Dažādi jautājumi par 900


Locked
alnislacis
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2156
Joined: Sun Nov 30, 2008 6:10 am

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by alnislacis »

Par lodēšanu- cik skatījos meistaru darbus- ar to remontēja mazus caurumus.

Tie cipari ir izvilkti no tiem darbiem, ko citi ir darījuši priekš saviem 900og, kā arī konsultējoties ar darbnīcām. Tā pat piekrītu par sadārdzinājumu nedarot pašam. Tiesa, apskatot kārbas jaukšanas un salikšanas pamācību (to, kas no Saab ar sīkiem aprakstiem par detaļām instrumentiem un šķidrumiem) aizdomājos, kur un kā to darītu.

Lai gan 10-15k LVL nozīmētu auto stāvoklī, kas ir Tuvu jaunam (un diez vai 3-5k eksemplārs ir ar pārlasītu/stiprinātu kārbu un bez kāda no raksturīgiem defektiem)- būs jāpārskata, kā būt ar 900og..

________________________
Filozofiskā daļa:
Kurbad, kad Tu brauci ar 900 16i- paralēli mācījies un pats taisīji? Kaut o zināji? Mana lielākā dilemma ir skolas un c900 prieka nesavienojamība.

Biju domājis izslīdēt ar periodisku dažu simtu ieguldīšanu lai auto būtu pieņemamā un drošā braukšanas stāvoklī, līdz būs brīvi līdzekļi. Bet sāku saprast, ka c900 is not that case.
KurBads
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3218
Joined: Thu Jan 17, 2008 3:00 pm

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by KurBads »

alnislacis wrote:Par lodēšanu- cik skatījos meistaru darbus- ar to remontēja mazus caurumus.

Tie cipari ir izvilkti no tiem darbiem, ko citi ir darījuši priekš saviem 900og, kā arī konsultējoties ar darbnīcām. Tā pat piekrītu par sadārdzinājumu nedarot pašam. Tiesa, apskatot kārbas jaukšanas un salikšanas pamācību (to, kas no Saab ar sīkiem aprakstiem par detaļām instrumentiem un šķidrumiem) aizdomājos, kur un kā to darītu.

Lai gan 10-15k LVL nozīmētu auto stāvoklī, kas ir Tuvu jaunam (un diez vai 3-5k eksemplārs ir ar pārlasītu/stiprinātu kārbu un bez kāda no raksturīgiem defektiem)- būs jāpārskata, kā būt ar 900og..

________________________
Filozofiskā daļa:
Kurbad, kad Tu brauci ar 900 16i- paralēli mācījies un pats taisīji? Kaut o zināji? Mana lielākā dilemma ir skolas un c900 prieka nesavienojamība.

Biju domājis izslīdēt ar dažu simtu ieguldīšanu lai auto būtu pieņemamā un drošā braukšanas stāvoklī, bet sāku saprast, ka c900 is not that case.
mani auto nekad nav stāvējuši nebraukti. Ilgākais 2 nedēļas, kad gaidīju benzīna sūkni, un nedēļu, kad gaidīju miroņgalvu.
Braucu un paralēli šo to piečibinu. Nekādus fundamentālos darbus gan līdz šim neesmu darījis. Info pamatā uzsūcu no neta un Bentley bībeles.
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
alnislacis
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2156
Joined: Sun Nov 30, 2008 6:10 am

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by alnislacis »

Nē, es domāju vai Tavs pirmais 900 16i Tev bija tad, kad mācijies universitātē? Man ir tā, ka ne es viņam īsti esmu blakus, ne arī ir brīvs laiks un nauda viņam. Bet c900 patīk.

Tas ko šobrīd pārdomāju- vai neatslāpt attiecībā uz c900 un atgriesties pie šī īpašā auto, kad laiks būs mazāk saspringts.
User avatar
mixeris
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 4125
Joined: Mon Jan 14, 2008 4:47 pm
Location: Rīga, Latvia

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by mixeris »

Mans pirmais 900 man bija līdz ko nokārtoju tiesības :)
Noliku tiesības un garāžā paņēmu auto un sāku braukt. Līdz ar to uzņemoties visas saistības ar šo auto :)
Un tas vēl kamēr koledžā mācījos. Sākot no 2 kursa vidus ;)
Strādāt sāku jau pirmā kursa otrajā pusē. Nu tas ir tipa kā videnes 10. klase ;)
KurBads
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3218
Joined: Thu Jan 17, 2008 3:00 pm

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by KurBads »

alnislacis wrote:Nē, es domāju vai Tavs pirmais 900 16i Tev bija tad, kad mācijies universitātē? Man ir tā, ka ne es viņam īsti esmu blakus, ne arī ir brīvs laiks un nauda viņam. Bet c900 patīk.

Tas ko šobrīd pārdomāju- vai neatslāpt attiecībā uz c900 un atgriesties pie šī īpašā auto, kad laiks būs mazāk saspringts.
nope. pirmo 900 8i nopirku pusgadu pēc ierašanās Beļģijā. Uz to laiku jau sen biju beidzi univ., kā arī ieguvis LL.M ;)

ja vēlies, lai auto ir nevainojams, tas prasa investīcijas. Tomēr, braukt vari arī ar minimālu uzturēšanu daudz maz. Ja domā nolikt malā konkrētu auto un turēt to nekustīgi gadus gaidot īsto brīdi - nebūs pareizākā pieeja. Autiņam patīk, ja ar to brauc, stāvēšana par labu nenāks.
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
alnislacis
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2156
Joined: Sun Nov 30, 2008 6:10 am

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by alnislacis »

Skaidrs. Kas ir LL.M (mans minējums- ģimene?)

Droši vien vasaras vidū būs:
a. bildes ar renovētu priekšu un APC+FMIC modifikāciju
b. pieejams malns Saab c900 16v lpt tirgošanai
KurBads
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3218
Joined: Thu Jan 17, 2008 3:00 pm

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by KurBads »

alnislacis wrote:Skaidrs. Kas ir LL.M (mans minējums- ģimene?)

Droši vien vasaras vidū būs:
a. bildes ar renovētu priekšu un APC+FMIC modifikāciju
b. pieejams malns Saab c900 16v lpt tirgošanai
LL.M - http://en.wikipedia.org/wiki/Master_of_Laws

Vai tirgosi, jo auto netiek izmantots?
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
User avatar
lawyer
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 8236
Joined: Thu Jun 05, 2008 8:25 am
Location: Ādaži-Rīga

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by lawyer »

LL.M ir no latīņu valodas - Legum Magister jeb angļu valodā Master of Laws - tā ir pieņemts apzīmēt maģistra grādu tiesību zinātnēs angliski runājošajās zemēs, bet pēdējā laikā tas arī ir iegājies starptautiski un daudzas augstskolas savām programmām piešķir šādu zīmolu ;)

EDIT: KurBads paspēja pirmais :cheer:
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever ;)
alnislacis
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2156
Joined: Sun Nov 30, 2008 6:10 am

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by alnislacis »

KurBads wrote:
alnislacis wrote:Skaidrs. Kas ir LL.M (mans minējums- ģimene?)

Droši vien vasaras vidū būs:
a. bildes ar renovētu priekšu un APC+FMIC modifikāciju
b. pieejams malns Saab c900 16v lpt tirgošanai
LL.M - http://en.wikipedia.org/wiki/Master_of_Laws

Vai tirgosi, jo auto netiek izmantots?
Njā.. Stulbi par to LL.M nezināt.:blush:

Redzēs, kā būt par c900. Jūlija vidū, kad būšu atpakaļ, pievērsīšos šī jautājuma noskaidrošanai. Aptuveni cipari ir zināmi, bet domāju uzlikt uz papīra precīzu tāmi un izlemt, kā tas šobrīd iekļaujās prioritāšu lokā.
User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7731
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by KoreFun »

zudushais wrote:Alnilaci! Es arī esmu students, nekas, ka paralēli strādāju. Tomēr spēju uzturēt savu c900. Tiesa tieši tā kā daži jau rakstīja. Mašīnai tiek izdarīts viss nepieciešamais ikdienas braukšanai. Par lieliem uzabojumiem es tikai sapņoju. Tomēr ir patīkami pārvietoties ar savu auto un nedomāju tāpēc mainīt. Vakar apskatījos cik maksā mans otrs auto sapnis (Land Rover Defender) un atkal sapratu, ka mans c900 ir optimāls. Daudz ko pats varu izdarīt, ir lietas kas jādod meistaram tomēr tas nav tik dārgi. Nevajag visu uz maksimālo salikt! Brauc priekam!
Pilnīgi piekrītu!
AlnisLacis, man liekas, ka Tu gribi bik pa daudz sataisīt vienā piegājienā;) 20 000 EUR... Tā būs mašīna izstādēm, auto exotikai, nevis braukšanai ikdienā;)
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag :)

9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
User avatar
Nauris_t16
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3418
Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
Location: Pārdaugava

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by Nauris_t16 »

KoreFun wrote:
zudushais wrote:Alnilaci! Es arī esmu students, nekas, ka paralēli strādāju. Tomēr spēju uzturēt savu c900. Tiesa tieši tā kā daži jau rakstīja. Mašīnai tiek izdarīts viss nepieciešamais ikdienas braukšanai. Par lieliem uzabojumiem es tikai sapņoju. Tomēr ir patīkami pārvietoties ar savu auto un nedomāju tāpēc mainīt. Vakar apskatījos cik maksā mans otrs auto sapnis (Land Rover Defender) un atkal sapratu, ka mans c900 ir optimāls. Daudz ko pats varu izdarīt, ir lietas kas jādod meistaram tomēr tas nav tik dārgi. Nevajag visu uz maksimālo salikt! Brauc priekam!
Pilnīgi piekrītu!
AlnisLacis, man liekas, ka Tu gribi bik pa daudz sataisīt vienā piegājienā;) 20 000 EUR... Tā būs mašīna izstādēm, auto exotikai, nevis braukšanai ikdienā;)
+1 Tas ir labi, ka ir idejas, tiesa tas nenozīmē, ka viss ir vajadzīgs uzreiz un vienā piegājienā ;)

P.S. dīvaini, ka LLXX vēljoprojām klusē saistībā ar šo tēmu :evil: (ak es provokators :whistle: :D )
900aero clubsport #8
zudushais
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 553
Joined: Tue Sep 23, 2008 2:00 pm
Location: pa ceïam

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by zudushais »

Alnilaci! Es arī esmu students, nekas, ka paralēli strādāju. Tomēr spēju uzturēt savu c900. Tiesa tieši tā kā daži jau rakstīja. Mašīnai tiek izdarīts viss nepieciešamais ikdienas braukšanai. Par lieliem uzabojumiem es tikai sapņoju. Tomēr ir patīkami pārvietoties ar savu auto un nedomāju tāpēc mainīt. Vakar apskatījos cik maksā mans otrs auto sapnis (Land Rover Defender) un atkal sapratu, ka mans c900 ir optimāls. Daudz ko pats varu izdarīt, ir lietas kas jādod meistaram tomēr tas nav tik dārgi. Nevajag visu uz maksimālo salikt! Brauc priekam!
alnislacis
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2156
Joined: Sun Nov 30, 2008 6:10 am

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by alnislacis »

1.Kas ir LLXX?
2.Kore Fun- 20 000 vienā piegājienā- nav ne plānots, ne šobrīd iespējams. Pie tam tā ir aptuvenā Misu dzeltanā 'vert tāme. Pat ja būtu iespējams ielikt desmit eiro, lai atgrieztu auto tuvu tā pirmatnējajam stāvoklim- tad līdzīgi kā Misu (kurš gan vēl nav redzēts ar savu projektu pārvietojamies) arī es ar to brauktu uz darbu un brīvdienās uz laukiem, nevis uz izstādi.
3.Bet šobrīd ir tieši tā kā ir. Ceru Latgales pasākumā ar Jums, kungi, vēl pa šo tēmu parrunāt teorētiski klātienē. Pieņemu, ka pēc tam došos pie virsbūves meisatriem dabūt skaidru ciparu. To tad pēc tam salikt kopā ar APC+FMIC modifikāciju un pastīties, ko no tā šobrīd varu atļauties.
4. Zudushais, esi otrais c900 braucējs, ko zinu gribam Defenderu īpašumā. Manā džentelmeņu komplektā gan 4wd vieta pienākas Mercedes G.
maris
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 522
Joined: Wed Feb 13, 2008 6:56 am

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by maris »

Ja ir vēlēšanās , tad ielikt naudu remontos var ļoti lielu ...:) Tikai , priekš kam ??? SAABs nav un visdrīzāk nekad arī nebūs tik eksluzīvs auto lai tas atmaksātos :( :( :( Tādēļ , pirms veikt dārgus un nekam nevajadzīgus remontus , mans ieteikums būtu paskatīties apkārt - galu galā lētāk noteikti sanāks iegādāties kādu salīdzinoši dārgu ,bet labi uzturētu auto , vai arī auto ar jau veiktu restaurāciju , nekā ņēmt , atvainojiet par izteicienu , "sūdu" un tad mēģināt to taisīt :) Diemžēl , esmu tam izgājis cauri , tādēļ iesaku Jums "nekāpt vēlreiz uz grābekļa" :P Te noteikti apgrozās vēl daži , kas arī to ir izbaudījuši uz savas ādas ...:P :P :P
Māris
KurBads
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3218
Joined: Thu Jan 17, 2008 3:00 pm

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by KurBads »

alnislacis wrote: 4. Zudushais, esi otrais c900 braucējs, ko zinu gribam Defenderu īpašumā. Manā džentelmeņu komplektā gan 4wd vieta pienākas Mercedes G.
vai es būtu pirmais? tiešām pirms brīža apsvēru šādu variantu.
un G-class, protams, ir krutāk, bet pavērtēsim cenu atšķirības :unsure:
Defenders ir LĒTS.
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
Locked