Dažādi jautājumi par 9-3
Re:Dažādi jautājumi par 9-3
1. Cik sapratu, tad ja ir ieslēgts ECON, tad kondicionieris nestrādā, un visaukstākais gaiss, ar ieslēgtu ECON, tiek padots pa tiešo no ielas, pareizi?
2. Kur varētu dabūt 9-3 principiālo elektrisko shēmu?
3. Vai ieslēdzot NIGHT PANEL ACC bloka un citām pogām jāpaliek apgaismotam?
4. Vai ieslēdzot NIGHT PANEL ir normāli, ka spidometram apgaismojums nedeg tālāk par 140 km/h? (Atslēdzot apgaismojas līdz maksimāliem km/h))
2. Kur varētu dabūt 9-3 principiālo elektrisko shēmu?
3. Vai ieslēdzot NIGHT PANEL ACC bloka un citām pogām jāpaliek apgaismotam?
4. Vai ieslēdzot NIGHT PANEL ir normāli, ka spidometram apgaismojums nedeg tālāk par 140 km/h? (Atslēdzot apgaismojas līdz maksimāliem km/h))
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re:Dažādi jautājumi par 9-3
Pašu galveno aizmirsu:laugh:
No kuras puses ķērties klāt elektriskai antenai? Problēma tāda, ka neizvilkās līdz galam masts.
Jādabū mastu atsevišķi no visās konstrukcijas un jāizkustina? Noteikti ar kaut ko vajag noeļļot pēc tam, vai ne?
No kuras puses ķērties klāt elektriskai antenai? Problēma tāda, ka neizvilkās līdz galam masts.
Jādabū mastu atsevišķi no visās konstrukcijas un jāizkustina? Noteikti ar kaut ko vajag noeļļot pēc tam, vai ne?
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re:Dažādi jautājumi par 9-3
1. Nu nevis pa tiešo, bet caur filtru. Bet vispār jau tev taisnība, ka tiek jaukts kopā siltais gaiss ko silda salona krāsniņa plus āra gaiss. Protams ja tu ieslēgsi ka jāņem gaiss no salona tad tas arī tiks darīts.KoreFun wrote:1. Cik sapratu, tad ja ir ieslēgts ECON, tad kondicionieris nestrādā, un visaukstākais gaiss, ar ieslēgtu ECON, tiek padots pa tiešo no ielas, pareizi?
2. Kur varētu dabūt 9-3 principiālo elektrisko shēmu?
3. Vai ieslēdzot NIGHT PANEL ACC bloka un citām pogām jāpaliek apgaismotam?
2. Nezinu :)
3. Jā. Pogas paliek apgaismotas. Kā arī panelī iedegsies iedaļas kur ir kādi brīdinājumi. Piemēram pie tukšas bākas sāks degt labā puse. Pie 125 ieslēgsies apgaismojums virs 140. Apstājoties krustojumā un uzsākot ātrāk braukt arī tahometrs ieslēgsies.
Re:Dažādi jautājumi par 9-3
Nu pa tiešo es domāju, ka neies caur kondicionieru;) Starp citu MIX, pasaki, lūdzu, man priekšā, kur meklēt salona filtru? Vēl nebija pietiekoši daudz laika izpētīt autiņu:Pmixeris wrote:1. Nu nevis pa tiešo, bet caur filtru. Bet vispār jau tev taisnība, ka tiek jaukts kopā siltais gaiss ko silda salona krāsniņa plus āra gaiss. Protams ja tu ieslēgsi ka jāņem gaiss no salona tad tas arī tiks darīts.KoreFun wrote:1. Cik sapratu, tad ja ir ieslēgts ECON, tad kondicionieris nestrādā, un visaukstākais gaiss, ar ieslēgtu ECON, tiek padots pa tiešo no ielas, pareizi?
2. Kur varētu dabūt 9-3 principiālo elektrisko shēmu?
3. Vai ieslēdzot NIGHT PANEL ACC bloka un citām pogām jāpaliek apgaismotam?
2. Nezinu :)
3. Jā. Pogas paliek apgaismotas. Kā arī panelī iedegsies iedaļas kur ir kādi brīdinājumi. Piemēram pie tukšas bākas sāks degt labā puse. Pie 125 ieslēgsies apgaismojums virs 140. Apstājoties krustojumā un uzsākot ātrāk braukt arī tahometrs ieslēgsies.
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re:Dažādi jautājumi par 9-3
Salona filtrs ir akvārijā :)
Tas ir zem plastmasas kura ir kad atver kapotu tad starp motortelpu un priekšējo stiklu.
Noņem nost to krokodila gumiju. Noskrūvē nost abas logu slotas un tad varēsi dabūt nost to no turienes. Zemāk ir vēl viena aizsarg plastmas tieši uz filtra virsū, bet tā tur īpaši nestiprinās.
Nost to visu nav īpašu problēmu dabūt, bet to garo plastmasu gan pirmo reiz liekot plastmasu ir jāpamokās. Pēc tam jau aiziet viegli un -10 grādos ar var nomainīt to filtru :D
Tas ir zem plastmasas kura ir kad atver kapotu tad starp motortelpu un priekšējo stiklu.
Noņem nost to krokodila gumiju. Noskrūvē nost abas logu slotas un tad varēsi dabūt nost to no turienes. Zemāk ir vēl viena aizsarg plastmas tieši uz filtra virsū, bet tā tur īpaši nestiprinās.
Nost to visu nav īpašu problēmu dabūt, bet to garo plastmasu gan pirmo reiz liekot plastmasu ir jāpamokās. Pēc tam jau aiziet viegli un -10 grādos ar var nomainīt to filtru :D
Re:Dažādi jautājumi par 9-3
Skaidrs, paldies:)
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re:Dažādi jautājumi par 9-3
Apkopoju:
1. Ar ko šis režīms atšķīrās no nākamā bildē redzamā, ko panāc ar atkārtotu AUTO pogas nospiešanu
2. Kā cīnīties ar elektriskās antenas mastu, kura neizbrauc līdz galam? Jāizņem to laukā, izkustināt? Saeļļot?
3. Kāds zin, kur dabūt 9-3 elektrisku shēmu un vai no 9-5 Haynes manuāļa principiāla shēmas daļa par miglas lukturiem sakritīs ar 9-3 miglas lukturu shēmu?
1. Ar ko šis režīms atšķīrās no nākamā bildē redzamā, ko panāc ar atkārtotu AUTO pogas nospiešanu
2. Kā cīnīties ar elektriskās antenas mastu, kura neizbrauc līdz galam? Jāizņem to laukā, izkustināt? Saeļļot?
3. Kāds zin, kur dabūt 9-3 elektrisku shēmu un vai no 9-5 Haynes manuāļa principiāla shēmas daļa par miglas lukturiem sakritīs ar 9-3 miglas lukturu shēmu?
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re:Dažādi jautājumi par 9-3
Pēc pieredzes - ne ar ko neatšķiras tie režīmi, vienīgi displejs mazāk piedrazots ar info:huh:
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re:Dažādi jautājumi par 9-3
Varbūt noder: http://faq.saabnet.ru/_900ng/KoreFun wrote:Apkopoju:
3. Kāds zin, kur dabūt 9-3 elektrisku shēmu un vai no 9-5 Haynes manuāļa principiāla shēmas daļa par miglas lukturiem sakritīs ar 9-3 miglas lukturu shēmu?
Pašā sākumā ir noskanēta instrukcija ar shēmām beigās (112MB failiņš) B)
Re:Dažādi jautājumi par 9-3
2. Jāizkustina un jāiztīra (ja iespējams) Un jāsapūš ar silikonu.
3. varbūt arī ir vienādas, bet - nevajag Tev to shēmu. Visticamākais, ka iztrūkst viens relejs.
3. varbūt arī ir vienādas, bet - nevajag Tev to shēmu. Visticamākais, ka iztrūkst viens relejs.
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re:Dažādi jautājumi par 9-3
Paldies, palasīšu:)Diks wrote:Varbūt noder: http://faq.saabnet.ru/_900ng/KoreFun wrote:Apkopoju:
3. Kāds zin, kur dabūt 9-3 elektrisku shēmu un vai no 9-5 Haynes manuāļa principiāla shēmas daļa par miglas lukturiem sakritīs ar 9-3 miglas lukturu shēmu?
Pašā sākumā ir noskanēta instrukcija ar shēmām beigās (112MB failiņš) B)
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re:Dažādi jautājumi par 9-3
2. Paldies.Arnijs wrote:2. Jāizkustina un jāiztīra (ja iespējams) Un jāsapūš ar silikonu.
3. varbūt arī ir vienādas, bet - nevajag Tev to shēmu. Visticamākais, ka iztrūkst viens relejs.
3. Papētīšu to shēmu saabnetā, tur tak jābūt uzrakstītam releja numurs un tad apskatīšos vai tāds man ir, vai nav.
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re:Dažādi jautājumi par 9-3
Starp citu apskatīju drošinātājus un ieraudzīju ka man nav viens drošinātājs. Uz tā špikera (vāciņam iekšpusē) rakstīts ka tas ir DAYLIGHT.
Tā kā tājās ligzdās, kur nevajadzētu būt drošinātājam šajā komplektācijā ir tikai viens kontakts, bet šitam DAYLIGHT ir divi kontakti, uzprasās jautājums, vai tam drošinātājam jābūt manā gadījumā?:huh: Auto 99.gada.
Tā kā tājās ligzdās, kur nevajadzētu būt drošinātājam šajā komplektācijā ir tikai viens kontakts, bet šitam DAYLIGHT ir divi kontakti, uzprasās jautājums, vai tam drošinātājam jābūt manā gadījumā?:huh: Auto 99.gada.
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re:Dažādi jautājumi par 9-3
nevajag Tev to drošinātāju. Daylight tad degs arī 0 pozīcijā, bet neviens nekad to slēdzi nekustina. Ir ieslēgts un viss. Aizdedzi izslēdzot gaismas nodziest. Ko vēl vairāk vajag?KoreFun wrote:Starp citu apskatīju drošinātājus un ieraudzīju ka man nav viens drošinātājs. Uz tā špikera (vāciņam iekšpusē) rakstīts ka tas ir DAYLIGHT.
Tā kā tājās ligzdās, kur nevajadzētu būt drošinātājam šajā komplektācijā ir tikai viens kontakts, bet šitam DAYLIGHT ir divi kontakti, uzprasās jautājums, vai tam drošinātājam jābūt manā gadījumā?:huh: Auto 99.gada.
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re:Dažādi jautājumi par 9-3
Tagad zinu, ka man to nevajag:) Vnk a vdrug kāds aizmirsa atpakaļ iespraust:P :blush:
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible