Dažādi jautājumi par SAAB 9000
Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000
Jāmaina aimugurē skaļruņi, padalaties kas tur ir jāārda un jājauc nost, lai tiktu klāt?
-
- Jauniņais
- Posts: 16
- Joined: Thu Nov 06, 2008 10:06 am
Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000
kads man varetu pastastit tadu lietu manam sabinam zobsiksnai sacakarejas viens spriegotajgultnis un zibsiksna parleca par kadu zobu bet isti nezinu par cik zobiem sabinam pienaca gals tagad atstaju masinu rezekne servisa sis man saka ka varetu but loti slikta aina jo varot but ka salociti varsti motorits ir 3,0 v6.varbut kadam bijusi lidziga aina un cik slikti varetu but??????????????????:( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :(
Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000
Noņem abšifku, kas nāk zem skaļruņa un skrūvē ārā, nekas briesmīgs nav, tikai atceros, ka pāris skrūvēm bija sūdīgi ar klāt tikšanu, jo to abšifku pilnībā nost neņemu, tikai tā prātīgi atlocīju. Tur ir standarta orģinālās vietas elipsēm tā kā problēmām nevajadzētu rasties. ;)gugi wrote:Jāmaina aimugurē skaļruņi, padalaties kas tur ir jāārda un jājauc nost, lai tiktu klāt?
Saab 900 Turbo '81
-
- Jauniņais
- Posts: 16
- Joined: Thu Nov 06, 2008 10:06 am
loti smags gadijums???
man nobeidzas mans sabins.zobsiksnas spriegotajguntnis nokileja un parleca zobsiksna par kadiem paris zobiniem tikai pats nezinu par cik servi dzeks teica sliktas lietas ka varot but varsti salociti.tad pazvanijos par malu malam un dazi gudrinieki saka ja siksna parlec tas nau nekas slikts bet ja partrukst tad gan esot remonts nepajokam motorits manam saabam3,0 v6...varbut vel kads varetu padalities pieredze????????????????:blush: :blush: :blush: :blush:
Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000
Paldies!;)Nils/carlorossi wrote:Noņem abšifku, kas nāk zem skaļruņa un skrūvē ārā, nekas briesmīgs nav, tikai atceros, ka pāris skrūvēm bija sūdīgi ar klāt tikšanu, jo to abšifku pilnībā nost neņemu, tikai tā prātīgi atlocīju. Tur ir standarta orģinālās vietas elipsēm tā kā problēmām nevajadzētu rasties. ;)gugi wrote:Jāmaina aimugurē skaļruņi, padalaties kas tur ir jāārda un jājauc nost, lai tiktu klāt?
Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000
Teorētiski viņa var "pārlekt", bet šaubos vai gāzu sadales fāžu nobīde nav notikusi(tas ir labākajā gadījumā), tad varētu smagi zust jauda. Bet nu tas ka vārsti varētu būt čupā ir ļoti iespējams, anyway tur ir nepieciešams ņemt nost galvu un skatīties, kas tur ir noticis, ja vārsti, tad nav forši.. Jo tev viņi kopskaitā ir 24gabali..trusulens84 wrote:man nobeidzas mans sabins.zobsiksnas spriegotajguntnis nokileja un parleca zobsiksna par kadiem paris zobiniem tikai pats nezinu par cik servi dzeks teica sliktas lietas ka varot but varsti salociti.tad pazvanijos par malu malam un dazi gudrinieki saka ja siksna parlec tas nau nekas slikts bet ja partrukst tad gan esot remonts nepajokam motorits manam saabam3,0 v6...varbut vel kads varetu padalities pieredze????????????????:blush: :blush: :blush: :blush:
Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000
Jau kādu brīdi ir neliela problēma, ka 3., 4., 5. robā pāātrinoties ir nevienmērīga jaudas padeve tā it kā periodiski pa sekundei kāds nezināms spēks sabremzētu manu mašīnu.
Šodien, braucot pa šoseju un ejot vienam garām ar 3. spiežot pedāli grīdā mašīna vēl nevienmērīgāk sāka raustīties un vienkārši aizrijās, bet iespiežot līdz galam pilnīgi aizrijās un jaudas nebija. Vienmērīgi spiežot pedāli jauda kāpj, bet arī, viegli raustoties.
Interesantākais ir tas, ka ar pirmo ātrumu to pilnībā nevar izjust, ar otro arī, praktiski nemaz, bet 3/4/5 gan ir bēdīgi.
Versijas? Sveces, DI gals?
Vēl ir situācija ar gaisa filtru, koniskais, mazgājamais.
Vienu dienu noņēmu un izpūtu ar kompresoru un drusku ar spiepjūdeni nomazgāju lielumu par cik special kit nebija, jo likās, ka raustīšanās varētu būt no tā, ka gaiss pietiekoši nepienāk. Vel pamanīju, ka truba, kas iet uz gaisa filtru ir briesmīgi eļļaina. To, ka man ļurba ēd eļļu jau piefiksēju, bet vai tas varētu būt kā saistīts?
Šodien, braucot pa šoseju un ejot vienam garām ar 3. spiežot pedāli grīdā mašīna vēl nevienmērīgāk sāka raustīties un vienkārši aizrijās, bet iespiežot līdz galam pilnīgi aizrijās un jaudas nebija. Vienmērīgi spiežot pedāli jauda kāpj, bet arī, viegli raustoties.
Interesantākais ir tas, ka ar pirmo ātrumu to pilnībā nevar izjust, ar otro arī, praktiski nemaz, bet 3/4/5 gan ir bēdīgi.
Versijas? Sveces, DI gals?
Vēl ir situācija ar gaisa filtru, koniskais, mazgājamais.
Vienu dienu noņēmu un izpūtu ar kompresoru un drusku ar spiepjūdeni nomazgāju lielumu par cik special kit nebija, jo likās, ka raustīšanās varētu būt no tā, ka gaiss pietiekoši nepienāk. Vel pamanīju, ka truba, kas iet uz gaisa filtru ir briesmīgi eļļaina. To, ka man ļurba ēd eļļu jau piefiksēju, bet vai tas varētu būt kā saistīts?
Saab 900 Turbo '81
Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000
Manuprāt vairāk attiecās uz turbīnas darbību. Pavēro kas notiek ar turbīnas spiedienu. Vai tas nekļūva lielāks? Un kad raustās vai spiediens krīt?
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000
Pati turbīna šancē normāli, jo kā jau teicu, ar pirmo, otro robu viss normāli. Arī spiediens, šķiet, darbojas normāli.
Saab 900 Turbo '81
Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000
Turbīna šancēs, bet ja tev kāda šlaukā ir caurums, tad būs līdzīgi simptomi;) Un ar pirmo un otro normāli tāpēc, ka spiediens ir zemāks nekā ar 3 un tālāk;) Pavēro datčiku, vai spiediens nekāp augstāk nekā parasti.
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000
Papētīšu, man gan viņš tāpat iet baigi tālu par cik spiediens pacelts.
Saab 900 Turbo '81
Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000
Tik cik bija agrāk pieņem kā MAX, un tagad skaties, vai neiet vēl tālāk.Nils/carlorossi wrote:Papētīšu, man gan viņš tāpat iet baigi tālu par cik spiediens pacelts.
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
-
- Forums - otrās mājas
- Posts: 590
- Joined: Mon Feb 25, 2008 2:00 pm
- Location: Rīga,Imanta
Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000
Tu tēmē uz to,ka pārāk liela spiediena dēļ tiek atslēgts degvielas sūknis?Te pēc tāda izklausās.Man vecajam SAAB tomātam bija tas pats.Kad noraustās,sajūta ka motors izleks laukā.KoreFun wrote:Tik cik bija agrāk pieņem kā MAX, un tagad skaties, vai neiet vēl tālāk.Nils/carlorossi wrote:Papētīšu, man gan viņš tāpat iet baigi tālu par cik spiediens pacelts.
Vēl moš jāmēģina paeksperimentēt ar citu DI,jo kad tā man gāja sviestā,tad arī bija raustīšanās paātrinoties.
SAAB 9-3 SE 2002 stock 150hp
Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000
Jā, domāju ka pārspiediens. Cēlonis varētu būt vakuumšļaukas. Pie APC vārsta, akvarijā:huh:Viensjaanis wrote:Tu tēmē uz to,ka pārāk liela spiediena dēļ tiek atslēgts degvielas sūknis?Te pēc tāda izklausās.Man vecajam SAAB tomātam bija tas pats.Kad noraustās,sajūta ka motors izleks laukā.KoreFun wrote:Tik cik bija agrāk pieņem kā MAX, un tagad skaties, vai neiet vēl tālāk.Nils/carlorossi wrote:Papētīšu, man gan viņš tāpat iet baigi tālu par cik spiediens pacelts.
Vēl moš jāmēģina paeksperimentēt ar citu DI,jo kad tā man gāja sviestā,tad arī bija raustīšanās paātrinoties.
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000
Es gan šoreiz nelieku uz vakuma trubiņām, jo tās pazīmes, ka raustoties motors izleks pie pārspiediena ir zināmas. Sarkanajam tā bija, iespied pedāli un ir tāds rāviens, līdz zināmai robežai, tikko kā spiediens uzkāpj par daudz ir tāds sitiens, ka pašam bail paliek.
Toreiz tā arī bija, ka vainīga bija trubiņa.
Šim ar spiedienu viss ok, kā bija tā arī ir.
Un pārspiediena gadījumā nebūtu tā nevienmērīgā jaudas padeve pirms aizrīšanās.
Stapcitu, lielā raustīšanās arī ir pazudusi, tagad ir tikai nevienmērīgā jauda.
Toreiz tā arī bija, ka vainīga bija trubiņa.
Šim ar spiedienu viss ok, kā bija tā arī ir.
Un pārspiediena gadījumā nebūtu tā nevienmērīgā jaudas padeve pirms aizrīšanās.
Stapcitu, lielā raustīšanās arī ir pazudusi, tagad ir tikai nevienmērīgā jauda.
Saab 900 Turbo '81