Eļļaina problēma
Eļļaina problēma
Labs vakars!
Žēl nedaudz vaicāt pēc padoma pirms esmu kādam citam palīdzējis, bet ar SAABu esmu tik nesen iepazinies un īpaši neredzu iemeslu tik drīz no šīs takas nokāpt, tā kā ceru nepazust no SAABu "community".
Bet- bija eļļas maiņa pienākusi pirms kāda laika un nezināju īsti, ko liet. Apskatījos netā un tur viedokļi vairāk vai mazāk svārstījās starp "turbo motoriem- sintētiku/veciem motoriem- pussintētiku". Tā kā man ir puslīdz abi, nebiju drošs, bet tēvs ar drošu roku jau nākamajā dienā nopirka pussintētiku ar pamatojumu, ka vecs motors (`95. gada 900, 2.0 HOT). Ilgs laiks nepagāja un sāka ost pēc sviluma. Šodien apskatījos- no nez kurienes uz pirmā izpūtēja līkuma (starp pirmo bunduli un kolektoru) tiek eļļa un nedaudz kūp. Tas ir stāvot uz vietas, bet, acīmredzot, braucot, eļļa iet pa gaisu ne pa jokam, jo tur daudz kas ir notašķīts- arī karteris, priekšējā plastmasas panna un vēl šis tas. Kad atstāju mašinu izslēgtu, paliek nelielas peļķītes zem pannas vadītāja pusē.
Tātad, cik noprotu, problēma ir eļļā. Tēvs gan nezin kādu bija nopircis un, vajadzības spiests, pats ielēju gandrīz litru benzīntankā pirktas pussintētikas, tik` lai varētu braukt vēl nedaudz. Pirms šīs maiņas bija sintētika. Vai ir kāda cerība, ka lietas mainīsies uz labo pusi ar atkārtotu eļļas maiņu?
Žēl nedaudz vaicāt pēc padoma pirms esmu kādam citam palīdzējis, bet ar SAABu esmu tik nesen iepazinies un īpaši neredzu iemeslu tik drīz no šīs takas nokāpt, tā kā ceru nepazust no SAABu "community".
Bet- bija eļļas maiņa pienākusi pirms kāda laika un nezināju īsti, ko liet. Apskatījos netā un tur viedokļi vairāk vai mazāk svārstījās starp "turbo motoriem- sintētiku/veciem motoriem- pussintētiku". Tā kā man ir puslīdz abi, nebiju drošs, bet tēvs ar drošu roku jau nākamajā dienā nopirka pussintētiku ar pamatojumu, ka vecs motors (`95. gada 900, 2.0 HOT). Ilgs laiks nepagāja un sāka ost pēc sviluma. Šodien apskatījos- no nez kurienes uz pirmā izpūtēja līkuma (starp pirmo bunduli un kolektoru) tiek eļļa un nedaudz kūp. Tas ir stāvot uz vietas, bet, acīmredzot, braucot, eļļa iet pa gaisu ne pa jokam, jo tur daudz kas ir notašķīts- arī karteris, priekšējā plastmasas panna un vēl šis tas. Kad atstāju mašinu izslēgtu, paliek nelielas peļķītes zem pannas vadītāja pusē.
Tātad, cik noprotu, problēma ir eļļā. Tēvs gan nezin kādu bija nopircis un, vajadzības spiests, pats ielēju gandrīz litru benzīntankā pirktas pussintētikas, tik` lai varētu braukt vēl nedaudz. Pirms šīs maiņas bija sintētika. Vai ir kāda cerība, ka lietas mainīsies uz labo pusi ar atkārtotu eļļas maiņu?
Re:Eļļaina problēma
Pēc maniem aprēķiniem turbīnai varētu būt kirdiht!
Labā ziņa es neesmu lielākais eksperts, liela kļūdas iespējamība! ;)
Labā ziņa es neesmu lielākais eksperts, liela kļūdas iespējamība! ;)
Re:Eļļaina problēma
Raksti PM to Arnijs!!!krepecish wrote:Labs vakars!
Žēl nedaudz vaicāt pēc padoma pirms esmu kādam citam palīdzējis, bet ar SAABu esmu tik nesen iepazinies un īpaši neredzu iemeslu tik drīz no šīs takas nokāpt, tā kā ceru nepazust no SAABu "community".
Bet- bija eļļas maiņa pienākusi pirms kāda laika un nezināju īsti, ko liet. Apskatījos netā un tur viedokļi vairāk vai mazāk svārstījās starp "turbo motoriem- sintētiku/veciem motoriem- pussintētiku". Tā kā man ir puslīdz abi, nebiju drošs, bet tēvs ar drošu roku jau nākamajā dienā nopirka pussintētiku ar pamatojumu, ka vecs motors (`95. gada 900, 2.0 HOT). Ilgs laiks nepagāja un sāka ost pēc sviluma. Šodien apskatījos- no nez kurienes uz pirmā izpūtēja līkuma (starp pirmo bunduli un kolektoru) tiek eļļa un nedaudz kūp. Tas ir stāvot uz vietas, bet, acīmredzot, braucot, eļļa iet pa gaisu ne pa jokam, jo tur daudz kas ir notašķīts- arī karteris, priekšējā plastmasas panna un vēl šis tas. Kad atstāju mašinu izslēgtu, paliek nelielas peļķītes zem pannas vadītāja pusē.
Tātad, cik noprotu, problēma ir eļļā. Tēvs gan nezin kādu bija nopircis un, vajadzības spiests, pats ielēju gandrīz litru benzīntankā pirktas pussintētikas, tik` lai varētu braukt vēl nedaudz. Pirms šīs maiņas bija sintētika. Vai ir kāda cerība, ka lietas mainīsies uz labo pusi ar atkārtotu eļļas maiņu?
Ar eļļām esmu sapratis, nav vēl tadu vecu dzinēju uzražojuši, ir nolietojies un ne. SAAB vispār mīl labu eļļu, jo tad arī lietot patīkamāk.
Bet tehnisko pusi zinās Arnijs, jo viņš mums te viens no viedajiem :)
Re:Eļļaina problēma
Droš jau, ka Arinijs pats te ar ieskatīsies :)
Re:Eļļaina problēma
Pirmais jāpārbauda visas eļļa trubas, vai tas varbūt tev dzen no zem kartera? Tas ir jāskatās kur kas pie vainas. Ir dzirdēts par eļļas devēju, kurš mēdz sākt suloties.
Re:Eļļaina problēma
Jā, turbīna tur tieši ir, vai ne? Bet strādāt turbīna strādā kā ierasts. Cik nu man prasās to kurināt...keikei wrote:Pēc maniem aprēķiniem turbīnai varētu būt kirdiht!
Re:Eļļaina problēma
Drīzāk tev kaut kur spiež garām to eļļu! Vai visas blīves ir ok!? Vai uz aci nevar redzēt no kurienes tev tā eļļa spiežās ārā, ja jau saki, ka braucot viss ar eļļu notašķīts!?
Nācās vienu BMW 528 redzēt, kam galvas blīvei bija pienācis kajuk, tur viss zem kapota bija vienā vienīgā eļļā! :)
Nācās vienu BMW 528 redzēt, kam galvas blīvei bija pienācis kajuk, tur viss zem kapota bija vienā vienīgā eļļā! :)
Re:Eļļaina problēma
Kā lai pārbauda tās trubiņas un blīves? Pabāzu galvu apakšā, bet nemanīju nevienu pilīti notekam. Varbūt tāpēc, ka mašīna slīpi stāvēja. Nu, pirmdien būšu mājās, paskatīšos virs bedres, ja tikšu pie tādas, ar visu gaismu.
Re:Eļļaina problēma
Jānomazgā motors, jādarbina un jāskatās! B204 motoriem var (pieļaujas) liet arī labu pussintētiku (Mobil, Castrol), bet nu - nopērkamas jau ir arī visādas nezināmās :( Pussintētiku lej jau padilušiem, paskaļiem motoriem dēļ lielākas viskozitātes, lai samazinātu spēli starp izdilušajām detaļām, kā arī - lai samazinātu eļļas noplūdes. Bet - ja pirms tam bija sintētika, un bij OK, tad īpaša pamata pāriet uz pussintētiku neredzu.
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re:Eļļaina problēma
Tad nu tā- vakar notīrīju apakšpusi motoram, cik nu sanāca laika un pacietības, bet problēmu laikam tomēr nesaskatīju. Pie tukšgaitas apgriezieniem nekas ne tek, ne smird pēc sviluma. Nedaudz pagāzēju līdz 2 000, bet atkal nekā. Nu, pēc apgriezienu celšanas līdz 4 000, varēja redzēt, ka atkal ir pilējis uz izpūtēja, bet no kurienes- nezinu. Nebija klāt vēl viena cilvēka, kas varētu gāzi mīcīt/spaidīt, kamēr guļu apakšā. Tas ir mans jaunais uzdevums.
Pēc tam, braucot mājās, centos apgriezienus turēt robežās līdz aptuveni 2 300, bet tomēr, kad nokļuvu, kur vajadzēja, atkal oda pēc vecā labā sviluma. Varbūt tā eļļa nāk ārā tikai, kad motors ilgāku laiku strādā pie augstākiem (2 300- "augstākie") apgriezieniem. Un varbūt pie vainas ir tieši fakts, ka tā ir pussintētika un varbūt savādāk reaģē uz temperatūras izmaiņām?
Pēc tam, braucot mājās, centos apgriezienus turēt robežās līdz aptuveni 2 300, bet tomēr, kad nokļuvu, kur vajadzēja, atkal oda pēc vecā labā sviluma. Varbūt tā eļļa nāk ārā tikai, kad motors ilgāku laiku strādā pie augstākiem (2 300- "augstākie") apgriezieniem. Un varbūt pie vainas ir tieši fakts, ka tā ir pussintētika un varbūt savādāk reaģē uz temperatūras izmaiņām?
Re:Eļļaina problēma
Nedaudz jūtos vainīgs, ka agrāk to plastmasu, kas zem motora priekšpusē pieskrūvēta, nenocēlu nost, jo tagad tikai ieraudzīju, ka eļļas radiatoram cauri apakšējam bleķim spiežas sula. Rīt noņemšu bamperi un skatīšos noņemt radiatoru, lai iztecinātu eļļu un caurumu (to gluži pat par caurumu nevar saukt) aizlodētu. Pie reizes varētu arī eļļu atpakaļ uz sintētiku nomainīt, jo, kā sapratu, nemaz pussintētiku nevajadzēja liet.
-
- Jauniņais
- Posts: 16
- Joined: Thu Nov 06, 2008 10:06 am
Re:Eļļaina problēma
man ir tada pati problema bet man var redzet ar aci ka tek kartera blive vai tu nevari kartigi palist zem motora un visu tur izpetit no kurienes ta ella nak..