Saab 900 instrumentu panelis
-
- Forums - otrās mājas
- Posts: 2156
- Joined: Sun Nov 30, 2008 6:10 am
Re:Saab 900 instrumentu panelis
Ātri vienu mazu offtopikiņu par 900og pulksteni.
Vai pulksteņa sekciju, sekciju ar tempretūru, benzīna līmeni un (ja ir) APC/Turbo- vai šīs var atsevišķi mainīt no paneļa uz paneli? Piemēram, gadījumā, ja pulkstenis atņirdzies vai ja vajag Turbo sekciju?
Jau tājuma aktualitāte ir tajā, ka ir vairāki paneļi- viena pulksteni nestrādā, vienam strādā bet nav APC/Turbo, vienam nočakarēts km skaitītājs- vai no tiem var uzģenerēt vienu darbojošos?
Un To iekš 900og ar nolaistiem krēsliem var darīt ērti. Protams, runa ir par pulksteņa regulēšanu.
Vai pulksteņa sekciju, sekciju ar tempretūru, benzīna līmeni un (ja ir) APC/Turbo- vai šīs var atsevišķi mainīt no paneļa uz paneli? Piemēram, gadījumā, ja pulkstenis atņirdzies vai ja vajag Turbo sekciju?
Jau tājuma aktualitāte ir tajā, ka ir vairāki paneļi- viena pulksteni nestrādā, vienam strādā bet nav APC/Turbo, vienam nočakarēts km skaitītājs- vai no tiem var uzģenerēt vienu darbojošos?
Un To iekš 900og ar nolaistiem krēsliem var darīt ērti. Protams, runa ir par pulksteņa regulēšanu.
Re:Saab 900 instrumentu panelis
šito drīz DZĒSĪS, bet tomēr:alnislacis wrote:Ātri vienu mazu offtopikiņu par 900og pulksteni.
Vai pulksteņa sekciju, sekciju ar tempretūru, benzīna līmeni un (ja ir) APC/Turbo- vai šīs var atsevišķi mainīt no paneļa uz paneli? Piemēram, gadījumā, ja pulkstenis atņirdzies vai ja vajag Turbo sekciju?
Jau tājuma aktualitāte ir tajā, ka ir vairāki paneļi- viena pulksteni nestrādā, vienam strādā bet nav APC/Turbo, vienam nočakarēts km skaitītājs- vai no tiem var uzģenerēt vienu darbojošos?
Un To iekš 900og ar nolaistiem krēsliem var darīt ērti. Protams, runa ir par pulksteņa regulēšanu.
900og instrumentu panelis sastāv no 3 daļām, kuras savstarpēji var kombinēt, t.i., piem., n/a paneļa labajā pusē, kur ir FUEL+TEMP datčiki, var ieskrūvēt APC/turbo+FUEL+TEMP. Esmu to savam zaļajam izdarījis.
Paneli var izņemt neņemot stūri, tomēr ir nedaudz jāpiešaujas. Pie noņemtas stūres daudz vieglāk.
Jau iepriekš Lūdzu! :)
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
& Chevy 5,7
-
- Forums - otrās mājas
- Posts: 2156
- Joined: Sun Nov 30, 2008 6:10 am
Re:Saab 900 instrumentu panelis
Paldies.KurBads wrote:šito drīz DZĒSĪS, bet tomēr:alnislacis wrote:Ātri vienu mazu offtopikiņu par 900og pulksteni.
Vai pulksteņa sekciju, sekciju ar tempretūru, benzīna līmeni un (ja ir) APC/Turbo- vai šīs var atsevišķi mainīt no paneļa uz paneli? Piemēram, gadījumā, ja pulkstenis atņirdzies vai ja vajag Turbo sekciju?
Jau tājuma aktualitāte ir tajā, ka ir vairāki paneļi- viena pulksteni nestrādā, vienam strādā bet nav APC/Turbo, vienam nočakarēts km skaitītājs- vai no tiem var uzģenerēt vienu darbojošos?
Un To iekš 900og ar nolaistiem krēsliem var darīt ērti. Protams, runa ir par pulksteņa regulēšanu.
900og instrumentu panelis sastāv no 3 daļām, kuras savstarpēji var kombinēt, t.i., piem., n/a paneļa labajā pusē, kur ir FUEL+TEMP datčiki, var ieskrūvēt APC/turbo+FUEL+TEMP. Esmu to savam zaļajam izdarījis.
Paneli var izņemt neņemot stūri, tomēr ir nedaudz jāpiešaujas. Pie noņemtas stūres daudz vieglāk.
Jau iepriekš Lūdzu! :)
Mums ar Kore Fun par šito bija diskusija. Viņš teica, ka nevar, bet es kaut kur biju lasijis, ka var.
Apsveicu KoreFun- tagad varēsi neupurēt savu veco paneli treniņiem.
Re:Saab 900 instrumentu panelis
Ja trenējās, tad nevienmēr upurē;)alnislacis wrote:Paldies.KurBads wrote:šito drīz DZĒSĪS, bet tomēr:alnislacis wrote:Ātri vienu mazu offtopikiņu par 900og pulksteni.
Vai pulksteņa sekciju, sekciju ar tempretūru, benzīna līmeni un (ja ir) APC/Turbo- vai šīs var atsevišķi mainīt no paneļa uz paneli? Piemēram, gadījumā, ja pulkstenis atņirdzies vai ja vajag Turbo sekciju?
Jau tājuma aktualitāte ir tajā, ka ir vairāki paneļi- viena pulksteni nestrādā, vienam strādā bet nav APC/Turbo, vienam nočakarēts km skaitītājs- vai no tiem var uzģenerēt vienu darbojošos?
Un To iekš 900og ar nolaistiem krēsliem var darīt ērti. Protams, runa ir par pulksteņa regulēšanu.
900og instrumentu panelis sastāv no 3 daļām, kuras savstarpēji var kombinēt, t.i., piem., n/a paneļa labajā pusē, kur ir FUEL+TEMP datčiki, var ieskrūvēt APC/turbo+FUEL+TEMP. Esmu to savam zaļajam izdarījis.
Paneli var izņemt neņemot stūri, tomēr ir nedaudz jāpiešaujas. Pie noņemtas stūres daudz vieglāk.
Jau iepriekš Lūdzu! :)
Mums ar Kore Fun par šito bija diskusija. Viņš teica, ka nevar, bet es kaut kur biju lasijis, ka var.
Apsveicu KoreFun- tagad varēsi neupurēt savu veco paneli treniņiem.
_____________________________________
Runājot par es Tevi redzu..
Man mazais (50 k iedz.) Nīderlandes pierobežas miests ir bez maz vai nosēts ar 900og, kā nācās šodien secināt. It īpaši ar kabrioletiem.
šis tiek regulāri redzēts uz radara:
*pie mājām 900i ar Aero kitu
*3 min gājienā dzīvo 900S 'vert bez kita
*5 min gājienā pie manas skolas 900S 'vert bez kita zils un nobružāts- secinājums: studenti labāk ēd makaronus un brauc ar 900og nekā minas ar erenpreisu
*luksofors pie mājās- scrabee green (tā saucas, krbd?) 900S 'vert- skatījos tik sapņaini, ka palaidu garām savu "zaļo gaismu", labi, ka neviens neielika aizmugurē. un vispār es gāju ar kājām.
*20 min gājienā 900S ar Aero kitu
*vēl te pat kaimiņos ir viens 5d 8v Turbo, ar kuru brauc kundze, kas pirms 20 gadiem varēja būt šo auto iegādājusi jaunu
*un vēl kaimiņos ir 5d turbo pēc 87' gada sarkans
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Saab 900 instrumentu panelis
Pārnest no Es tevi redzu offtopica.
-
- Forums - otrās mājas
- Posts: 2156
- Joined: Sun Nov 30, 2008 6:10 am
Re:Saab 900 instrumentu panelis
Paldies.
Re:Saab 900 instrumentu panelis
A pašam bija grūti ja?
Re:Saab 900 instrumentu panelis
Esmu pārlieciņats , ka var mierīgi, kādreiz savam karburātorniekam nomainīju pulksteni pret tahometru, un viss strādāja, jo kas tad tur ir-> plastmasas kaste ar trīs ligzdām pulksteņiem, tik mainot pulksteņus paskaties kā ir ar aizmugures kontaktlīnijām, vai kā tās pareizi sauc ,ātrumā var kaut ko saplēst. Un vēl kas, neslinko, labāk noņem stūri un visu priekšējo paneli( 4 skrūves), tad visu var izdarīt daudz rūpīgāk un pamatīgāk. Pie reizes pārčekosi vai visas lampiņas strādā, var ielīmēt porolonus vietās kur plastmas pret plastmasu čirkst utt. Pusdiena paies ,bet pēc tam varēsi šo procedūru neatkārtot.alnislacis wrote:Ātri vienu mazu offtopikiņu par 900og pulksteni.
Vai pulksteņa sekciju, sekciju ar tempretūru, benzīna līmeni un (ja ir) APC/Turbo- vai šīs var atsevišķi mainīt no paneļa uz paneli? Piemēram, gadījumā, ja pulkstenis atņirdzies vai ja vajag Turbo sekciju?
Jau tājuma aktualitāte ir tajā, ka ir vairāki paneļi- viena pulksteni nestrādā, vienam strādā bet nav APC/Turbo, vienam nočakarēts km skaitītājs- vai no tiem var uzģenerēt vienu darbojošos?
Un To iekš 900og ar nolaistiem krēsliem var darīt ērti. Protams, runa ir par pulksteņa regulēšanu.
Re:Saab 900 instrumentu panelis
Nu var sanākt ka ir jāatkārto, ja ne līdz galam un neprecīzi uzsprauž lielo instrumenta paneļa štekeri :)
Dēļ tā mēdz arī lampiņas nedegt.
Bet nu senāk biju iepraktizējies tiktāl, ka lauka apstākļos kādas pusstundas laikā varēju bez stūres nost ņemšanas noskrūvēt un saskrūvēt to ko vajadzēja :)
Dēļ tā mēdz arī lampiņas nedegt.
Bet nu senāk biju iepraktizējies tiktāl, ka lauka apstākļos kādas pusstundas laikā varēju bez stūres nost ņemšanas noskrūvēt un saskrūvēt to ko vajadzēja :)
-
- Forums - otrās mājas
- Posts: 2156
- Joined: Sun Nov 30, 2008 6:10 am
Re:Saab 900 instrumentu panelis
Totad mēs ar KoreFun (viņš it īpaši) ņems vērā.lablaiks wrote:Esmu pārlieciņats , ka var mierīgi, kādreiz savam karburātorniekam nomainīju pulksteni pret tahometru, un viss strādāja, jo kas tad tur ir-> plastmasas kaste ar trīs ligzdām pulksteņiem, tik mainot pulksteņus paskaties kā ir ar aizmugures kontaktlīnijām, vai kā tās pareizi sauc ,ātrumā var kaut ko saplēst. Un vēl kas, neslinko, labāk noņem stūri un visu priekšējo paneli( 4 skrūves), tad visu var izdarīt daudz rūpīgāk un pamatīgāk. Pie reizes pārčekosi vai visas lampiņas strādā, var ielīmēt porolonus vietās kur plastmas pret plastmasu čirkst utt. Pusdiena paies ,bet pēc tam varēsi šo procedūru neatkārtot.alnislacis wrote:Ātri vienu mazu offtopikiņu par 900og pulksteni.
Vai pulksteņa sekciju, sekciju ar tempretūru, benzīna līmeni un (ja ir) APC/Turbo- vai šīs var atsevišķi mainīt no paneļa uz paneli? Piemēram, gadījumā, ja pulkstenis atņirdzies vai ja vajag Turbo sekciju?
Jau tājuma aktualitāte ir tajā, ka ir vairāki paneļi- viena pulksteni nestrādā, vienam strādā bet nav APC/Turbo, vienam nočakarēts km skaitītājs- vai no tiem var uzģenerēt vienu darbojošos?
Un To iekš 900og ar nolaistiem krēsliem var darīt ērti. Protams, runa ir par pulksteņa regulēšanu.
Bet šķiet, ka tur būs tiešām jāņem nost viss.. Iemesls: vakumcauruļu sistēma, panelis (mazais aiz stūres),facia, bet vēl..
Ir doma sataisīt vai nomainīt to režģi stūrei ("Eifeļa torni"), jo stūre mazliet staigā turp un atpakaļ. Kāds var no komentēt kā viņš mainās vai remontējās (teica, ka var iepresēt)? Bet nu viņa dēļ būs jāņem nost panelis.
Re:Saab 900 instrumentu panelis
Alnislacis!
Vai tev mājās Haynes vai Bentley manuālis ir?
Galva domāt spēj?
Ja divi iepriekšējie izpildās, tad veram vaļā un skatamies kas tur un kā ir uzbūvēts.
Ja būs brīvkustība pašos kardāna krustiņos tad kustību novērst ir grūti.
Vēl var stiagāt šlicēs. Tur brīvkustību novērst var stingrāk pieskrūvējot.
Un vēl paliek gultņi. Nu tur tu vari mēģināt atrast jaunus gultņus un pārpresēt.
Un stūre praktiski visiem staigā mazliet turp un atpakaļ.
Un kā izskatās tad kāds jau tev ir kaut ko komentējis par to kā tas mainās :)
Un kādēļ tev dēļ vakuumcauruļu sistēmas ir jāņem panelis nost?
Noņem štekeri no regulatora un viss.
Vai tev mājās Haynes vai Bentley manuālis ir?
Galva domāt spēj?
Ja divi iepriekšējie izpildās, tad veram vaļā un skatamies kas tur un kā ir uzbūvēts.
Ja būs brīvkustība pašos kardāna krustiņos tad kustību novērst ir grūti.
Vēl var stiagāt šlicēs. Tur brīvkustību novērst var stingrāk pieskrūvējot.
Un vēl paliek gultņi. Nu tur tu vari mēģināt atrast jaunus gultņus un pārpresēt.
Un stūre praktiski visiem staigā mazliet turp un atpakaļ.
Un kā izskatās tad kāds jau tev ir kaut ko komentējis par to kā tas mainās :)
Un kādēļ tev dēļ vakuumcauruļu sistēmas ir jāņem panelis nost?
Noņem štekeri no regulatora un viss.
Re:Saab 900 instrumentu panelis
esmu mainījis zaļajam stūres kolonnas gultni (bija izteikta, noteikta gājiena (pāris mm) precīza sānu kustībā, kad stūri paviku uz augšu/leju, pa labi/pa kreisi). Nav pārāk viegli, bet izdarīt var. Bez jebkādas perese. Galvenais ir atrast pašu gultni (adatu gultnis) un piefiksēt ko un kur tu noskºuvē nost, lai pēc tam visur pareizi saliktu skrūves un atsperes. Plus, krūvēm noteikti jāuzliek Loctite fiksātors, lai neatskrūvējas.alnislacis wrote:Ir doma sataisīt vai nomainīt to režģi stūrei ("Eifeļa torni"), jo stūre mazliet staigā turp un atpakaļ. Kāds var no komentēt kā viņš mainās vai remontējās (teica, ka var iepresēt)? Bet nu viņa dēļ būs jāņem nost panelis.
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
& Chevy 5,7
Re:Saab 900 instrumentu panelis
Domāju, ka ja paņems to gultni un aizdosies uz tādu kantori kā piemēram latvijā Gultņi SIA kas tirgo SKF tad dabūt nebūs problēmu :)
Re:Saab 900 instrumentu panelis
Jup, tieši tā, es ar bidmēru noņēmu mērus saplīsušajam gultnim un pēc tiem Valmierā gulņu bodē atradu gandrīz tieši tādu, šķiet dziļumā/garumā varbūt bija +/- 1 mm.mixeris wrote:Domāju, ka ja paņems to gultni un aizdosies uz tādu kantori kā piemēram latvijā Gultņi SIA kas tirgo SKF tad dabūt nebūs problēmu :)
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
& Chevy 5,7
-
- Forums - otrās mājas
- Posts: 2156
- Joined: Sun Nov 30, 2008 6:10 am
Re:Saab 900 instrumentu panelis
To es esmu iemācījies- 0-ringi, gultņi, varbūt kāds blīvslēgs.. tie nav meklējami no Saab kataloga, bet pēc izmēra attiecīgos veikalos.KurBads wrote:Jup, tieši tā, es ar bidmēru noņēmu mērus saplīsušajam gultnim un pēc tiem Valmierā gulņu bodē atradu gandrīz tieši tādu, šķiet dziļumā/garumā varbūt bija +/- 1 mm.mixeris wrote:Domāju, ka ja paņems to gultni un aizdosies uz tādu kantori kā piemēram latvijā Gultņi SIA kas tirgo SKF tad dabūt nebūs problēmu :)
Neesmu pārliecināts par savām jaukšanas un salikšanas spējām, bet izskatās, ka ne ko darīt- uz veikalu pēc telts, toolbox'a un paklājiņa. Jautājums par ceturto lietu- ir radies priekšstats, ka Bently ir labāks kā Heynes. (nāksies vienu iepikt) Tā ir?
tāda laikam būs darbnīca.