SAAB 95-5 TD 2001
-
- Māk arī atbildēt
- Posts: 59
- Joined: Fri Nov 28, 2008 11:09 am
- Location: Saulkrasti
Re:SAAB 95-5 TD 2001
Nu ir doma nomainīt 9-5 ar 2,0 pret 9-5 2,2 tdi. Daudz sanāk braukāt. Jauda varētu būt apmēram vienāda:huh: Kā ar remonta izmaksām tādam dīzelim, kādas slimības piemeklē saab tdi???:dry: Uz kura gada modeļiem labāk skatīties?
-
- Māk arī atbildēt
- Posts: 59
- Joined: Fri Nov 28, 2008 11:09 am
- Location: Saulkrasti
Re:SAAB 95-5 TD 2001
Ideālā variantā abus divus:laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :silly:
Malder wrote:Ta ko tu isti gribi, raketi vai ekonomiju? :laugh:janiskrasovskis wrote:Pie viena mošs kāds var ko bilst par 9 -5 , 2,2 tdi??? Liekas ka baigi ekanomiskais, kā ar jaudu ???
Re:SAAB 95-5 TD 2001
Vienu gāzes Griffinu zinu kurš jau kādus trīs gadus braukā r itāļu jaunās paaudzes inžektorgāzi. Apmierināts kā pitons :) samaksāja 900 LVL, atpelnija divu gadu laikāelmo wrote:Es tevi ar mazliet pakacināšu: pēc vasaras nāk rudens, bet pēc rudeņa nāk ziema, kad dīzelis piedzīvo dramatisku cenas kāpumu, un tici man, ziemā tu maksāsi vismaz +3 santīmus klāt E98 cenai!:Dlawyer wrote:Elmo, Greger - take it easy, es tikai jūs nedaudz pakacinu :D
Bet, runājot par LIETU:
1. Esat pievērsuši uzmanību degvielas cenām?:) Dīzelis ir par 6 santīmiem lētāks nekā 98E un trīs santīmus lētāks nekā 95E - skaidrs, kapēc cilvēki pievēršas dīzelim;)
Ja daudz leksies uzlikšu dabasgāzes iekārtu un tad samērīsimies, cik kas maksā!:woohoo:
Re:SAAB 95-5 TD 2001
:laugh:janiskrasovskis wrote:Ideālā variantā abus divus:laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :silly:Malder wrote:Ta ko tu isti gribi, raketi vai ekonomiju? :laugh:janiskrasovskis wrote:Pie viena mošs kāds var ko bilst par 9 -5 , 2,2 tdi??? Liekas ka baigi ekanomiskais, kā ar jaudu ???
Re:SAAB 95-5 TD 2001
Esmu braucis ar 9-3 OG 2.0t - tas iet labāk par 2.2TiD... neesmu gan braucis ar 9-5 2.2TiD, bet racionāli domājot, paredzu, ka pēc 2.0t būsi vīlies... 9-5 vispār tādu īsti sakarīgu dīzeļu nav... Ja gribi tiešām diseasalsaabu, tad skaties uz 9-3 ss 1.9 TiD 16v ar 150zs - par to ir tikai labas atsauksmes...janiskrasovskis wrote:Nu ir doma nomainīt 9-5 ar 2,0 pret 9-5 2,2 tdi. Daudz sanāk braukāt. Jauda varētu būt apmēram vienāda:huh: Kā ar remonta izmaksām tādam dīzelim, kādas slimības piemeklē saab tdi???:dry: Uz kura gada modeļiem labāk skatīties?
P.S. Elmo, tu zini, cik maksā dabasgāzes iekārta iekš auto?:D
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re:SAAB 95-5 TD 2001
http://www.ekohanza.lv/index.php?nid=94lawyer wrote:Esmu braucis ar 9-3 OG 2.0t - tas iet labāk par 2.2TiD... neesmu gan braucis ar 9-5 2.2TiD, bet racionāli domājot, paredzu, ka pēc 2.0t būsi vīlies... 9-5 vispār tādu īsti sakarīgu dīzeļu nav... Ja gribi tiešām diseasalsaabu, tad skaties uz 9-3 ss 1.9 TiD 16v ar 150zs - par to ir tikai labas atsauksmes...janiskrasovskis wrote:Nu ir doma nomainīt 9-5 ar 2,0 pret 9-5 2,2 tdi. Daudz sanāk braukāt. Jauda varētu būt apmēram vienāda:huh: Kā ar remonta izmaksām tādam dīzelim, kādas slimības piemeklē saab tdi???:dry: Uz kura gada modeļiem labāk skatīties?
P.S. Elmo, tu zini, cik maksā dabasgāzes iekārta iekš auto?:D
nu reku loganus taisa! Kaut kas ap 1500 Ls sanāk!Braukšana jau trakoti lēta sanāk , gandrīz tas pats, kas benzīnu par 3 sančikiem litrā liet! :)
Re:SAAB 95-5 TD 2001
Tieši tā - iekš Logana tas ir LVL 1500 pasākums, bet iekš Saaba tur būs pavisam cits cipars, it īpaši V6 ar t;)elmo wrote:http://www.ekohanza.lv/index.php?nid=94lawyer wrote:Esmu braucis ar 9-3 OG 2.0t - tas iet labāk par 2.2TiD... neesmu gan braucis ar 9-5 2.2TiD, bet racionāli domājot, paredzu, ka pēc 2.0t būsi vīlies... 9-5 vispār tādu īsti sakarīgu dīzeļu nav... Ja gribi tiešām diseasalsaabu, tad skaties uz 9-3 ss 1.9 TiD 16v ar 150zs - par to ir tikai labas atsauksmes...janiskrasovskis wrote:Nu ir doma nomainīt 9-5 ar 2,0 pret 9-5 2,2 tdi. Daudz sanāk braukāt. Jauda varētu būt apmēram vienāda:huh: Kā ar remonta izmaksām tādam dīzelim, kādas slimības piemeklē saab tdi???:dry: Uz kura gada modeļiem labāk skatīties?
P.S. Elmo, tu zini, cik maksā dabasgāzes iekārta iekš auto?:D
nu reku loganus taisa! Kaut kas ap 1500 Ls sanāk!Braukšana jau trakoti lēta sanāk , gandrīz tas pats, kas benzīnu par 3 sančikiem litrā liet! :)
Turklāt ar uzpildi ir baigi sūdīgi - tikai četras vietas, bet mājas uzpildes iekārtas cena šķiet nesamērīga šajos laikos...
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re:SAAB 95-5 TD 2001
Man nav jāgudro divritenis no jauna, Brazīlijā jau padsmit gadus brauc ar Dabasgāzi, jo tas ir pa lēto. Brazīlijā visi jaunie auto ir darbināmi ar benzīnu, bioetanolu un metāna gāzi! Brauc ar ko gribi, vai ar to, kas tajā brīdī vislētākais! Superīgi vienkārši!
Latvijā, jau laikam uz valsts atbalstu tādiem pasākumiem necerēt!Bet amazones džungļu indiānim automobilis ko var darbināt ar 3 dažādiem degvielas veidiem ir daudz pieejamāks, nekā pie mums Eiropā! :)
Latvijā, jau laikam uz valsts atbalstu tādiem pasākumiem necerēt!Bet amazones džungļu indiānim automobilis ko var darbināt ar 3 dažādiem degvielas veidiem ir daudz pieejamāks, nekā pie mums Eiropā! :)
Re:SAAB 95-5 TD 2001
- nu es šito ar īsti nesaprotu, kāpēc tajā pasaules malā brauc ar alternatīvu enerģiju, pat saspiestu gaisu utt., kas maksā neko, kamēr "energoefektīvā" eiropa tik dedzina naftu un piesārņo gaisu ...elmo wrote:Man nav jāgudro divritenis no jauna, Brazīlijā jau padsmit gadus brauc ar Dabasgāzi, jo tas ir pa lēto. Brazīlijā visi jaunie auto ir darbināmi ar benzīnu, bioetanolu un metāna gāzi! Brauc ar ko gribi, vai ar to, kas tajā brīdī vislētākais! Superīgi vienkārši!
Latvijā, jau laikam uz valsts atbalstu tādiem pasākumiem necerēt!Bet amazones džungļu indiānim automobilis ko var darbināt ar 3 dažādiem degvielas veidiem ir daudz pieejamāks, nekā pie mums Eiropā! :)
- gan jau, ka ir spēcīgs naftas industrijas lobijs un tas viss, lai arī ir redzami kaut kāda minimāla kustība biodegvielas virzienā.
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
& Chevy 5,7
Re:SAAB 95-5 TD 2001
Tieši tā - lielākās pasaules naftas kompānijas mājo tieši Eiropā un ASV un nauda, ko šīs kompānijas apgroza, ir ar tik daudzām nullēm, ka šie skaitļi neieiet parastajos kalkulatoros;)KurBads wrote:- gan jau, ka ir spēcīgs naftas industrijas lobijs un tas viss, lai arī ir redzami kaut kāda minimāla kustība biodegvielas virzienā.elmo wrote:Man nav jāgudro divritenis no jauna, Brazīlijā jau padsmit gadus brauc ar Dabasgāzi, jo tas ir pa lēto. Brazīlijā visi jaunie auto ir darbināmi ar benzīnu, bioetanolu un metāna gāzi! Brauc ar ko gribi, vai ar to, kas tajā brīdī vislētākais! Superīgi vienkārši!
Latvijā, jau laikam uz valsts atbalstu tādiem pasākumiem necerēt!Bet amazones džungļu indiānim automobilis ko var darbināt ar 3 dažādiem degvielas veidiem ir daudz pieejamāks, nekā pie mums Eiropā! :)
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re:SAAB 95-5 TD 2001
Cik var izlobīt no preses, tad skaidrs, ka bioetanols ir krietni dārgāks par naftu, tā ražotāji tiek subsidēti no mūsu nodokļu naudas, ja kāds tos maksā.
Jautājumi par gāzi: 1. Vai tā nebojā dzinēju? 2.Vai braucot ar gāzi es joprojām varēšu pie luksafora iekabināt kaimiņa bembim? 3. Kas notiek ar gāzes balonu, ja kaimiņa bembis manam saab samīca pakaļu?
Jautājumi par gāzi: 1. Vai tā nebojā dzinēju? 2.Vai braucot ar gāzi es joprojām varēšu pie luksafora iekabināt kaimiņa bembim? 3. Kas notiek ar gāzes balonu, ja kaimiņa bembis manam saab samīca pakaļu?
-
- Forums - otrās mājas
- Posts: 872
- Joined: Tue Jan 15, 2008 7:24 am
- Location: Jelgava - Rîga
- Contact:
Re:SAAB 95-5 TD 2001
Labāk sāc ar jautājumiem;Pētersons wrote:Cik var izlobīt no preses, tad skaidrs, ka bioetanols ir krietni dārgāks par naftu, tā ražotāji tiek subsidēti no mūsu nodokļu naudas, ja kāds tos maksā.
Jautājumi par gāzi: 1. Vai tā nebojā dzinēju? 2.Vai braucot ar gāzi es joprojām varēšu pie luksafora iekabināt kaimiņa bembim? 3. Kas notiek ar gāzes balonu, ja kaimiņa bembis manam saab samīca pakaļu?
1. Cik izmaksā ielikt kvalitatīvu gāzes iekārtu manam auto?
2. Kādas ir apkopes izmaksas uz 1 km?
3. Kāda būs izmaksu stapība nobraucot 100km ar gāzi un benžu?
4. Cik gari ir braucieni (lielākā daļa), jo uz gāzi pārslēdzas, kad dzinējs jau pasilis.
5. Cik km Tu gadā nobrauc?
Saliekot šo visu kopā, pie nobraukuma ~ 30K km gadā, Tev iekārta atmaksāsies (tātd tikai tad Tu sāksi ietaupīt) ir aptuveni 3,5 gadi.
Līdz ar to pēdējais jautājums - cik ilgi Tu ar šo auto taisies braukāt?
P.S. Ja uz auto jau ir gāzes iekārta to nopērkot - tas pavisam cits stāsts.
Re:SAAB 95-5 TD 2001
1. Diez vai tur kaut ko var sabojāt, turklāt palielinās motoreļļas kalpošanas laiks! redzēju vienu gāzinieku, kam servisā mainīja eļļu, ja mana bija melna, tad viņam gaiši, gaiši brūna! :)Pētersons wrote:Cik var izlobīt no preses, tad skaidrs, ka bioetanols ir krietni dārgāks par naftu, tā ražotāji tiek subsidēti no mūsu nodokļu naudas, ja kāds tos maksā.
Jautājumi par gāzi: 1. Vai tā nebojā dzinēju? 2.Vai braucot ar gāzi es joprojām varēšu pie luksafora iekabināt kaimiņa bembim? 3. Kas notiek ar gāzes balonu, ja kaimiņa bembis manam saab samīca pakaļu?
2.Varēsi mierīgi iekabināt visiem bembjiem, kam motora tilpums mazāks kā tev! Bet ja gribi paskrieties, vienmēr var pārslēgties uz benzīnu!
3. Cik daudz esi dzirdējis, ka avārijas rezultātā kāds gāzes auto būtu dedzis vai uzsprādzis!? Es nezinu nevienu tādu gadījumu! Un ja liek jaunās paaudzes stikla šķiedras, vai kevlara balonus, tad karstuma iedarbības rezultātā tie neeksplodē, bet pa kādu šķirbu gāze izplūst ārā.
pašam nav gāzes iekārtas, jo žēl tajā pasākumā investēt Ls 1200.
Re:SAAB 95-5 TD 2001
Mani jautājumi bija vairāk filozofiski, jo likt gāzi netaisos šādu iemeslu dēļ:
1. Nav īpaši daudz laika braukāt pa servisiem
2. Nav pārliecības, ka mans 2001 gada Aero nodzīvos 3 gadus
3. Ja es gribētu ekonomēt, tad nepirktu saab
p.s. par uzsprāgušiem sābiem neesmu neko dzirdējis, bet par uzsprāgušiem baloniem kaut kādās skolās un tirgū ir dzirdēts. Neesmu paranoiķis, bet divas reizes jau esmu dauzīts līdz šrota stāvoklim. Golfam pakaļu sadzina līdz priekšējiem sēdekļiem.
1. Nav īpaši daudz laika braukāt pa servisiem
2. Nav pārliecības, ka mans 2001 gada Aero nodzīvos 3 gadus
3. Ja es gribētu ekonomēt, tad nepirktu saab
p.s. par uzsprāgušiem sābiem neesmu neko dzirdējis, bet par uzsprāgušiem baloniem kaut kādās skolās un tirgū ir dzirdēts. Neesmu paranoiķis, bet divas reizes jau esmu dauzīts līdz šrota stāvoklim. Golfam pakaļu sadzina līdz priekšējiem sēdekļiem.
Re:SAAB 95-5 TD 2001
Mans klients liek labas gāzes par kurām ir citu manu klientu ļoti labas atsauksmes pēk pāris gadu lietošanas.
Tiko uzjautāju par V6 iekš saab. 700 lvl+ 28 lati gadā apkpe ja noskrējiens ap 25-30 kkm. Normāla iekārta neko nebojā ja neizmanto gāzi arī redlainā vislaik gāžot un ja viss ok ar dzesēšanu/eļļošanu.
Ja pieņemam, ka gadā es nobraucu apmēram 1,5-2k lvl, bet ar gāzi es ekonomētu rupji runājot 40% tad gāzer atmaksātos jau pirmajā gadā. Gāzi gan visdrīzāk nelikšu
Tiko uzjautāju par V6 iekš saab. 700 lvl+ 28 lati gadā apkpe ja noskrējiens ap 25-30 kkm. Normāla iekārta neko nebojā ja neizmanto gāzi arī redlainā vislaik gāžot un ja viss ok ar dzesēšanu/eļļošanu.
Ja pieņemam, ka gadā es nobraucu apmēram 1,5-2k lvl, bet ar gāzi es ekonomētu rupji runājot 40% tad gāzer atmaksātos jau pirmajā gadā. Gāzi gan visdrīzāk nelikšu