Jautājums viedajiem!!!
Jautājums viedajiem!!!
Nāk pavasars un es sadomāju nopirkt kādu interesantu auto, apstājos pie Saab 900 2,0 Turbo 1983 gada. Auto izskatās vizuāli ceļams, tehniski arī nekas- tikai bremzes rada aizdomas- trokšņi bremzējot, sajūta ka kluči beigušies. Tātad gribu jautāt Viedajiem- cik pieejamas ir detaļas šādiem auto uz cik dārgi var izmaksāt bremžu maiņa?
Re:Jautājums viedajiem!!!
Vai tu šoreiz domā jauno 900 vai veco 900 ???
Jebkurā gadījumā bremžu kluču nomaiņa visos servisos ir līdzīgos laikos un līdz ar to arī cenās.
Jebkurā gadījumā bremžu kluču nomaiņa visos servisos ir līdzīgos laikos un līdz ar to arī cenās.
Re:Jautājums viedajiem!!!
Auto ir 1983 gada, nezinu vai tas jaunais, vai vecais...
Uz ko vēl būtu jāpievērš pastiprināta uzmanība pērkot šādu auto, kas ir vājās vietas?
Uz ko vēl būtu jāpievērš pastiprināta uzmanība pērkot šādu auto, kas ir vājās vietas?
Re:Jautājums viedajiem!!!
83. gads ir vecais 900, līdz ar to nepareiza sadaļa;)
Ja auto ilgi stāvēja, tad tā čikstēšana pāries 5 min pabraucot. Kluči ir ap 12 latiem priekšā, ap 8 ls aizmugurē. Jāskatās vairāk uz rūsu un kārbu.
Varu piedavāt vēl vienu '85. gada Turbo:P
Ja auto ilgi stāvēja, tad tā čikstēšana pāries 5 min pabraucot. Kluči ir ap 12 latiem priekšā, ap 8 ls aizmugurē. Jāskatās vairāk uz rūsu un kārbu.
Varu piedavāt vēl vienu '85. gada Turbo:P
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
- defektivais
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1999
- Joined: Tue Apr 15, 2008 9:15 am
- Location: Ogre
Re:Jautājums viedajiem!!!
Pameklē forumā, te daudz ir aprunāts par šo auto plusiem un mīnusiem. Bet nu divos vārdos uzmanies no rūsas un kārbas.
ex: c900 aero '85, 96 V4 '75, 9-5 aero '05,9-5 griffin '98 LPG, GM900 '97 Talladega, c900 '89 T16 convertible, 99 GL '84
Re:Jautājums viedajiem!!!
Tagad viss skaidrs par kuru auto iet runa :)vergilijs wrote:Auto ir 1983 gada, nezinu vai tas jaunais, vai vecais...
Uz ko vēl būtu jāpievērš pastiprināta uzmanība pērkot šādu auto, kas ir vājās vietas?
Nu šim auto jau nav grūti arī pašam tos klučus nomainīt :)
Var izdarīt mierīgi un bez steigas un ja nav kauns tad pat daudzdzīvokļu mājas pagalmā.
Re:Jautājums viedajiem!!!
Es gan domāju, ka te runa var iet arī par klasisko priekšējo supportu klabēšanu.Īpaši braucot atpakaļgaitā.
Re:Jautājums viedajiem!!!
vergilijs wrote:...tikai bremzes rada aizdomas- trokšņi bremzējot, sajūta ka kluči beigušies...
Domāju ka šīs nav tas brīdis, jautājums par sitienu atpakaļgaitā sekos vēlāk:laugh: :PNormunds wrote:Es gan domāju, ka te runa var iet arī par klasisko priekšējo supportu klabēšanu.Īpaši braucot atpakaļgaitā.
Mix: Jā, nomainīt var viegli un ātri, bet ir pāris niansi:
1. Ja 900-tais labu laiku stāvēja, tad dažiem klučus ir ļoti grūti dabūt ārā. Skava tā pielīp klāt, ka šausmas, ar āmuru jāstrādā cītīgi un ilgi:P un pēc tam vēl pašus klučus pamēģini dabūt ārā, arī jāpasvīst:laugh:
2. Un pats interesantākais, ka ja pa rokai nekas netrāpīsies līdzīgs tai spec. atslēgai, tad oj-joj:laugh:
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re:Jautājums viedajiem!!!
Vēl nekādus sitienus atpakaļgaitā neesmu manījis, bet gan jau...
Kas tā būtu par specatslēgu?
Kas tā būtu par specatslēgu?
Re:Jautājums viedajiem!!!
var uztaisīt pats šaurā metāla plāksnē ieskrūvējot 2 skrūves. Vajadzīga lai atgrieztu bremžu cilindrus.
Re:Jautājums viedajiem!!!
Atslēga ir līdzīga fleksa atslēgai, bet manuprāt no fleksa neder.
Kad kluči paliek plānāki ekspluatācijas laikā, cilindrīši suportos iznāk vairāk uz āru. Kad liec jaunus klučus, kuri ir daudz resnāki, tad tos cilindrīšus ir jāieskrūvē atpakaļ iekšā:) Atslēgu var uztaisīt pašam.
Kad kluči paliek plānāki ekspluatācijas laikā, cilindrīši suportos iznāk vairāk uz āru. Kad liec jaunus klučus, kuri ir daudz resnāki, tad tos cilindrīšus ir jāieskrūvē atpakaļ iekšā:) Atslēgu var uztaisīt pašam.
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re:Jautājums viedajiem!!!
Vispār jau ir tā, ka ja bremzes ir OK, tad tos cilindrīšus var iespiest ar pirkstiem uz iekšu :)
Izmēģināju uz restaurētajiem suportiem :)
Izmēģināju uz restaurētajiem suportiem :)
Re:Jautājums viedajiem!!!
A tu pamēģini uz nerestaurētiem:laugh: Savam pirmam 900-tam skrūvējot iekšā pat atslēgu (paštaisīto) nedaudz salocījām, tā kā atslēgu taisīja priekš sevis, tāpēc ir grūti salokama:laugh:mixeris wrote:Vispār jau ir tā, ka ja bremzes ir OK, tad tos cilindrīšus var iespiest ar pirkstiem uz iekšu :)
Izmēģināju uz restaurētajiem suportiem :)
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re:Jautājums viedajiem!!!
Es zinu kas ir uz nerestaurētājiem :)
Ar āmuru :D
Ar āmuru :D
Re:Jautājums viedajiem!!!
Parādījās vēl viena problēma- iepriekšējais īpašnieks (sila est, uma ņenada) vakar ņēma un nolauza aizdedzes atslēgu. Atslēga palika aizdedzē, otrs gals rokās. Jautājums- kā var izjaukt atslēgas mehānismu, no kura gala lai ķeros klāt?:S