Things I Like :)
Re:Things I Like :)
Latvijā jau laikam par tik gludiem ceļiem i sapņot nevar:
http://www.kakao.lv/index.php?zoomzina=3956
http://www.kakao.lv/index.php?zoomzina=3956
Re:Things I Like :)
Diemžēl ne, jo klimats mums ir cits: lietus, sniegs, auksts, karsts, šlesers u.t.t.:Pelmo wrote:Latvijā jau laikam par tik gludiem ceļiem i sapņot nevar:
http://www.kakao.lv/index.php?zoomzina=3956
Toyota RAV4, LPG&Kellys Lagon
Re:Things I Like :)
:laugh:
Re:Things I Like :)
:woohoo: :D
Re:Things I Like :)
Šlesers, kurs gan cits!:laugh:Smith wrote:Diemžēl ne, jo klimats mums ir cits: lietus, sniegs, auksts, karsts, šlesers u.t.t.:Pelmo wrote:Latvijā jau laikam par tik gludiem ceļiem i sapņot nevar:
http://www.kakao.lv/index.php?zoomzina=3956
SAAB 9-5 2,3t '99 & VOLVO
Re:Things I Like :)
Austrijā, kalnos tik pat gludi, un tur ir gan sniegs, gan lietus, gan -20. Man jau liekas, ka Latvijā taupa uz pamatu rēķina, jo ja nober 20 cm grants kārtu uz dubļiem un tam pa virsu 5 cm smilšu piķa, tad nav jābrīnās, ka ceļš sāk ļodzīties kā tas Zelta kuprainītis par miljardu pāri Daugavai! :D
Somijā, zviedrijā laika apstākļi ir vēl skarbāli, bet ceļiem taču nav ne vainas. Pat Lietuvā labāk ceļus būvē, kā pie mums.
Somijā, zviedrijā laika apstākļi ir vēl skarbāli, bet ceļiem taču nav ne vainas. Pat Lietuvā labāk ceļus būvē, kā pie mums.
Re:Things I Like :)
elmo wrote:Austrijā, kalnos tik pat gludi, un tur ir gan sniegs, gan lietus, gan -20. Man jau liekas, ka Latvijā taupa uz pamatu rēķina, jo ja nober 20 cm grants kārtu uz dubļiem un tam pa virsu 5 cm smilšu piķa, tad nav jābrīnās, ka ceļš sāk ļodzīties kā tas Zelta kuprainītis par miljardu pāri Daugavai! :D
Somijā, zviedrijā laika apstākļi ir vēl skarbāli, bet ceļiem taču nav ne vainas. Pat Lietuvā labāk ceļus būvē, kā pie mums.
Redzēju, kā būvē ātrgaitas šoseju netālu no Berlīnes - zem 30 cm asfalta segas vēl ir dzelzbetona bloku kārta, kuri ir salikti un savienoti tā, ka pa tiem pašiem jau varētu braukt - gludi kā galds... no tāluma likās - kā viņi dabūjuši tik gaišu asfaltu?!:woohoo:
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re:Things I Like :)
Kurs ta pie mums tādu ceļu taisīs ja pat esošajiem finansējuma īsti nesanāk un lai izildītu valsts pasūtijumu jāpiemaksā no privātā pasūtijuma peļņas! Gudrie tak nesaprot, ka reizi piecos gados pa dargo pielāpīt normālu ceļu ir manāmi lētāk kā katru gadu pa lēto, bet kapremontu puņķainajam :angry:
Re:Things I Like :)
visur Eiropā šosejas tiek būvētas uz betona pamata, kam tad uzlej diezgan nopietnus (uz aci teiktu) 30-40 cm asfalta.lawyer wrote:elmo wrote:Austrijā, kalnos tik pat gludi, un tur ir gan sniegs, gan lietus, gan -20. Man jau liekas, ka Latvijā taupa uz pamatu rēķina, jo ja nober 20 cm grants kārtu uz dubļiem un tam pa virsu 5 cm smilšu piķa, tad nav jābrīnās, ka ceļš sāk ļodzīties kā tas Zelta kuprainītis par miljardu pāri Daugavai! :D
Somijā, zviedrijā laika apstākļi ir vēl skarbāli, bet ceļiem taču nav ne vainas. Pat Lietuvā labāk ceļus būvē, kā pie mums.
Redzēju, kā būvē ātrgaitas šoseju netālu no Berlīnes - zem 30 cm asfalta segas vēl ir dzelzbetona bloku kārta, kuri ir salikti un savienoti tā, ka pa tiem pašiem jau varētu braukt - gludi kā galds... no tāluma likās - kā viņi dabūjuši tik gaišu asfaltu?!:woohoo:
Kaut kur BE pavēroju to pīrāgu, kad bija atgriezts vaļā - asfalts, zem kura reāls dzelzsbetons, pie tam, ar visu tērauda armatūru :woohoo:
Tad arī ir kaut kāda garantija, ka tas asfalts stāvēs.
Kas labs var sanākt ražojot pēc LV metodēm, paši redzam.
Šķiet, ka viss LV tiek tais;its ar domu, lai stāvētu pāris gadus un tad būtu nākamais kontrakts par ceļa remontu. Tā teikt, ilgtspējīgs biznesa modelis ... :angry:
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
& Chevy 5,7
-
- Forums - otrās mājas
- Posts: 2156
- Joined: Sun Nov 30, 2008 6:10 am
Re:Things I Like :)
Nedomaju, ka BE un NL, kuras ir zemas un purvainas vietas pec definícijas, ir kada cita opcija ka zem asfalta klat betona gultu.
Kaut gan principa to pasu var teikt par LV- piemeram, Zemgales perle- Jelgava, kas ir loti zema vieta un upes gultne, ir ari Latvijas celju "perle". T.i. celjs ir ka salipinats no maziem asfalta laukuminjiem (bedrisu ielapiem) un liekas, ka viengabalaina asfalta tur nemaz nav- tada betona aplikacija.
Lai vai, ka- situacija butu labaka, ja Jelgavas mers nebutu no ZZS, bet gan no TP, vai vel labak transporta supremo LPP/LC.
Ok. Nice post- no celju konstrueshanas uz politiku- viss ir saistiits.
Kaut gan principa to pasu var teikt par LV- piemeram, Zemgales perle- Jelgava, kas ir loti zema vieta un upes gultne, ir ari Latvijas celju "perle". T.i. celjs ir ka salipinats no maziem asfalta laukuminjiem (bedrisu ielapiem) un liekas, ka viengabalaina asfalta tur nemaz nav- tada betona aplikacija.
Lai vai, ka- situacija butu labaka, ja Jelgavas mers nebutu no ZZS, bet gan no TP, vai vel labak transporta supremo LPP/LC.
Ok. Nice post- no celju konstrueshanas uz politiku- viss ir saistiits.
Re:Things I Like :)
:woohoo: Pat neticas ka ta var!!! :S
Re:Things I Like :)
Labinieks :lol: :lol: :lol: http://www.youtube.com/watch?v=S9rEac6w_sI&NR=1