Dažādi jautājumi par 900
-
- Forums - otrās mājas
- Posts: 2156
- Joined: Sun Nov 30, 2008 6:10 am
Re:Dažādi jautājumi par 900
Par lodēšanu- cik skatījos meistaru darbus- ar to remontēja mazus caurumus.
Tie cipari ir izvilkti no tiem darbiem, ko citi ir darījuši priekš saviem 900og, kā arī konsultējoties ar darbnīcām. Tā pat piekrītu par sadārdzinājumu nedarot pašam. Tiesa, apskatot kārbas jaukšanas un salikšanas pamācību (to, kas no Saab ar sīkiem aprakstiem par detaļām instrumentiem un šķidrumiem) aizdomājos, kur un kā to darītu.
Lai gan 10-15k LVL nozīmētu auto stāvoklī, kas ir Tuvu jaunam (un diez vai 3-5k eksemplārs ir ar pārlasītu/stiprinātu kārbu un bez kāda no raksturīgiem defektiem)- būs jāpārskata, kā būt ar 900og..
________________________
Filozofiskā daļa:
Kurbad, kad Tu brauci ar 900 16i- paralēli mācījies un pats taisīji? Kaut o zināji? Mana lielākā dilemma ir skolas un c900 prieka nesavienojamība.
Biju domājis izslīdēt ar periodisku dažu simtu ieguldīšanu lai auto būtu pieņemamā un drošā braukšanas stāvoklī, līdz būs brīvi līdzekļi. Bet sāku saprast, ka c900 is not that case.
Tie cipari ir izvilkti no tiem darbiem, ko citi ir darījuši priekš saviem 900og, kā arī konsultējoties ar darbnīcām. Tā pat piekrītu par sadārdzinājumu nedarot pašam. Tiesa, apskatot kārbas jaukšanas un salikšanas pamācību (to, kas no Saab ar sīkiem aprakstiem par detaļām instrumentiem un šķidrumiem) aizdomājos, kur un kā to darītu.
Lai gan 10-15k LVL nozīmētu auto stāvoklī, kas ir Tuvu jaunam (un diez vai 3-5k eksemplārs ir ar pārlasītu/stiprinātu kārbu un bez kāda no raksturīgiem defektiem)- būs jāpārskata, kā būt ar 900og..
________________________
Filozofiskā daļa:
Kurbad, kad Tu brauci ar 900 16i- paralēli mācījies un pats taisīji? Kaut o zināji? Mana lielākā dilemma ir skolas un c900 prieka nesavienojamība.
Biju domājis izslīdēt ar periodisku dažu simtu ieguldīšanu lai auto būtu pieņemamā un drošā braukšanas stāvoklī, līdz būs brīvi līdzekļi. Bet sāku saprast, ka c900 is not that case.
Re:Dažādi jautājumi par 900
mani auto nekad nav stāvējuši nebraukti. Ilgākais 2 nedēļas, kad gaidīju benzīna sūkni, un nedēļu, kad gaidīju miroņgalvu.alnislacis wrote:Par lodēšanu- cik skatījos meistaru darbus- ar to remontēja mazus caurumus.
Tie cipari ir izvilkti no tiem darbiem, ko citi ir darījuši priekš saviem 900og, kā arī konsultējoties ar darbnīcām. Tā pat piekrītu par sadārdzinājumu nedarot pašam. Tiesa, apskatot kārbas jaukšanas un salikšanas pamācību (to, kas no Saab ar sīkiem aprakstiem par detaļām instrumentiem un šķidrumiem) aizdomājos, kur un kā to darītu.
Lai gan 10-15k LVL nozīmētu auto stāvoklī, kas ir Tuvu jaunam (un diez vai 3-5k eksemplārs ir ar pārlasītu/stiprinātu kārbu un bez kāda no raksturīgiem defektiem)- būs jāpārskata, kā būt ar 900og..
________________________
Filozofiskā daļa:
Kurbad, kad Tu brauci ar 900 16i- paralēli mācījies un pats taisīji? Kaut o zināji? Mana lielākā dilemma ir skolas un c900 prieka nesavienojamība.
Biju domājis izslīdēt ar dažu simtu ieguldīšanu lai auto būtu pieņemamā un drošā braukšanas stāvoklī, bet sāku saprast, ka c900 is not that case.
Braucu un paralēli šo to piečibinu. Nekādus fundamentālos darbus gan līdz šim neesmu darījis. Info pamatā uzsūcu no neta un Bentley bībeles.
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
& Chevy 5,7
-
- Forums - otrās mājas
- Posts: 2156
- Joined: Sun Nov 30, 2008 6:10 am
Re:Dažādi jautājumi par 900
Nē, es domāju vai Tavs pirmais 900 16i Tev bija tad, kad mācijies universitātē? Man ir tā, ka ne es viņam īsti esmu blakus, ne arī ir brīvs laiks un nauda viņam. Bet c900 patīk.
Tas ko šobrīd pārdomāju- vai neatslāpt attiecībā uz c900 un atgriesties pie šī īpašā auto, kad laiks būs mazāk saspringts.
Tas ko šobrīd pārdomāju- vai neatslāpt attiecībā uz c900 un atgriesties pie šī īpašā auto, kad laiks būs mazāk saspringts.
Re:Dažādi jautājumi par 900
Mans pirmais 900 man bija līdz ko nokārtoju tiesības :)
Noliku tiesības un garāžā paņēmu auto un sāku braukt. Līdz ar to uzņemoties visas saistības ar šo auto :)
Un tas vēl kamēr koledžā mācījos. Sākot no 2 kursa vidus ;)
Strādāt sāku jau pirmā kursa otrajā pusē. Nu tas ir tipa kā videnes 10. klase ;)
Noliku tiesības un garāžā paņēmu auto un sāku braukt. Līdz ar to uzņemoties visas saistības ar šo auto :)
Un tas vēl kamēr koledžā mācījos. Sākot no 2 kursa vidus ;)
Strādāt sāku jau pirmā kursa otrajā pusē. Nu tas ir tipa kā videnes 10. klase ;)
Re:Dažādi jautājumi par 900
nope. pirmo 900 8i nopirku pusgadu pēc ierašanās Beļģijā. Uz to laiku jau sen biju beidzi univ., kā arī ieguvis LL.M ;)alnislacis wrote:Nē, es domāju vai Tavs pirmais 900 16i Tev bija tad, kad mācijies universitātē? Man ir tā, ka ne es viņam īsti esmu blakus, ne arī ir brīvs laiks un nauda viņam. Bet c900 patīk.
Tas ko šobrīd pārdomāju- vai neatslāpt attiecībā uz c900 un atgriesties pie šī īpašā auto, kad laiks būs mazāk saspringts.
ja vēlies, lai auto ir nevainojams, tas prasa investīcijas. Tomēr, braukt vari arī ar minimālu uzturēšanu daudz maz. Ja domā nolikt malā konkrētu auto un turēt to nekustīgi gadus gaidot īsto brīdi - nebūs pareizākā pieeja. Autiņam patīk, ja ar to brauc, stāvēšana par labu nenāks.
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
& Chevy 5,7
-
- Forums - otrās mājas
- Posts: 2156
- Joined: Sun Nov 30, 2008 6:10 am
Re:Dažādi jautājumi par 900
Skaidrs. Kas ir LL.M (mans minējums- ģimene?)
Droši vien vasaras vidū būs:
a. bildes ar renovētu priekšu un APC+FMIC modifikāciju
b. pieejams malns Saab c900 16v lpt tirgošanai
Droši vien vasaras vidū būs:
a. bildes ar renovētu priekšu un APC+FMIC modifikāciju
b. pieejams malns Saab c900 16v lpt tirgošanai
Re:Dažādi jautājumi par 900
LL.M - http://en.wikipedia.org/wiki/Master_of_Lawsalnislacis wrote:Skaidrs. Kas ir LL.M (mans minējums- ģimene?)
Droši vien vasaras vidū būs:
a. bildes ar renovētu priekšu un APC+FMIC modifikāciju
b. pieejams malns Saab c900 16v lpt tirgošanai
Vai tirgosi, jo auto netiek izmantots?
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
& Chevy 5,7
Re:Dažādi jautājumi par 900
LL.M ir no latīņu valodas - Legum Magister jeb angļu valodā Master of Laws - tā ir pieņemts apzīmēt maģistra grādu tiesību zinātnēs angliski runājošajās zemēs, bet pēdējā laikā tas arī ir iegājies starptautiski un daudzas augstskolas savām programmām piešķir šādu zīmolu ;)
EDIT: KurBads paspēja pirmais :cheer:
EDIT: KurBads paspēja pirmais :cheer:
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
-
- Forums - otrās mājas
- Posts: 2156
- Joined: Sun Nov 30, 2008 6:10 am
Re:Dažādi jautājumi par 900
Njā.. Stulbi par to LL.M nezināt.:blush:KurBads wrote:LL.M - http://en.wikipedia.org/wiki/Master_of_Lawsalnislacis wrote:Skaidrs. Kas ir LL.M (mans minējums- ģimene?)
Droši vien vasaras vidū būs:
a. bildes ar renovētu priekšu un APC+FMIC modifikāciju
b. pieejams malns Saab c900 16v lpt tirgošanai
Vai tirgosi, jo auto netiek izmantots?
Redzēs, kā būt par c900. Jūlija vidū, kad būšu atpakaļ, pievērsīšos šī jautājuma noskaidrošanai. Aptuveni cipari ir zināmi, bet domāju uzlikt uz papīra precīzu tāmi un izlemt, kā tas šobrīd iekļaujās prioritāšu lokā.
Re:Dažādi jautājumi par 900
Pilnīgi piekrītu!zudushais wrote:Alnilaci! Es arī esmu students, nekas, ka paralēli strādāju. Tomēr spēju uzturēt savu c900. Tiesa tieši tā kā daži jau rakstīja. Mašīnai tiek izdarīts viss nepieciešamais ikdienas braukšanai. Par lieliem uzabojumiem es tikai sapņoju. Tomēr ir patīkami pārvietoties ar savu auto un nedomāju tāpēc mainīt. Vakar apskatījos cik maksā mans otrs auto sapnis (Land Rover Defender) un atkal sapratu, ka mans c900 ir optimāls. Daudz ko pats varu izdarīt, ir lietas kas jādod meistaram tomēr tas nav tik dārgi. Nevajag visu uz maksimālo salikt! Brauc priekam!
AlnisLacis, man liekas, ka Tu gribi bik pa daudz sataisīt vienā piegājienā;) 20 000 EUR... Tā būs mašīna izstādēm, auto exotikai, nevis braukšanai ikdienā;)
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
- Nauris_t16
- Forums - otrās mājas
- Posts: 3418
- Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
- Location: Pārdaugava
Re:Dažādi jautājumi par 900
+1 Tas ir labi, ka ir idejas, tiesa tas nenozīmē, ka viss ir vajadzīgs uzreiz un vienā piegājienā ;)KoreFun wrote:Pilnīgi piekrītu!zudushais wrote:Alnilaci! Es arī esmu students, nekas, ka paralēli strādāju. Tomēr spēju uzturēt savu c900. Tiesa tieši tā kā daži jau rakstīja. Mašīnai tiek izdarīts viss nepieciešamais ikdienas braukšanai. Par lieliem uzabojumiem es tikai sapņoju. Tomēr ir patīkami pārvietoties ar savu auto un nedomāju tāpēc mainīt. Vakar apskatījos cik maksā mans otrs auto sapnis (Land Rover Defender) un atkal sapratu, ka mans c900 ir optimāls. Daudz ko pats varu izdarīt, ir lietas kas jādod meistaram tomēr tas nav tik dārgi. Nevajag visu uz maksimālo salikt! Brauc priekam!
AlnisLacis, man liekas, ka Tu gribi bik pa daudz sataisīt vienā piegājienā;) 20 000 EUR... Tā būs mašīna izstādēm, auto exotikai, nevis braukšanai ikdienā;)
P.S. dīvaini, ka LLXX vēljoprojām klusē saistībā ar šo tēmu :evil: (ak es provokators :whistle: :D )
900aero clubsport #8
Re:Dažādi jautājumi par 900
Alnilaci! Es arī esmu students, nekas, ka paralēli strādāju. Tomēr spēju uzturēt savu c900. Tiesa tieši tā kā daži jau rakstīja. Mašīnai tiek izdarīts viss nepieciešamais ikdienas braukšanai. Par lieliem uzabojumiem es tikai sapņoju. Tomēr ir patīkami pārvietoties ar savu auto un nedomāju tāpēc mainīt. Vakar apskatījos cik maksā mans otrs auto sapnis (Land Rover Defender) un atkal sapratu, ka mans c900 ir optimāls. Daudz ko pats varu izdarīt, ir lietas kas jādod meistaram tomēr tas nav tik dārgi. Nevajag visu uz maksimālo salikt! Brauc priekam!
-
- Forums - otrās mājas
- Posts: 2156
- Joined: Sun Nov 30, 2008 6:10 am
Re:Dažādi jautājumi par 900
1.Kas ir LLXX?
2.Kore Fun- 20 000 vienā piegājienā- nav ne plānots, ne šobrīd iespējams. Pie tam tā ir aptuvenā Misu dzeltanā 'vert tāme. Pat ja būtu iespējams ielikt desmit eiro, lai atgrieztu auto tuvu tā pirmatnējajam stāvoklim- tad līdzīgi kā Misu (kurš gan vēl nav redzēts ar savu projektu pārvietojamies) arī es ar to brauktu uz darbu un brīvdienās uz laukiem, nevis uz izstādi.
3.Bet šobrīd ir tieši tā kā ir. Ceru Latgales pasākumā ar Jums, kungi, vēl pa šo tēmu parrunāt teorētiski klātienē. Pieņemu, ka pēc tam došos pie virsbūves meisatriem dabūt skaidru ciparu. To tad pēc tam salikt kopā ar APC+FMIC modifikāciju un pastīties, ko no tā šobrīd varu atļauties.
4. Zudushais, esi otrais c900 braucējs, ko zinu gribam Defenderu īpašumā. Manā džentelmeņu komplektā gan 4wd vieta pienākas Mercedes G.
2.Kore Fun- 20 000 vienā piegājienā- nav ne plānots, ne šobrīd iespējams. Pie tam tā ir aptuvenā Misu dzeltanā 'vert tāme. Pat ja būtu iespējams ielikt desmit eiro, lai atgrieztu auto tuvu tā pirmatnējajam stāvoklim- tad līdzīgi kā Misu (kurš gan vēl nav redzēts ar savu projektu pārvietojamies) arī es ar to brauktu uz darbu un brīvdienās uz laukiem, nevis uz izstādi.
3.Bet šobrīd ir tieši tā kā ir. Ceru Latgales pasākumā ar Jums, kungi, vēl pa šo tēmu parrunāt teorētiski klātienē. Pieņemu, ka pēc tam došos pie virsbūves meisatriem dabūt skaidru ciparu. To tad pēc tam salikt kopā ar APC+FMIC modifikāciju un pastīties, ko no tā šobrīd varu atļauties.
4. Zudushais, esi otrais c900 braucējs, ko zinu gribam Defenderu īpašumā. Manā džentelmeņu komplektā gan 4wd vieta pienākas Mercedes G.
Re:Dažādi jautājumi par 900
Ja ir vēlēšanās , tad ielikt naudu remontos var ļoti lielu ...:) Tikai , priekš kam ??? SAABs nav un visdrīzāk nekad arī nebūs tik eksluzīvs auto lai tas atmaksātos :( :( :( Tādēļ , pirms veikt dārgus un nekam nevajadzīgus remontus , mans ieteikums būtu paskatīties apkārt - galu galā lētāk noteikti sanāks iegādāties kādu salīdzinoši dārgu ,bet labi uzturētu auto , vai arī auto ar jau veiktu restaurāciju , nekā ņēmt , atvainojiet par izteicienu , "sūdu" un tad mēģināt to taisīt :) Diemžēl , esmu tam izgājis cauri , tādēļ iesaku Jums "nekāpt vēlreiz uz grābekļa" :P Te noteikti apgrozās vēl daži , kas arī to ir izbaudījuši uz savas ādas ...:P :P :P
Māris
Māris
Re:Dažādi jautājumi par 900
vai es būtu pirmais? tiešām pirms brīža apsvēru šādu variantu.alnislacis wrote: 4. Zudushais, esi otrais c900 braucējs, ko zinu gribam Defenderu īpašumā. Manā džentelmeņu komplektā gan 4wd vieta pienākas Mercedes G.
un G-class, protams, ir krutāk, bet pavērtēsim cenu atšķirības :unsure:
Defenders ir LĒTS.
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
& Chevy 5,7