Dažādi jautājumi par 900
- Nauris_t16
- Forums - otrās mājas
- Posts: 3418
- Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
- Location: Pārdaugava
Re:Dažādi jautājumi par 900
Cik tas ir bāros (bar)??? Ja tava mērvienība ir kg/cm^2, tad 0,1kg/cm^2 = 0,98bar , kas ir nejēgā maz! :blink: :blink: :blink:
900aero clubsport #8
Re:Dažādi jautājumi par 900
Paša manometrā bija rakstīts MPa, meistars teica, ka kilograms un kvadrat centimetru, un teica, ka spiediena praktiski nav:( laikam tātad 0.1 bar. Starp citu kompensatori tikšķ tikai no rītiem, uzsilstot viss ir normāli, ja nu tikai mazliet var dzirdēt tos.
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re:Dažādi jautājumi par 900
Arnij, vai nevarat dot kādu lietderīgu padomu, ko tagad darīt, vai skrūvēt nost sūkni un skatīties uz to vizuāli, vai uzreiz mainīt, vai kas? Kaut kā negribās, lai kādā jaukā dienā motors noķīlē..:unsure:KoreFun wrote:Izmērīju spiedienu:( pat gāzējot spiediens ir ap 0.1 kilogramu. Par ko tas var liecināt?Arnijs wrote:Pats sākums - mehāniska spiediena nomērīšana. Un pēc tam jau secinājumi un darbības.
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re:Dažādi jautājumi par 900
Gan jau ka ir ap 1, bet arī tas ir maz. Ja būtu 0.1, tad pat lampiņa nedzistu, jo tā dziest pie 0.3-0.4.
Ko darīt? var jau mēģināt nomainīt tikai sūkni, bet es domāju, ka tomēt jāceļ ārā motors un jāskatās arī viss pārējais. šāles u.t.t.
Ko darīt? var jau mēģināt nomainīt tikai sūkni, bet es domāju, ka tomēt jāceļ ārā motors un jāskatās arī viss pārējais. šāles u.t.t.
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re:Dažādi jautājumi par 900
Nu jā, skaidrs, liels paldies jums.:(
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
- Nauris_t16
- Forums - otrās mājas
- Posts: 3418
- Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
- Location: Pārdaugava
Re:Dažādi jautājumi par 900
Vakar mājās izskanēja teorija par aizsērējušu eļļas savācējsietu - snuķi, caur kuru no kartera sūknē eļļu uz sūkni. Bet tas tā pat rezultējas ar motora celšanu laukā...
900aero clubsport #8
Re:Dažādi jautājumi par 900
Paldies, Ziedoniz. Atslēgvārdi te ir MOTORA CELŠANA:( Protams ir liela griba to izdarīt pašam, bet līdzekļi, iespējas un finansi...:(
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re:Dažādi jautājumi par 900
Vienīgais ko es vēl varu iedomāties , ir pamēģināt izskalot motoru un nomainīt eļļu . Tas daudz nemaksā un pastāv neliela iespēja , ka ja kas ir aizķepis , tad atnāks vaļā B)
- Nauris_t16
- Forums - otrās mājas
- Posts: 3418
- Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
- Location: Pārdaugava
Re:Dažādi jautājumi par 900
Var iegāzt iekšā ļoti šķidru eļļu, kopā ar kādu piedevu. Caur blīvēm gan viņu baigi izspiedīs laukā, bet Mārim ir taisnība - iespējams, ka tomēr kaut kas smuki izskalojas.
900aero clubsport #8
Re:Dažādi jautājumi par 900
Ļoti šķidru, tas ir kādu? Man pašlaik ir sintētika iekšā, 5W40. Piedevu tad laikam labāk būs pieliet to, kas ir domāta pāris tukstošiem km līdz eļļas nomaiņai, nevis tādu, kuru pielej, padarbina 10 min un nolej, vai ne?
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re:Dažādi jautājumi par 900
Es savukārt neticu, ka tas ir eļļas nosēdumu vai tmldz dēļ. Sāc vnk ar filtra maiņu un paskaties - ir izmaiņas, vai nav! Ja vien tas nebūtu turbo motors, ieteiktu iegāzt 20W50 racing.KoreFun wrote:Ļoti šķidru, tas ir kādu? Man pašlaik ir sintētika iekšā, 5W40. Piedevu tad laikam labāk būs pieliet to, kas ir domāta pāris tukstošiem km līdz eļļas nomaiņai, nevis tādu, kuru pielej, padarbina 10 min un nolej, vai ne?
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re:Dažādi jautājumi par 900
Es laikam būšu sliktais, bet mana pieredze, gan personīgā, gan šeit lasot diskusijas, gan nojaušot to ka tavs patreizējais auto ir diezgan "drāzts" iekš Deučland pirms nonāca pie Tevis, saka-> gatavojies uz sliktāko, tas motors ir pipec, un jācer ka manas prognozes( interneta nemehāniķis) ir nepareizas.KoreFun wrote:Ļoti šķidru, tas ir kādu? Man pašlaik ir sintētika iekšā, 5W40. Piedevu tad laikam labāk būs pieliet to, kas ir domāta pāris tukstošiem km līdz eļļas nomaiņai, nevis tādu, kuru pielej, padarbina 10 min un nolej, vai ne?
Atsauce uz manām aizdomām -> turbo 16 v kurš gāja zvērā, "vaļa astes" spoileris, 1985 GADS! Un ja kāds šeit domā ka veco OG saab motori ir nenokaujami,tad .....lai iet pachurat.
Gan jau mani tulīt rās , bet braukt ikdienā ar 85. gada super duper turbo mašīnu, pirms tam to neizjaucot un nepārlasot ir diezgan drosmīga lieta.
- Nauris_t16
- Forums - otrās mājas
- Posts: 3418
- Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
- Location: Pārdaugava
Re:Dažādi jautājumi par 900
Nav iemesla rāšanai, runa par izturību ir jaudas celšanas gadījumos labiem vai pārlasītiem motoriem. Un arī es nedomāju, ka tam motoram iekšpusē kādreiz vispār kautkas ir darīts, ja nu varbūt tikai kautkas ar galvu pārkarsēšanas gadījumā. Un tas tāpat jau ir daudz, ka viņš ir "izvilcis" 24 gadus, manuprāt, normālā režīmā, jo tieši tāpēc, ka, kā jau lablaiks teica, T16 + tunings. Katrai lietai ir savs kalpošanas laiks ;)
900aero clubsport #8
Re:Dažādi jautājumi par 900
Vispār jau kautkā dīvaini B)
Cik nu es to auto atceros , tad tur bija neliels noskrējiens un tas auto pēdējos 5 gadus bija nostāvējis :cheer: Un , pats galvenais , tam tika nomērīts ķēdes izstiepums ( pie Vikingiem :unsure: ), pēc kā tika nosecināts ka tur ir jauna ķēde !!! Līdz ar to es tomēr sliecos domāt , ka tur ir kas noticis tam motoram , nevis vienkārši bezjēgā izdilis :(
Cik nu es to auto atceros , tad tur bija neliels noskrējiens un tas auto pēdējos 5 gadus bija nostāvējis :cheer: Un , pats galvenais , tam tika nomērīts ķēdes izstiepums ( pie Vikingiem :unsure: ), pēc kā tika nosecināts ka tur ir jauna ķēde !!! Līdz ar to es tomēr sliecos domāt , ka tur ir kas noticis tam motoram , nevis vienkārši bezjēgā izdilis :(
Re:Dažādi jautājumi par 900
Lielākā daļa no ķibelēm var rasties tieši no ilgstošas auto nelietošanas :( . Iespējams, ka jāmaina visi iespējamie šķidrumi un filtri.maris wrote:Vispār jau kautkā dīvaini B)
Cik nu es to auto atceros , tad tur bija neliels noskrējiens un tas auto pēdējos 5 gadus bija nostāvējis :cheer: Un , pats galvenais , tam tika nomērīts ķēdes izstiepums ( pie Vikingiem :unsure: ), pēc kā tika nosecināts ka tur ir jauna ķēde !!! Līdz ar to es tomēr sliecos domāt , ka tur ir kas noticis tam motoram , nevis vienkārši bezjēgā izdilis :(