156
- Joined: Sun Nov 30, 2008 6:10 am
Re:Dažādi jautājumi par 900
Kas par diskiem?
9000? alfa romeo?
Savietojami bez kādiem adaperiem?
- Nauris_t16
- Forums - otrās mājas
- Posts: 3418
- Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
- Location: Pārdaugava
Re:Dažādi jautājumi par 900
Visparastākie ronal turbo. Var redzēt, ka neesi šķirstījis vācu tūninga žurnālus, Vācijā šitie ir topā uz ļoooti daudziem auto :)
900aero clubsport #8