Tā !
Jūs te runājāt tik ilgi, ka šo problēmu arī man pierunājāt ;-(
Par visu pēc kārtas.
1. Pāris mēnešus atpakaļ manīta DI kasete + sveces (check engine kļūda rādīja uz DI)
2. Pēc laika dabūju jaunu check engine kļūdu. Nianses nezinu, bet konstatēja, ka jāmaina katalizators. Tāds bija secinājums, jo abas (?) lambda zondes uzrāda līdzīgu nobīdi vai tml. Pasākums smags, nolēmu iepauzēt un pagaidīt nākošo kļūdu.
3. Nākošā kļūda nāca kopā ar topikā minēto raustīšanos. Uzrāda problēmu trešajā cilindrā. Ne DI kasetes vai aizdedzes problēmu. Raustījās briesmīgi, sajūta atbilst kļūdas aprakstam - pazūd viens cilindrs. Uz karstām pēdām izskrūvējām svecs - ideālas, pamērījām kompresiju - ideāla. Aizdoma atkal uz DI. Braucu uz garažu lai nomainītu, defekts pazuda.
4. Dzenāju motoru dažādos režīmos - viss OK. Dīvaini (bet varbūt norma ?), ka virs 4000 rpm noraustās, nomet jaudu un sāk mirgot check engine. Pēc tam check engine paliek degt pastāvīgi. Pēc noteikta skaita tīru restartu check engine nodziest.
5. Aizdomas uz iešprici (sprauslu), gaisa padevi, katalizatoru, lambdu, DI. Vārstu atmet, jo kompresija OK.
6. Šobrīd noraustās dažreiz dienā, dažādos režīmos. Vairāk pie slodzes.
Rīcības plāns:
1. Tā kā lielāko daļu pieņēmumu ir grūti pārbaudīt, tāpēc ir mērķis sagaidīt raustīšanos un ātri nomainīt DI. Ja problēma pazūd, tad jāpērk atkal jauns ???
2. Ja problēma nepazūd, laikam jābrauc uz Astras ielu.
Ļoti gaidu Ārnija komentāru ;-)
G.
saabs 9 - 5 sitieni no dzinēja
Re:saabs 9 - 5 sitieni no dzinēja
Ja aizdedzes bloku mainīji Astras ielā, tad ir 1g. garantija - maiņa par brīvu!Girtas wrote:Tā !
Jūs te runājāt tik ilgi, ka šo problēmu arī man pierunājāt ;-(
Par visu pēc kārtas.
1. Pāris mēnešus atpakaļ manīta DI kasete + sveces (check engine kļūda rādīja uz DI)
2. Pēc laika dabūju jaunu check engine kļūdu. Nianses nezinu, bet konstatēja, ka jāmaina katalizators. Tāds bija secinājums, jo abas (?) lambda zondes uzrāda līdzīgu nobīdi vai tml. Pasākums smags, nolēmu iepauzēt un pagaidīt nākošo kļūdu.
3. Nākošā kļūda nāca kopā ar topikā minēto raustīšanos. Uzrāda problēmu trešajā cilindrā. Ne DI kasetes vai aizdedzes problēmu. Raustījās briesmīgi, sajūta atbilst kļūdas aprakstam - pazūd viens cilindrs. Uz karstām pēdām izskrūvējām svecs - ideālas, pamērījām kompresiju - ideāla. Aizdoma atkal uz DI. Braucu uz garažu lai nomainītu, defekts pazuda.
4. Dzenāju motoru dažādos režīmos - viss OK. Dīvaini (bet varbūt norma ?), ka virs 4000 rpm noraustās, nomet jaudu un sāk mirgot check engine. Pēc tam check engine paliek degt pastāvīgi. Pēc noteikta skaita tīru restartu check engine nodziest.
5. Aizdomas uz iešprici (sprauslu), gaisa padevi, katalizatoru, lambdu, DI. Vārstu atmet, jo kompresija OK.
6. Šobrīd noraustās dažreiz dienā, dažādos režīmos. Vairāk pie slodzes.
Rīcības plāns:
1. Tā kā lielāko daļu pieņēmumu ir grūti pārbaudīt, tāpēc ir mērķis sagaidīt raustīšanos un ātri nomainīt DI. Ja problēma pazūd, tad jāpērk atkal jauns ???
2. Ja problēma nepazūd, laikam jābrauc uz Astras ielu.
Ļoti gaidu Ārnija komentāru ;-)
G.
SAAB 9-5 2,3t '99 & VOLVO
Re:saabs 9 - 5 sitieni no dzinēja
Kļūda saka, ka šis nav vainīgs, vajagot mainīt katalizatoru. Tas gan bija sen, tagad jau bļauj par trešo cilindru. Protams, iespēja pastāv ka šie gadījumi nav savstarpēji saistīti, bet tomēr..
G.
G.
Re:saabs 9 - 5 sitieni no dzinēja
Kādu tieši kļūdu met uz katalizatoru?
Re:saabs 9 - 5 sitieni no dzinēja
Nespēju kompetenti paskaidrot, tādu defektāciju uzstādīja dīleris.aikoN wrote:Kādu tieši kļūdu met uz katalizatoru?
G.
Re:saabs 9 - 5 sitieni no dzinēja
Vai tad meistars diagnostikas lapaa kljuudas atshifreejumu neierakstiija? :whistle:
Tik pat labi vareeja pateikt - jaamaina motors, nepaskaidrojot kapeec :laugh:
Man arii peec DI kasetes mainjas kompis meta kljuudu uz katalizatoru, kaut arii atgaazes un benziina pateerinjsh ir ok;)
Diagnostika saka, ka paaraak zems skaabekla liimenis katalizatoraa, ei nu saproti :laugh:
Tik pat labi vareeja pateikt - jaamaina motors, nepaskaidrojot kapeec :laugh:
Man arii peec DI kasetes mainjas kompis meta kljuudu uz katalizatoru, kaut arii atgaazes un benziina pateerinjsh ir ok;)
Diagnostika saka, ka paaraak zems skaabekla liimenis katalizatoraa, ei nu saproti :laugh:
Re:saabs 9 - 5 sitieni no dzinēja
Girtas wrote:Tā !
Jūs te runājāt tik ilgi, ka šo problēmu arī man pierunājāt ;-(
Par visu pēc kārtas.
1. Pāris mēnešus atpakaļ manīta DI kasete + sveces (check engine kļūda rādīja uz DI)
2. Pēc laika dabūju jaunu check engine kļūdu. Nianses nezinu, bet konstatēja, ka jāmaina katalizators. Tāds bija secinājums, jo abas (?) lambda zondes uzrāda līdzīgu nobīdi vai tml. Pasākums smags, nolēmu iepauzēt un pagaidīt nākošo kļūdu.
3. Nākošā kļūda nāca kopā ar topikā minēto raustīšanos. Uzrāda problēmu trešajā cilindrā. Ne DI kasetes vai aizdedzes problēmu. Raustījās briesmīgi, sajūta atbilst kļūdas aprakstam - pazūd viens cilindrs. Uz karstām pēdām izskrūvējām svecs - ideālas, pamērījām kompresiju - ideāla. Aizdoma atkal uz DI. Braucu uz garažu lai nomainītu, defekts pazuda.
4. Dzenāju motoru dažādos režīmos - viss OK. Dīvaini (bet varbūt norma ?), ka virs 4000 rpm noraustās, nomet jaudu un sāk mirgot check engine. Pēc tam check engine paliek degt pastāvīgi. Pēc noteikta skaita tīru restartu check engine nodziest.
5. Aizdomas uz iešprici (sprauslu), gaisa padevi, katalizatoru, lambdu, DI. Vārstu atmet, jo kompresija OK.
6. Šobrīd noraustās dažreiz dienā, dažādos režīmos. Vairāk pie slodzes.
Rīcības plāns:
1. Tā kā lielāko daļu pieņēmumu ir grūti pārbaudīt, tāpēc ir mērķis sagaidīt raustīšanos un ātri nomainīt DI. Ja problēma pazūd, tad jāpērk atkal jauns ???
2. Ja problēma nepazūd, laikam jābrauc uz Astras ielu.
Ļoti gaidu Ārnija komentāru ;-)
G.
Reportēju problēmas stāvokli.
Nomainīju DI kaseti un minētie efekti un kļūdas pazuda.
Morāle:
1. Neuzticies visiem kļūdu paziņojumiem.
2. DI mēdz mirt arī neuzrādot kļūdu par sevi.
G.