Ar šo detaļu jau ir it kā viss pieregulēts...:(alpins wrote:varbuut ar detalju nr 5 , vareetu piereguleet
Dažādi jautājumi par 9-3
Re:Dažādi jautājumi par 9-3
Re:Dažādi jautājumi par 9-3
Krakšķi un čīkstoņas vairs nav, bet toties tagad zinu, ka arī aizmugurējais plaukts taisa trokšņus aukstā laikā :Dlawyer wrote:Mixeri, kā ir tev ar tām poliuretāna buksēm aizmugurē? Nav šajos laikapstākļos vairs tie krakšķi?
Re:Dažādi jautājumi par 9-3
To man katru gadu pirms TA Vikingos noregulē, jo velkot roceni, var just, ka abus riteņus neņem vienādi...krievs wrote:Kur tu vedi labot - Vikingos?lawyer wrote:
Man tāpat bija - to vajadzēja vnk pieregulēt... pats gan to nedarīju, bet gan servisa meistari - tādēļ neko sīkāk nepateikšu...
Bet nav obligāti to Vikingos darīt... Man liekas, ka to var praktiski jebkura servisā izdarīt... Varbūt Arnijs arī to var - uzraksti viņam PM un pajautā...
Mixeri, ar plauktu tu domā balstiekārtas detaļu, nevis pūkaino bagāžnieka nodalījuma pārsegu?
Čīkstoņas avoti, kuri nāk no bagāžnieka puses vispār ir grūti nosakāmi - it īpaši aukstā laikā un kad bagāžniekā viskautkas salādēts:D Brīžiem tracina tas konkrēti:side:
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re:Dažādi jautājumi par 9-3
Ar plauktu es domāju pūkaino bagāžnieka nodalījuma pārsegu :)
Re:Dažādi jautājumi par 9-3
Un tas aukstumā tavējam čīkst? Kādā veidā? Tas taču ir labi nostiprināts jau standartā, bet es to vēl papildus esmu nostiprinājis, lai tas nestaigā sāniski...mixeris wrote:Ar plauktu es domāju pūkaino bagāžnieka nodalījuma pārsegu :)
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re:Dažādi jautājumi par 9-3
Viņš manuprāt čikst tajās sēžas vietās kur ir plastmasa pret plastmasu. Nav sanācis laika patiešām aukstumā pačekot kas notiek ja plauktu izņem laukā.
Re:Dažādi jautājumi par 9-3
Atļaušos būt nepieklājīgs, bet kas ir "DI kasetes"?
Re:Dažādi jautājumi par 9-3
Atšķirība ir tā, ka mašīnai ir nevis viena indukcijas spole uz visām svecēm, bet uz katru sveci sava. Tas viss ir iekšā tajā Direct Ignition kasetē.
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
-
- Forums - otrās mājas
- Posts: 872
- Joined: Tue Jan 15, 2008 7:24 am
- Location: Jelgava - Rîga
- Contact:
Re:Dažādi jautājumi par 9-3
Nu, ....kā jau teicu, tas ātrumu nemazina - tātad problēmas nav (vismaz izliksimies, ka viss OK - rādio tak skan) :lol:Zinitis wrote:Diemzel risinajums pagaidam nav atrasts.zaz wrote:A man līdzīgi, uz U1 stacijas nesaglabājas pēc aclēgas izņemšanas, toties uz U2 saglabājas. Tajā pa laikā ieslēdzot mafonu vienmēr stāv U1 un skan pēdējā stacija ko klausijos.
Itkā jau ātrumu nemazina, bet varūt ir vienkāršs risinājums?
Varianti:
Jauna audiosistema(maxa neadekvati dargi)
Remonts "PIONEER" darbnica(ja nems preti un vares palidzet)
Cita SAABa lietota audiosistema (kakis maisa)
"After market" audio sistema(rodas problemas ar iestradi paneli un savienosanu ar stures pogu vadibu)
Kamer orginala puslidz darbojas,sadzivo ar to(letakais variants)
Nu ko,izdari secinajumus un izvelies kurs variants ir pienemams...;)
Re:Dažādi jautājumi par 9-3
Un atšķirībā no piemēram Chrysler kuriem arī šāds risinājums ir, SAAB inžinieri ir radījuši viņu tādu lai nebūtu vajadzības pēc krievu ruletes- ja vakarā atgriezies svoim hodom tad skaiti, ka šodien vinnēji 200 LVL :laugh:KoreFun wrote:Atšķirība ir tā, ka mašīnai ir nevis viena indukcijas spole uz visām svecēm, bet uz katru sveci sava. Tas viss ir iekšā tajā Direct Ignition kasetē.
Es pat ar divām pistolēm spēlēju :)
Re:Dažādi jautājumi par 9-3
droshinaataajs vesels :SArnijs wrote:Apskaties 13-to drošinātāju paneļa sānos pie vadītāja durvīmKabrio wrote:tikai borta kompim displeju pie Arnija mainiiju, peec mainjas nekaadu probleemu ar radio nebija..
Re:Dažādi jautājumi par 9-3
Viss atkarīgs, ko gribi remontēt. Ir lietas, kur grāmatu nevajag, bet ir arī lietas, kuras pat ar visu informāciju nesadarīsi.Ernests wrote:Nevareetu kaads paliidzeet..????Kur es vareetu atrast Saaba 9-3 1999 graamatu(remontam)
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re:Dažādi jautājumi par 9-3
Info ir vienkāršs. Man ir gan lietota trubiņa, gan iespēja viņu nomainīt. Pats tāpat bez pacēlāja tur diez vai kaut ko izdarīsi. Spiediens tur ir ap 30-40 atm. Trubiņu pie vajadzības var "lāpīt" kādā hidraulikas kantorī, ievalcējot starpposmu. Visdrošākais, protams, ir nopirkt jaunu, bet neesmu pārliecināts, vai ārpus OE kāds kaut ko piedāvā.Ernests wrote:Man izruuseeja un paarspraaga viena trubinja,kas iet no stuures pastiprinataaja pumpja,vai nu vazvratka,vai nu kautkas cits,vinja i iziet no pumpja un aiziet pa pashu leju,tut kur
radiatora apakshdalja+tur vel iet kandishkas vaj nu atkal elljas dzeseetajs(U-veida truba ar ribaam)nezinu riktiiga jo nebija laika pastiities...Ieskreeju servisaa,tie paneema un nozaageeja bojaato gabalu ,ielika gumijas sljauku uz hamutiem.....
pielaida un pie pirmaas stuures kustiibas sljauka izraujaas....
Kaa taa var izdariit,tur taksh spiediens ne prieksh hamutiem....
Pateica ka neko nevar dariit,naacaas vinjus pasuutiit....
Tagad censhos atrast kaadu informaaciju par to.......
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629