SAAB 9-3 Dreb/trīc stūre


reinisb
Eksperts, ne tehniskais
Eksperts, ne tehniskais
Posts: 91
Joined: Sat Jan 10, 2009 2:04 pm
Location: Riga

Re:SAAB 9-3 Dreb/trīc stūre

Post by reinisb »

uculs wrote:Visos servisos tā ir. Vismaz normālos. Tikai tavs pasākums izskatās ilgākais uz pusstundu un sataisīt varēs tikai, ja tas ir riepu sevis, bet, ja vaina diskā, tad atkal jādomā.
Izskatās cerīgi :)

Varbūt man sanāks izspiest kāda riepu servisa nosaukumu :))) Es parasti vai nu Vikingos, Alfa Motors vai ķengaraga saab servisā. Nekur citur neesmu bijis, tapēc neko nezinu par citiem servisiem.
User avatar
chippy
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 4018
Joined: Mon Apr 28, 2008 2:51 pm
Location: Âgenskalns

Re:SAAB 9-3 Dreb/trīc stūre

Post by chippy »

uculs wrote:Visos servisos tā ir. Vismaz normālos. Tikai tavs pasākums izskatās ilgākais uz pusstundu un sataisīt varēs tikai, ja tas ir riepu sevis, bet, ja vaina diskā, tad atkal jādomā.
Varbūt pusass beigta? ;)
Image
reinisb
Eksperts, ne tehniskais
Eksperts, ne tehniskais
Posts: 91
Joined: Sat Jan 10, 2009 2:04 pm
Location: Riga

Re:SAAB 9-3 Dreb/trīc stūre

Post by reinisb »

chippy wrote:
uculs wrote:Visos servisos tā ir. Vismaz normālos. Tikai tavs pasākums izskatās ilgākais uz pusstundu un sataisīt varēs tikai, ja tas ir riepu sevis, bet, ja vaina diskā, tad atkal jādomā.
Varbūt pusass beigta? ;)
Varētu būt! Tu esi pirmais, kas kaut ko tādu saka!
Kā citi varētu šo komentēt? Kāpēc tu tā domā?
User avatar
Diks
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 766
Joined: Fri Oct 31, 2008 3:55 am
Location: Ventspils

Re:SAAB 9-3 Dreb/trīc stūre

Post by Diks »

Pamēģini samainīt priekšējos riteņus ar aizmugurējiem un tad paskaties vai braucot kaut kas mainās.
P.s. Rīgā AGM servisā Miera ielā nebija pievilkuši skrūves kreisajam priekšējam ritenim :angry: . Atbraucu uz Ventspili un tad atradu vainu - braukšana nebija patīkama - visas 4 skrūves bija vaļā :S
user_75
Eksperts, ne tehniskais
Eksperts, ne tehniskais
Posts: 110
Joined: Sun Jun 29, 2008 8:26 am
Location: Riga

Re:SAAB 9-3 Dreb/trīc stūre

Post by user_75 »

Parasti sākot drebēt stūrei braucot ātrāk par 70km/h irmai ko skaties ir:

1. Pumpa uz riepas
2. Stūrs pirkst
3. Atsvariņš pazudis no diska

Labs riepu serviss ir uz senču ielas tur kur neste, ja stūres pirksts tad uz servisu mainīt un pēc tam savirze
reinisb
Eksperts, ne tehniskais
Eksperts, ne tehniskais
Posts: 91
Joined: Sat Jan 10, 2009 2:04 pm
Location: Riga

Re:SAAB 9-3 Dreb/trīc stūre

Post by reinisb »

user_75 wrote:Parasti sākot drebēt stūrei braucot ātrāk par 70km/h irmai ko skaties ir:

1. Pumpa uz riepas
2. Stūrs pirkst
3. Atsvariņš pazudis no diska

Labs riepu serviss ir uz senču ielas tur kur neste, ja stūres pirksts tad uz servisu mainīt un pēc tam savirze
Ok, sapratu!

P.S. Kas ir stūres pirksts??

Paldies
User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7731
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re:SAAB 9-3 Dreb/trīc stūre

Post by KoreFun »

Ārējais stūres šarnīrs
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag :)

9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
reinisb
Eksperts, ne tehniskais
Eksperts, ne tehniskais
Posts: 91
Joined: Sat Jan 10, 2009 2:04 pm
Location: Riga

Re:SAAB 9-3 Dreb/trīc stūre

Post by reinisb »

Nolēmu izstāstīt kā tas viss beidzās.

Biju pierakstījis jūsu ierosinājumus, pēc 5 sec servisā meistars teica, ka tās visas ir muļķības.
Viņš teica, ka vainīgi var būt TIKAI diski vai riepas. Diski ir orģinālie SAAB - nevajadzētu būt problēmām.

Izrādījās, ka ir diezgan sliktas (tipa Maximas) riepas, kuras ir nodeldētas kā kāpnes (jocīgi, ka citā servisā to nevarēja pateikt). Tad izrādījās, ka ir saplīsusi amortizatora atspere un galīgi izļurkājies stūres plaukts.

Rezultāts: Svaigas M+S (ar sniegpārslu) NOKIAN riepas. Jauns amortizators un riteņa plaukts.
User avatar
uculs
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2124
Joined: Tue Jan 15, 2008 12:44 am

Re:SAAB 9-3 Dreb/trīc stūre

Post by uculs »

Es jau arī skatos, ka ārā drīz bus ziema :)
Amortizatora atspere :woohoo:
janiskrasovskis
Māk arī atbildēt
Māk arī atbildēt
Posts: 59
Joined: Fri Nov 28, 2008 11:09 am
Location: Saulkrasti

Re:SAAB 9-3 Dreb/trīc stūre

Post by janiskrasovskis »

Man arī bija M+S, galīgi garām, vasarā akvaplanēšana pa risām:) , ziemā slīdēja kā slēpes, nekad vairs sev tādas nelikšu:dry: Lai nu uz ko, bet uz riepām taupīt nevajagB)

Manam 9-5 arī virs 90km/h drebēja ne tikai stūre, bet viss salons, izkāpjot no autiņa likās ka rokas dreb:lol: :laugh: , aizbraucu uz servi, tur samainīja bukses, neaceros kādas precīzi, pēc tā arī drebēšana pzuda.
User avatar
Arnijs
Dievs
Dievs
Posts: 7176
Joined: Tue Jan 15, 2008 3:54 am
Location: Riga

Re:SAAB 9-3 Dreb/trīc stūre

Post by Arnijs »

janiskrasovskis wrote:Man arī bija M+S, galīgi garām, vasarā akvaplanēšana pa risām:) , ziemā slīdēja kā slēpes, nekad vairs sev tādas nelikšu
man ziemā TIKAI M+S. Vnk ideāli!:woohoo: :P
P.S. TIKAI nav China brends :D
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
janiskrasovskis
Māk arī atbildēt
Māk arī atbildēt
Posts: 59
Joined: Fri Nov 28, 2008 11:09 am
Location: Saulkrasti

Re:SAAB 9-3 Dreb/trīc stūre

Post by janiskrasovskis »

Manejas bija made in china.:woohoo:
reinisb
Eksperts, ne tehniskais
Eksperts, ne tehniskais
Posts: 91
Joined: Sat Jan 10, 2009 2:04 pm
Location: Riga

Re:SAAB 9-3 Dreb/trīc stūre

Post by reinisb »

janiskrasovskis wrote:Man arī bija M+S, galīgi garām, vasarā akvaplanēšana pa risām:) , ziemā slīdēja kā slēpes, nekad vairs sev tādas nelikšu:dry: Lai nu uz ko, bet uz riepām taupīt nevajagB)

Manam 9-5 arī virs 90km/h drebēja ne tikai stūre, bet viss salons, izkāpjot no autiņa likās ka rokas dreb:lol: :laugh: , aizbraucu uz servi, tur samainīja bukses, neaceros kādas precīzi, pēc tā arī drebēšana pzuda.

Ir ļoti liela starpība M+S riepām. Ir lētas un ir dārgas, tātad sliktas un labas.
Lētas M+S riepas būs sliktas un ļoti bīstamas.

Tā kā dzīvoju Rīgā un pamatā braucu pa Rīgu, kur ceļi ir vairāk vai mazāk tīrītit, turklāt ziemas mums praktiski nav, uzskatu, ka labas M+S riepas ir ideālas vairants (jau pagājušogad braucu ar M+S, vienīgi diezgan sliktām, un nebija pilnīgi nekāda vaina - protams, ja smagi nepārkāpj CSN. Ļoti svarīgi ir ņemt M+S riepas, kurām ir sniegpārsla vēl klāt, jo tās der ne tikai Mud+Snow, bet speciāli winter.

Es nopirku vienas no labākajām, 95 LVL viena riepa. Vajadzētu kalpot 2 ziemas un 2 vasaras. Ietaupīšu arī uz riepu maiņu uz saviem diskiem katru sezonu.

Kopumā, uzskatu, ka tas ,ka autoservisos pārdod un "skalo", ka vajag ziemas un vasaras riepas atsevišķi pirkt, ir diezgan diskutējami. Manuprāt, tas vienkārši ir labs bizness. Mums Latvijā nav ziemas, tapēc ļoti labas un speciāli paredzētas ziemai M+S riepas ir labs variants.
sandruss
Eksperts, ne tehniskais
Eksperts, ne tehniskais
Posts: 152
Joined: Mon Jun 15, 2009 11:53 am
Location: Talsi

Re:SAAB 9-3 Dreb/trīc stūre

Post by sandruss »

reinisb wrote:
janiskrasovskis wrote:Man arī bija M+S, galīgi garām, vasarā akvaplanēšana pa risām:) , ziemā slīdēja kā slēpes, nekad vairs sev tādas nelikšu:dry: Lai nu uz ko, bet uz riepām taupīt nevajagB)

Manam 9-5 arī virs 90km/h drebēja ne tikai stūre, bet viss salons, izkāpjot no autiņa likās ka rokas dreb:lol: :laugh: , aizbraucu uz servi, tur samainīja bukses, neaceros kādas precīzi, pēc tā arī drebēšana pzuda.

Ir ļoti liela starpība M+S riepām. Ir lētas un ir dārgas, tātad sliktas un labas.
Lētas M+S riepas būs sliktas un ļoti bīstamas.

Tā kā dzīvoju Rīgā un pamatā braucu pa Rīgu, kur ceļi ir vairāk vai mazāk tīrītit, turklāt ziemas mums praktiski nav, uzskatu, ka labas M+S riepas ir ideālas vairants (jau pagājušogad braucu ar M+S, vienīgi diezgan sliktām, un nebija pilnīgi nekāda vaina - protams, ja smagi nepārkāpj CSN. Ļoti svarīgi ir ņemt M+S riepas, kurām ir sniegpārsla vēl klāt, jo tās der ne tikai Mud+Snow, bet speciāli winter.

Es nopirku vienas no labākajām, 95 LVL viena riepa. Vajadzētu kalpot 2 ziemas un 2 vasaras. Ietaupīšu arī uz riepu maiņu uz saviem diskiem katru sezonu.

Kopumā, uzskatu, ka tas ,ka autoservisos pārdod un "skalo", ka vajag ziemas un vasaras riepas atsevišķi pirkt, ir diezgan diskutējami. Manuprāt, tas vienkārši ir labs bizness. Mums Latvijā nav ziemas, tapēc ļoti labas un speciāli paredzētas ziemai M+S riepas ir labs variants.
Neticu kad pie mūsu apstākļiem var izbraukt 2 ziemas un 2 vasaras ar vienām riepām...nu ja nu vienīgi gadā nobrauc 5000km
Man Nokian WRG2 vēl vienu ziemu izvilks un es vēl vasarā ar viņam nebraucu:unsure: un īstenībā esmu novērojis jo dārgāka un labāka riepa jo ātrāk viņa dilst.
User avatar
uculs
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2124
Joined: Tue Jan 15, 2008 12:44 am

Re:SAAB 9-3 Dreb/trīc stūre

Post by uculs »

Nu mūsu ziemas pa Rīgu arī ar vasaras ripām var nobraukt bez bēdu, bet ne jau par to ir runa. Ja tu saki, ka tas tev M+S cauru gadu ir normāli, tad lai tā arī ir, bet tikai nesaki, ka tas ir pareizi, jo tu neesi braucis ar labām riepām ziemā. Atšķirība starp zimenēm pirmajā sezonā un otrajā jau ir stipri jūtama, tālāk jau vairs tik krasas atškirības nav.
Post Reply